quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan kan ik wel een dagje missen ja
dat zal jammer genoeg niet echt helpenquote:[..]
Thanx..
ik wil slapen en over een paar jaar wakker worden
ik moest lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
helaas voel ik jouw kut niet![]()
maar heb het wel razend druk nu.
en dan de verjaardag van Randall vierenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik moest lachen
Ik ga mezelf verzuipen in het werk, des te sneller kan ik weer naar huis
Ja, waar mn vader niet bij zal zijn en mn zus wrs ook niet..quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en dan de verjaardag van Randall vieren
het is dat we vanavond open zijn anders waren we vandaag nog even op zijn verjaardag gekomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ja, waar mn vader niet bij zal zijn en mn zus wrs ook niet..
maar ga me wel op de kleine richten, dat ie maar een leuke dag en avond heeft
Paps verzorgt de dag, mams de avond
quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:36 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dat we vanavond open zijn anders waren we vandaag nog even op zijn verjaardag gekomen
idd niet te hardquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das liev
Ik zal hem een knuffel geven (niet te hard)
marcquote:
een auto op afstandsbediening en een dingen voor bij zijn garage als een benzine station en snackbar enzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:46 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
idd niet te hard
wat gaat hij van jullie krijgen?
[..]
marc
mogguhquote:
gefeliciteerdquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
als het niet de mening van mn vader was (die ons de afgelopen jaren financieel enorm heeft geholpen) deed het me ook niet zo veelquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Toch jammer dat er niet wat meer begrip in de wereld is. Het gaat tenslotte om een horeca functie en het is ganz egal wie er aan de andere kant van de bar staat om een drankje te bestellen.. (tenminste zo denk ik erover)
Werk je nu al bij gf?quote:
WHAHAHAHAquote:
Heb je al een back-up van de fabriekssoftware?quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kan ik een XP bak die zegt 'do not turn off, ben bezit met installeren' handmatig hard uitschakelen als hij dat al een uur aangeeft en kennelijk ergens hangt zonder dat ik problemen krijg?
het is dus ook nog zo dat het niet alleen maar achter de bar werken is.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gefeliciteerd
Toch jammer dat er niet wat meer begrip in de wereld is. Het gaat tenslotte om een horeca functie en het is ganz egal wie er aan de andere kant van de bar staat om een drankje te bestellen.. (tenminste zo denk ik erover)
Gewoon proberen. Veel andere opties heb je toch niet, is het wel? Nou danquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:10 schreef indahnesia.com het volgende:
kan ik een XP bak die zegt 'do not turn off, ben bezit met installeren' handmatig hard uitschakelen als hij dat al een uur aangeeft en kennelijk ergens hangt zonder dat ik problemen krijg?
Mocht dit een issue worden, dan kun je hier een tooltje vinden om "restjes" van mislukte installaties te verwijderen. Daarna moet het zeker lukken om de install opnieuw te starten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:13 schreef friemelaar het volgende:
Het is niet zeker dat je de installatie terug kunt starten nadat je de PC hebt uitgeschakeld......
Is je zoon jarig? Proficiat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:33 schreef Ladylike het volgende:
[..]
de kleine van LL is jarigquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:25 schreef indahnesia.com het volgende:
oh, en felies aan diegene die jarig is
Je zult inderdaad de nodige voorbereidingen hebben voor je open kan. Mensen zijn zich vaak onbewust van het werk achter de schermen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het is dus ook nog zo dat het niet alleen maar achter de bar werken is.
voordat wij open gaan is eral een heel traject doorlopen dat vergeten een hoop mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |