Ja dat is inderdaad tof om te doen. Ik ga lekker over 2 weken, 5 dagen het veld in voor een NLDA oefening.quote:Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Vortix het volgende:
Morgen beginnen ik en negen andere mensen van mijn bataljon met een vier dagen durende steunverlening aan de eindoefening voor de VTO NLDA Infanterie. OpFor spelen. De t-shirts, petjes en truien met andere camopatroontjes zijn alweer in de woodland gepropt, die voor de verandering weer eens uitpuilt
Maar wel zin in
Hahaha no thanksquote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Remco026 het volgende:
Ruilen? Ik ga morgen beginnen aan een steunverlening in Ede. Taken: Wachtlopen en uhmmm oww jah wachtlopen
Ede?quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Remco026 het volgende:
Ruilen? Ik ga morgen beginnen aan een steunverlening in Ede. Taken: Wachtlopen en uhmmm oww jah wachtlopen
quote:Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Remco026 het volgende:
Als de AMO vol zit, dan zal het niet uitmaken waar je solliciteerd, maar ik heb ook op Den Haag gesolliciteerd en kreeg de mededeling dat het op het moment vol zit.quote:Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Over dat ze vol zitten: is dat in Den Haag ook? Daar ben ik van plan te zitten aangezien dat het dichtste bij is. Iemand enig idee?
Ik hoorde hier ergens dat het volzat. Ik denk dat dat hier dus ook het geval is. Ook stond er dat wanneer er weer vacatures zijn ik schriftelijk op de hoogte wordt gesteld. Iemand een idee hoelang dit kan duren?quote:Op dit moment is de toeloop naar het Korps Nationale Reserve van dien aard dat er tijdelijk een aannamestop is gesteld. Inhoudelijk komt het erop neer dat wij uw dossier nu aanhouden op de sectie AZ van het 20e NATRESBAT.
---> GLRquote:Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
Zo ik en jullie hier hadden een reactie in een paar weken/maanden verwacht, maar ik heb nu na een weekje al een reactie. Helaas is het er wel eentje waar ik niet op zat te wachten:
[..]
Ik hoorde hier ergens dat het volzat. Ik denk dat dat hier dus ook het geval is. Ook stond er dat wanneer er weer vacatures zijn ik schriftelijk op de hoogte wordt gesteld. Iemand een idee hoelang dit kan duren?
?quote:
Groep Luchtmacht Reservequote:
Lijkt me leuk, maar dat is allemaal veel te ver weg. Ik woon in de regio Haaglanden dus om dan naar een van die plekken te moeten... Dan de 20 hier in Den Haag dichterbij. Ik denk dat ik daar dan op wacht, een vacature.quote:
mwah we moeten wel wat bezuinigen, maar waar kunnen we nog bezuinigen? We hebben niet veel materiaal en materieel dus dat kan niet. En momenteel is er een gigantische toeloop van mensen waardoor de opleidingsplaatsen en de compagnieën vol zitten.quote:Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef wiver het volgende:
Heeft ook te maken met de bezuinigingen bij defensie. Beroeps moet flink bezuinigen, laat staan de Natres...
Ik bedoelde eigenlijk de toeloop bij de Natres. De meeste daarvan hebben of al een baan of studeren.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef wiver het volgende:
De meesten daarvan zullen wel uit het bedrijfsleven geschopt zijn en nu maar bij defensie solliciteren.
Ik vraag me af of die lui ook wel echt gemotiveerd zijn.
Dan solliciteer je doorgaans niet bij de NatRes en voor de rest wat Puma zegt. Van max 200 euro per maand wil ik niet leven.quote:Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef wiver het volgende:
De meesten daarvan zullen wel uit het bedrijfsleven geschopt zijn en nu maar bij defensie solliciteren.
Ik vraag me af of die lui ook wel echt gemotiveerd zijn.
U hebt niets te willen, en de meeste beroeps lopen te kankeren op het ops-vest, dus vandaar dat ze hun eigen chest-rig aanschaffen..quote:Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Vortix het volgende:
Bijkomstige ondervinding: IK WIL EEN OPSVEST! Vanochtend vroeg tijdens een actie even mee rondgelopen en vooral het gemak waarmee je met dat ding de Diemaco goed in je schouder zet is pluspunten ten opzichte van dat bokkentuig.
Eensch!quote:Op vrijdag 21 mei 2010 07:40 schreef Vortix het volgende:
Neemt niet weg dat het ten opzichte van het bokkentuig al een hele verbetering is...
Hoe zit het bij de NATRES met eenheid van tenue?quote:Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
U hebt niets te willen, en de meeste beroeps lopen te kankeren op het ops-vest, dus vandaar dat ze hun eigen chest-rig aanschaffen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |