Niet supergedetailleerd, dat is al (voor mij iig) ernstig onmogelijkquote:
Symquote:Op woensdag 20 januari 2010 06:33 schreef Symphonic het volgende:
Goedemorgen
Kopje koffie en dan de file in
DMquote:Op woensdag 20 januari 2010 06:54 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Voor de afwisseling is GF weer eens flink voorbijgepost gisteren.
[..]
Ik sta er niet eens in![]()
.
slaap zequote:
Pinguinquote:Op woensdag 20 januari 2010 07:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet supergedetailleerd, dat is al (voor mij iig) ernstig onmogelijk
Crepepapier is al te lomp denk ik, maar ik ga eens zoeken. En anders maar weer naar Japan, die hebben dat vast wel ergens in een winkelDure boompjes, dat wel dan
Nee, ik ben altijd 5 uur wakker.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:29 schreef Symphonic het volgende:
Slaapt iedereen uit vandaag?
en de rest slaap jequote:
friemelquote:
welke bus?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:44 schreef friemelaar het volgende:
Rijd in Eindhoven die grijze Philips bus eigenlijk nog rond of hebben ze dat project alsnog afgeblazen?
onrustigquote:
Nee, ik ga tegen 23:00 ongeveer slapen.quote:
o die bedoel je ja die rijdt nog steeds rond.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:52 schreef friemelaar het volgende:
Die "robot bus" groot grijs en maakt een fluitend geluid als hij een keer rijdt.
Was een pilot voorgaande jaren, 'k heb dat ding meer op sleep gezien dan zelf rijdend
WOkquote:
LLquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
Voel me kut, weet niet of ik vandaag veel ga kletsen..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
helaas voel ik jouw kut nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:04 schreef Ladylike het volgende:
dan kan ik wel een dagje missen jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
WOk
[..]
LL![]()
dat heb je gister ruimschoots gedaan spammer
Thanx..quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ontzettend kut zo'n situatie...
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ik wel een dagje missen ja
dat zal jammer genoeg niet echt helpenquote:[..]
Thanx..
ik wil slapen en over een paar jaar wakker worden
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas voel ik jouw kut niet![]()
maar heb het wel razend druk nu.
en dan de verjaardag van Randall vierenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moest lachen
Ik ga mezelf verzuipen in het werk, des te sneller kan ik weer naar huis
Ja, waar mn vader niet bij zal zijn en mn zus wrs ook niet..quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan de verjaardag van Randall vieren
het is dat we vanavond open zijn anders waren we vandaag nog even op zijn verjaardag gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, waar mn vader niet bij zal zijn en mn zus wrs ook niet..
maar ga me wel op de kleine richten, dat ie maar een leuke dag en avond heeft
Paps verzorgt de dag, mams de avond
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat we vanavond open zijn anders waren we vandaag nog even op zijn verjaardag gekomen
idd niet te hardquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das liev
Ik zal hem een knuffel geven (niet te hard)
marcquote:
een auto op afstandsbediening en een dingen voor bij zijn garage als een benzine station en snackbar enzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd niet te hard
wat gaat hij van jullie krijgen?
[..]
marc
mogguhquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het niet de mening van mn vader was (die ons de afgelopen jaren financieel enorm heeft geholpen) deed het me ook niet zo veelquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Toch jammer dat er niet wat meer begrip in de wereld is. Het gaat tenslotte om een horeca functie en het is ganz egal wie er aan de andere kant van de bar staat om een drankje te bestellen.. (tenminste zo denk ik erover)
Werk je nu al bij gf?quote:
WHAHAHAHAquote:
Heb je al een back-up van de fabriekssoftware?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kan ik een XP bak die zegt 'do not turn off, ben bezit met installeren' handmatig hard uitschakelen als hij dat al een uur aangeeft en kennelijk ergens hangt zonder dat ik problemen krijg?
het is dus ook nog zo dat het niet alleen maar achter de bar werken is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Toch jammer dat er niet wat meer begrip in de wereld is. Het gaat tenslotte om een horeca functie en het is ganz egal wie er aan de andere kant van de bar staat om een drankje te bestellen.. (tenminste zo denk ik erover)
Gewoon proberen. Veel andere opties heb je toch niet, is het wel? Nou danquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kan ik een XP bak die zegt 'do not turn off, ben bezit met installeren' handmatig hard uitschakelen als hij dat al een uur aangeeft en kennelijk ergens hangt zonder dat ik problemen krijg?
Mocht dit een issue worden, dan kun je hier een tooltje vinden om "restjes" van mislukte installaties te verwijderen. Daarna moet het zeker lukken om de install opnieuw te starten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:13 schreef friemelaar het volgende:
Het is niet zeker dat je de installatie terug kunt starten nadat je de PC hebt uitgeschakeld......
Is je zoon jarig? Proficiat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kleine van LL is jarigquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, en felies aan diegene die jarig is
Je zult inderdaad de nodige voorbereidingen hebben voor je open kan. Mensen zijn zich vaak onbewust van het werk achter de schermen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dus ook nog zo dat het niet alleen maar achter de bar werken is.
voordat wij open gaan is eral een heel traject doorlopen dat vergeten een hoop mensen.
Slingertjes ophangen, kaarsjes aansteken, tafelkleedjes neerleggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is dus ook nog zo dat het niet alleen maar achter de bar werken is.
voordat wij open gaan is eral een heel traject doorlopen dat vergeten een hoop mensen.
klopt iedereen denkt ook wat hebben jullie een leuke baan je begint om half 9 ne je bent om 4 uur klaar je hoeft alleen maar wat drinken in te schenken en thats itquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je zult inderdaad de nodige voorbereidingen hebben voor je open kan. Mensen zijn zich vaak onbewust van het werk achter de schermen.
ik ken het gevoel. Ik doe ook niets over het algemeen, totdat ze zien dat alles toch ook bijgehouden en onderhouden moet worden. Dan valt het kwartie pas. Op zich niet erg, zolang ze maar niet gaan zeuren waarom iets niet gratis kan of waarom er reclame op mijn websites staan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:35 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt iedereen denkt ook wat hebben jullie een leuke baan je begint om half 9 ne je bent om 4 uur klaar je hoeft alleen maar wat drinken in te schenken en thats it
de inkopen, personeelsplanning, administratie, schoonmaken enz wordt allemaal door kabouterjes gedaan![]()
en aangezeien het toch langzaam hier te veel werk begint te worden voor ons zelf en zeker met de plannen die we hebben voor de toekomst hebben we dus LL gevraagd om bij ons te komen werken.
dat was ik ook nog vergeten in mijn lijstje te zettenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slingertjes ophangen, kaarsjes aansteken, tafelkleedjes neerleggen
Wel droevig dat "werken in een horeca-gelegenheid" voor sommigen schijnt te betekenen dat je een hoerenkiet bestiertBekrompen mensen
quote:
Thanxquote:
jah bedanktquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, en felies aan diegene die jarig is
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:41 schreef indahnesia.com het volgende:
gatver, trek net het laatste blikje bier uit de koelkast.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ken het gevoel. Ik doe ook niets over het algemeen, totdat ze zien dat alles toch ook bijgehouden en onderhouden moet worden. Dan valt het kwartie pas. Op zich niet erg, zolang ze maar niet gaan zeuren waarom iets niet gratis kan of waarom er reclame op mijn websites staan.
jah, had het gelezen ja..quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
geen bier
je lijkt belgie wel
http://www.nuzakelijk.nl/(...)bottelt-jupiler.html
klopt krijg je een paar flesjes gratis .quote:
ruilenquote:
en wrs krijg je niets.. het is voornamelijk voor studenten bedoeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt krijg je een paar flesjes gratis .
ik ga daar dus echt niet dat tering end rijden![]()
dat wordt dus ook 1 van jouw taken in de gaten houden dat we niet zonder bier/dranken vallen en waar we het goedkoopste kunnen inkopen
om 11 uur s' avonds zo'n zacht stemmetje.. "GF, eeh... het goudgele vocht is eeh.. op"quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
klopt krijg je een paar flesjes gratis .
ik ga daar dus echt niet dat tering end rijden![]()
dat wordt dus ook 1 van jouw taken in de gaten houden dat we niet zonder bier/dranken vallen en waar we het goedkoopste kunnen inkopen
ik denk niet dat ze zullen geloven dat ik student benquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:52 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en wrs krijg je niets.. het is voornamelijk voor studenten bedoeld
whehehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om 11 uur s' avonds zo'n zacht stemmetje.. "GF, eeh... het goudgele vocht is eeh.. op"
ze hadden zaterdag verzaakt met de Amarettoquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
om 11 uur s' avonds zo'n zacht stemmetje.. "GF, eeh... het goudgele vocht is eeh.. op"
dat was bertje zijn schuld die was vrijdag de amaretto vergeten mee te brengenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ze hadden zaterdag verzaakt met de Amaretto
had maar 1 fles..
en toen kwam ook nog een vrouw binnen die dus alleen maar dubbele amaretto's drinkt
dan doet je pc raarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:57 schreef goldfinger1963 het volgende:
msn doet maar raar![]()
op de ene pc werkt het normaal en op de andere springt hij steeds uit
das waarquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was bertje zijn schuld die was vrijdag de amaretto vergeten mee te brengen
en dat drankorgel is toen toch gewoon aan de baileys begonnen
dat je dat spul een hele avond kunt drinken. Een glaasje is wel lekker, maar je krijgt er een ontiegelijke plakbek van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had maar 1 fles..
en toen kwam ook nog een vrouw binnen die dus alleen maar dubbele amaretto's drinkt
haha, zul je altijd zien ja.. is het nog voldoende voor een normale avond, komt precies die klant die dat drinkt, en veel ook nog.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
had maar 1 fles..
Ik doe een scheutje in de koffie, geef mij maar dropshot danquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat je dat spul een hele avond kunt drinken. Een glaasje is wel lekker, maar je krijgt er een ontiegelijke plakbek van.
ja, normaal was 1 volle fles genoeg, maar nu dus nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, zul je altijd zien ja.. is het nog voldoende voor een normale avond, komt precies die klant die dat drinkt, en veel ook nog.
wel handig, mensen die gewoon drinken om te drinken en het niet heel veel uitmaakt wat ze drinken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat was bertje zijn schuld die was vrijdag de amaretto vergeten mee te brengen
en dat drankorgel is toen toch gewoon aan de baileys begonnen
Ja ik snap dat soort mensen ook nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel handig, mensen die gewoon drinken om te drinken en het niet heel veel uitmaakt wat ze drinken.
"Als er maar alcohol in zit".quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wel handig, mensen die gewoon drinken om te drinken en het niet heel veel uitmaakt wat ze drinken.
maakt niet uit, omzet is omzet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja ik snap dat soort mensen ook niet
is altijdquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:02 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
haha, zul je altijd zien ja.. is het nog voldoende voor een normale avond, komt precies die klant die dat drinkt, en veel ook nog.
en die helemaalquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
preciesquote:
Maar die klanten zijn soms gru-we-lijk vervelend. Hetzelfde als vroeger in de supermarkt. Product uit assortiment vanwege te weinig verkoop. Nou,je had erbij die stonden op ontploffen en er moest volgende week ab-so-luut weer voorraad zijn anders...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:12 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
is altijd
of ze vragen iets wat je maar niet meer hebt omdat het bijna niet werd gedronken
[..]
Goed van mij dat ik jou eraan herinnerde en leuk dat jij mij nu een slaapplaats aanbiedt voor als ik eens naar thailand wil komen (uiteraard met dropshot bij me)quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:08 schreef indahnesia.com het volgende:
dropshot. Dat moeten mijn ouders maar meenemen. De rest verkopen ze hier ook wel.
ik vind het vervelender dat ze zo zat zijn dat ik ze dan niet versta en de bestelling opnemen meer dan een minuut duurt en de andere klanten daardoor moeten wachtenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:18 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Maar die klanten zijn soms gru-we-lijk vervelend. Hetzelfde als vroeger in de supermarkt. Product uit assortiment vanwege te weinig verkoop. Nou,je had erbij die stonden op ontploffen en er moest volgende week ab-so-luut weer voorraad zijn anders...
In Thailand zal je lang kunnen wachten denk ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed van mij dat ik jou eraan herinnerde en leuk dat jij mij nu een slaapplaats aanbiedt voor als ik eens naar thailand wil komen (uiteraard met dropshot bij me)
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed van mij dat ik jou eraan herinnerde en leuk dat jij mij nu een slaapplaats aanbiedt voor als ik eens naar thailand wil komen (uiteraard met dropshot bij me)
of had ik dat nou gedroomd?
[..]
ik vind het vervelender dat ze zo zat zijn dat ik ze dan niet versta en de bestelling opnemen meer dan een minuut duurt en de andere klanten daardoor moeten wachten
Vermoed ik ook.. Wel jammer van de sterke drank dan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In Thailand zal je lang kunnen wachten denk ik
gefixtquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Goed van mij dat ik jou eraan herinnerde en leuk dat jij mij nu een slaapplaats aanbiedt voor als ik eens naar thailandindonesie wil komen (uiteraard met dropshot bij me)
dat ligt bij haar niet alleen aan de drankquote:[..]
ik vind het vervelender dat ze zo zat zijn dat ik ze dan niet versta en de bestelling opnemen meer dan een minuut duurt en de andere klanten daardoor moeten wachten
1 minuut ja.. weer drie afrikaantjes dood.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
[..]
Vermoed ik ook.. Wel jammer van de sterke drank dan.
Jah thanxquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
gefixt![]()
[..]
dat ligt bij haar niet alleen aan de drank
uiteraard.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zei ik echt thailand?
zie je hoe van streek ik ben...
bedoelde natuurlijk Indonesie
[..]
Ruimt zo lekker opquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
1 minuut ja.. weer drie afrikaantjes dood.
sta ik dan op het vliegveld met mn flesjes...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uiteraard.
Ja, er staat hier een bed, vrijwel altijd vrij.. Voor mensen met sterke drank wordt plaats gemaakt.
*proestquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sta ik dan op het vliegveld met mn flesjes...
zonder internetverbinding...
surprise...
nu alleen nog Indah vinden
whehe...quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sta ik dan op het vliegveld met mn flesjes...
zonder internetverbinding...
surprise...
nu alleen nog Indah vinden
zonder internet kan ik je sig niet lezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whehe...
Is niet zo heel moeilijk hoor. In mijn sig staat waar ik woon.
van te voren even opschrijvenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
zonder internet kan ik je sig niet lezen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:45 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
van te voren even opschrijven![]()
ik moet ook alles voorzeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |