Neequote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar, want in 'hogere sociale kringen' is werken met je handen not done, want daar kan je niet makkelijk een vermogen mee verdienen, dus ben je een pauper. Op Fok! is het meestal niet anders geloof ik hoor.
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
waar, want in 'hogere sociale kringen' is werken met je handen not done, want daar kan je niet makkelijk een vermogen mee verdienen, dus ben je een pauper. Op Fok! is het meestal niet anders geloof ik hoor.
Fucking bullshit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef McGilles het volgende:
TV iq-tests........
Elk jaar dezelfde veel te makkelijke test die praktisch iedereen wel goed kan maken. Puur om mensen een goed gevoel te geven!
Toen ik 15 en 16 was heb ik die test nog gedaan. Kwam ik uit op 137 oid.quote:
Dat denk je maar. Je bent gewoon te bescheiden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Toen ik 15 en 16 was heb ik die test nog gedaan. Kwam ik uit op 137 oid.
Volgens een normale test ben ik dan zwaar hoogbegaafd. Weet wel zeker dat ik dat niet ben.
Dat zijn heus niet de slimste mensen hoor. Althans dat is mijn ervaring.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.
Nee, ik hoef niet zo nodig in een hoge sociale klasse te zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
En dat zijn kringen waar je rond wil hangen? Tussen al die idioten die kijken naar Ralph Lauren polootjes en een dikke portemonnee wil ik niet rondhangen. Ik verdien mijn geld wel op mijn eigen manier.
kraagjes omhoog of omlaag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |