huh?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:22 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
thanx
redelijk kut, ik was er schuld aan....
nou, dat ze bij jullie werkt, en misschien wel een hoer word.quote:
return to sender, lalalalaquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
man man.. wat een emails weer. Denk dat ik gewoon alles laat bouncen..
Kut, al dat gezeik van mensen die eigenlijk geen idee hebben waar het over gaat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou, dat ze bij jullie werkt, en misschien wel een hoer word.
ik heb zoveel verwijten naar me kop gekregen...... nja die mensen hebben afgedaan, gewoon onredelijk
precies, maar dan moet ik de mensen die mij betalen wel eerst eruit hengelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:35 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
return to sender, lalalala
pffffff.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:30 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nou, dat ze bij jullie werkt, en misschien wel een hoer word.
ik heb zoveel verwijten naar me kop gekregen...... nja die mensen hebben afgedaan, gewoon onredelijk
zoveel spam?quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:32 schreef indahnesia.com het volgende:
man man.. wat een emails weer. Denk dat ik gewoon alles laat bouncen..
lijkt me wel verstandigquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
precies, maar dan moet ik de mensen die mij betalen wel eerst eruit hengelen.
ja idd, wel vooroordelen maar niet weten hoe het in elkaar steektquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Kut, al dat gezeik van mensen die eigenlijk geen idee hebben waar het over gaat.
nja het zet haar wel tot nadenken, het is toch haar vader. erg moeilijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
pffffff.
dat is dus echt onzin![]()
het zijn dus mensen die echt geen benul hebben van hoe het in een parenclub er aan toe gaat![]()
hoe is LL eronder?
en een keertje komen kijken kan ook niet, "want ja.. je weet toch".quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, wel vooroordelen maar niet weten hoe het in elkaar steekt
Samen naar de parenclub dus. Gewoon een familie-uitje van maken.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het zet haar wel tot nadenken, het is toch haar vader. erg moeilijk![]()
maar ik sta achter haar beslising wat die ook word.
o ja 1 ding is zeker die man komt er bij mij niet meer in. relatie is te erg geschaad
ach gelukkig hebben we de foto's nogquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en een keertje komen kijken kan ook niet, "want ja.. je weet toch".
*proest*quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:46 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ach gelukkig hebben we de foto's nog
kun je lache, maar ik krijg mijn moeder nog zo gek dat ze meegaat (mijn moeder zegt altijd je moet met je tijd meegaan ook al is het niks voor haarquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:46 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Samen naar de parenclub dus. Gewoon een familie-uitje van maken.
dat kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:41 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nja het zet haar wel tot nadenken, het is toch haar vader. erg moeilijk![]()
maar ik sta achter haar beslising wat die ook word.
o ja 1 ding is zeker die man komt er bij mij niet meer in. relatie is te erg geschaad
ja idd, we zien wel hoe het balletje rolt, maar ik had dit wel verwacht. Ik zei 3 minuten van te voren tegen LL, wedden dat ik word aangevallen!! Mensenkennis is een kunstquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
maar het is niet zo dat hij de wijsheid in pacht heeft.
dat moet je ook doen het is wel zodat jullie met mekaar verder moeten
Tja, je kunt het niet altijd goed treffen. Nieuwe kans in een volgend leven.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:49 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
kun je lache, maar ik krijg mijn moeder nog zo gek dat ze meegaat (mijn moeder zegt altijd je moet met je tijd meegaan ook al is het niks voor haar), maar die mensen
buiten openingstijden kan dat welquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en een keertje komen kijken kan ook niet, "want ja.. je weet toch".
Dat is in ieder geval een goed punt, mensenkennis hebben.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, we zien wel hoe het balletje rolt, maar ik had dit wel verwacht. Ik zei 3 minuten van te voren tegen LL, wedden dat ik word aangevallen!! Mensenkennis is een kunst
i hope soquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Tja, je kunt het niet altijd goed treffen. Nieuwe kans in een volgend leven.
lijkt me ook vrij normaal. Beetje nieuwsgierigheid, en verder is het gewoon de plek waar je geld verdiend wordt, dus tja.. echt rampzalig lijkt het me allemaal niet.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
buiten openingstijden kan dat wel
mijn familie en nic d'r familie is hier ook al geweest en hebben dus de zaak ook eens kunnen bekijken
nee voor ons niet nee, maar voor mensen die alleen maar bezig zijn wat anderen over hun denken...........quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me ook vrij normaal. Beetje nieuwsgierigheid, en verder is het gewoon de plek waar je geld verdiend wordt, dus tja.. echt rampzalig lijkt het me allemaal niet.
zacht gekookt eitje? smakelijkquote:
iemand moet de schuld krijgen en dat is altijd de vreemde en nooit het eigen kindquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:53 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, we zien wel hoe het balletje rolt, maar ik had dit wel verwacht. Ik zei 3 minuten van te voren tegen LL, wedden dat ik word aangevallen!! Mensenkennis is een kunst
dat bedoel ikquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:56 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lijkt me ook vrij normaal. Beetje nieuwsgierigheid, en verder is het gewoon de plek waar je geld verdiend wordt, dus tja.. echt rampzalig lijkt het me allemaal niet.
dat geloof ik graagquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:57 schreef john-frusciante het volgende:
al vanaf donderdag geen drank meer gehad, maar na deze aanvaring toch maar een biertje gepakt
mensen die hun leven laten bepalen door wat de buitenwereld denktquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:58 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
nee voor ons niet nee, maar voor mensen die alleen maar bezig zijn wat anderen over hun denken...........
ja idd, daar kunnen jullie boeken over schrijven.......quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat geloof ik graag![]()
[..]
mensen die hun leven laten bepalen door wat de buitenwereld denkt
tot mijn grote spijt welquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:05 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja idd, daar kunnen jullie boeken over schrijven.......
ja mijn moeder heeft veel geleerd van de jeugd,quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
in principe zijn we eigenlijk een hotel/restaurant/disco waar wat meer kan
ze past zich tenminste aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:10 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja mijn moeder heeft veel geleerd van de jeugd,
Haar oudste zoon is Homosexueel
haar jongste zoon is swinger
haar schoondochter rookt wel eens een joint
enz
edit: beetje raar geformuleerd![]()
ja zij wel, ze heeft ook eens enorme tandpijn gehad en de tandarts was op vakantie, en niet gaan, toen heeft ze voor de eerste keer geblowd, was echt lachenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze past zich tenminste aan
whehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 03:24 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
ja zij wel, ze heeft ook eens enorme tandpijn gehad en de tandarts was op vakantie, en niet gaan, toen heeft ze voor de eerste keer geblowd, was echt lachen, maar we geen tandpijn meer
en als je zegt 'in principe' dan zoekt men er direct wat achterquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
in principe zijn we eigenlijk een hotel/restaurant/disco waar wat meer kan
dat kloptquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en als je zegt 'in principe' dan zoekt men er direct wat achter
dat dus, maar ik ga waterpas ik ben kapot aangezien ik nog dingetjes moet regelen voor de verjaardagquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
maar een betere omschrijving zou ik er niet aan kunnen geven![]()
de zaak waar LL komt te werken is ook een hotellerie
klaar, meer uitleg niet nodig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat klopt
maar een betere omschrijving zou ik er niet aan kunnen geven![]()
de zaak waar LL komt te werken is ook een hotellerie
trustenquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat dus, maar ik ga waterpas ik ben kapot aangezien ik nog dingetjes moet regelen voor de verjaardag![]()
dus slaap![]()
ow GF dan moet je maar vragen of LL je belt of vice versa
zal ik doen kerelquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:38 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
dat dus, maar ik ga waterpas ik ben kapot aangezien ik nog dingetjes moet regelen voor de verjaardag![]()
dus slaap![]()
ow GF dan moet je maar vragen of LL je belt of vice versa
preciesquote:Op woensdag 20 januari 2010 03:42 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
klaar, meer uitleg niet nodig.
Ik sta er niet eens inquote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 19-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 106 Ladylike
02. 068 goldfinger1963
03. 044 Dr_Flash
04. 043 wel.o.k
05. 042 MPG
06. 037 Symphonic
07. 034 D.Rose