quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
oh nee joh, imdbquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja jij was het laatst van de quotes, onthoud je die?
(Ik kijk naar een film en dan weet ik meestal na een tijd niet eens meer waar het over ging, het gevoel wat het achterliet is het enige wat blijft hangen).
quote:
hoe kan jij nou fipo hebben?quote:
and proud of itquote:
Ik dacht al, zit ie daar nou met zijn notitieboekje de goede lines op te krabbelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh nee joh, imdbzo deze ook
![]()
komende week weer IFFRfilms kijken, heeeel veeeel films kijken
Walgelijk , wat een nare films zijn dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Slayage het volgende:
ik zie nu dat ik seed of chucky heb gemist vanavond
kom er dan ook alleen voor het festival en voor het consulaat uiteraardquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik dacht al, zit ie daar nou met zijn notitieboekje de goede lines op te krabbelen.
Rotterdam, jammer dat het verder zo'n rotstad is.
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom er dan ook alleen voor het festival en voor het consulaat uiteraard
onze grote kwebbelkous is er niet en dat scheelt natuurlijk aardig watquote:
geen andere optie helaas, hoewel je het tegenwoordig wel allemaal met de post kan doen, maar dat vertrouw ik natuurlijk niet helemaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.
Jep, tschüssquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
onze grote kwebbelkous is er niet en dat scheelt natuurlijk aardig wat![]()
ik moet ook pleitos eigenlijk over 7 uur opstaan![]()
smeer em dan ook maar meteen![]()
Nee, die Turken zijn vast niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen andere optie helaas, hoewel je het tegenwoordig wel allemaal met de post kan doen, maar dat vertrouw ik natuurlijk niet helemaal
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.
Hé, ga je mond eens spoelen met zeep.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rotterdam, jammer dat het verder zo'n rotstad is.
quote:
Ik zit op werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan een dutje doen in plaats van fokken.
Goedemorgen! Geen tursu voor jou meer, ja. Foei. Is niet goed voor je, zoveel zure snoepgoed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef IHVK het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Heerlijk geslapen hierzo. Ik ga wel stoppen met tursu eten, elke ochtend uitdrogingsverschijnselen.
Die Arbeit, jawohl!quote:
Wanneer ga je hem slaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Huisgenoten die het nodig vinden om om vier uur ´s ochtends even een omelet te gaan bakken![]()
.
Pic fail. En tursu is wel lekker! Met mate wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet eens zo lekker uit.
Tursu.
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Pic fail. En tursu is wel lekker! Met mate wel.
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt of je fokkend of slapend aan het niksnutten bent.
Iedereen is jaloers dat je mag Fok!ken op je werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.
Seriously.
Ik had wel zulke neigingen vannacht, maar mijn bed was toch iets comfortabelerquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.
Seriously.
Damn, mischien maar goed dat jij geen alcohol drinkt als je al van eten een kater kan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?![]()
![]()
Maar de kater de volgende ochtend is wat minder.
Kater.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?![]()
![]()
Maar de kater de volgende ochtend is wat minder.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers dat je mag Fok!ken op je werk.
Veel mensen.quote:
Ben je nog steeds beetje zo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moeten wij dit interpreteren als: ayca heeft geen zin in school?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |