Aan het begin van dit topic ( [V&A Feedback & Policy] featuring Rene90, A_A, Nanking en DD ) staan de regels wat betreft het openen van topics. Het is hier verplicht om een richtprijs aan te geven waarvoor jij hem wil verkopen. Users gaan (uit ervaring) standaard lager bieden maar het is aan jou om daar mee akkoord te gaan of niet. Ook staan bij de regels hoe je een topic opent en dat je zelf in de titel [TK] of [GEZ] moet neerzetten en dat je een filter moet instellenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 13:28 schreef groenegiraffe het volgende:
Hoe werkt verkopen hier op fok. Willen mensen liever afdingen en kan ik beter een hogere beginprijs vragen. Of willen ze op fok liever kopen per opbod? Het is overal weer anders namelijk.
quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:01 schreef Keffo het volgende:
Deze topics zijn oud en kunnen dus dicht.
[GEZ] Guitar Hero voor de Wii incl de gitaar
[TK] Kenwood 5.1 receiver incl 5.1 speakerset
[GEZ] PS2 Incl Final Fantasy X
[GEZ] Netbook
Alles op slotquote:Op woensdag 10 februari 2010 16:22 schreef Qwea het volgende:
[gez] 2,5" ide hdd
[gez] ddr1 400mhz Sodimm 256mb,512mb of 1gb
Mogen dicht. Laptop is verkocht aan Sjechov (geld is vandaag overgemaakt en top gaat morgen/overmorgen op de post!). Dus ik heb die dingen niet meer nodig.
Zolang je er bij vertelt dat hij banned is zie ik geen probleem, en erbij vermeldt dat hij niet meer omgebouwd is om een nutteloze discussie te voorkomen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:41 schreef Barzi het volgende:
Is het toegestaan om een gebannede Xbox 360 te verkopen, die niet meer is omgebouwd?
quote:Op donderdag 11 februari 2010 11:19 schreef DJO. het volgende:
[TK] Nintendo 64 met accessoires en games
kan close.
Beide op slot.quote:Op donderdag 11 februari 2010 14:26 schreef skittelman het volgende:
[TK] Diesel Deluxe shirt V-Hals (Maat L)
verkocht
Done.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 11:41 schreef Prowl het volgende:
[GEZ] AGP videokaart minimaal 128MB & DVI
[GEZ] Gembird SIS-PM programmeerbare stekkerdoos
Mogen dicht
Done!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 17:38 schreef SpookY22 het volgende:
[TK] LG Arena 8GB + 8GB MicroSD Incl. Bon Garantie <-- mag dicht is verkocht via MP
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:58 schreef RacerDKB het volgende:
[TK] Xbox 360 120GB HDD
Slotje a.u.b.
Done!quote:Op vrijdag 12 februari 2010 23:40 schreef w00h00 het volgende:
[TK] Apple Powermac
Deze kan dicht, heb even een nieuwe aangemaakt.
Was toch iets te onoverzichtelijk geworden.
opgelostquote:Op zondag 14 februari 2010 11:21 schreef Ridocar het volgende:
[TK] 2x 1GB 667Mhz DDR2 SDRAM voor MacBook (origineel Apple)
Tagje vergeten...![]()
quote:Op zondag 14 februari 2010 13:41 schreef SolidasRock het volgende:
Grabber toe warmers te koop.
Tubgirl
quote:Op zondag 14 februari 2010 15:22 schreef Rekkie het volgende:
[TK]Mazda 121, 1.3I
Slotje, zie laatste post!
Beide op slot!quote:Op zondag 14 februari 2010 15:47 schreef borisbanaan het volgende:
Mag deze op slot? Niemand wil hem toch hebben
quote:Op zondag 14 februari 2010 22:48 schreef VampiricDemon het volgende:
[TK] The Sims 3
Mag weer open, ik heb niks van Q-edge meer vernomen.
Nee, daar kunnen we echt niets mee. Hoe vervelend het ook is kan je iemand niet verplichten tot kopen, als iemand het structureel doet zal het een individuele aanpak worden.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:10 schreef SolidasRock het volgende:
Ik lees wel vaker dat mensen die een bod uitbrengen of akkoord zijn met een bod niets meer van zich laten horen, waarom wordt hier niets aan gedaan?Als ik vragen mag...
Soort van blacklist of zo, onbetrouwbare koper of zoiets?
quote:Op maandag 15 februari 2010 10:40 schreef remcheese het volgende:
Hallo,
Willen jullie het topic [CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 14
in de centrale ps3 verkoop lijst zetten
Dank u!
Ok bedankt voor het antwoord.quote:Op zondag 14 februari 2010 23:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, daar kunnen we echt niets mee. Hoe vervelend het ook is kan je iemand niet verplichten tot kopen, als iemand het structureel doet zal het een individuele aanpak worden.
quote:Op maandag 15 februari 2010 13:56 schreef JeOma het volgende:
[TK] PS3-game Fifa 10 mag dicht. Verkocht aan Jappe.
Lees onze policy eens door, met name het gedeelte betreffende alcohol.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:05 schreef Omnifacer het volgende:
Dubbeldrank, waarom gooi je dat topic nou weer dichtEr zijn zat mensen die pils drinken dat over de datum is, en ik wilde het gratis weggeven.
Overijverige namaak-mod
quote:Op maandag 15 februari 2010 16:35 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Lees onze policy eens door, met name het gedeelte betreffende alcohol.
No prob, je had het zelf al in de gaten zoals je zelf aangaf.. maar een klein beetje op letten kan geen kwaadquote:
PMen naar vacrewquote:Op dinsdag 16 februari 2010 10:49 schreef john2406 het volgende:
Hoe verzend ik een PM aan alle modjes omtrent een koopactie waar ik geen reactie op krijg, ik weet niet meer wat ik ervan denken moet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |