quote:
Hij geeft dus helemaal geen beeld. Getest op 2 Beeldbuis tv's en 1 plasmascherm. In totaal op 4 scartaansluitingingen en 2 front AV ingangen. Het power ledje gaat wel branden maar dat is dan ook alles. Dit is getest met alle spellen en beide controllers om en om aangesloten. Aangekomen bij de controllers:
quote:
2 controllers ( zwart en grijs ) waarvan beide het pookje absoluut geen speling heeft en netjes in het midden blijft zitten, omdat er altijd zorgvuldig mee omgegaan is. De grijze controller heeft lichte gebruikerskrasjes maar de zwarte is als nieuw.
Als nieuw is een groot woord voor een controller vol krassen (bij beide dus) Daarbij heeft het pookje van de grijze dusdanig zoveel speling dat als je hem schuin houdt hij al naar rechts valt. Die van de zwarte heeft ook wel degelijk speling, omdat ik helaas geen beeld krijg kan ik niet testen in wat voor mate dit invloed heeft.
Oftewel een miskoop 1e klas.
Graag had ik dan ook per omgaande mijn geld retour gezien op mijn rekening + een PM met je adres waar ik je de spullen naartoe kan zenden !
Ik hoop dat je dit begrijpt want ik HAAT het als ik opgelicht wordt en accepteer dus ook NIET!