Jij ook slaap lekker alvast.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:37 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, ik ga ook snel voor 't einde van dit topic slapen![]()
.
Jahquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:46 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
tijd om te gaan slapen, denken jullie ook niet?
Als het om Bootje is zeg ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik wou eigenlijk doen twitteren er op los... maar durfde niet...!![]()
misschien dat een modje kan aanpassen?
Wat moet/ga je doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:41 schreef jna het volgende:
Teringvroeg. Beter heb k wel gewoon geluk straks
Begint alweer goed tussen ons vandaagquote:
Jij zegt dikzakquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Begint alweer goed tussen ons vandaag
Dat was liefkozend bedoeld joh, duhquote:
Van mij ook hoor!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat was liefkozend bedoeld joh, duh
Misschien trekt het zo weg!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:02 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is vroeg en ik voel me niet lekker
Ja ik zal het melden!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:03 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
aangifte voor diefstal. Even aangeven dat jouw trein weg is!
xDquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:08 schreef Rompez0r het volgende:
[..]
haha jah kmoest ff het topic vinden xD
ja? kaarten besteld?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef jna het volgende:
Nico, ons "gooi Leo naar beneden" plan kan doorgang vinden
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm sinds gister last van het tandvlees op de plek waar normaal een verstandskies zit.. Wat 2min googlen al niet kan doen
Volgens mij heb ik last van Pericoronitis
Iemand al ooit eens last van gehad?
Ja idd, dat bedoel ik!quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!
toch zou ik ff bellen als ik jou was.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef jna het volgende:
Maar geld is al afgeschreven en alles ging verder normaal dus ik verwacht geen problemen
Dat sowiesoquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:20 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
toch zou ik ff bellen als ik jou was.
Ik heb dit met alle 4 mijn verstandskiezen tegelijk gehad.. ik kon niet meer praten/eten. en ik had dikke koppijn erdoor :Squote:Op woensdag 20 januari 2010 09:10 schreef DjRex89 het volgende:
Hmm sinds gister last van het tandvlees op de plek waar normaal een verstandskies zit.. Wat 2min googlen al niet kan doen
Volgens mij heb ik last van Pericoronitis
Iemand al ooit eens last van gehad?
Ook als er al betaald was?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:27 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
verstandig. Ik heb het al vaker mis zien gaan.
Hmm dat klinkt idd niet best. Ik heb 2 jaar geleden foto's laten maken en toen was er nog geen sprake dat er 'binnenkort' verstandskiezen door zouden komen oid. Op internet staat ook dat het laten trekken ervan alleen noodzakelijk is als de ontsteking terugkomt.. Vanaf vanavond maar eens goed spoelen met van dat spoelmiddelquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:26 schreef Rompez0r het volgende:
[..]
Ik heb dit met alle 4 mijn verstandskiezen tegelijk gehad.. ik kon niet meer praten/eten. en ik had dikke koppijn erdoor :S
khoop niet dat je hetzelfde krijgt, ik ben 2 weke strontziek geweest
nou.. wel een ander verhaal dat iemand idd betaald had, die failmelding kreeg en daarna nog een keer dezelfde kaarten kon bestellen. Toen was het dubbel afgeschreven. Wel terug gehad uiteindelijk, maar toch niet fijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:29 schreef jna het volgende:
[..]
Ook als er al betaald was?
Ik heb het bevestigingsscherm wel gewoon gezien na afloop. Natuurlijk niet op gelet want ik dacht: in het mailtje staat precies hetzelfde.
Ze zullen het nu nogal druk hebbenquote:
Zelf diagnoses stellen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:15 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
who needs dokters/tandartsen? We've got Google!
Goeiemorgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef jna het volgende:
Ik zit steeds naar buiten te kijken en denk: huh, er stond daar toch wat eerst?
Zie ik door de mist opeens een honderden meters hoog gebouw niet meer
Ik zit hier te genieten dat alles weer groen isquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:39 schreef jna het volgende:
Ik zit steeds naar buiten te kijken en denk: huh, er stond daar toch wat eerst?
Zie ik door de mist opeens een honderden meters hoog gebouw niet meer
Ja na 40 minuten dus pas hequote:
Goeiemorgen dushi!quote:
hehe.. begrijpelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja na 40 minuten dus pas he![]()
Ik zat de hele tijd te denken: stond daar niet een boom ofzo
Keurigquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja na 40 minuten dus pas he![]()
Ik zat de hele tijd te denken: stond daar niet een boom ofzo
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:56 schreef AMDB het volgende:
Voor de Muse-fans:
http://twitter.com/muse/status/7979067483
quote:
Super verslavendquote:
succes met je tentamen!!quote:
ja sinds kortquote:
maar die is niet van mijquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:45 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
http://twitter.com/pieterbas lijkt niet de twitter van een twitterverslaafde
Laat me raden.. Calgonquote:
Die zijn helemaal slecht ingesproken.. Die kunnen nog wat leren van de stem van.. It's amazing Mike....quote:
tochquote:
Mikequote:Op woensdag 20 januari 2010 11:23 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Die zijn helemaal slecht ingesproken.. Die kunnen nog wat leren van de stem van.. It's amazing Mike....
Succes man!!quote:
Die was echt geweldig...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |