quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
oh nee joh, imdbquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja jij was het laatst van de quotes, onthoud je die?
(Ik kijk naar een film en dan weet ik meestal na een tijd niet eens meer waar het over ging, het gevoel wat het achterliet is het enige wat blijft hangen).
quote:
hoe kan jij nou fipo hebben?quote:
and proud of itquote:
Ik dacht al, zit ie daar nou met zijn notitieboekje de goede lines op te krabbelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
oh nee joh, imdbzo deze ook
![]()
komende week weer IFFRfilms kijken, heeeel veeeel films kijken
Walgelijk , wat een nare films zijn dat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Slayage het volgende:
ik zie nu dat ik seed of chucky heb gemist vanavond
kom er dan ook alleen voor het festival en voor het consulaat uiteraardquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik dacht al, zit ie daar nou met zijn notitieboekje de goede lines op te krabbelen.
Rotterdam, jammer dat het verder zo'n rotstad is.
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
kom er dan ook alleen voor het festival en voor het consulaat uiteraard
onze grote kwebbelkous is er niet en dat scheelt natuurlijk aardig watquote:
geen andere optie helaas, hoewel je het tegenwoordig wel allemaal met de post kan doen, maar dat vertrouw ik natuurlijk niet helemaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.
Jep, tschüssquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
onze grote kwebbelkous is er niet en dat scheelt natuurlijk aardig wat![]()
ik moet ook pleitos eigenlijk over 7 uur opstaan![]()
smeer em dan ook maar meteen![]()
Nee, die Turken zijn vast niet te vertrouwen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen andere optie helaas, hoewel je het tegenwoordig wel allemaal met de post kan doen, maar dat vertrouw ik natuurlijk niet helemaal
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:21 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ik alleen het consulaat, zelfs dat doe ik liever niet.
Hé, ga je mond eens spoelen met zeep.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:15 schreef Min-e het volgende:
[..]
Rotterdam, jammer dat het verder zo'n rotstad is.
quote:
Ik zit op werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ga dan een dutje doen in plaats van fokken.
Goedemorgen! Geen tursu voor jou meer, ja. Foei. Is niet goed voor je, zoveel zure snoepgoed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef IHVK het volgende:
Goedemorgen iedereen.
Heerlijk geslapen hierzo. Ik ga wel stoppen met tursu eten, elke ochtend uitdrogingsverschijnselen.
Die Arbeit, jawohl!quote:
Wanneer ga je hem slaan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:34 schreef wikwakka2 het volgende:
Huisgenoten die het nodig vinden om om vier uur ´s ochtends even een omelet te gaan bakken![]()
.
Pic fail. En tursu is wel lekker! Met mate wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:41 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
Ziet er niet eens zo lekker uit.
Tursu.
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Pic fail. En tursu is wel lekker! Met mate wel.
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:42 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Alsof het wat uitmaakt of je fokkend of slapend aan het niksnutten bent.
Iedereen is jaloers dat je mag Fok!ken op je werk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.
Seriously.
Ik had wel zulke neigingen vannacht, maar mijn bed was toch iets comfortabelerquote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:49 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, want ik heb vanaf 08.30 echt zóveel gepost en ik zit alléén maar op Fok (dit is welgeteld mijn zevende post). Verder kan ik inderdaad net zo goed slapen op werk, want dat zal geheid niet opvallen - in tegenstelling tot mijn uitbundige Fok-activiteiten, want dat weet iederéén hier op werk.
Seriously.
Damn, mischien maar goed dat jij geen alcohol drinkt als je al van eten een kater kan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?![]()
![]()
Maar de kater de volgende ochtend is wat minder.
Kater.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:46 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja waarom denk je dat ik er verslaafd aan ben dan?![]()
![]()
Maar de kater de volgende ochtend is wat minder.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef IHVK het volgende:
[..]
Iedereen is jaloers dat je mag Fok!ken op je werk.
Veel mensen.quote:
Ben je nog steeds beetje zo?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Moeten wij dit interpreteren als: ayca heeft geen zin in school?
Volgens mij ziet dat er echt freaky uit.quote:
Klinkt meer als dat je slaap had.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:54 schreef Ayca het volgende:
Ik ging vanochtend wel naar school maar tijdens het 2de uur viel ik in slaaptoen ben ik naar huis gegaan, ik heb net een dutje gedaan, over 6 min. ga ik stofzuigen en opruimen en daarna ga ik leren voor mijn scheikunde proefwerk
Oh ja Twitter, ik vergeet het steedsquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:52 schreef IHVK het volgende:
[..]
Veel mensen.
Zie ik op TWITTER.Want op TWITTER kun je dat zien.
Beterschap. Koorts? Of voel je gewoon minder?![]()
Terwijl je ziek bent.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:54 schreef Ayca het volgende:
Ik ging vanochtend wel naar school maar tijdens het 2de uur viel ik in slaaptoen ben ik naar huis gegaan, ik heb net een dutje gedaan, over 6 min. ga ik stofzuigen en opruimen en daarna ga ik leren voor mijn scheikunde proefwerk
Maar wie gaat er ook om 4 uur sochtends een omelet maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik had wel zulke neigingen vannacht, maar mijn bed was toch iets comfortabeler.
Het meurde wel als de pest, hij had er ook speklappen in gegooidquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
Maar wie gaat er ook om 4 uur sochtends een omelet maken.
Stofzuig jij nou echt elke dag?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:54 schreef Ayca het volgende:
Jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Terwijl je ziek bent.Geçmis olsun. Misschien is het beter als je gaat uitrusten.
Dat is ook een hele toffe film, inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb gisteren een hele leuke film gezien: The Motorcycle Diaries. Maar ik ging net even informatie opzoeken over de film en kom er nu pas achter de hoofdpersoon de jongere jaren van Che Guevara vertolkt.
Als het kan wel jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Stofzuig jij nou echt elke dag?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef GenusButeo het volgende:
Ik heb gisteren een hele leuke film gezien: The Motorcycle Diaries. Maar ik ging net even informatie opzoeken over de film en kom er nu pas achter de hoofdpersoon de jongere jaren van Che Guevara vertolkt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef GenusButeo het volgende:
Maar je bent ziek!quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef Ayca het volgende:
[..]
Jaik heb dus net een dutje gedaan
maar mn moeder zei: yukariyi topla, supur
en scheikunde moet ik wel leren...
Ik heb toen ook al die films gedownload, maar ik heb er nog geen gezienquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef IHVK het volgende:
Welke zal ik vandaag nou kijken. Teveel keuze.
Ik zei nog tegen m'n vrienden: "Ik geloof dat hij communistische sentimenten krijgt" ergens halverwege de film. Toen keken ze me zo aan: " ...quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat is ook een hele toffe film, inderdaad.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ik zei nog tegen m'n vrienden: "Ik geloof dat hij communistische sentimenten krijgt" ergens halverwege de film. Toen keken ze me zo aan: " ..." en dat snap ik nu pas.
Inderdaad een goede film, ja.
...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Existentialistic Woes and Worries of an Exclamation Mark
Once upon a time there was an exclamation mark
Who did not want to be an exclamation mark
But just a vertical line with a dot underneath
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:02 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Maar als je hem al leuk vond zonder dat te weten, moet het wel een vrije goede film zijn geweest.
Oh noes!quote:
Klopt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
![]()
Aanrader!
Verder weet ik niet welke film ik je moet aanraden. Ik houd een lijst bij van films die ik heb gezien en films die ik nog wil zien, echt honderden titels inmiddels.
Volgens mij heb ik dit wel 's eerder verteld. Hm.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:09 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
Je moet geen farmville spelen ook.
Welke level ben je?
http://www.icheckmovies.com/quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef Ayca het volgende:
Je had toch zo'n site waar je je films die je had gezien kon afvinken, icheck nogwat
Children of Men, is echt heel goed! Laat het Engeland van de toekomst zien, V for Vendetta doet iets soortgelijks. Allebei laten ze Engeland als een politiestaat zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar je zal toch heus wel een film hebben die echt heel veel indruk op je heeft gemaakt?
Of heb je teveel gezien om dat te onthouden?
Ja dat was hemquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:13 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
http://www.icheckmovies.com/
Ik vond het wel een handige website, bedankt voor de herinnering.
Yup, daar heb ik hem ook vandaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja dat was hem
volgens mij was het gemaakt door een fokker toch?
Dat, ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:10 schreef IHVK het volgende:
[..]
Klopt.![]()
Maar je zal toch heus wel een film hebben die echt heel veel indruk op je heeft gemaakt?
Of heb je teveel gezien om dat te onthouden?
Ja ik ook, ik ga beginen met de top 250 en dan alles afwerkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Yup, daar heb ik hem ook vandaan.
Vetgedrukt heb ik gezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef GenusButeo het volgende:
Nog meer::
The Reader
The Queen
Juno
Babel
Little Miss Sunshine
A Beautiful Mind
Chocolat
Crouching Tiger, Hidden Dragon
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:23 schreef GenusButeo het volgende:
Nog meer::
Crouching Tiger, Hidden Dragon
The Green Mile is geweldig, ja. De rest heb ik niet gezien, maar staan wel al op m'n lijstje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:27 schreef Rookert het volgende:
[..]
Vetgedrukt heb ik gezien.
The Green Mile blijft ook meesterlijk, Shawshank Redemption, Fight Club, The Usual Suspects
Moet je doen, bij Fight Club en vooral The Usual Suspects zit zo'n gigantische plottwist, echt ziekquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:32 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
The Green Mile is geweldig, ja. De rest heb ik niet gezien, maar staan wel al op m'n lijstje.
Er staan ook wel lompe films in de top 250, hoor. Met name tijdens de eerste paar weken van de premiere van een nieuwe film staan ze vaak véél te hoog in de lijstquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:22 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja ik ook, ik ga beginen met de top 250 en dan alles afwerken
Inderdaad, ja. Maar deze is een uitzondering, mooi gefilmd, goede plot.quote:
Ja inderdaad, The Dark Knight stond meteen op #1 de 1e week met een 9,6 ofzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Er staan ook wel lompe films in de top 250, hoor. Met name tijdens de eerste paar weken van de premiere van een nieuwe film staan ze vaak véél te hoog in de lijst.
Plottwists zijn echt geweldig als ze goed lukken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:34 schreef Rookert het volgende:
[..]
Moet je doen, bij Fight Club en vooral The Usual Suspects zit zo'n gigantische plottwist, echt ziek
Die moet ik nog zien, klonk als een kutfilmquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:37 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Plottwists zijn echt geweldig als ze goed lukken.
Lucky Number Slevin, bijvoorbeeld.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:36 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ja inderdaad, The Dark Knight stond meteen op #1 de 1e week met een 9,6 ofzo![]()
Wel echt een goede film![]()
Do you know how I got this scar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |