abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77079849
Wel een verassing zo vroeg in de ochtend
Steam id : Kim the boss.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:14:17 #102
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_77080172
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:36 schreef Quir het volgende:

[..]

Nee, de slechtste was die ene waarin ze besloten een taart te maken.
Was dat niet met dat Prinses? Maar wat ik dus bedoelde is één en zeker de slechtste van deze filler.
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_77080408
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef rakotto het volgende:

[..]

Was dat niet met dat Prinses? Maar wat ik dus bedoelde is één en zeker de slechtste van deze filler.
Ik geloof dat het ergens rond aflevering 120 was, dus dat was ver voor dat kreng.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_77080883
ga eens snel baggeren in KLB quir
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_77081067
Wat had je in gedachten?
pi_77081136
verzin eens iets goeds, iets echt goeds wat 't waard is om open te blijven
pi_77081166
Als ik zo origineel was had ik wel wat meer ONZ-topics geopend. Ik denk, ik denk.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:43:58 #108
137562 rakotto
pi_77081328
Ik weet wel wat
pi_77081358
Als het beter is dan het topic volbaggeren - voel je vrij.
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:46:40 #110
137562 rakotto
pi_77081442
Maar ik t morgen wel Het is het waard wss Nu ga ik slapen, te moe.
pi_77081534
Hey, snel, naar het topic.
pi_77081548
pi_77082853
Wat een prachtige lapo. En nu is het tijd om te slapen, goed werk verricht vandaag. Noeste arbeid.
pi_77082854
Goedzo Quir! Verdiend!

Weltrusten
pi_77082861
't was weer ff leuk
pi_77082881
Godverdomme, morgen om half 7 op en kan niet slapen

Zquing als moderater _!!!!!
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_77082901
ja leuk he

vraag me ook af wie dat ooit bedacht heeft
pi_77082917
Betekend dit dat ik nu gewoon ongestraft kan baggeren in de KLB?
Of krijg ik nu opeens een stortvloed aan notes
pi_77082935
neuh, doe dat maar niet. Anders loop je op tegen swarma
pi_77082959
Daar heb ik al meerdere malen oorlog mee gehad
pi_77082967
Blijf van mijn kuttopic af
pi_77082975
ik hou van m'n knopjes
pi_77082986
Kutuser. Ik vind Quir opeens lief.
Ik ben een echte baas in de KLB en ik ga je kapot maken
pi_77082996
als we hier maar vriendjes bkjiven en snel een keer gaan bieren
pi_77083024
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
pi_77083092
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
de held
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
  donderdag 21 januari 2010 @ 02:19:00 #127
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_77083171
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
+1 Eens.
pi_77083995
Ik dacht dat ik vannacht gewoon droomde, maar je bent nog steeds mod
4 uur geslapen en ik moet zo een tentamen maken. Ik ben kapot
pi_77084642
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 06:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat ik vannacht gewoon droomde, maar je bent nog steeds mod
4 uur geslapen en ik moet zo een tentamen maken. Ik ben kapot
Hier ook. Al heb ik íéts meer slaap gehad..
Succes!
  donderdag 21 januari 2010 @ 08:38:29 #130
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_77084861
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef Quir het volgende:
Maargoed, veel succes met het ruimen van ongein, het gaat hier om anime, ja?
Eens.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_77089750
Laten we Swarma doodknuppelen.
pi_77092794
Kan iemand mij vertellen wat een note is iedereen heeft het erover maar weet nog steeds niet wat het is
pi_77096266
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 08:38 schreef wdn het volgende:

[..]

Eens.
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!

@karasta: Een note krijg je van een mod als je een goede user bent(een smerige huichelachtige schijnheilige lul dus) of een kut-user bent en je weer iets fout hebt gedaan.
Stel ik maak een topic over dat Quir teelbalkanker moet krijgen, dan geeft swarma mij in de KLB dus een note dat ik een bijna ban topic heb gemaakt.
pi_77097811
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

@karasta: Een note krijg je van een mod als je een goede user bent(een smerige huichelachtige schijnheilige lul dus) of een kut-user bent en je weer iets fout hebt gedaan.
Stel ik maak een topic over dat Quir teelbalkanker moet krijgen, dan geeft swarma mij in de KLB dus een note dat ik een bijna ban topic heb gemaakt.
Een kut ding dus
pi_77100185
2 chapters van hunter x hunter achter elkaar uitgebracht, zal die na volgende week wel weer een jaar stil liggen ofzo.....
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
  donderdag 21 januari 2010 @ 16:03:12 #136
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_77101311
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Nee, pertinent niet.
Dit topic hoort over anime te gaan. De rest doen jullie maar ergens anders.

Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.

Zodra het weer de moeite waard wordt komt ik wel eens terug. Doei
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_77101412
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, pertinent niet.

Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.

pi_77101716
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:

[..]

Nee, pertinent niet.

Ik hou al op, met zoveel SC verkloten we 't topic alleen maar. Maar soms is 't gewoon leuk
pi_77101790
On topic dan maar

Weet iemand een site waar je met hoge snelheid goede kwaliteit Animes kan downloaden?

Op mijn normale sites (TPB) etc krijg ik alleen maar torrents met super weinig leechers.

Waar downen jullie ?
pi_77101823
boxtorrents of hoe dat tegenwoordig ook heten mag voor je complete series en animesuki voor de nieuw gereleasde series
pi_77102124
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef zquing het volgende:
boxtorrents of hoe dat tegenwoordig ook heten mag voor je complete series en animesuki voor de nieuw gereleasde series
Precies wat ik zocht ty
pi_77102359
Nooit meer SC
Quir waar meeten we vanaf nu?

OT: Nieuwe bakuman was leuk. Eiji is zulks een geniaal karakter
pi_77103091
ik zeg SC in de V&A SC, daar post toch niemand
pi_77109344
tvp. lang niet geweest, maar ik heb niet zoveel tijd meer voor Animé.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_77109387
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
tvp. lang niet geweest, maar ik heb niet zoveel tijd meer voor Animé.
Ik jammergenoeg ook niet(daarom ook al die SC hier.....)Maar volgens mij is die nieuwe over die school enzo wel iets voor je
pi_77110305
Dance in the vampire bund 3 is uit.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:05:26 #147
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_77111326
Gisteren de eerste 7 epi's van Samurai Champloo gekeken en ik ga die reeks inderdaad even geheel bekijken. Alleen jammer dat er slechts 24 (of 26) afleveringen van zijn uitgekomen (of vergis ik mij?)
pi_77112595
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Gisteren de eerste 7 epi's van Samurai Champloo gekeken en ik ga die reeks inderdaad even geheel bekijken. Alleen jammer dat er slechts 24 (of 26) afleveringen van zijn uitgekomen (of vergis ik mij?)
goede series duren niet langer dan die 26eps, anders krijg je fillers
pi_77114235
We gaan morgen wel op zoek naar een nieuwe SC. Heb net een perzisch tapijt in mijn kamer geïmplementeerd, dat vond ik toch nog even het vluchtig vermelden waard.
Iemand Vampire Bund 3 al gezien? Dezelfde klote-kwaliteit als de vorige twee?
pi_77116656
Klote kwaliteit? Je bedoeld SD?

Waar blijft de nieuwe baka to test
pi_77120964
Sora no woto #3... Dat nummertje ken ik ook, van wie is het?
pi_77123526
Hey allemaal,

kleine introductie: ik heb de laatste tijd nogal wat vrije tijd over, dus ik dacht dat ik misschien wel wat anime kon proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel vanaf weet, heb ooit wel eens Trigun gezien en m'n broertje heeft wel eens wat Bleach en Naruto laten zien, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij. Behalve dan dat ik vorige week de eerste Gundam serie heb gekeken (Mobile Suit Gundam) Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!) en plan om daarna de Gundam series verder te gaan kijken.

Nou heb ik een vraag over die Gundam serie. Of eigenlijk meerdere vragen. En ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Het liefst van mensen die het al gezien hebben

1. Er zijn nogal wat verhaallijnen die in verschillende tijden spelen, heb het hier over de UC tijdlijn. Maar deze zijn niet in chronologische volgorde uitgebracht. Mijn vraag is of ik deze op volgorde moet kijken waarin ze zijn uitgebracht of is het beter als ik ze bekijk in chronologische volgorde? Chronologische volgorde zou dan zijn (als ik het goed heb): Mobile Suit Gundam, the 08th MS team, Gundam 0080: War in the pocket, Gundam 0083: Stardust Memory, Mobile Suit Gundam Z, Mobile Suit Gundam ZZ, Char's Counterattack. (klopt dit ongeveer?)

2. Van sommige series zijn geloof ik compilatiefilms uitgebracht. Ik weet iig van Mobile Suit Gundam (die serie die ik dus al gezien heb) en Mobile Suit Gundam Z(eta). Is het het waard om de hele serie te bekijken of zou alleen de compilatiefilm trilogie genoeg zijn?

3. Wordt het nog wat beter qua soepelheid van verhaal? Want met Mobile Suit Gundam heb ik vooral in het midden van de serie het idee gehad dat ik naar opvulling zat te kijken. Daarbij uiteraard wel bedacht dat het een serie uit 1979 was, dus dat de tekenstijl en verhaallijnen waarschijnlijk wel wat beter zouden worden naarmate ik naar meer modernere series ga

Be gentle, dit is m'n eerste keer
(sorry voor de lange post)
pi_77125738
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef zquing het volgende:
ik zeg SC in de V&A SC, daar post toch niemand
dank kan ik daar ongestoord KPD pics posten
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_77126704
Elfen Lied net afgekeken....
pi_77127470
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Watheej het volgende:
Hey allemaal,

kleine introductie: ik heb de laatste tijd nogal wat vrije tijd over, dus ik dacht dat ik misschien wel wat anime kon proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel vanaf weet, heb ooit wel eens Trigun gezien en m'n broertje heeft wel eens wat Bleach en Naruto laten zien, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij. Behalve dan dat ik vorige week de eerste Gundam serie heb gekeken (Mobile Suit Gundam) Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!) en plan om daarna de Gundam series verder te gaan kijken.

Nou heb ik een vraag over die Gundam serie. Of eigenlijk meerdere vragen. En ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Het liefst van mensen die het al gezien hebben

1. Er zijn nogal wat verhaallijnen die in verschillende tijden spelen, heb het hier over de UC tijdlijn. Maar deze zijn niet in chronologische volgorde uitgebracht. Mijn vraag is of ik deze op volgorde moet kijken waarin ze zijn uitgebracht of is het beter als ik ze bekijk in chronologische volgorde? Chronologische volgorde zou dan zijn (als ik het goed heb): Mobile Suit Gundam, the 08th MS team, Gundam 0080: War in the pocket, Gundam 0083: Stardust Memory, Mobile Suit Gundam Z, Mobile Suit Gundam ZZ, Char's Counterattack. (klopt dit ongeveer?)

2. Van sommige series zijn geloof ik compilatiefilms uitgebracht. Ik weet iig van Mobile Suit Gundam (die serie die ik dus al gezien heb) en Mobile Suit Gundam Z(eta). Is het het waard om de hele serie te bekijken of zou alleen de compilatiefilm trilogie genoeg zijn?

3. Wordt het nog wat beter qua soepelheid van verhaal? Want met Mobile Suit Gundam heb ik vooral in het midden van de serie het idee gehad dat ik naar opvulling zat te kijken. Daarbij uiteraard wel bedacht dat het een serie uit 1979 was, dus dat de tekenstijl en verhaallijnen waarschijnlijk wel wat beter zouden worden naarmate ik naar meer modernere series ga

Be gentle, dit is m'n eerste keer
(sorry voor de lange post)
Download gundam 00 in Hd en ga snel kijken!!! Thora heeft een 1080P uitgebracht van seizoen 1.

Ik heb een aantal gundam series gezien en de meeste eigenlijk door elkaar zonder op de juiste volgorde te letten. Ik vind het bijv helemaal niet erg om een prequel te kijken omdat je dan juist veel antwoorden krijgt op leemtes uit de oorspronkelijke serie. Uiteraard zijn er mensen die graag een chronologische tijdslijn volgen, het is voornamelijk een kwestie van voorkeur van degene die kijkt.

Ik zou wel gewoon de hele serie bekijken, heb de compilatie films van gundam nog nooit gezien maar van diverse andere series wel en mochten die vergelijkbaar zijn dan zijn het vaak compilaties waarbij het vaak een filmpje is met highlights waarbij je dus veel diepgang mist/verhaallijn.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:33:27 #156
137562 rakotto
pi_77131895
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:46 schreef Bakakame het volgende:
Elfen Lied net afgekeken....
En heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt gezien en vind je het ook niet meer vreemd dat mensen het een phail vonden van jou?
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:39:12 #157
122997 zquing
Drama Junk
pi_77132064
ik snap echt niet wat iedereen ziet in die serie, zo geweldug is t niet
pi_77132853
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 03:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Download gundam 00 in Hd en ga snel kijken!!! Thora heeft een 1080P uitgebracht van seizoen 1.

Ik heb een aantal gundam series gezien en de meeste eigenlijk door elkaar zonder op de juiste volgorde te letten. Ik vind het bijv helemaal niet erg om een prequel te kijken omdat je dan juist veel antwoorden krijgt op leemtes uit de oorspronkelijke serie. Uiteraard zijn er mensen die graag een chronologische tijdslijn volgen, het is voornamelijk een kwestie van voorkeur van degene die kijkt.

Ik zou wel gewoon de hele serie bekijken, heb de compilatie films van gundam nog nooit gezien maar van diverse andere series wel en mochten die vergelijkbaar zijn dan zijn het vaak compilaties waarbij het vaak een filmpje is met highlights waarbij je dus veel diepgang mist/verhaallijn.
Hmm ok, dus het maakt niet zoveel uit als je het niet volgens chronologische volgorde kijkt, da's mooi Want ben nu al begonnen met het downloaden van Gundam Z, met het idee dat ik gewoon voorlopig ga kijken op volgorde die hier staat: http://en.wikipedia.org/wiki/Gundam#Franchise , lijkt mij het makkelijkst om aan te houden

Diepgang is altijd fijn, dus dan wordt het gewoon de serie ipv de compilatiefilms, bedankt!
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:34:53 #159
137562 rakotto
pi_77133884
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:39 schreef zquing het volgende:
Alleen het einde valt vies tegen.
pi_77135851
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef rakotto het volgende:

[..]

En heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt gezien en vind je het ook niet meer vreemd dat mensen het een phail vonden van jou?
Spijt van niet eerder kijken, nah. Ik heb 'm gekeken, daar gaat 't om
Maar ik begrijp wel iets beter waarom ik die reacties kreeg, ja
pi_77151317
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:39 schreef zquing het volgende:
Maar jij snapte toch ook niet waarom de meiden je niet willen?

OT:
Ik heb een paar vraagjes voor mijn mede-nerds.
Want ik heb een nieuwe tempel ontdekt. Selexyz.
Ik wist niet dat ze daar zoveel anime hadden
Alleen Soul eater gewoon veel duurder dan de rest

Maar ik vraag me af of iemand hier weet in hoeverre de Ouran highschool host club en Skip Beat de manga volgen. Mijn vriendin is gek van beide series, qua anime, dus ik wil weten ofv het waard is haar ermee te verassen.

Zien jullie er eigenlijk j-rock uit?
Ik stond vandaag naast een semi-homo die zijn uiterste best deed japans te lijken en een heel lelijk meisje die het over anime hunks ging hebben.
Als ze nou nog lekker was
pi_77153001
Baka to Test: WTF anime.... Echt... Waar gaat het over? Toch is het leuk
pi_77153478
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zien jullie er eigenlijk j-rock uit?
Are you mad?
pi_77153496
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 19:53 schreef Qunix het volgende:
Baka to Test: WTF anime.... Echt... Waar gaat het over? Toch is het leuk
Is iedereen nou lyrisch over dit prul? Waar gaat het eigenlijk over, hoe lang is het al bezig, wat is het?
pi_77153530
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:03 schreef Quir het volgende:

[..]

Are you mad?
Zwart/wit gevlekt haar en skinny jeans?
pi_77154052
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Zwart/wit gevlekt haar en skinny jeans?
Nee, of een blauwe spijkerbroek (niet skinny), of een (net uitziende) zwarte spijkerbroek, met daarboven klassieke kledingstukken (coltrui, colbert, overhemd) afgewisseld met onbedrukte shirts, truien en af-en-toe een bandshirt.
Ik hoor net trouwens dat ik over een paar dagen ga verhuizen.
Vergeef je me deze post, wdn?
pi_77154077
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Quir het volgende:

[..]

Is iedereen nou lyrisch over dit prul? Waar gaat het eigenlijk over, hoe lang is het al bezig, wat is het?
Zitten leuke dingen in... Geen idee waarover het gaat en inmiddels 3 episodes.
pi_77155428
iemand hier die de manga beelzebub leest? Geweldig droge humor af en toe, en best nog wel een leuk verhaal, alhoewel soms wat vaag
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_77164290
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef Bensel het volgende:
iemand hier die de manga beelzebub leest? Geweldig droge humor af en toe, en best nog wel een leuk verhaal, alhoewel soms wat vaag
Begon goed, beetje over the top nu.
pi_77169424
Waaaaaar i sidereen> De drankspeeltme parten, scusi.
Maar! De selexyz in Delft, daar had ik een instemming vlak naast, volgens mij.
Pech, maar ik ben 't niet geworden, dus ik woon er nét niet naast
Maar sup with selexyz delft, anime really that cheap?
pi_77171964
Waarom Delft?
Die zit alleen in de UB.
Ik was in die in Rotterdam. En niet bijzonder goedkoop, maar verassend veel.
pi_77174713
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom Delft?
Die zit alleen in de UB.
Ik was in die in Rotterdam. En niet bijzonder goedkoop, maar verassend veel.
Zit er niet ook eentje in de stad, bij de Oude Kerk?
pi_77177201
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Quir het volgende:

[..]

Nee, of een blauwe spijkerbroek (niet skinny), of een (net uitziende) zwarte spijkerbroek, met daarboven klassieke kledingstukken (coltrui, colbert, overhemd) afgewisseld met onbedrukte shirts, truien en af-en-toe een bandshirt.
Ik hoor net trouwens dat ik over een paar dagen ga verhuizen.
Vergeef je me deze post, wdn?
Ik over 7 dagen. En ik weet nog niet waar ik terecht kan ...
pi_77178855
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Wie kan mij een populaire, komisch getinte, anime aanraden?
pi_77178986
Neon Genesis Evangelion
pi_77179549
echt baka to test
pi_77182383
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.
pi_77190187
quote:
love hina , echt een absurde anime maar het is gewoon geniaal en zeer grappig . ( heeft ook serieuze momenten )

maar denk dat je het beste met anime's als Naruto , bleach , inu yasha ect kan beginnen dat zijn de grootse anime's wat bij de meeste mensen in de smaak valt .
  zaterdag 23 januari 2010 @ 22:19:00 #179
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_77191120
Hayate no Gotoku (1e en 2e seizoen) niet die van vorig jaar. Die was echt slecht.

De eerste 2 seizoenen hadden van die enorm absurde avonturen en spoofs naar andere bekende en klassieke anime-series
(Nabeshin van Excel Saga kwam heel vaak opeens voorbij of er werd gerefereerd aan een bekende show)
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_77213435
Zo.... Ik kreeg met episode 3 van Seikon no Qwaser een dejavu moment van Elfenlied
pi_77215789
Hitman Reborn is best goed geworden na ep 22 ong:P zit nu op 60 en geniet met volle teugen.
pi_77228455
Net in de trein Durara!! gekeken.. Weet nog steeds niet helemaal wat ik ervan vind.
  zondag 24 januari 2010 @ 22:49:31 #183
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77231199
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef tyroz het volgende:

[..]

Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.
Omdat het letterlijk gay is?

baka to test word ook wel lame, vooral met die roze griet met haar kanker stem

Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 24 januari 2010 @ 22:50:00 #184
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77231240
archer
pi_77233115
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:

[..]

Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
Het is niet gay. Jij hebt het duidelijk niet gekeken.
  zondag 24 januari 2010 @ 23:37:47 #186
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77233603
Wel de eerste 10 afleveringen 4 jaar geleden alweer en ik dacht dat er 1 of 2 gasten gay waren.

Serie is in ieder geval voor chickies bedoelt
pi_77234428
quote:
Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef gniffie het volgende:
Wel de eerste 10 afleveringen 4 jaar geleden alweer en ik dacht dat er 1 of 2 gasten gay waren.

Serie is in ieder geval voor chickies bedoelt
De eerste 10? Er zijn er maar 10. Er is helemaal niemand gay. En het is nou niet wat je noemt gericht op "chickes".
  maandag 25 januari 2010 @ 00:02:45 #188
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77234729
oh kak heb helemaal de verkeerde serie in me kop

kyou kara is super vet zeker een aanrader

sorz
  maandag 25 januari 2010 @ 00:04:03 #189
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77234777
pi_77234860
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1677

Dacht dat je deze bedoelde
Nee, ik bedoelde toch echt degene die ik zei. http://anidb.net/a1560
  maandag 25 januari 2010 @ 00:06:26 #191
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77234888
nodame 2

hihi
  maandag 25 januari 2010 @ 00:07:44 #192
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77234925
pi_77235023
quote:
Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.
  maandag 25 januari 2010 @ 00:15:12 #194
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77235180
quote:
Op maandag 25 januari 2010 00:10 schreef tyroz het volgende:

[..]

Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.
ook al gezien, anime verslaafde

mijn favo serie is hikaru no go, nu 4 keer gezien. Vaak tot midden in de nacht gekeken .

Kijk nu alleen nog maar paar series per week 2 uurtjes ofzo.

De voice actors vind ik steeds irranter worden vooral http://animenfo.com/animeseiyuu,171,qvszeo,kobayashi_yumik.html

Waar ik nu net achter kom dat het een chickie is , door dit persoon heb ik kurogane niet afgekeken (ook was de serie traag en kut
  maandag 25 januari 2010 @ 00:15:40 #195
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_77235200
+ trusten iedereen

en morgen cross game
  maandag 25 januari 2010 @ 02:44:25 #196
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_77237216
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:

[..]

Begon goed, beetje over the top nu.
Maar dat is nu ook met naruto.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 25 januari 2010 @ 02:46:09 #197
191398 sweetlady-o
Beroepslurker
pi_77237221
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Watheej het volgende:
Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!)
Eens,
Ik ben nu nog wakker door deze serie.
Gefeliciteerd ik heb in je topic gepost.
  maandag 25 januari 2010 @ 03:12:03 #198
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_77237349
quote:
Trigun

Daar lag ik gemiddeld 3x per aflevering blauw van het lachen

Nu net de 11e aflevering van Samurai Champloo afgekeken. Erg leuke serie en ideaal dat het helemaal compleet op Youtube staat.
pi_77238109
quote:
Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:

[..]

Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test _!!!
pi_77239599
quote:
Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test _!!!
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kuroko
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')