Was dat niet met dat Prinses?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:36 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, de slechtste was die ene waarin ze besloten een taart te maken.
Ik geloof dat het ergens rond aflevering 120 was, dus dat was ver voor dat kreng.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:14 schreef rakotto het volgende:
[..]
Was dat niet met dat Prinses?Maar wat ik dus bedoelde is één en zeker de slechtste van deze filler.
de heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
+1 Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
Hier ook. Al heb ik íéts meer slaap gehad..quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat ik vannacht gewoon droomde, maar je bent nog steeds mod
4 uur geslapen en ik moet zo een tentamen maken. Ik ben kapot![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef Quir het volgende:
Maargoed, veel succes met het ruimen van ongein, het gaat hier om anime, ja?
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!quote:
Een kut ding dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!![]()
@karasta: Een note krijg je van een mod als je een goede user bent(een smerige huichelachtige schijnheilige lul dus) of een kut-user bent en je weer iets fout hebt gedaan.
Stel ik maak een topic over dat Quir teelbalkanker moet krijgen, dan geeft swarma mij in de KLB dus een note dat ik een bijna ban topic heb gemaakt.
Nee, pertinent niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, pertinent niet.
Dit topic hoort over anime te gaan. De rest doen jullie maar ergens anders.
Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.
Zodra het weer de moeite waard wordt komt ik wel eens terug. Doei
Ik hou al op, met zoveel SC verkloten we 't topic alleen maar. Maar soms is 't gewoon leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, pertinent niet.
Dit topic hoort over anime te gaan. De rest doen jullie maar ergens anders.
Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.
Zodra het weer de moeite waard wordt komt ik wel eens terug. Doei
Precies wat ik zocht tyquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef zquing het volgende:
boxtorrents of hoe dat tegenwoordig ook heten mag voor je complete series en animesuki voor de nieuw gereleasde series
Ik jammergenoeg ook niet(daarom ook al die SC hier.....)Maar volgens mij is die nieuwe over die school enzo wel iets voor jequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
tvp. lang niet geweest, maar ik heb niet zoveel tijd meer voor Animé.
goede series duren niet langer dan die 26eps, anders krijg je fillersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Gisteren de eerste 7 epi's van Samurai Champloo gekeken en ik ga die reeks inderdaad even geheel bekijken. Alleen jammer dat er slechts 24 (of 26) afleveringen van zijn uitgekomen(of vergis ik mij?)
dank kan ik daar ongestoord KPD pics postenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:44 schreef zquing het volgende:
ik zeg SC in de V&A SC, daar post toch niemand
Download gundam 00 in Hd en ga snel kijken!!! Thora heeft een 1080P uitgebracht van seizoen 1.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Watheej het volgende:
Hey allemaal,
kleine introductie: ik heb de laatste tijd nogal wat vrije tijd over, dus ik dacht dat ik misschien wel wat anime kon proberen. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel vanaf weet, heb ooit wel eens Trigun gezien en m'n broertje heeft wel eens wat Bleach en Naruto laten zien, maar daar blijft het wel zo'n beetje bij.Behalve dan dat ik vorige week de eerste Gundam serie heb gekeken (Mobile Suit Gundam) Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!) en plan om daarna de Gundam series verder te gaan kijken.
Nou heb ik een vraag over die Gundam serie. Of eigenlijk meerdere vragen. En ik hoop dat jullie mij hierbij kunnen helpen. Het liefst van mensen die het al gezien hebben![]()
1. Er zijn nogal wat verhaallijnen die in verschillende tijden spelen, heb het hier over de UC tijdlijn. Maar deze zijn niet in chronologische volgorde uitgebracht. Mijn vraag is of ik deze op volgorde moet kijken waarin ze zijn uitgebracht of is het beter als ik ze bekijk in chronologische volgorde? Chronologische volgorde zou dan zijn (als ik het goed heb): Mobile Suit Gundam, the 08th MS team, Gundam 0080: War in the pocket, Gundam 0083: Stardust Memory, Mobile Suit Gundam Z, Mobile Suit Gundam ZZ, Char's Counterattack. (klopt dit ongeveer?)
2. Van sommige series zijn geloof ik compilatiefilms uitgebracht. Ik weet iig van Mobile Suit Gundam (die serie die ik dus al gezien heb) en Mobile Suit Gundam Z(eta). Is het het waard om de hele serie te bekijken of zou alleen de compilatiefilm trilogie genoeg zijn?
3. Wordt het nog wat beter qua soepelheid van verhaal? Want met Mobile Suit Gundam heb ik vooral in het midden van de serie het idee gehad dat ik naar opvulling zat te kijken. Daarbij uiteraard wel bedacht dat het een serie uit 1979 was, dus dat de tekenstijl en verhaallijnen waarschijnlijk wel wat beter zouden worden naarmate ik naar meer modernere series ga![]()
Be gentle, dit is m'n eerste keer![]()
(sorry voor de lange post)
En heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt gezien en vind je het ook niet meer vreemd dat mensen het een phail vonden van jou?quote:
Hmm ok, dus het maakt niet zoveel uit als je het niet volgens chronologische volgorde kijkt, da's mooiquote:Op vrijdag 22 januari 2010 03:08 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Download gundam 00 in Hd en ga snel kijken!!! Thora heeft een 1080P uitgebracht van seizoen 1.
Ik heb een aantal gundam series gezien en de meeste eigenlijk door elkaar zonder op de juiste volgorde te letten. Ik vind het bijv helemaal niet erg om een prequel te kijken omdat je dan juist veel antwoorden krijgt op leemtes uit de oorspronkelijke serie. Uiteraard zijn er mensen die graag een chronologische tijdslijn volgen, het is voornamelijk een kwestie van voorkeur van degene die kijkt.
Ik zou wel gewoon de hele serie bekijken, heb de compilatie films van gundam nog nooit gezien maar van diverse andere series wel en mochten die vergelijkbaar zijn dan zijn het vaak compilaties waarbij het vaak een filmpje is met highlights waarbij je dus veel diepgang mist/verhaallijn.
Alleen het einde valt vies tegen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:39 schreef zquing het volgende:
ik snap echt niet wat iedereen ziet in die serie, zo geweldug is t niet
Spijt van niet eerder kijken, nah. Ik heb 'm gekeken, daar gaat 't omquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:33 schreef rakotto het volgende:
[..]
En heb je er spijt van dat je het niet eerder hebt gezien en vind je het ook niet meer vreemd dat mensen het een phail vonden van jou?
Maar jij snapte toch ook niet waarom de meiden je niet willen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:39 schreef zquing het volgende:
ik snap echt niet wat iedereen ziet in die serie, zo geweldug is t niet
Are you mad?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:09 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zien jullie er eigenlijk j-rock uit?
Is iedereen nou lyrisch over dit prul? Waar gaat het eigenlijk over, hoe lang is het al bezig, wat is het?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:53 schreef Qunix het volgende:
Baka to Test: WTF anime.... Echt... Waar gaat het over? Toch is het leuk
Zwart/wit gevlekt haar en skinny jeans?quote:
Nee, of een blauwe spijkerbroek (niet skinny), of een (net uitziende) zwarte spijkerbroek, met daarboven klassieke kledingstukken (coltrui, colbert, overhemd) afgewisseld met onbedrukte shirts, truien en af-en-toe een bandshirt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Zwart/wit gevlekt haar en skinny jeans?
Zitten leuke dingen in... Geen idee waarover het gaat en inmiddels 3 episodes.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:04 schreef Quir het volgende:
[..]
Is iedereen nou lyrisch over dit prul? Waar gaat het eigenlijk over, hoe lang is het al bezig, wat is het?
Begon goed, beetje over the top nu.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:49 schreef Bensel het volgende:
iemand hier die de manga beelzebub leest? Geweldig droge humor af en toe, en best nog wel een leuk verhaal, alhoewel soms wat vaag
Zit er niet ook eentje in de stad, bij de Oude Kerk?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:33 schreef Ascendancy het volgende:
Waarom Delft?
Die zit alleen in de UB.
Ik was in die in Rotterdam. En niet bijzonder goedkoop, maar verassend veel.
Ik over 7 dagen. En ik weet nog niet waar ik terecht kan ...quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:18 schreef Quir het volgende:
[..]
Nee, of een blauwe spijkerbroek (niet skinny), of een (net uitziende) zwarte spijkerbroek, met daarboven klassieke kledingstukken (coltrui, colbert, overhemd) afgewisseld met onbedrukte shirts, truien en af-en-toe een bandshirt.
Ik hoor net trouwens dat ik over een paar dagen ga verhuizen.
Vergeef je me deze post, wdn?
Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Wie kan mij een populaire, komisch getinte, anime aanraden?
love hina , echt een absurde anime maar het is gewoon geniaal en zeer grappig . ( heeft ook serieuze momenten )quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Ik ben totaal nieuw in de wereld van Anime, maar wil er maar eens aan gaan beginnen.
Omdat het letterlijk gay is?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 18:00 schreef tyroz het volgende:
[..]
Het is dat Kyou kara ore wa!! niet heel populair en niet volledig gesubbed is, maar anders zou je je er echt dood om lachen.
Het is niet gay. Jij hebt het duidelijk niet gekeken.quote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk gay is?![]()
baka to test word ook wel lame, vooral met die roze griet met haar kanker stem![]()
Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
De eerste 10? Er zijn er maar 10. Er is helemaal niemand gay. En het is nou niet wat je noemt gericht op "chickes".quote:Op zondag 24 januari 2010 23:37 schreef gniffie het volgende:
Wel de eerste 10 afleveringen 4 jaar geleden alweer en ik dacht dat er 1 of 2 gasten gay waren.
Serie is in ieder geval voor chickies bedoelt
Nee, ik bedoelde toch echt degene die ik zei. http://anidb.net/a1560quote:Op maandag 25 januari 2010 00:04 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=1677
Dacht dat je deze bedoelde
Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.quote:Op maandag 25 januari 2010 00:07 schreef gniffie het volgende:
http://anidb.net/perl-bin/animedb.pl?show=anime&aid=4841
deze is ook vet
ook al gezien, anime verslaafdequote:Op maandag 25 januari 2010 00:10 schreef tyroz het volgende:
[..]
Ja, ik moet alleen de laatste episode nog kijken... Kwaliteit is nog slechter dan de eerste vier.
Maar dat is nu ook met naruto.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Begon goed, beetje over the top nu.
Eens,quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:38 schreef Watheej het volgende:
Ik ben op het moment bezig met Code Geass (bij toeval ontdekt, die shit is gaaf!!)
Trigunquote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:04 schreef Deezertje het volgende:
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to testquote:Op zondag 24 januari 2010 22:49 schreef gniffie het volgende:
[..]
Omdat het letterlijk gay is?![]()
baka to test word ook wel lame, vooral met die roze griet met haar kanker stem![]()
Welke van het nieuwe seizoen is nog een aanradertje? Durarara is wel wat maar super wazig en traaag
Kijkt iemand trouwens ook To Aru Kagaku no Railgun? Want die chick die achter ze aan zat in Baka to Test deed me heel erg denken aan Kurokoquote:Op maandag 25 januari 2010 06:38 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Snap je uberhaupt wel het idee achter baka to test_!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |