Scooter - Friendsquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:48 schreef rubbereend het volgende:
32%
Scooter - Friends
13%
2 brothers on the 4th floor - Mirror of love
55%
Charly Lownoise & Mental Theo - Your smile
Charly en Theo gestemd
De middag duurt dan ook nog 3 uur. Ze zullen nog wel bezig zijn met de laatste aanpassingen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:21 schreef hole1988 het volgende:
radio555.nl is nog niet online
waarom niet in 7 dagen een heel jingle pakket maken is kort aan. Die uuropeners moeten natuurlijk wel opnieuw gemaakt worden.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gebruiken morgen dus weer hetzelfde jinglepakket als in 2005!
Vind ik ook niet erg hoor, maar viel me gewoon op. Dat het tijd kost om zoiets te maken is logisch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waarom niet in 7 dagen een heel jingle pakket maken is kort aan. Die uuropeners moeten natuurlijk wel opnieuw gemaakt worden.
Klopt er zijn alleen nieuwe naamjingles gemaakt gisterenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:20 schreef Sirolf het volgende:
Ah, ze gebruiken morgen dus weer hetzelfde jinglepakket als in 2005!
Das waar, maar toen hadden ze ook iets meer tijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vind ik ook niet erg hoor, maar viel me gewoon op. Dat het tijd kost om zoiets te maken is logisch.
En de vorige keer hebben ze ook in een paar dagen een heel jinglepakket gemaakt.
Nouja.... het jinglepakket is een bestaande, maar gewoon opnieuw ingezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |