Als of militairen het erg vinden om in een hotel te slapen.quote:Op zaterdag 1 mei 2010 11:52 schreef thesystem het volgende:
Ik ben ook niet voor de hotel hoor
Ik vind dat ook redelijk overdreven, en zeker als je kijkt wat voor hotels het zijn!
Maar het is wel triest dat men niet eens incalculeert hoeveel legering er nodig is op sommige basissen.
Klu en oefeningen? Ho, ik hoor een sprookje.....;)
Op Leeuwarden had ik geluk, ik kon op de basis slapen....maar mede cursisten moesten in een hotel....er was geen enkele plek meer vrij! Hoe triest kan het zijn....
Maar soms gaat het wel erg ver....quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als of militairen het erg vinden om in een hotel te slapen.
Dus als er op een basis geen legering meer beschikbaar is en men dan hotels boekt, gaat dat te ver?quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:42 schreef thesystem het volgende:
[..]
Maar soms gaat het wel erg ver....![]()
Hotel, niks mis mee.....maar ik mis bij de Klu gewoon het hele militair zijn....
veld vind ik dan ook niks mis mee;)
wel als er binnen een normale afstand een andere kazerne is.quote:Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als er op een basis geen legering meer beschikbaar is en men dan hotels boekt, gaat dat te ver?
Ligt er dan een kazerne in de buurt van Leeuwarden?quote:Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
wel als er binnen een normale afstand een andere kazerne is.
Ik dacht al. Anders heeft een burgemeester van de gemeente niks anders te doen dan handtekeningen zettenquote:Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Vortix het volgende:
Stempel. Gewoon naar het gemeentehuis gaan.
Denk dan gelijk aan de gewaarwerkte kopieen...quote:Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik dacht al. Anders heeft een burgemeester van de gemeente niks anders te doen dan handtekeningen zetten![]()
Moet morgen toch even een rijbewijs aanvragen dus dan doe ik dat even. Dank!
Hmm ze hebben nu een kopie uit de gemeentebasisadministratie gegeven met handtekening en gemeentestempel. Gewaarmerkte kopieen, bedoel je van diploma's en cijferlijsten? Die heb ik van school nog liggenquote:Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef wiver het volgende:
[..]
Denk dan gelijk aan de gewaarwerkte kopieen...
Yep.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Hmm ze hebben nu een kopie uit de gemeentebasisadministratie gegeven met handtekening en gemeentestempel. Gewaarmerkte kopieen, bedoel je van diploma's en cijferlijsten? Die heb ik van school nog liggen
Neen, dat klopt....maar in het geval van Gilze-Rijen wel....quote:Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ligt er dan een kazerne in de buurt van Leeuwarden?
Idd ja, defensie heeft toch genoeg voertuigen dus dat zal goedkoper zijn dan mensen in een hotel stoppen.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef thesystem het volgende:
[..]
Neen, dat klopt....maar in het geval van Gilze-Rijen wel....
Hoewel defensie dan wel voor pendel vervoer moet regelen in mijn ogen vanaf de KMA naar Gilze....
Anders betaal je je blauw aan alleen al t dagelijks rijden....
En dan carpoolen....mensen met dezelfde werktijden gewoon laten meerijden. 4 man per vtg...klaar.quote:Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Bouke-p het volgende:
[..]
Idd ja, defensie heeft toch genoeg voertuigen dus dat zal goedkoper zijn dan mensen in een hotel stoppen.
Jac0bus, was je ook bij de voorlichting in Breda afgelopen dinsdag?quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
Sollicatiepapieren en alles wat daarbij hoort vanmiddag op de bus gedaanEnig idee hoelang het duurt voordat je een telefoontje of een brief kan verwachten? Dagen/weken/maanden?
Nee ik was in Den Haag al een ruime tijd geleden, 18 februari geloof ik.quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:25 schreef Monstarr het volgende:
[..]
Jac0bus, was je ook bij de voorlichting in Breda afgelopen dinsdag?
Heb je er wel de tijd voor genomen ;-)quote:Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Nee ik was in Den Haag al een ruime tijd geleden, 18 februari geloof ik.
Sommige bataljons, en dan voornamelijk sommige compagnieën, zijn inderdaad goed gevuld en daar zijn inderdaad weinig vacatures. En soms ligt de doorstroom inderdaad niet heel erg hoog.quote:Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef dumpertje het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor de natres, maar tijdens de voorlichting kreeg ik al gemengde berichten te horen dat je op een plankje geplaatst zou worden ivm overcapaciteit.
Ik de volgende dag toch gelijk mijn sollicitatieformulier in de bus gegooid en ja hoor, een paar weken later krijg ik een mooie brief dat ik voor onbepaalde tijd mag wachten tot er weer plek is.
Zit de natres echt zo stampvol dat er geen plek meer is, of zijn bepaalde bataljons gewoon een stuk 'populairder' dan andere?
Klopt, ik had het veiligheidsonderzoek al in maart ingevuld maar daarna heeft het even stilgelegen, daarna ben ik er 2 weken weer mee begonnen, alle papieren geregeld(diploma's, uittreksel etc.) en heb ik het ingeleverd. Ben benieuwd of ze daar nog wat van zeggen, verschil in data van het invullenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |