de heldquote:Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
+1 Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:57 schreef Ascendancy het volgende:
Nee. Als wij gaan bieren heb je grote kans dat ik je probeer te doden. Smerig modgeval
Hier ook. Al heb ik íéts meer slaap gehad..quote:Op donderdag 21 januari 2010 06:39 schreef Ascendancy het volgende:
Ik dacht dat ik vannacht gewoon droomde, maar je bent nog steeds mod
4 uur geslapen en ik moet zo een tentamen maken. Ik ben kapot![]()
![]()
Eens.quote:Op donderdag 21 januari 2010 00:03 schreef Quir het volgende:
Maargoed, veel succes met het ruimen van ongein, het gaat hier om anime, ja?
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!quote:
Een kut ding dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!![]()
@karasta: Een note krijg je van een mod als je een goede user bent(een smerige huichelachtige schijnheilige lul dus) of een kut-user bent en je weer iets fout hebt gedaan.
Stel ik maak een topic over dat Quir teelbalkanker moet krijgen, dan geeft swarma mij in de KLB dus een note dat ik een bijna ban topic heb gemaakt.
Nee, pertinent niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:11 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Een beetje SC is toch best leuk in het gezelligste topic van FOK!![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, pertinent niet.
Dit topic hoort over anime te gaan. De rest doen jullie maar ergens anders.
Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.
Zodra het weer de moeite waard wordt komt ik wel eens terug. Doei
Ik hou al op, met zoveel SC verkloten we 't topic alleen maar. Maar soms is 't gewoon leukquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:03 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, pertinent niet.
Dit topic hoort over anime te gaan. De rest doen jullie maar ergens anders.
Ik heb in elk geval een heel simpele oplossing: of die zooi hierboven verdwijnt of ik blijf vanaf nu weg uit dit topic.
Zodra het weer de moeite waard wordt komt ik wel eens terug. Doei
Precies wat ik zocht tyquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:14 schreef zquing het volgende:
boxtorrents of hoe dat tegenwoordig ook heten mag voor je complete series en animesuki voor de nieuw gereleasde series
Ik jammergenoeg ook niet(daarom ook al die SC hier.....)Maar volgens mij is die nieuwe over die school enzo wel iets voor jequote:Op donderdag 21 januari 2010 19:25 schreef Jordy-B het volgende:
tvp. lang niet geweest, maar ik heb niet zoveel tijd meer voor Animé.
goede series duren niet langer dan die 26eps, anders krijg je fillersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef TheThirdMark het volgende:
Gisteren de eerste 7 epi's van Samurai Champloo gekeken en ik ga die reeks inderdaad even geheel bekijken. Alleen jammer dat er slechts 24 (of 26) afleveringen van zijn uitgekomen(of vergis ik mij?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |