Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
echt nietquote:
Alleen als je dan nog wel kan slapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
mag ik koffie ipv thee voor het slapen gaan
Nee. Dat werkt heul niet met al die caffedingesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef goldfinger1963 het volgende:
mag ik koffie ipv thee voor het slapen gaan
ik slaap altijd als het moetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Alleen als je dan nog wel kan slapen.
bij mij welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee. Dat werkt heul niet met al die caffedinges
crepe papier gebruiken voor de bloesem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. En Fles, het is geen tori die ik maak, al maakt het er wel deel van uit. Het is een tempel, met parkje, schrijn, tori, etc etc. Ik heb decoratiezand voor een euro gekocht bij de Xenos, koopje al zeg ik het zelf. Nu nog een manier vinden om kersenbomen in bloei te maken...Sakura
kersenbomen in bloeiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:02 schreef Pheno het volgende:
Ik ga slapen. En Fles, het is geen tori die ik maak, al maakt het er wel deel van uit. Het is een tempel, met parkje, schrijn, tori, etc etc. Ik heb decoratiezand voor een euro gekocht bij de Xenos, koopje al zeg ik het zelf. Nu nog een manier vinden om kersenbomen in bloei te maken...Sakura
Verslaafdequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
bij mij wel
ik slaap zelfs heel slecht als ik geen koffie drink voordat ik naar bed ga
Tijd boeit ook niet als het om eten gaat gekkiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, een bak yoghurt. Goed voor jeMam, het is bijna half 11, ik hoef geen yoghurt
Jawel want ik heb nog drie liter want het was voor de helft en het moet op!
*proestquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier, een bak yoghurt. Goed voor jeMam, het is bijna half 11, ik hoef geen yoghurt
Jawel want ik heb nog drie liter want het was voor de helft en het moet op!
whehehequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef marcb1974 het volgende:
http://www.hln.be/hln/nl/(...)daat-zelfdoder.dhtml![]()
Mijn moeder komt nogeens met 20 kilo paardenhaver thuis als het maar voor de helft isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Tijd boeit ook niet als het om eten gaat gekkie
Is ze er al over uit welke tafel je moet nemen? Of hangt dat ook van de aanbieding af?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder komt nogeens met 20 kilo paardenhaver thuis als het maar voor de helft is
zolang je dat maar niet hoeft op te eten...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mijn moeder komt nogeens met 20 kilo paardenhaver thuis als het maar voor de helft is
ik denk het laatstequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Fha het volgende:
[..]
Is ze er al over uit welke tafel je moet nemen? Of hangt dat ook van de aanbieding af?
Want ik ga lekker kokenquote:
Diekquote:
Ja, dat zou ik ook doen. Vies koken is ook zowatquote:
Soms gebeurt dat per ongelukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik ook doen. Vies koken is ook zowat...
echt welquote:
diekquote:
goedquote:
quote:Top 100 van dinsdag 19 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
020. 160 Ladylike
083. 078 goldfinger1963
Slaap ze Fhaquote:
whehehequote:Op woensdag 20 januari 2010 01:34 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
hey nog op, stomme vraag eigenlijk
nopequote:
aha, schiet het al op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:58 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nope
vandaag in Eindhoven bezig geweest
redelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:01 schreef john-frusciante het volgende:
[..]
aha, schiet het al op?
we hebben het gesprek achter de rug
indahquote:
thanxquote:Op woensdag 20 januari 2010 02:04 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
redelijk![]()
enne ?
o en voordat ik het vergeet Proficiat met Randall zijn verjaardag![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |