Ik heb Fifa 10 voor de PlayStation 3 te koop. Het is gewoon niet mijn type spel en het is zonde als hij hier ligt te verstoffen. Vraagprijs? Ehm... 3 tientjes? Uiteraard issie krasvrij en compleet in doosje, heb 'm bijna niet gespeeld (for what it's worth)... ;-)
Ophalen in Apeldoorn of versturen (verzendkosten voor de koper).
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
Ja klopt, is de NL versie (dus als je wilt: commentaar van Yuri Mulder en Evert Ten Napel) . Je bod is genoteerd, ik laat 'm even nog een paar uurtjes staan, als je dan de hoogste bieder bent issie van jou, ok?
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
Sorry, gisteravond niet meer aan toegekomen. Ik moet nu ook rennen, maar vanavond kom ik hier op terug, dan gaan we de deal rondmaken (voor wie dan ook het hoogste heeft geboden)... :-)
Oke, Jappe... als je interesse hebt, PM me even je gegevens...
Dan is dat heel jammer voor jou en voor mij, maar a deal is a deal. Ik heb Jappe net gePM'ed. Tenzij in een vreemd geval de deal alsnog niet doorgaat zou ik zeggen, succes met verder zoeken!