abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81501801
quote:
Op zondag 16 mei 2010 11:15 schreef Vortix het volgende:
Morgen beginnen ik en negen andere mensen van mijn bataljon met een vier dagen durende steunverlening aan de eindoefening voor de VTO NLDA Infanterie. OpFor spelen. De t-shirts, petjes en truien met andere camopatroontjes zijn alweer in de woodland gepropt, die voor de verandering weer eens uitpuilt

Maar wel zin in
Ja dat is inderdaad tof om te doen. Ik ga lekker over 2 weken, 5 dagen het veld in voor een NLDA oefening.
Maar eerst nog even 3 dagen werken op Pinkpop en meteen vanaf daar door naar een oefening. Alleen wij gaan alleen met mensen van het eigen peleton dus dat word sowieso wel erg leuk!

Have fun komende week!
pi_81502386
Ruilen? Ik ga morgen beginnen aan een steunverlening in Ede. Taken: Wachtlopen en uhmmm oww jah wachtlopen
  zondag 16 mei 2010 @ 20:20:55 #278
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81503562
quote:
Op zondag 16 mei 2010 19:59 schreef Remco026 het volgende:
Ruilen? Ik ga morgen beginnen aan een steunverlening in Ede. Taken: Wachtlopen en uhmmm oww jah wachtlopen
Hahaha no thanks
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_81504686
quote:
Ede?
Is my place!
Mooiste omgeving van NL ;-)
pi_81504847
quote:

UI18? Zitten ook collega's van mij, schijnt ook voor hun een idioot saaie oefening te zijn.
pi_81509868
Inderdaad UI18, helaas is de oefening niet voor mij, alleen het wachtlopen
pi_81512308
Lekker wachtlopen tijdens de UI oefening...wat wil je nog meer, zal dan eens goed gaat opletten met de emblemen van de nationale reserve als ik er morgen weer kom
pi_81515500
Ik ben geen reservist

Zoek naar Luchtdoelartillerie emblemen

[ Bericht 38% gewijzigd door Remco026 op 16-05-2010 23:10:33 ]
pi_81542598
quote:
Op zondag 16 mei 2010 13:41 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Over dat ze vol zitten: is dat in Den Haag ook? Daar ben ik van plan te zitten aangezien dat het dichtste bij is. Iemand enig idee?
Als de AMO vol zit, dan zal het niet uitmaken waar je solliciteerd, maar ik heb ook op Den Haag gesolliciteerd en kreeg de mededeling dat het op het moment vol zit.
pi_81571315
Vorige week een Natres begrafenis gehad met beperkte militaire eer. Was wel indrukwekkend.
pi_81635463
Zo ik en jullie hier hadden een reactie in een paar weken/maanden verwacht, maar ik heb nu na een weekje al een reactie. Helaas is het er wel eentje waar ik niet op zat te wachten:
quote:
Op dit moment is de toeloop naar het Korps Nationale Reserve van dien aard dat er tijdelijk een aannamestop is gesteld. Inhoudelijk komt het erop neer dat wij uw dossier nu aanhouden op de sectie AZ van het 20e NATRESBAT.
Ik hoorde hier ergens dat het volzat. Ik denk dat dat hier dus ook het geval is. Ook stond er dat wanneer er weer vacatures zijn ik schriftelijk op de hoogte wordt gesteld. Iemand een idee hoelang dit kan duren?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:27:35 #287
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81636801
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 17:54 schreef Jac0bus het volgende:
Zo ik en jullie hier hadden een reactie in een paar weken/maanden verwacht, maar ik heb nu na een weekje al een reactie. Helaas is het er wel eentje waar ik niet op zat te wachten:
[..]

Ik hoorde hier ergens dat het volzat. Ik denk dat dat hier dus ook het geval is. Ook stond er dat wanneer er weer vacatures zijn ik schriftelijk op de hoogte wordt gesteld. Iemand een idee hoelang dit kan duren?
---> GLR
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81637130
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

---> GLR
?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  woensdag 19 mei 2010 @ 18:37:39 #289
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81637206
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:35 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

?
Groep Luchtmacht Reserve
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81638290
quote:
Op woensdag 19 mei 2010 18:37 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Groep Luchtmacht Reserve
Lijkt me leuk, maar dat is allemaal veel te ver weg. Ik woon in de regio Haaglanden dus om dan naar een van die plekken te moeten... Dan de 20 hier in Den Haag dichterbij. Ik denk dat ik daar dan op wacht, een vacature.
pi_81672366
Heeft ook te maken met de bezuinigingen bij defensie. Beroeps moet flink bezuinigen, laat staan de Natres...
pi_81682292
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 14:04 schreef wiver het volgende:
Heeft ook te maken met de bezuinigingen bij defensie. Beroeps moet flink bezuinigen, laat staan de Natres...
mwah we moeten wel wat bezuinigen, maar waar kunnen we nog bezuinigen? We hebben niet veel materiaal en materieel dus dat kan niet. En momenteel is er een gigantische toeloop van mensen waardoor de opleidingsplaatsen en de compagnieën vol zitten.
pi_81684239
De meesten daarvan zullen wel uit het bedrijfsleven geschopt zijn en nu maar bij defensie solliciteren.
Ik vraag me af of die lui ook wel echt gemotiveerd zijn.
pi_81684558
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef wiver het volgende:
De meesten daarvan zullen wel uit het bedrijfsleven geschopt zijn en nu maar bij defensie solliciteren.
Ik bedoelde eigenlijk de toeloop bij de Natres. De meeste daarvan hebben of al een baan of studeren.
Ik zou toch niet graag proberen rond te komen van de natres vergoeding
  donderdag 20 mei 2010 @ 18:35:59 #295
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_81684579
Nee hoor, de meeste zijn jongeren bij de beroeps
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
  donderdag 20 mei 2010 @ 19:53:57 #296
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81688052
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 18:28 schreef wiver het volgende:
Dan solliciteer je doorgaans niet bij de NatRes en voor de rest wat Puma zegt. Van max 200 euro per maand wil ik niet leven.

Anyway, leuke week achter de rug, lekker Vaandrigje pesten op de Oirschotse heide Het is dat ze nog niet zo ver in de opleiding zaten, maar er ging nog een hoop mis bij die lui. Was ook voor een VTO Infanterie een vrij grote lichting (+/- 30) dus daar zullen er nog best een hele hoop van afvallen.

Bijkomstige ondervinding: IK WIL EEN OPSVEST! Vanochtend vroeg tijdens een actie even mee rondgelopen en vooral het gemak waarmee je met dat ding de Diemaco goed in je schouder zet is pluspunten ten opzichte van dat bokkentuig.

Zo, nou douchen, privéfeestje bouwen, moeder bellen en relaxen. Uit.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
  vrijdag 21 mei 2010 @ 00:16:23 #297
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_81701938
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 19:53 schreef Vortix het volgende:
Bijkomstige ondervinding: IK WIL EEN OPSVEST! Vanochtend vroeg tijdens een actie even mee rondgelopen en vooral het gemak waarmee je met dat ding de Diemaco goed in je schouder zet is pluspunten ten opzichte van dat bokkentuig.
U hebt niets te willen, en de meeste beroeps lopen te kankeren op het ops-vest, dus vandaar dat ze hun eigen chest-rig aanschaffen..
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  vrijdag 21 mei 2010 @ 07:40:03 #298
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81705575
Neemt niet weg dat het ten opzichte van het bokkentuig al een hele verbetering is...
pi_81707251
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 07:40 schreef Vortix het volgende:
Neemt niet weg dat het ten opzichte van het bokkentuig al een hele verbetering is...
Eensch!
pi_81707840
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 00:16 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

U hebt niets te willen, en de meeste beroeps lopen te kankeren op het ops-vest, dus vandaar dat ze hun eigen chest-rig aanschaffen..
Hoe zit het bij de NATRES met eenheid van tenue?

Mag je als je wilt zelf "verbeteringen" aanschaffen? Of wordt het belangrijker gevonden dat iedereen er hetzelfde bij loopt en dezelfde uitrusting gebruikt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')