dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:32 schreef Leucopterus het volgende:
[..]
Jij snapt het!
Ik denk persoonlijk dat als we op de huidige manier door gaan, dat échte blanken over 20-30 jaar een minderheid zullen vormen.
Ik kan mij herinneren dat daar laatst een topic over was op fok! Trieste vrouwen. Die schaar ik niet eens onder het blanke ras.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:40 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
dat ligt toch wel een beetje grotendeels aan die blanke vrouwen die op vakantie hun ''grenzeloze liefde'' opzoeken en mokkababy's uitpoepen.
Nee. In dat topic werd gesproken over vrouwen die halsoverkop naar een ander land migreerden om daar met een of andere joker te gaan trouwen. Eenmaal daar aangekomen in [land], blijkt dat het toch niet allemaal rozengeur en maneschijn is.quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:48 schreef Sofia90 het volgende:
Haha want je bent triest als je verliefd wordt op iemand die toevallig ergens anders vandaan komt en dan praten over blanke ras
Waar kan ik die statistieken vinden?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:22 schreef skudkind het volgende:
[..]
Het is statistisch bewezen dat negers het goed doen bij de vrouwen met wat voor kleur dan ook, in tegenstelling tot negerinnen. 3 keer meer zwarte mannen hebben een relatie met een blanke vrouw dan andersom.
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:45 schreef mango_cream het volgende:
anno 2010 hier nog een issue van maken, ongelooflijk!
Die haalt hij uit z'n achterste, met alle respect.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
En dat soort dingen gebeuren niet als Maartje uit Amsterdam naar Johan in Meppel verhuist?quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Kleurlingen ook wel Moksi's genoemd onder allochtonen.quote:
Niet teleurgesteld, verbaasd..quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
En ze is niet eens echt knapquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:36 schreef Sofia90 het volgende:
Kijk maar naar Doutzen Kroes, die heeft alleen maar met donkere mannen en dat is dan een plattelandsgrietje uit Friesland
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 2 november 2010 23:02 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik heb zelf een ''buitenlands uiterlijk'' maar ik vind dat programma ,'Grenzeloos verliefd' toch wel zo dom. Van die voornamelijk blanke vrouwen die spullen pakken en vertrekken naar Don Juan in Panama (want het leven is daar zoveel beter) en dan jankend na een maand terugkomen, want; 'het was niet zo leuk ...'
Dat er gemengde stelletjes zijn vind ik best, date zelf ook met verschillende soorten. Maar vaak zijn het toch wel kansloze stelletjes ...
Hangt er natuurlijk af in welke kring je komt. Ik heb vaker wat post van je gelezen en ik heb niet echt het gevoel dat je vaak met negers of andere allochtonen omga. Maar ik kan het mis hebben natuurlijk. Ik bedoel er niks slechts mee, dus dit is geen aanval op je.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:30 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Waar kan ik die statistieken vinden?
In mijn omgeving (en dat is geen afgelegen boerendorp) zie ik weinig tot geen interraciale relaties
Sorry.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hoef je geen sorry voor te zeggen. Ik weet wel dat dat probleem bij mij ligt hoor
Ik val niet op één bepaalde type, vind ik zo dom. Je hebt overal wel knappe mannen zitten. Maar qua kansloze stelletjes doel ik eigenlijk op dat soort types als grenzeloos verliefd. Zijn ze nou echt zo ''dom''quote:Op woensdag 3 november 2010 09:24 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Dus een blanke man is ook niet voor jou weg gelegt? Ik ben zelf redelijk bank maar kan nou niet zeggen dat ik daar door eerder op blanke vrouwen val. Ik vind dat donkere vrouwen ook heel mooi kunnen zijn.
Dat van Genzeloos verliefd is helemaal om te huilen. Sowieso denk ik dat als het echte liefde is en het van twee kanten is dat het het beste is om beide te verhuizen en dan samen het nieuwe begin op te bouwen. Anders kom je echt in het leven van de ander terrecht zonder iets te hebben.
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:12 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Ja, maar ik dacht ik zeg het toch maar even. Eerlijk gezegd heb ik dat gevoel amper gehad. Alleen 1 keer vond ik een donker meisje leuk die uiteindelijk zei dat ze alleen maar op blanke viel en toen voelde het even kut om donker te zijn. Maar na een tijd kon ik haar wel geinteresseerd krijgen.
Dat vind ik altijd zo'n typische uitspraak om racisme goed te keuren.quote:Op dinsdag 2 november 2010 23:34 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Teleurgesteld dat die "we zijn allemaal hetzelfde"-gedachte in de praktijk niet blijkt op te gaan?
Dit zal denk ik altijd een issue blijven aangezien racisme in de mens zit, wit of zwart.
Minder dan de helftquote:Op woensdag 3 november 2010 10:36 schreef BruinBeertje het volgende:
[..]
ik denk dat dat donkere meisje gehersenspoeld is door de media dat alle donkere mannen ''fout'' zijn.
Genoeg donkere mannen met een heel redelijke opleiding, en goede kansen in het leven (zoals jij)
Je zou het alleen zonde moeten vinden dat die leuke blanke meid niet aan jouw zijde loopt.quote:Op woensdag 3 november 2010 10:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik blijf het eeuwig zonde vinden als ik een leuke blanke meid met een kleurling zie lopen tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |