Thanks voor de tip!quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:50 schreef themauster het volgende:
Hans, Vanavond is er Uur van de wolf over Freddie Mercury volgens mij een herhaling maar het komt wel
He damn mijn interview was niet te zienquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Ancilla op de MetMichiel nieuwjaarsreceptie: http://www.flabber.nl/web(...)ancilla-tilia-6-4012
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Sirolf het volgende:
Ancilla op de MetMichiel nieuwjaarsreceptie: http://www.flabber.nl/web(...)ancilla-tilia-6-4012
Ah, dus jij was niet die ICT-er?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:01 schreef hole1988 het volgende:
[..]
He damn mijn interview was niet te zien
Hans is toch niet die ICT-er hè?quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:56 schreef Sirolf het volgende:
wat een leipe nerd is dat jaquote:
Scooter - Friendsquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef rubbereend het volgende:
32%
Scooter - Friends
13%
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
55%
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Charly en Theo gestemd
De middag duurt dan ook nog 3 uur. Ze zullen nog wel bezig zijn met de laatste aanpassingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef hole1988 het volgende:
radio555.nl is nog niet online
waarom niet in 7 dagen een heel jingle pakket maken is kort aan. Die uuropeners moeten natuurlijk wel opnieuw gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gebruiken morgen dus weer hetzelfde jinglepakket als in 2005!
Vind ik ook niet erg hoor, maar viel me gewoon op. Dat het tijd kost om zoiets te maken is logisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet in 7 dagen een heel jingle pakket maken is kort aan. Die uuropeners moeten natuurlijk wel opnieuw gemaakt worden.
Klopt er zijn alleen nieuwe naamjingles gemaakt gisterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gebruiken morgen dus weer hetzelfde jinglepakket als in 2005!
Das waar, maar toen hadden ze ook iets meer tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg hoor, maar viel me gewoon op. Dat het tijd kost om zoiets te maken is logisch.
En de vorige keer hebben ze ook in een paar dagen een heel jinglepakket gemaakt.
Nouja.... het jinglepakket is een bestaande, maar gewoon opnieuw ingezongen.
juist niet, schitterende plaatquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een tergende zeikende KUTplaat blijft dit toch![]()
![]()
![]()
![]()
Ben je ziek?quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een tergende zeikende KUTplaat blijft dit toch![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, en ik heb ook niks aan m'n oren. Die kerel jammert en jammert maar door met z'n zeikstem.quote:
eensquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook niks aan m'n oren. Die kerel jammert en jammert maar door met z'n zeikstem.
Radio uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nee, en ik heb ook niks aan m'n oren. Die kerel jammert en jammert maar door met z'n zeikstem.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef rubbereend het volgende:
32%
Scooter - Friends
13%
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
55%
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Charly en Theo gestemd
denk et ook wel, draaide die een tijdje geleden ook alquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:55 schreef alors het volgende:
Volgens mij is dit zijn vrije keuzeplaat, hij draait rond die tijd altijd platen die hij zelf super vindt
Ja, lekker hea.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef alors het volgende:
Deze van Amy vind ik trouwens puickNa een paar keer viel het kwartje.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef 3FMaster het volgende:
Goedemiddag
Wat een klotewind zeg, ik ben best wel kapot.
Ik denk doordat dat nummer op bijna alle deelnemende zenders gedraaid werd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef themauster het volgende:
ze willen blijkbaar geen geld op Giro555 ze hebben het Kane nummer No Surrender als themanummer uitgekozen voor de actie hoorde ik op het ANP
Wat een kutnummerquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:19 schreef themauster het volgende:
ze willen blijkbaar geen geld op Giro555 ze hebben het Kane nummer No Surrender als themanummer uitgekozen voor de actie hoorde ik op het ANP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |