abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:27:34 #251
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81060522
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:52 schreef thesystem het volgende:
Ik ben ook niet voor de hotel hoor
Ik vind dat ook redelijk overdreven, en zeker als je kijkt wat voor hotels het zijn!
Maar het is wel triest dat men niet eens incalculeert hoeveel legering er nodig is op sommige basissen.

Klu en oefeningen? Ho, ik hoor een sprookje.....;)
Op Leeuwarden had ik geluk, ik kon op de basis slapen....maar mede cursisten moesten in een hotel....er was geen enkele plek meer vrij! Hoe triest kan het zijn....
Als of militairen het erg vinden om in een hotel te slapen.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81061127
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:27 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Als of militairen het erg vinden om in een hotel te slapen.
Maar soms gaat het wel erg ver....
Hotel, niks mis mee.....maar ik mis bij de Klu gewoon het hele militair zijn....
veld vind ik dan ook niks mis mee;)
  woensdag 5 mei 2010 @ 20:45:48 #253
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81061268
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:42 schreef thesystem het volgende:

[..]

Maar soms gaat het wel erg ver....
Hotel, niks mis mee.....maar ik mis bij de Klu gewoon het hele militair zijn....
veld vind ik dan ook niks mis mee;)
Dus als er op een basis geen legering meer beschikbaar is en men dan hotels boekt, gaat dat te ver?
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_81093392
Vandaag het invullen van sollicitatiepapieren weer voortgezet. Ik moet alleen nog even een gewaarmerkte kopie van mijn diploma en cijferlijst maken en langs het gemeentehuis gaan voor een gemeentestempel en een handtekening (van de burgemeester?). Dan insturen en afwachten
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
pi_81095726
quote:
Op woensdag 5 mei 2010 20:45 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Dus als er op een basis geen legering meer beschikbaar is en men dan hotels boekt, gaat dat te ver?
wel als er binnen een normale afstand een andere kazerne is.
  donderdag 6 mei 2010 @ 18:00:05 #256
168091 Cobra4
mr. Dkut
pi_81095818
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 17:56 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

wel als er binnen een normale afstand een andere kazerne is.
Ligt er dan een kazerne in de buurt van Leeuwarden?
pi_81102927
Vraag: ik moet die papieren nog even afmaken. Maar ook het blad persoonsgegevens t.b.v. administratief doel moet ik opsturen. Daarbij staat dat het moet ondertekend worden:

De burgemeester van _________

(wit vak voor gemeentestempel + handtekening)

Datum __________

Moet dat ook serieus door de burgemeester worden ondertekend of mag dat door een gemeentemedewerker gedaan worden?
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 6 mei 2010 @ 20:46:41 #258
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81102993
Stempel. Gewoon naar het gemeentehuis gaan.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_81103037
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:46 schreef Vortix het volgende:
Stempel. Gewoon naar het gemeentehuis gaan.
Ik dacht al. Anders heeft een burgemeester van de gemeente niks anders te doen dan handtekeningen zetten

Moet morgen toch even een rijbewijs aanvragen dus dan doe ik dat even. Dank!
pi_81142744
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 20:47 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Ik dacht al. Anders heeft een burgemeester van de gemeente niks anders te doen dan handtekeningen zetten

Moet morgen toch even een rijbewijs aanvragen dus dan doe ik dat even. Dank!
Denk dan gelijk aan de gewaarwerkte kopieen...
pi_81156424
Volgende week met m'n buddy de TMPT halen een poging doen
pi_81157422
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 17:59 schreef wiver het volgende:

[..]

Denk dan gelijk aan de gewaarwerkte kopieen...
Hmm ze hebben nu een kopie uit de gemeentebasisadministratie gegeven met handtekening en gemeentestempel. Gewaarmerkte kopieen, bedoel je van diploma's en cijferlijsten? Die heb ik van school nog liggen
pi_81159907
quote:
Op vrijdag 7 mei 2010 22:24 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Hmm ze hebben nu een kopie uit de gemeentebasisadministratie gegeven met handtekening en gemeentestempel. Gewaarmerkte kopieen, bedoel je van diploma's en cijferlijsten? Die heb ik van school nog liggen
Yep.
pi_81163473
quote:
Op donderdag 6 mei 2010 18:00 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Ligt er dan een kazerne in de buurt van Leeuwarden?
Neen, dat klopt....maar in het geval van Gilze-Rijen wel....
Hoewel defensie dan wel voor pendel vervoer moet regelen in mijn ogen vanaf de KMA naar Gilze....
Anders betaal je je blauw aan alleen al t dagelijks rijden....
pi_81169313
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 00:14 schreef thesystem het volgende:

[..]

Neen, dat klopt....maar in het geval van Gilze-Rijen wel....
Hoewel defensie dan wel voor pendel vervoer moet regelen in mijn ogen vanaf de KMA naar Gilze....
Anders betaal je je blauw aan alleen al t dagelijks rijden....
Idd ja, defensie heeft toch genoeg voertuigen dus dat zal goedkoper zijn dan mensen in een hotel stoppen.
pi_81357861
Sollicatiepapieren en alles wat daarbij hoort vanmiddag op de bus gedaan Enig idee hoelang het duurt voordat je een telefoontje of een brief kan verwachten? Dagen/weken/maanden?
  woensdag 12 mei 2010 @ 21:05:44 #267
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81357911
Kan best even duren hoor. Weken, misschien wel een paar maanden.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_81357927
quote:
Op zaterdag 8 mei 2010 09:36 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Idd ja, defensie heeft toch genoeg voertuigen dus dat zal goedkoper zijn dan mensen in een hotel stoppen.
En dan carpoolen....mensen met dezelfde werktijden gewoon laten meerijden. 4 man per vtg...klaar.
pi_81381934
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 21:04 schreef Jac0bus het volgende:
Sollicatiepapieren en alles wat daarbij hoort vanmiddag op de bus gedaan Enig idee hoelang het duurt voordat je een telefoontje of een brief kan verwachten? Dagen/weken/maanden?
Jac0bus, was je ook bij de voorlichting in Breda afgelopen dinsdag?
pi_81382292
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:25 schreef Monstarr het volgende:

[..]

Jac0bus, was je ook bij de voorlichting in Breda afgelopen dinsdag?
Nee ik was in Den Haag al een ruime tijd geleden, 18 februari geloof ik.
pi_81419522
quote:
Op donderdag 13 mei 2010 15:38 schreef Jac0bus het volgende:

[..]

Nee ik was in Den Haag al een ruime tijd geleden, 18 februari geloof ik.
Heb je er wel de tijd voor genomen ;-)
pi_81474128
Ik heb gesolliciteerd voor de natres, maar tijdens de voorlichting kreeg ik al gemengde berichten te horen dat je op een plankje geplaatst zou worden ivm overcapaciteit.
Ik de volgende dag toch gelijk mijn sollicitatieformulier in de bus gegooid en ja hoor, een paar weken later krijg ik een mooie brief dat ik voor onbepaalde tijd mag wachten tot er weer plek is.
Zit de natres echt zo stampvol dat er geen plek meer is, of zijn bepaalde bataljons gewoon een stuk 'populairder' dan andere?
pi_81476839
quote:
Op zaterdag 15 mei 2010 23:43 schreef dumpertje het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor de natres, maar tijdens de voorlichting kreeg ik al gemengde berichten te horen dat je op een plankje geplaatst zou worden ivm overcapaciteit.
Ik de volgende dag toch gelijk mijn sollicitatieformulier in de bus gegooid en ja hoor, een paar weken later krijg ik een mooie brief dat ik voor onbepaalde tijd mag wachten tot er weer plek is.
Zit de natres echt zo stampvol dat er geen plek meer is, of zijn bepaalde bataljons gewoon een stuk 'populairder' dan andere?
Sommige bataljons, en dan voornamelijk sommige compagnieën, zijn inderdaad goed gevuld en daar zijn inderdaad weinig vacatures. En soms ligt de doorstroom inderdaad niet heel erg hoog.
Maar de compagnie waarin ik zit is een goed gevulde compagnie maar bij ons zijn er toch nog wel een paar vacatures.

Ik denk dat het meer een probleem is met de opleidingsplaatsen. Dat de amo lichtingen momenteel al geheel gevuld zijn. Net zoals bij de rest van defensie. Dus gewoon even wachten, af en toe informeren en dan komt er vanzelf een plekje vrij.
  zondag 16 mei 2010 @ 11:15:06 #274
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_81481931
Morgen beginnen ik en negen andere mensen van mijn bataljon met een vier dagen durende steunverlening aan de eindoefening voor de VTO NLDA Infanterie. OpFor spelen. De t-shirts, petjes en truien met andere camopatroontjes zijn alweer in de woodland gepropt, die voor de verandering weer eens uitpuilt

Maar wel zin in
pi_81486680
quote:
Op vrijdag 14 mei 2010 15:21 schreef wiver het volgende:

[..]

Heb je er wel de tijd voor genomen ;-)
Klopt, ik had het veiligheidsonderzoek al in maart ingevuld maar daarna heeft het even stilgelegen, daarna ben ik er 2 weken weer mee begonnen, alle papieren geregeld(diploma's, uittreksel etc.) en heb ik het ingeleverd. Ben benieuwd of ze daar nog wat van zeggen, verschil in data van het invullen

Over dat ze vol zitten: is dat in Den Haag ook? Daar ben ik van plan te zitten aangezien dat het dichtste bij is. Iemand enig idee?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')