Jij ook slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik ga ook snel voor 't einde van dit topic slapen![]()
.
Jahquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tijd om te gaan slapen, denken jullie ook niet?
Als het om Bootje is zeg ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik wou eigenlijk doen twitteren er op los... maar durfde niet...!![]()
misschien dat een modje kan aanpassen?
Wat moet/ga je doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:41 schreef jna het volgende:
Teringvroeg. Beter heb k wel gewoon geluk straks
Begint alweer goed tussen ons vandaagquote:
Jij zegt dikzakquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begint alweer goed tussen ons vandaag
Dat was liefkozend bedoeld joh, duhquote:
Van mij ook hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was liefkozend bedoeld joh, duh
Misschien trekt het zo weg!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is vroeg en ik voel me niet lekker
Ja ik zal het melden!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aangifte voor diefstal. Even aangeven dat jouw trein weg is!
xDquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef Rompez0r het volgende:
[..]
haha jah kmoest ff het topic vinden xD
ja? kaarten besteld?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef jna het volgende:
Nico, ons "gooi Leo naar beneden" plan kan doorgang vinden
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm sinds gister last van het tandvlees op de plek waar normaal een verstandskies zit.. Wat 2min googlen al niet kan doen
Volgens mij heb ik last van Pericoronitis
Iemand al ooit eens last van gehad?
Ja idd, dat bedoel ik!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!
toch zou ik ff bellen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef jna het volgende:
Maar geld is al afgeschreven en alles ging verder normaal dus ik verwacht geen problemen
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch zou ik ff bellen als ik jou was.
Ik heb dit met alle 4 mijn verstandskiezen tegelijk gehad.. ik kon niet meer praten/eten. en ik had dikke koppijn erdoor :Squote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm sinds gister last van het tandvlees op de plek waar normaal een verstandskies zit.. Wat 2min googlen al niet kan doen
Volgens mij heb ik last van Pericoronitis
Iemand al ooit eens last van gehad?
Ook als er al betaald was?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verstandig. Ik heb het al vaker mis zien gaan.
Hmm dat klinkt idd niet best. Ik heb 2 jaar geleden foto's laten maken en toen was er nog geen sprake dat er 'binnenkort' verstandskiezen door zouden komen oid. Op internet staat ook dat het laten trekken ervan alleen noodzakelijk is als de ontsteking terugkomt.. Vanaf vanavond maar eens goed spoelen met van dat spoelmiddelquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:26 schreef Rompez0r het volgende:
[..]
Ik heb dit met alle 4 mijn verstandskiezen tegelijk gehad.. ik kon niet meer praten/eten. en ik had dikke koppijn erdoor :S
khoop niet dat je hetzelfde krijgt, ik ben 2 weke strontziek geweest
nou.. wel een ander verhaal dat iemand idd betaald had, die failmelding kreeg en daarna nog een keer dezelfde kaarten kon bestellen. Toen was het dubbel afgeschreven. Wel terug gehad uiteindelijk, maar toch niet fijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ook als er al betaald was?
Ik heb het bevestigingsscherm wel gewoon gezien na afloop. Natuurlijk niet op gelet want ik dacht: in het mailtje staat precies hetzelfde.
Ze zullen het nu nogal druk hebbenquote:
Zelf diagnoses stellen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!
Goeiemorgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef jna het volgende:
Ik zit steeds naar buiten te kijken en denk: huh, er stond daar toch wat eerst?
Zie ik door de mist opeens een honderden meters hoog gebouw niet meer
Ik zit hier te genieten dat alles weer groen isquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef jna het volgende:
Ik zit steeds naar buiten te kijken en denk: huh, er stond daar toch wat eerst?
Zie ik door de mist opeens een honderden meters hoog gebouw niet meer
Ja na 40 minuten dus pas hequote:
Goeiemorgen dushi!quote:
hehe.. begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja na 40 minuten dus pas he![]()
Ik zat de hele tijd te denken: stond daar niet een boom ofzo
Keurigquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja na 40 minuten dus pas he![]()
Ik zat de hele tijd te denken: stond daar niet een boom ofzo
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
Voor de Muse-fans:
http://twitter.com/muse/status/7979067483
quote:
Super verslavendquote:
succes met je tentamen!!quote:
ja sinds kortquote:
maar die is niet van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://twitter.com/pieterbas lijkt niet de twitter van een twitterverslaafde
Laat me raden.. Calgonquote:
Die zijn helemaal slecht ingesproken.. Die kunnen nog wat leren van de stem van.. It's amazing Mike....quote:
tochquote:
Mikequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zijn helemaal slecht ingesproken.. Die kunnen nog wat leren van de stem van.. It's amazing Mike....
Succes man!!quote:
Die was echt geweldig...quote:
Bijna?quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die was echt geweldig...Het was bijna cult
quote:
quote:
Die zoon van hem heeft dezelfde naam als ik. Dus de eerste keer dacht ik: huh wat zegt ie nouquote:
quote:
nee, dat is ook vrij prijzig! Racket betaal je ook al snel zo'n 100 euro voor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:22 schreef PieterBas het volgende:
Binnenkort eens maar wat tennisspullen kopen... zal ook niet goedkoop zijn
en dan nog schoenen, ballen etc, maar goed. dat ben ik ook jaarlijks kwijt aan atletiek..quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nee, dat is ook vrij prijzig! Racket betaal je ook al snel zo'n 100 euro voor.
Maar keeperen is wel coolquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:21 schreef Psychonikeo het volgende:
goffer.. stel keepershandschoenen gehaald. Of het ff duur mag zijn
ook nog ja! Vooral die schoenen zijn ook prijzig. Ballen valt mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
en dan nog schoenen, ballen etc, maar goed. dat ben ik ook jaarlijks kwijt aan atletiek..
Zeker. Tijd lang niet gedaan, maar het is eigenlijk wel mijn ding.quote:
mja.. in principe heb je als voetballer natuurlijk ook verder niet meer nodig als een paar schoenen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:33 schreef DjRex89 het volgende:
Dan is basketbal nog best goedkoop
Ik koop ongeveer 1x per 2 seizoenen nieuwe schoenen en that's it. De 3 basketbalshirts die ik nu heb, heb ik al ongeveer 5 jaar maar daar is verder niks mis mee
mja, ik ook zoiets, maar daarvoor was ik altijd keeper.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:35 schreef The_Dean het volgende:
Ik vond voetballen altijd veel leuker. 8 jaar voorstopper geweest
Ik kreeg altijd de bal van achter uit en roeide hem door naar voren. Laatste jaar vond de trainer het wel een goed idee om mij een wedstrijd in de spits te zetten ["doe je dat ook eens"]... waarop ik 5 van de 6 goals maakte. Heel dat seizoen voorin gestaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:37 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
mja, ik ook zoiets, maar daarvoor was ik altijd keeper.
En ook tussendoor was ik reservekeeper voor alle teams van de vereniging. Van het 3e tot het 10e heb ik allemaal regelmatig wel gekeept.
kan me goed indenken dat een verdediger ook een goeie spits kan zijn. Je weet hoe verdedigers hun ding doen en waar jij moeite mee had bij spitsen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kreeg altijd de bal van achter uit en roeide hem door naar voren. Laatste jaar vond de trainer het wel een goed idee om mij een wedstrijd in de spits te zetten ["doe je dat ook eens"]... waarop ik 5 van de 6 goals maakte. Heel dat seizoen voorin gestaan
begrijpelijk. Bij mij viel 1,5 seizoen terug het team uit elkaar en ging ik verhuizen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:45 schreef The_Dean het volgende:
Precies. Was ook wel leerzaam
Alleen kregen we daarna een lul van een trainer die mij alleen wat kon pesten. Toen had ik het snel gezien en heb vriendelijk bedankt en ben nooit weer gekomen.
Nou.quote:
slechtquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:19 schreef Piles het volgende:
[..]
ReuzeIk moet dan ook eigenlijk gaan leren
Hoe ging je toets?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:23 schreef Milou__ het volgende:
[..]
slechtik haalde alle formules door elkaar.. En toen raakte ik in paniek..
Over 10 weken weer een kans.. Dan moet ik heb halen! Zo heel moeillijk was hij niet als ik nog beter had geleerd denk ik.. En alle formules op een rijtje had.quote:
Heb je geen grafische rekenmachine?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:25 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Over 10 weken weer een kans.. Dan moet ik heb halen! Zo heel moeillijk was hij niet als ik nog beter had geleerd denk ik.. En alle formules op een rijtje had.
Mogen we niet gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:26 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb je geen grafische rekenmachine?![]()
Nee, wij ook nietquote:
Ja ik ga het ook maar proberen denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, wij ook nietGebruik hem al 4,5 jaar, bij elk tentamen als ik wil. Zelfs als bekend is dat je er nooit wat hoeft uit te rekenen
Heb ik hier ook nietquote:
quote:
Braband eh.quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
Doodstil hier, iemand begint patat/friet, en het loopt storm
jna is toch geen vrouw?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:42 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
dingen kunnen vrij snel heel erg anders zijn.
Volgens sommigen wel...quote:
Wist jij dat je daarvoor een ban kan krijgen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Het zijn gewoon aardappels reepjes die in een frituur hebben gelegen...
SLOTJE!
Totdat je friet zei ja...quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Volgens mij vond je me maar wat leuk
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Wist jij dat je daarvoor een ban kan krijgen?
je kan voor zo veel dingen hier een ban krijgen.. maar goed, ze doen maar..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Wist jij dat je daarvoor een ban kan krijgen?
Ga je dan ook twitteren?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef PieterBas het volgende:
[..]
je kan voor zo veel dingen hier een ban krijgen.. maar goed, ze doen maar..
Nope, ik denk dat ik hard aan het werk ben..quote:
Ah, ja dat kan ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:51 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nope, ik denk dat ik hard aan het werk ben..
Welke was lekkerder?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:49 schreef Puala het volgende:
[..]
Wij hadden thuis altijd pa-tat en ma-tat. Oke, ik geef toe toen was ik wel heel klein
maar hoe bestel je dat dan? Doe mij een portie gefrituurde aardappelreepjes met?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:46 schreef PieterBas het volgende:
Het zijn gewoon aardappels reepjes die in een frituur hebben gelegen...
SLOTJE!
Komt omdat ik posttequote:Op woensdag 20 januari 2010 14:40 schreef Piles het volgende:
Doodstil hier, iemand begint patat/friet, en het loopt storm
helaas wel, zolang men er niet uit komt.. dan maar zo..quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:58 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar hoe bestel je dat dan? Doe mij een portie gefrituurde aardappelreepjes met?
nou ja.. dat lijkt erop dat het toch friet moet zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
helaas wel, zolang men er niet uit komt.. dan maar zo..
Van dale weet het ook niet meer
RESULTAAT
pa·tat de; v(m) friet: ~ met een portie patat met mayonaise
friet de; v(m) -en reepjes rauwe aardappel, in olie gefrituurd; patates frites: een ~je eten portie friet
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:06 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
nou ja.. dat lijkt erop dat het toch friet moet zijn
Euh gaat wel.quote:
Op tijd naar bed dus vanavondquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:13 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Euh gaat wel.
Heb enorme hoofdpijn, tentamen verneukt en was het balletje van mijn piercing kwijt.
Maarrrr ben uitgenodigd voor de verjaardag van winne, jiggy dje en turk (wel via via hoor, ben gevraagd om mee toe doen met het nk-politiezaalvoetbal in leiden, en ga naar ajax-juve
quote:
moooi! van VBL gaan er ook veel gasten. Waarschijnlijk gaan we nog ff een biertje drinken voorafquote:
En het Leo Driessen plan bespreken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
moooi! van VBL gaan er ook veel gasten. Waarschijnlijk gaan we nog ff een biertje drinken vooraf
Evertquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moeten we ook wel iemand hebben die het commentaar dan overneemt
Daar gaat die dekselse Leo. Ja dat is een goed stel hoor wat hem zojuist naar beneden heeft geflikkerd. Als een pas geboren vogeltje ging ie richting gracht. Het zal nog lang onrustig zijn hier in Amsterdam zuid-oostquote:
quote:
Silenius!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:25 schreef jna het volgende:
[..]
Dan moeten we ook wel iemand hebben die het commentaar dan overneemt
Weet je dat ik dat ook serieus als optie wilde noemenquote:
daarom! Dat heb ik dus ookquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef jna het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat ook serieus als optie wilde noemen
Die gast heeft af en toe stukjes dat ik echt plat lig
quote:
maar ik wil er mee leren omgaan. Dat kan dan toch wel hier?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je er moeite mee hebt ga dan naar R&P
Je moet nog leren, dan zit je hier in SES wel goed. Post wel ook af en toe bij je makkers in PUB.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:14 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
maar ik wil er mee leren omgaan. Dat kan dan toch wel hier?
--> KLB!quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:13 schreef AMDB het volgende:
[..]
Als je er moeite mee hebt ga dan naar R&P
--> POLquote:
oh, ik dacht in OUDquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:19 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je moet nog leren, dan zit je hier in SES wel goed. Post wel ook af en toe bij je makkers in PUB.
--> PUB!quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
Wil ik een keer naar de bioscoop, draait de film die ik wil zien hier niet
quote:
Ga andere films kijken?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
Welke wil je zien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef DjRex89 het volgende:
"De vrouw die met vuur speelde" de 2e in de millenniumreeks dus.. Draait vanaf morgen in Nederland maar hij draait niet in Oss, Uden of Wijchen.. Dus moet naar Nijmegen of Den Boschquote:
Hm, waar gaat het over dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:50 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
"De vrouw die met vuur speelde" de 2e in de millenniumreeks dus.. Draait vanaf morgen in Nederland maar hij draait niet in Oss, Uden of Wijchen.. Dus moet naar Nijmegen of Den Bosch
ok, zullen we voortaan bij elke grap vragen of jij het nog wel grappig vindt?quote:
Ja, we gaan een vrouw vragen of het grappig isquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok, zullen we voortaan bij elke grap vragen of jij het nog wel grappig vindt?
Of we vragen of Dean hem maakt
Is een verfilming van het gelijknamige boekquote:
Touchéquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Blijf dan maar door dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ok, zullen we voortaan bij elke grap vragen of jij het nog wel grappig vindt?
Dat gokte ik ja, daarom vroeg ik het.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Is een verfilming van het gelijknamige boek
Deel 1: http://www.moviemeter.nl/film/54446
Deel 2: http://www.moviemeter.nl/film/60602
Hee hee bedankt dat j mn partij zo afkraakquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:52 schreef AMDB het volgende:
Almeerse PVV wil stadscommando's
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een teringdebielen zitten er toch in de PVV![]()
![]()
Dat roepen ze ook wel een beetje heel erg over zich af.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:54 schreef donthate het volgende:
[..]
Hee hee bedankt dat j mn partij zo afkraak
Ah, vandaar dat zoveel mensen er wél op zouden stemmenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook wel een beetje heel erg over zich af.
K heb geen zin om in discussie te gaan daarover of zo maar de politie is hier toch wel een groot lachertjequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef AMDB het volgende:
[..]
Dat roepen ze ook wel een beetje heel erg over zich af.
Die zijn ook grotendeels debiel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat zoveel mensen er wél op zouden stemmen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ook zo leuk dat het compleet niets betekend, dat woord stadscommando, behalve dat het zo tof klinkt.
Nou ja, helemaal niets....als je op google alle berichten over deze uitspraak wegfilterd blijkt dat de term in het verleden enkel gebruikt werd voor leden van het Nederlandse nazi-leger in WO II. Toeval?
Mwah, je overdrijftquote:
Symboolpolitiek, overdrijving, genocide bij minderheden, het is allemaal al eerder gebeurd, alleen zien mensen dat niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:58 schreef Piles het volgende:
[..]
Mwah, je overdrijftHet geeft gewoon aan wat het toenemende gevoel in Nederland is. Dat de PVV de ideeën overdrijft, is gewoon een tactiek om de aandacht er op te vestigen
Wat nog werkt ook, zo blijkt
Sla je niet een beetje door?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, overdrijving, genocide bij minderheden, het is allemaal al eerder gebeurd, alleen zien mensen dat niet...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef AMDB het volgende:
[..]
Symboolpolitiek, overdrijving, genocide bij minderheden, het is allemaal al eerder gebeurd, alleen zien mensen dat niet...
quote:
Daar moest ik ook aan denken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef jna het volgende:
Even serieus, een Antilliaan die op de pvv stemt?
Ik ben niet de enige hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef jna het volgende:
Even serieus, een Antilliaan die op de pvv stemt?
quote:
Kotsmisselijk eigenlijk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Puala het volgende:
Lien
Hoe is het?
Gijsje
Hoe gaat het? Ben je je stage al aan het afronden?
Behoorlijk jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:12 schreef Milou__ het volgende:
Volgens mij hangt er een vloek over dit topic.
Oeps. Hoe komt het?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Kotsmisselijk eigenlijk.![]()
Verder gaat het wel goed, en met jou?
DEAN WORDT VADER!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:12 schreef L.no het volgende:
[..]
Kotsmisselijk eigenlijk.![]()
Verder gaat het wel goed, en met jou?
Geen idee eigenlijk. Binnenkort mijn huisarts weer lastig vallen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef Puala het volgende:
[..]
Oeps. Hoe komt het?
Ja lekker. Zo eventjes wat lekkers koken en vanavond de boel opruimen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
DEAN WORDT VADER!
Toch niet afgelopen zaterdag he?
Hier alles wel goed hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:10 schreef Puala het volgende:Lien
Hoe is het?
Gijsje
Hoe gaat het? Ben je je stage al aan het afronden?
Smecklich!quote:
In de auto.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:18 schreef L.no het volgende:
[..]
In de auto.Lekker warm en knus enzo.
Maar goed dat ik niet ben meegereden danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, je keek.
Idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef jna het volgende:
[..]
Maar goed dat ik niet ben meegereden dan
Dat zou ik maar eens doen dan jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Binnenkort mijn huisarts weer lastig vallen.
Veel plezier dan.
Nice, dat gaat goed dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:17 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Hier alles wel goed hoorStageopdracht is al zo goed als af, nu met allemaal andere dingen bezig om de tijd maar te doden
Nog 7 daagjes
Hoe is ie daar dan?
Je hebt je stage toch wel gehaald mag ik hopen??quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:25 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat zou ik maar eens doen dan ja![]()
[..]
Nice, dat gaat goed dusMag hopen dat jouw stage beter afloopt als de mijne
![]()
Ja lekker![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:14 schreef jna het volgende:
[..]
DEAN WORDT VADER!
Toch niet afgelopen zaterdag he?
Dat is nog maar de vraag ..quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:26 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Je hebt je stage toch wel gehaald mag ik hopen??
Je hebt wat gemist hoorquote:
Nope.quote:
Waarom zou je het niet halen dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:30 schreef Puala het volgende:
[..]
Nope.
En ik kan nu al een kleine week niet bij mijn mail dus kan ook niet kijken of er al wat over bekend is oid.
Zeg, hou dat beeld ff lekker bij je johquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef jna het volgende:
[..]
In die kleine corsa met dat berenlijf van Dean
Ik moest 650 uur maken in weken van 40, maar ik liep weken van 36 uur. Nu mocht ik dit van school omrekenen met die 36 uur. Dus dat houd in dat ik 585 uur moest maken en ik heb 581 uur en 3 kwartier gelopen. Heb enkel de kerstborrel niet genoteerd ed. Dus ik zou mijn stage afgerond hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:32 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je het niet halen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |