quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef icebliss het volgende:
Tvp. Ben er in 2005 heen geweest, wat een helden line-up was dat. Eagles of Death Metal, QOTSA, Interpol, Nine Inch NailsEn dan heeft The Mars Volta toen nog afgezegd ook (helaas).
Hopelijk maken ze er weer een 2005 versie van, niet de 2008 (gaaaaap) versie.
Dat noem jij een gaap line-up?quote:Vorige edities hadden bijvoorbeeld REM, Lenny Kravitz, QOTSA, Anouk, Racoon, Keane, Ben Folds
Helemaal mee eens. Ben er de eerste editie ook geweest. Was dat in 2005 ja? Zo lang geleden al weer? Maar dat was een geniale line-up. Vooral NIN, ik heb nog steeds last van m'n orenquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:21 schreef icebliss het volgende:
Tvp. Ben er in 2005 heen geweest, wat een helden line-up was dat. Eagles of Death Metal, QOTSA, Interpol, Nine Inch NailsEn dan heeft The Mars Volta toen nog afgezegd ook (helaas).
Hopelijk maken ze er weer een 2005 versie van, niet de 2008 (gaaaaap) versie.
Nee. Ik noem de 2008 line-up saai. De 2005 editie was juist goed, dat zeg ik tochquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:27 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
[..]
Dat noem jij een gaap line-up?
Je bent niet goed.
quote:
Naast Pearl Jam staan deze zonnige zondag ook Ben Harper and Relentless7, Amy Macdonald, White Lies, Rise Against, Customs, Vampire Weekend en Stereophonics op het Rockin' Park podium.
Werd gistermiddag op 3FM bekend gemaakt. Wel raar dat het nog niet op de officiële site staat. Wel op Livenationquote:Op dinsdag 23 maart 2010 03:08 schreef Roolio het volgende:
[..]Waar heb je dat vandaan? Op de officiële site staat het nog niet.
Nu wel.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:42 schreef DrowningMan het volgende:
[..]
Werd gistermiddag op 3FM bekend gemaakt. Wel raar dat het nog niet op de officiële site staat. Wel op Livenation
Pearl Jam is echt super live! Ben ook naar het vorige concert in Ahoy geweest een tijdje geleden, en nu MOEST ik ook hierheen. En ze gaan ook een hele show geven!quote:Op woensdag 24 maart 2010 23:09 schreef ScottTracy het volgende:
Ik denk dat ik ook ga. Pearl Jam en Vampire Weekend wil ik graag eens live zien
Aldus de Twitter van Rock in Park.quote:Arid & Black Bottle Riot maken line-up Rockin' Park met oa. Pearl Jam, op 27 juni in Nijmegen compleet!
Hier: http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=St.+Annastraat,+The+Netherlands&ll=51.824426,5.844163&spn=0.001897,0.004501&t=h&z=18quote:Op woensdag 19 mei 2010 08:12 schreef Sequencial het volgende:
Iemand nog tips voor parkeren als je met de auto komt?
Enig idee of daar voor aanvang van een concert doorgaans nog ruim plek is (beetje onontdekt door de massa zeg maar)?quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:47 schreef Zeiksnor het volgende:
Parkeer de auto gewoon op de dennenstraat of in de wijk heseveld.
Graafseweg oversteken en je bent op de goffert.
Op de terugweg zit je vlakbij de snelwegen en heb je geen last van de drukte na het concert.
Zo staan ze wel ingepland ja.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:27 schreef Sequencial het volgende:
Nou, het weer gaat in ieder geval meewerken: 23 tot 28 graden wordt verwacht
Ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Zouden hier ook mensen heengaan die Pearl jam niets vinden?
In de Goffert is het om 23:00 echt over en sluiten, hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:51 schreef Roolio het volgende:
En PJ staat er wel een beetje om bekend dat ze gewoon lekker blijven doorspelen vaak ook al mag het eigenlijk niet meer..
Ikquote:Op maandag 21 juni 2010 13:30 schreef Ziewoarut het volgende:
Zouden hier ook mensen heengaan die Pearl jam niets vinden?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Vraagje:
Eergisteren bij Muse viel mij op dat je niet zomaar het voorste vak in kan lopen. Hier had je een deluxe kaartje voor nodig. Is dat bij Rockin' park ook weer zo?
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Vraagje:
Eergisteren bij Muse viel mij op dat je niet zomaar het voorste vak in kan lopen. Hier had je een deluxe kaartje voor nodig. Is dat bij Rockin' park ook weer zo?
Fuck!quote:
meer nog, volgens mij was het iets van 120/130 zelfs..quote:Op maandag 21 juni 2010 20:23 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Fuck!
Dat wil dus zeggen dat alleen maar mensen met een deluxe kaartje in het voorste vak mogen. Mensen die dus 100 euro voor hun kaartje hebben neergelegd.
met gratis consumpties zal het verschil met mijn uitgaven niet erg veel verschillen, hooguit 30 euroquote:Op maandag 21 juni 2010 22:10 schreef Roolio het volgende:
169 euro dus. Wel met gratis consumpties..
Je had bij Muse geen deluxe kaartje nodig, je moest er gewoon optijd zijn, dan het voorvak in en als je er dan uitkwam kreeg je een bandje zodat je er later altijd weer in konquote:Op maandag 21 juni 2010 16:00 schreef Ziewoarut het volgende:
Vraagje:
Dus het is niet zo dat je wanneer je een bandje hebt zonder deluxe kaart dat je vervolgens niet meer in het vak mag?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 22:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Je had bij Muse geen deluxe kaartje nodig, je moest er gewoon optijd zijn, dan het voorvak in en als je er dan uitkwam kreeg je een bandje zodat je er later altijd weer in kon
Rij door naar Duitsland. Is een stuk goedkoper dan Nederland.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Sequencial het volgende:
Iemand tips voor een goedkope overnachting voor 2 personen in/vlakbij Nijmegen? We willen de dag erna meteen doorrijden naar Italië, hebben we de afstand in Nederland alvast gehad
quote:Op woensdag 23 juni 2010 18:52 schreef Ziewoarut het volgende:
Kaartjes binnen.![]()
Maar 40 euro per stuk voor betaald hehe.
Volgende keer moet ik dus even wat langer wachten met een kaartje kopenquote:Op woensdag 23 juni 2010 18:58 schreef Sethje het volgende:
Ook kaartjes geregeld voor 45 euro per stuk
Marktplaatsquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef SabbaQ het volgende:
Waar kun je die goedkope kaarten regelen dan?
Marktplaats. Tenzij een concert/festival mega snel uitverkoopt (wat in de Goffert meestal niet gebeurd) moet je altijd wachten met je kaartje te kopen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 13:06 schreef SabbaQ het volgende:
Waar kun je die goedkope kaarten regelen dan?
goeie tip voor de toekomstquote:Op donderdag 24 juni 2010 14:25 schreef Ziewoarut het volgende:
[..]
Marktplaats. Tenzij een concert/festival mega snel uitverkoopt (wat in de Goffert meestal niet gebeurd) moet je altijd wachten met je kaartje te kopen.
Mensen die dan van hun kaartje afwillen die MOETEN dan wel in hun prijs gaan dalen want blijkbaar is de vraag naar kaarten te laag (anders zou het wel uitverkocht zijn). Hoe langer je wacht-->hoe hoger de nood wordt-->hoe lager de prijzen worden.![]()
Vraag en aanbod
Kaarten voor Muse gingen vorige week ook voor 20-25 euro weg op Marktplaats, kostprijs was 55 euro.quote:
Dankje.quote:
Interessant... URL??quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:47 schreef Mark het volgende:
Vandaag een stukje in De Gelderlander over mensen die er een sport van maken om gratis binnen te komen. Het kan nog goedkoper dus
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:47 schreef Mark het volgende:
Vandaag een stukje in De Gelderlander over mensen die er een sport van maken om gratis binnen te komen. Het kan nog goedkoper dus
Gendt is wel te doenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:15 schreef Beregd het volgende:
Ik moet nog naar Gent, dus de fiets zal wel niet lukken
Kijk, daar hebben we wat aanquote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:16 schreef motorbloempje het volgende:
tip voor de mensen die met de auto komen:
Lankforst 5101 in de tomtom zetten en daar ergens parkeren. Brug over en je zit in 't Goffert. Is kwartiertje lopen, maar als 't goed is wel gratis parkeren
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:40 schreef Chaos-Zero het volgende:
Hoe lang is het nog vanaf het station naar het Goffertpark toe met het OV?
volgens de site komen we nijmegen binnen en zullen pijltjes ons wijzen naar parkeerplaatsen waar we gratis kunnen staan en waarvan we maar 10 à 20 minuten moeten wandelen naar het park. Misschien kun je dergelijke pijltjes al zien hangen?quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
in principe maar iets van 15 minuten, zullen ook wel pendelbussen gaan. Die gaan ook vanaf Station Dukenburg gok ik zo, waar je dus ook je auto in de buurt kwijt kunt, maar ik weet niet zeker of dat dan ook allemaal betalen is. BIj ons in de straat is 't iig gratisch, maar op Malvert volgens mij ook al
Vast niet de enige, maar muzikaal gezien heb je toch wel een beetje onder een steen geleefd als je Ben Harper, Vampire Weekend, White Lies en Stereophonics niet kent. Of je er nu van houdt of niet.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:26 schreef Sequencial het volgende:
Ach whatever, ik ga Pearl Jam zienZou ik de enige zijn die naast PJ alleen AmyMacDonald kent? Ik laat me verrassen door de rest van de line-up
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 12:15 schreef Lips het volgende:
Hebben ze een beetje fatsoenlijk bereikbare kiss&ride plaatsen?
De ouders van mijn vriend wonen in Berg en Dal en we hadden bedacht dat zijn moeder ons wel kan brengen en halen
Ik zou er niet op rekenenquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:48 schreef B.ertha het volgende:
Mag je tussendoor van het terrein af?
Wij als wijkbewoners hebben een ontheffing gekregen om langs wegversperringen te mogen. Ik zou er dus niet op rekenen dat er dicht bij de Goffert vrij verkeer mogelijk is.quote:Op woensdag 19 mei 2010 09:55 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Hier: http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=St.+Annastraat,+The+Netherlands&ll=51.824426,5.844163&spn=0.001897,0.004501&t=h&z=18
wil nog wel vaak plek zijn en is extreem dicht bij de Goffert, en anders zeker hier:
http://maps.google.com/?ie=UTF8&hq=&hnear=St.+Annastraat,+The+Netherlands&ll=51.821369,5.848664&spn=0.003793,0.009001&t=h&z=17
Vanuit Berg en Dal richting Malden (Scheidingsweg) en dan rechtdoor over de Grootstalselaan zal toch wel meevallen nietquote:Op vrijdag 25 juni 2010 22:08 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
is een grote file door Nijmegen heen, ik zou kijken of je een fiets kan lenen
Je had ook even de website kunnen lezenquote:Op zaterdag 26 juni 2010 11:15 schreef Sethje het volgende:
Zou er ook een scherm zijn waar eventueel het wk op te zien isik geef niks om rise against dus dan gaan 45 min engeland-duitsland er wel in
quote:WK: Er zijn tijdens Rockin' Park geen schermen waarop het WK voetbal te zien is.
Jammer maar begrijpelijk, ach dan maar een dagje zonder voetbal. Er komt nog zoveel.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Je had ook even de website kunnen lezen![]()
[..]
Dat zou ik ook kunnen doen, in ons eigen zwembad, gister schoongemaaktquote:Op zondag 27 juni 2010 09:31 schreef J.A.N.A. het volgende:
* J.A.N.A. gaat eerst nog even lekker zwemmen!
Rise Against viel tenminste nog onder de noemer Rockquote:
Maar nauwelijks onder de factor muziekquote:Op maandag 28 juni 2010 10:07 schreef Amos_ het volgende:
[..]
Rise Against viel tenminste nog onder de noemer Rock
haha precies dat dusquote:Op maandag 28 juni 2010 12:24 schreef Beregd het volgende:
[..]
Maar nauwelijks onder de factor muziek
black keys, stereophonics en vampire weekend waren supercustoms ook wel leuk, met erg leuke Joy division cover.
Pearl jam vond ik niet veel aan, maar misschien was ik al wat te groggy door de warmte tegen dan.
Was jij er?????? Waarom hebben we niet ge-meet danquote:Op maandag 28 juni 2010 21:57 schreef PeZu het volgende:
was een heerlijk dagje in het park![]()
pj was zopals gewoonlijk live super
ja ik was er wel degelijk schatquote:Op maandag 28 juni 2010 22:13 schreef Lips het volgende:
[..]
Was jij er?????? Waarom hebben we niet ge-meet dan
Ik had jou ook niet eerder in dit topic gezien...quote:Op maandag 28 juni 2010 22:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik was er wel degelijk schat![]()
ja omdat, weet ik niet
moet je maar vaker online zijn hoorquote:Op maandag 28 juni 2010 22:28 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik had jou ook niet eerder in dit topic gezien...Anders hadden we dat kunnen regelen
ja dat komt omdat ze helaas maar 1,5 uur hadden en black al heel vaak hebben gespeeld dus nu kozen voor een andere meer verrassende setquote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[spuit 11 mode] Het was een toffe dag. Customs was ok, al ging er nogal wat mis op het podium. Verder was White Lies weer ok, maar niet echt spannend ten opzichte van vorig jaar op Pinkpop.
Pearl Jam maakte dat meeeeeer dan goed. Was mijn eerste keer dat ik ze zag en my fucking god: wat was `t vet![]()
![]()
![]()
alleen eeuwig zonde dat ze Black en Alive niet speelde
![]()
Maar het was absoluut de moeite waard![]()
![]()
![]()
[/spuit 11 mode]
tip gewoon alles van te voren opdrinkenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef Timo20 het volgende:
Oh ja, het enige dat ze volgend jaar moeten veranderen is bij het terug geven van geld van muntjes: dat ze dat alleen in 1 euro munten uitdeelde ging nergens over, duurde ook veel te lang![]()
Ze hadden niet per se maar 1,5uur: ze hadden van de gemeente toestemming om uit te lopenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat komt omdat ze helaas maar 1,5 uur hadden en black al heel vaak hebben gespeeld dus nu kozen voor een andere meer verrassende set
even flow, do the volution waren ook super!quote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ze hadden niet per se maar 1,5uur: ze hadden van de gemeente toestemming om uit te lopen
Maar wel een tamelijk verassende set. Hoogtepunten waren Don`t Breathe en Jeremy
Maar goed dat iedereen goed ingesmeerd wasquote:Op maandag 28 juni 2010 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Maar wel een tamelijk verassende set.
quote:Op dinsdag 29 juni 2010 00:09 schreef moody_h het volgende:
Enorm genoten gisteren. Hoogtepunt voor mij: Stereophonics, echt awesome!
oja, bij Customs flikkerde het halve decor naar benedenquote:Op maandag 28 juni 2010 22:35 schreef Timo20 het volgende:
[spuit 11 mode] Het was een toffe dag. Customs was ok, al ging er nogal wat mis op het podium. Verder was White Lies weer ok, maar niet echt spannend ten opzichte van vorig jaar op Pinkpop.
Pearl Jam maakte dat meeeeeer dan goed. Was mijn eerste keer dat ik ze zag en my fucking god: wat was `t vet![]()
![]()
![]()
alleen eeuwig zonde dat ze Black en Alive niet speelde
![]()
Maar het was absoluut de moeite waard![]()
![]()
![]()
[/spuit 11 mode]
Ze komen dan ook uit Wales, die hebben het vast niet zo op Engeland.quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:14 schreef Beregd het volgende:
Wij stonden echt helemaal vooraan bij stereophonics. Erg strakke set, en de jongens waren zich duidelijk aan het vermaken, ondanks het te verwerken Engels vetrlies.
Stuck in a rut werd toch opgedragen aan het engels elftal? dat zegt al genoeg lijkt mequote:Op dinsdag 29 juni 2010 14:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ze komen dan ook uit Wales, die hebben het vast niet zo op Engeland.
Euj, jou ken ik! Haha, wist niet dat ej ook op Fok! zatquote:Op maandag 28 juni 2010 13:33 schreef Nothingwoman het volgende:
Woehaaa, het was geweldig!![]()
Het had wel 10 graden kouder mogen zijn, maar Pearl Jam was![]()
![]()
niks de beelden van het podium wordt doorgaans alleen gebruikt voor het scherm tijdens het optredenquote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Roolio het volgende:
Maar weet iemand nou wat ze met de videobeelden gaan doen?
En zou er een officiële bootleg van PJ hiervan uitkomen, of zouden ze dat de moeite niet vinden? Ze hebben bij PJ nog wel extra microfoons neergezet om het publieksgeluid op te nemen, dus zal het wel?
quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
niks de beelden van het podium wordt doorgaans alleen gebruikt voor het scherm tijdens het optreden
Ik hoorde wel iets over bootlegs die je kon kopen, dat ging echt over andere concerten van deze Pearl Jam leg, dus ik neem aan dat deze ook wel beschikbaar wordt.quote:Op woensdag 30 juni 2010 19:02 schreef Roolio het volgende:
Maar weet iemand nou wat ze met de videobeelden gaan doen?
En zou er een officiële bootleg van PJ hiervan uitkomen, of zouden ze dat de moeite niet vinden? Ze hebben bij PJ nog wel extra microfoons neergezet om het publieksgeluid op te nemen, dus zal het wel?
checkquote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
wie van hier stonden er trouwens allemaal in het eerste vak met PJ?
Dat volgens mij niet hgelemaal waar.quote:Op donderdag 1 juli 2010 17:44 schreef Dark_Angelus het volgende:
Opnamens komen in handen van de platenmaatschappijen. Zij besluiten wat er mee gedaan wordt
Haha, wie ben jij dan?quote:Op woensdag 30 juni 2010 12:27 schreef Dupje het volgende:
[..]
Euj, jou ken ik! Haha, wist niet dat ej ook op Fok! zat
Of course!quote:Op donderdag 1 juli 2010 16:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
wie van hier stonden er trouwens allemaal in het eerste vak met PJ?
Ohja dat was 'm. Bedankt!quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:04 schreef Beregd het volgende:
life on mars van david bowie
voor de zoveelste keer dat nummer verkracht
Inderdaad life on mars zoals al gezegd is.quote:Op donderdag 15 juli 2010 14:03 schreef Roolio het volgende:
Weet iemand nog welke cover Arid speelde? Of heeft iemand hun setlist?
Kut, gemist. Even checken of het online staat.quote:Op donderdag 15 juli 2010 22:06 schreef Lips het volgende:
Vanavond tussen 12 en 1 geloof ik het concert van Pearl Jam op 3fm (een stuk er van neem ik aan gezien de tijdsduur van de uitzending).
quote:Livesets vanaf Rockin Park, met in het 3e uur alleen maar Pearl Jam, Stereophonics en Vampire Weekend, lekker!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |