abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:30:17 #151
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77123184
Overschakelen naar de actie.
Hetgeen bewezen en beklonken moest worden.
pi_77123354
Gaat weer een enorm bedrag opleveren allemaal! .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_77123386
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:33 schreef venomsnake het volgende:
Gaat weer een enorm bedrag opleveren allemaal! .
Even gratis reclame maken voor veel bedrijven
pi_77123412
Patrick Kluivert
pi_77123593
Wat een leuk kereltje die 1100 euro bij elkaar heeft gehaald .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:41:21 #156
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77123657
Vind er weinig aan eigenlijk.
pi_77123703
Balkende........ .
Wat een vreemd mannetje is het toch ook!
pi_77123730
Hoop dat er binnenkort weer betere gespreksonderwerpen zijn.
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_77123837
41 miljoen, 83 miljoen na Koenders zijn centen dus.. Zeer netjes. .
pi_77123851
83 miljoen!

Zoveel had ik niet verwacht.
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:47:57 #161
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77123888
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef venomsnake het volgende:
41 miljoen, 83 miljoen na Koenders zijn centen dus.. Zeer netjes. .
Ik vind het jammer. Bij de tsunami viel er minder te repareren, nu moet er een complete hoofdstad worden opgebouwd. Het had beter 300 miljoen kunnen worden.
pi_77123903
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:46 schreef venomsnake het volgende:
41 miljoen, 83 miljoen na Koenders onze centen dus.. Zeer netjes. .
pi_77123970
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:47 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Ik vind het jammer. Bij de tsunami viel er minder te repareren, nu moet er een complete hoofdstad worden opgebouwd. Het had beter 300 miljoen kunnen worden.
Minder te repareren? Dat weet ik nog zo net niet. kuststrook van 7 landen werd compleet verwoest.
pi_77124000
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:43 schreef henkde_j het volgende:
Hoop dat er binnenkort weer betere gespreksonderwerpen zijn.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
  donderdag 21 januari 2010 @ 23:56:04 #165
267150 Q.E.D.
qat erat ad vundum
pi_77124232
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Minder te repareren? Dat weet ik nog zo net niet. kuststrook van 7 landen werd compleet verwoest.
Als je de economie weer op het peil wil krijgen van voor de aardbeving, dan zijn daar tientallen miljarden voor nodig.
pi_77124396
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Als je de economie weer op het peil wil krijgen van voor de aardbeving, dan zijn daar tientallen miljarden voor nodig.
Gelukkig is het de moeite. Het is alleen de moeite als het structureel aanzienlijk beter wordt.
pi_77124426
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:56 schreef Q.E.D. het volgende:

[..]

Eens. Handjes uit de mouwen daar en dat geld zeker voor de Haïtianen.

Desnoods moet de slavernij maar weer even teruggebracht worden
pi_77124508
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:18 schreef Horloge het volgende:
"De koran is toch de islam?"

Over onwetendheid gesproken. De bijbel is zeker ook het Protestantisme, én het Katholicisme.
Over onwetendheid gesproken...de Koran heeft in de Islam een heel andere status dan de Bijbel in het Protestantisme of Katholicisme.
Ik weet het ook niet
pi_77128234
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Al die Hitlervergelijkingen gaan helemaal nergens over. Het idee dat Wilders ooit met stalen vuist over dit land zal regeren, samen met Hero Brinkman een geoliede propaganda machine op touw zal zetten en voor de complete uitroeien van een bevolkingsgroep zal zorgen is bijna nog belachelijker dan die kopvoddentax van hem.
De man maakt keer op keer duidelijk dat hij alles wat met de Islam te maken heeft gevaarlijk vindt. Dat is waanzin ten top, maar Wilders gelooft dat echt, net als Hitler echt van mening was dat iedereen die Jood is, een gevaar betekende voor Duitsland en de wereld. Als jij nog steeds geen overeenkomsten ziet, dan moet je je laten nakijken. Zowel Hitler als Wilders scheren een enorme groep mensen over 1 kam en geven ze de schuld van veel, zo niet ALLE ellende in dit land en in de wereld. Zie je nog steeds geen overeenkomsten? Wilders zal nooit een dictatuur kunnen beginnen, daarom zal hij nooit kunnen roepen dat alles wat de Islam aanhangt 'weg' moet. Dat betekent niet dat hij dat niet zou doen als hij die macht WEL had. Denk na voordat j op een politicus stemt die een enorme groep mensen over 1 kam scheert en niet alleen het tuig onder die groep mensen aanpakt.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_77128390
Ho ho, ik ben geen WIlders-stemmertje, ik vind gewoon dat je de huidige situatie niet kunt vergelijken met die van bijna 100 jaar geleden toen Europa middenin een grote 'Europese burgeroorlog' verkeerde. Misschien had Wilders een gruwelijke dictator kunnen zijn, maar het is onmogelijk. Stiekem droomt bijna iedere politicus van de macht die Hitler had. Ik zou ook niet in een land willen leven waar de Partij voor de Dieren de dienst uitmaakt. Iedereen verplicht vegetariër, anders het land uit.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 januari 2010 @ 08:37:55 #171
4530 crew  Crazy Harry
pi_77129415
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 04:29 schreef scanman1 het volgende:

[..]

De man maakt keer op keer duidelijk dat hij alles wat met de Islam te maken heeft gevaarlijk vindt. Dat is waanzin ten top, maar Wilders gelooft dat echt, net als Hitler echt van mening was dat iedereen die Jood is, een gevaar betekende voor Duitsland en de wereld. Als jij nog steeds geen overeenkomsten ziet, dan moet je je laten nakijken. Zowel Hitler als Wilders scheren een enorme groep mensen over 1 kam en geven ze de schuld van veel, zo niet ALLE ellende in dit land en in de wereld. Zie je nog steeds geen overeenkomsten? Wilders zal nooit een dictatuur kunnen beginnen, daarom zal hij nooit kunnen roepen dat alles wat de Islam aanhangt 'weg' moet. Dat betekent niet dat hij dat niet zou doen als hij die macht WEL had. Denk na voordat j op een politicus stemt die een enorme groep mensen over 1 kam scheert en niet alleen het tuig onder die groep mensen aanpakt.
Je kan Wilders met een zelfde beredenering vergelijken met Churchill van vlak voor de oorlog, die als een van de weinigen tegen Hitler waarschuwde waar de gevestigde orde op een zelfde soort manier tegenin ging.

In plaats van keihard tegen of keihard voor Wilders te zijn kan je beter een grote plaatje blijven bekijken en open staan voor verschillende mogelijkheden. Zowel voor als tegenstanders zijn op dit moment blind voor de andere kant.
De discussie is niet privacy tegenover veiligheid maar vrijheid tegenover controle
Overzicht privacy-inperkende maatregelen/wetten/voorstellen
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing. ― George Bernard Shaw
pi_77129475
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:37 schreef Crazy Harry het volgende:

[..]

Je kan Wilders met een zelfde beredenering vergelijken met Churchill van vlak voor de oorlog, die als een van de weinigen tegen Hitler waarschuwde waar de gevestigde orde op een zelfde soort manier tegenin ging.
Achteraf is makkelijk lullen.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:00:40 #173
180385 Horloge
Zoals het klokje thuis tikt.
pi_77132758
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:03 schreef Dunckie het volgende:

[..]

Over onwetendheid gesproken...de Koran heeft in de Islam een heel andere status dan de Bijbel in het Protestantisme of Katholicisme.
Of je gaat even reageren op iets wat al lang is besproken...

Wat ik aangeef, is dat er van de Koran, net als van de Bijbel, verschillende interpretaties zijn, en dat niet iedere moslim(groep) zich strikt houdt aan alle regels uit de Koran. En toch zijn het moslims. In die zin kun je niet zeggen dat Koran = Islam.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:12:32 #174
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_77133169
Tering. Een dag lang gebombardeerd met beelden van zielige voodoo-negers en nóg gaat het over Wilders.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_77135962
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:00 schreef Horloge het volgende:

[..]

Of je gaat even reageren op iets wat al lang is besproken...

Wat ik aangeef, is dat er van de Koran, net als van de Bijbel, verschillende interpretaties zijn, en dat niet iedere moslim(groep) zich strikt houdt aan alle regels uit de Koran. En toch zijn het moslims. In die zin kun je niet zeggen dat Koran = Islam.
Wat jij aangaf was dat zeggen dat de Koran een verwerpelijk boek is niet hetzelfde is als zeggen dat de islam verwerpelijk is, en dat is het dus juist wel.
Ik weet het ook niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')