Damn, dat is wel heel goedkoopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als ik je msn mag, krijg je een foto.
Wie zegt dat ze een foto van jou wilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen nog nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is goed.
Je bent meerderjarig trouwens
Ohquote:
Ik zal wel mee moetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar België?
Morgen gratis bier in België
Ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Rij maar langs Roosendaal, ik kom meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
quote:
Een minimeet it will bequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rij maar langs Roosendaal, ik kom mee
waarom geen mini mini meet?quote:
Jupiler is tof bier. Beter danquote:
Die komt daarnaquote:
Ik vind het in hetzelfde rijtje passenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Niet scheldenquote:
Schulten Brau is voor echte mannen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Ja, ik ben suicidaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte mannen.
* timmmmm Krabt in ballen en rochelt watquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte Brabanders.
schulten brau is pis waterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel met verdoving hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
house is een bikkel, bij jezelf een katheter inbrengen
aandacht = aandachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
Echt?! Gimmeeequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.
Deze keer deed ik het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofd_!
en vicodin is pussy ass meds
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]Is dat 'm echt? Dus geen rare oude man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee geen tittyfuckquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]Yeah tittyfucking right.
Zwaarste pillen die ik gehad heb in ieder geval, op de morfine na in ieder geval. Geloof me, veel sterkers zie je niet snel
het is gewoon paracetamol met hydrocon ( een soort codeine) en wordt in nederland niet voorgeschrevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]Yeah tittyfucking right.
Zwaarste pillen die ik gehad heb in ieder geval, op de morfine na in ieder geval. Geloof me, veel sterkers zie je niet snel
Sorry, ik zag alleen dat he bij de een na laatste weer enkel een smiley postte, was er vanuit gegaan dat dat de laatste keer ook wasquote:
Rare oude mannen heten geen mirne.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is dat 'm echt? Dus geen rare oude man?
quote:
Marijke toch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik zag alleen dat he bij de een na laatste weer enkel een smiley postte, was er vanuit gegaan dat dat de laatste keer ook was
Wat niet?quote:
Sterkere vrom van codeine, en in hoge dosis aanwezig. Geloof me, het werkt goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gewoon paracetamol met hydrocon ( een soort codeine) en wordt in nederland niet voorgeschreven
Er zit alcohol in?quote:
Ik drink nu eenmaal niet graag grachtwater.quote:
Dat is ook het enige positieve wat er in zitquote:
geloof me, het werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterkere vrom van codeine, en in hoge dosis aanwezig. Geloof me, het werkt goed
Dat zit ook in whiskey, dat zuip je toch ook niet.quote:
BOSD?quote:
Kom maar eens hier heen en zoek maar een grachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik drink nu eenmaal niet graag grachtwater.
Jawel, met cola.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zit ook in whiskey, dat zuip je toch ook niet.
Whiskey met colaquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
BSOD. zo boos dat ik het fout typ
Blue of Screen Deathquote:
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etcquote:
Hoi Paul!quote:
Als ik dat nou eens wistquote:
net zo erg maar wel beter dan een RSODquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blue of Screen DeathNog erger dan een BSOD!
Ik woon in Friesland, heir zijn meer dan genoeg grachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar eens hier heen en zoek maar een gracht
quote:
Hoe is het eigenlijk met je ziek zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etc
Hier in de achterhoek niet,en waar nu de fabriek nu staat ook niet,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, heir zijn meer dan genoeg grachten.
[..]
uhuh wel beter een aan het werk ook, maar constant pijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je ziek zijn?Is het al ietsjes beter?
Wat is een RSOD nou weer dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens wist
[..]
net zo erg maar wel beter dan een RSOD
Och mopje toch... Kut hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh wel beter een aan het werk ook, maar constant pijn
Nee 3 foutquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Paul!Nog steeds alles goed?
Geinig spul datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etc
Onder XP maakt het geen zak uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is een RSOD nou weer dan?Zotte Windows gebruikers met hun afkortingen
Is kernil panic toch leuker
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och mopje toch... Kut hoorIs er zicht op minder pijn en wel zeer binnenkort? Of duurt het lang?
Dan ga ik liever naar de Us heit fabriek, of Sonnema.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de achterhoek niet,en waar nu de fabriek nu staat ook niet,
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Paul het volgende:
Marijke ik ga naar Acda en de Munnik in het concertgebouw van Amsterdam met het metropole orkest
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, kans bestaat dat het altijd zo blijft, anders gaan ze botox spuiten of zenuw dood snijden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onder XP maakt het geen zak uitmaar onder vista is dat in gevoerd of terwijl Red Screen Of Death, dan is er wel iets meer stuk als bij een BSOD
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
GoedenavondDrukke dag is weer voorbij
Die komen van mircoschoft zelf alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zoals ik al zei, zotte Windows gebruikers en hun afkortingen
Mwah, diclofenac en tramadol heb ik zelf eens gehad, en van de rest gok ik dat ze in de zelfde strekking zitten qua sterkte.quote:
Ik zou dit weekend naar Rotterdam gaan, naar m;n beste vriendje, maar dat gaat waarschijnlijk niet door.quote:
ik heb nu geen meds, ja omeprazol om zo eventuele maagzweren te voorkomen die ik van alle naisd van de laatste tijd kan krijgen, naisd zijn dus meds als oa naroproxen, diclo, en ibuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Da's echt kloten
Oeh en diclofenac was voor mij echt een wondermiddel: ging doodziek het ziekenhuis in en binnen 20 minuten was alles weer redelijk okee![]()
Waarom?quote:
He das jammerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou dit weekend naar Rotterdam gaan, naar m;n beste vriendje, maar dat gaat waarschijnlijk niet door.
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik zou dit weekend naar Rotterdam gaan, naar m;n beste vriendje, maar dat gaat waarschijnlijk niet door.
zware pijnstellersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mwah, diclofenac en tramadol heb ik zelf eens gehad, en van de rest gok ik dat ze in de zelfde strekking zitten qua sterkte.
Is er een reden waarom je niet-steroïde spul krijgt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nu geen meds, ja omeprazol om zo eventuele maagzweren te voorkomen die ik van alle naisd van de laatste tijd kan krijgen, naisd zijn dus meds als oa naroproxen, diclo, en ibu
Zie de PI lieverdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die komen van mircoschoft zelf al
Nogal. Heb ;m al dik een maand niet meer gezien.quote:
Stellersquote:
ja pijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is er een reden waarom je niet-steroïde spul krijgt?
ja, dat spul is funest voor je maagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb nu geen meds, ja omeprazol om zo eventuele maagzweren te voorkomen die ik van alle naisd van de laatste tijd kan krijgen, naisd zijn dus meds als oa naroproxen, diclo, en ibu
ja ik heb ze allemaal al gehad, nu niks want het helpt allemaal nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:31 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stellers
Maar na het lezen van die 2 wist ik dat ongeveer al
He bah! Waarom gaat het misschien niet door?quote:
omeprazol vragen aan je dokterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ja, dat spul is funest voor je maag
Ik heb nu medicijnen waar ik ook brandend maagzuur van zou kunnen krijgen, heb me d'r toch een partij last van
Eventueel via PM, maar wat heb je dan, dat je al die grappen nodig hebt?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik heb ze allemaal al gehad, nu niks want het helpt allemaal niet
Nou ik heb geen dokter maar een ander soort arts zeg maarquote:
iets met een zenuw in mijn been, en last van mijn rugquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Eventueel via PM, maar wat heb je dan, dat je al die grappen nodig hebt?
'omdat het niet kan'. Ik weet het ook niet precies. Maar ja, ik ga vrijdag sowieso nog naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He bah! Waarom gaat het misschien niet door?
Pingwing lieverd!quote:
Stage, werk, sporten en nu thuis.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Waar was je zo druk mee dan?
Pingert!quote:
Ruggen zijn klotedingen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
iets met een zenuw in mijn been, en last van mijn rug
oeh, leuk van Amsterdagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
'omdat het niet kan'. Ik weet het ook niet precies. Maar ja, ik ga vrijdag sowieso nog naar Amsterdam.
ja ik dacht al zoiets maar het is zo fucked up dat je meds tegen meds en daar weer meds voor moet nemenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ik heb geen dokter maar een ander soort arts zeg maarEn die schrijft dat niet voor, maar ik ga wel even overleggen
Jammer genoeg heb ik nog meer bijwerkingen, en ze zijn niet echt fijn
Zie hem volgende week woensdag, dus dan alles eens meenemen
Goei goeiquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Pingwing lieverd!![]()
Hoe is het met jou? En hoe is het met Tamara?
de rug zelf niet maar de pijn er in welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pingert!![]()
Hoe gaat het ?
[..]
Ruggen zijn klotedingen.
De rug zelf ook want rekening mee moeten houden enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
de rug zelf niet maar de pijn er in wel
ja dat schiet er helaas nog wel eens bij inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
De rug zelf ook want rekening mee moeten houden enzo
Ja nogal ja... Maar ja, het zorgt er nu voor dat ik me wel redelijk okee voel, dus alles beter dan hoe het was zal ik maar denkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik dacht al zoiets maar het is zo fucked up dat je meds tegen meds en daar weer meds voor moet nemen
Ik heb geen idee. Maar het kon vrijdag ook toch? Want vrijdag ben ik sowieso in Leeuwarden, en dan ga ik daarna door naar Amsterdam dus. En ik moet vrijdag m;n PO inleveren, die ik dus in 2 dagen moet maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
oeh, leuk van AmsterdagWel balen van je vriend
Weet je trouwens al wat we donderdag doen en waar we afspreken?
Vrijdag kan zeker ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar het kon vrijdag ook toch? Want vrijdag ben ik sowieso in Leeuwarden, en dan ga ik daarna door naar Amsterdam dus. En ik moet vrijdag m;n PO inleveren, die ik dus in 2 dagen moet maken.
Mijn rug is wel een bitch anders.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
de rug zelf niet maar de pijn er in wel
Dus ruggen zijn klotedingenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat schiet er helaas nog wel eens bij in_!
redelijk okee voelen is iig ietsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nogal ja... Maar ja, het zorgt er nu voor dat ik me wel redelijk okee voel, dus alles beter dan hoe het was zal ik maar denken![]()
(om het dan maar positief te houden
![]()
)
Vrijdag. Dan kan ik je gelijk meenemen naar de spelletjeswinkel!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Vrijdag kan zeker ookDan kom ik wel naar Leeuwarden toe
Roep maar wat jou uitkomt
Joahquote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vrijdag. Dan kan ik je gelijk meenemen naar de spelletjeswinkel!
i knowquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mijn rug is wel een bitch anders.
ach ja zo zijn er nog wel wat kleine design foutjes in het anders zo goed doordachte en heel slim werkende menselijk lichaamquote:
Weet ik zekerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahMet nu soms zelfs uitschieters naar goed
![]()
![]()
Dus, het komt vanzelf weer helemaal goed zonder die stomme pillen
vast welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JoahMet nu soms zelfs uitschieters naar goed
![]()
![]()
Dus, het komt vanzelf weer helemaal goed zonder die stomme pillen
quote:
Ik vraag Snuk wel even of ;ie moet werken vrijdag, dan mogen we bij hem koffie drinkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Ik wil
![]()
En koffie drinken samen
![]()
Snuk moet werken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag Snuk wel even of ;ie moet werken vrijdag, dan mogen we bij hem koffie drinken
Ja, leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
[..]
Ik vraag Snuk wel even of ;ie moet werken vrijdag, dan mogen we bij hem koffie drinken
Jeuj!quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Waarom kijk ik cold case, het maakt me bang.
Spelletjes doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Dan kan ;ie je ook nog heel leuk uitleg gaan geven over de spelletjes
We kunnen daar ook een spelletje doen
Omdat het kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:50 schreef Myraela het volgende:
Waarom kijk ik cold case, het maakt me bang.
tuukquote:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Spelletjes doenKlinkt als een geweldig plan Ix!
![]()
Dat is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik moet wel tussen 6 en half 7 in Amsterdam zijn.
vraagje, waar kreeg je vicodin?quote:
Het maakt mij niks uit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is geen enkel probleemRoep maar hoe laat je wilt afspreken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het maakt mij niks uit.
Er is trouwens een spel met vet coole pinguinpoppetjes en ik wil ;m hebben maar ik weet niet hoe die werkt.
quote:
gewoon in nederland dus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sofia of UZA, dat weet ik niet zeker meer. Daar heb ik een tijd tegelijkertijd gelopen.
Hoezo eigenlijk? Ik was je kortzichtige gezeik erover eigenlijk vrij zat. Het is voor jou schijnbaar onmogelijk je voor te stellen dat een pijnstiller op verschillende oorzaken van pijn anders werktquote:
omdat vicodin niet in nederland wordt voorgeschreven en zelfs niet legaal isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo eigenlijk? Ik was je kortzichtige gezeik erover eigenlijk vrij zat. Het is voor jou schijnbaar onmogelijk je voor te stellen dat een pijnstiller op verschillende oorzaken van pijn anders werkt
Ik weet niet of we die zo kunnen doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dan gaan we die doen!
Voor hoe laat moet jij je dingie inleveren dan?
Anders kunnen we nog wel even "shoppen"
Dan zal het dus UZA zijn geweest. Maar wat is je punt nu precies? Is er een reden dat je zo aan het zeiken bent. Ik vertel je mijn ervaringen, blijkbaar heb jij anderen. So fucking what? Is het daarom nodig me zo aan te vallen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
omdat vicodin niet in nederland wordt voorgeschreven en zelfs niet legaal is![]()
ik weet best hoe pijnstillers werken![]()
sterker nog ik heb meds gehad tegen epilepsie voor bepaalde pijn omdat het bij anderen wel goed hielp
quote:
Rustig liefjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal het dus UZA zijn geweest. Maar wat is je punt nu precies? Is er een reden dat je zo aan het zeiken bent. Ik vertel je mijn ervaringen, blijkbaar heb jij anderen. So fucking what? Is het daarom nodig me zo aan te vallen?
Ik zei ook "shoppen"quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik weet niet of we die zo kunnen doenEn ik ga me denk ik ziek melden, want anders krijg ik ook nog gezeik met dat ik eerder weg ga.
ik val je toch niet persoonlijk aan man, stel je niet zo aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zal het dus UZA zijn geweest. Maar wat is je punt nu precies? Is er een reden dat je zo aan het zeiken bent. Ik vertel je mijn ervaringen, blijkbaar heb jij anderen. So fucking what? Is het daarom nodig me zo aan te vallen?
Ja, hij zit me een beetje uit de tent te lokken, internetsherlock te spelen zodat hij straks kan zeggen HAHA dat kan helemaal niet!!!!111!!!EINZ!!!quote:
ja ik mag natuurlijk niet gekscherend zeggen dat een medicijn zuigt want dat is niet liefquote:
Alles wat betreft hulp in Nederlands zuigt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik val je toch niet persoonlijk aan man, stel je niet zo aan_!
ik heb het toch in eerste instantie over house, en daarna over mijn ervaring, jij reageert er nogal fel op verder ben ik gewoon geinteresseerd in pijn medicatie ivm wrs chronische pijn hier
in nl is het aanbod van pijnstillers ronduit gering
daar gaat het helemaal niet om man, droeftoeterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, hij zit me een beetje uit de tent te lokken, internetsherlock te spelen zodat hij straks kan zeggen HAHA dat kan helemaal niet!!!!111!!!EINZ!!!
Laat hem dat lekker bij zijn oude moedertje doen, ik heb geen zin in dat gezeik.
Ja maar hij zegt net dat er ook kindertjes komen om een uur of 2 dus dan meoten we er eerder zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei ook "shoppen"Alsin lekker kletsen en theeleuten
En eens een winkeltje in lopen
[..]Dat merken we dan wel
En anders kan ie em je vast wel uitleggen
Hihihi, laat maar weten dan, dan laat ik je weten hoe laat ik op Leeuwarden CS kan zijn (bussen gaan volgens mij maar 1 keer per uur)
Nee, dat mag niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik mag natuurlijk niet gekscherend zeggen dat een medicijn zuigt want dat is niet lief_!
er staat een auto op de prit, moet ik de sleutels thuis laten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik zei ook "shoppen"Alsin lekker kletsen en theeleuten
En eens een winkeltje in lopen
[..]Dat merken we dan wel
En anders kan ie em je vast wel uitleggen
Hihihi, laat maar weten dan, dan laat ik je weten hoe laat ik op Leeuwarden CS kan zijn (bussen gaan volgens mij maar 1 keer per uur)
Het is niet persoonlijk bedoelt, niet zo happen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja, hij zit me een beetje uit de tent te lokken, internetsherlock te spelen zodat hij straks kan zeggen HAHA dat kan helemaal niet!!!!111!!!EINZ!!!
Laat hem dat lekker bij zijn oude moedertje doen, ik heb geen zin in dat gezeik.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja maar hij zegt net dat er ook kindertjes komen om een uur of 2 dus dan meoten we er eerder zijnen ik ga me wel ziekmelden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]We gaan gewoon leuke dingen doen
![]()
Komt helemaal goed
Hihihi, nee joh, geen rijbewijs hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er staat een auto op de prit, moet ik de sleutels thuis laten?
en als je met een andere bus dan 72 gaat, gaan ze 6 keer per uur geloof ikeventueel kan ik vragen of de fiets van mn moeder deze kant op kan?
mn eigen fiets is bets vastgeroest
ja want jij weet precies wat mijn oprechte intenties of interesses zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Ja, dat vooral nu zeggen. Flikker toch op man.
ff een frisse neus halen en dan vol goede moed weerterug, en niet over dingen praten waar je het niet over wilt hebben... weet dat het lastig is, en hoe je je voelt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef timmmmm het volgende:
Laat maar, ik ga wel weg, dat is een veel beter idee
Hahaha, naar A'dam bedoel jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]Zo eerst maar eens uitzoeken hoe laat ik dan weg moet.
oeh spank mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, dat mag niet.
Billenkoek, kom maar.
quote:
dan laat k je wel zien waar de andere bushalte is, ok?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, nee joh, geen rijbewijs he![]()
En ik denk dat fietsen ook niet handig isIk vind toch niets in Friesland, alles lijkt zo op mekaar!
Ehm, is goed, anders maakt het niet uit, komt wel goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan laat k je wel zien waar de andere bushalte is, ok?hoef je niet een uur op de bus te wachten
nee hoor, ik hoef niet persee gespankt te wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Niet jij ook al! Je moet eens met Eze enzo gaan praten
![]()
oh.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoef niet persee gespankt te worden
Daar stond net toch iets heel anders, supsicious!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee hoor, ik hoef niet persee gespankt te worden
ik moet om kwart voor 4 de trein hebben in ieder geval.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha, naar A'dam bedoel jeik sta toch vroeg op, dus laat maar weten van hoe laat in leeuwarden
quote:
tenzij ik echt verdienquote:
En jij bent vaak tegen een uurtje of 11 wakker toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik moet om kwart voor 4 de trein hebben in ieder geval.
Nou wel eerder eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent vaak tegen een uurtje of 11 wakker toch?
Wees maar gewoon lief voor me, dan skippen we het spanken en gaan we meteen naar het echte werk.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees maar gewoon lief voor me, dan skippen we het spanken en gaan we meteen naar het echte werk.
Hahaha! Zullen we dan om half 11 afspreken op station Leeuwarden?quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wees maar gewoon lief voor me, dan skippen we het spanken en gaan we meteen naar het echte werk.
En dan zonder mij meetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hahaha! Zullen we dan om half 11 afspreken op station Leeuwarden?
ls jij vrijdag tijd hebt moet je langskomenquote:
Jij hier?quote:
Dat is wel heel vroegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En jij bent vaak tegen een uurtje of 11 wakker toch?
Ik zit vrijdag op schoolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
ls jij vrijdag tijd hebt moet je langskomen
Dan half 12?quote:
quote:
corny musicquote:
zo vroegquote:
Jij kunt ook niet tegen een grapjequote:
ooh is dat zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet tegen een grapje
PeZu wel![]()
quote:
Jij ook alvastquote:
Dus, PeZu vind mij niet echt leuk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt ook niet tegen een grapje
PeZu wel![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
Maar ik ga ook slapenWelterusten allemaal!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, PeZu vind mij niet echt leuk?
is dat gek?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dus, PeZu vind mij niet echt leuk?
Hoe werkt dat kreng in de bus dan als je door de weeks met je week ov reist? Moet je dan wel of niet je kaart langs dat kutding halen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef Trevland het volgende:
Is de ovchipkaart toch nog ergens goed voor![]()
OV-chipkaart opent afvalcontainers
Welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoe werkt dat kreng in de bus dan als je door de weeks met je week ov reist? Moet je dan wel of niet je kaart langs dat kutding halen?
omdat?quote:
Wel, dus bij/voor het instappen en na/bij het uitstappen langs dat ding halenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Hoe werkt dat kreng in de bus dan als je door de weeks met je week ov reist? Moet je dan wel of niet je kaart langs dat kutding halen?
Omdat de buschauffeur dat zegt. Ze zullen wel een registratie willen van hoeveel de mensen met een OV ook daadwerkelijk reizen.quote:
quote:
Ik voor de helft, stomme syntus doet nog niet aan ov chipkaartquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
iddIk laat mijn ov deze maand nog wel gewoon zien
quote:
en dan? Moet je dat ding dan gewoon laten zien? of moet je dokken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik voor de helft, stomme syntus doet nog niet aan ov chipkaart
Ik laat dat ding zien, ik ga niet dokken want als student zijnde heb je recht op gratis ovquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
en dan? Moet je dat ding dan gewoon laten zien? of moet je dokken?
geen problemen mee gehad verder? dan kun je altijd gratis tot ze een chipding hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik laat dat ding zien, ik ga niet dokken want als student zijnde heb je recht op gratis ov
Als ik het goed heb moeten die dingen hier per 1 feb staan en het dan ook doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
geen problemen mee gehad verder? dan kun je altijd gratis tot ze een chipding hebben
Dat faalt natuurlijk epischquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het goed heb moeten die dingen hier per 1 feb staan en het dan ook doen
Ik moet eerst nog zien of ze er dan staanquote:
het gaat er toch niet om of ze controlerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik moet eerst nog zien of ze er dan staanmaar ik ga er niet van wakker liggen, moeten ze maar kijken wat ze er mee doen, ik denk niet dat ze dan op de tijden gaan controleren wanneer ik in de trein zit
Klopt, maar als ze een boete aan mij willen uitschrijven omdat zij het niet voor elkaar hebben zijn ze niet aan het goed adres.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om of ze controleren
Juist welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
het gaat er toch niet om of ze controleren
hoe mogen ze gaan controleren, je betaald voor het vervoer niet om gecontroleerd te wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt, maar als ze een boete aan mij willen uitschrijven omdat zij het niet voor elkaar hebben zijn ze niet aan het goed adres.
En dat mogen ze nou wel weer eens een keertje gaan doenben pas een keer of 5 gecontroleerd dit jaar
![]()
Klopt dat er voor betaald is, hoe bedoel je dat met controleren? van hoe ze dat gaan doen?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe mogen ze gaan controleren, je betaald voor het vervoer niet om gecontroleerd te worden
heh watquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt dat er voor betaald is, hoe bedoel je dat met controleren? van hoe ze dat gaan doen?
Dat controleren ziet er toch stom uit, vooral als dat controleding niet werkt of iemand een week-ov heeft en in het weekend rijd maar in de veronderstelling is dat het ook een weekend-ov is enzoquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Klopt dat er voor betaald is, hoe bedoel je dat met controleren? van hoe ze dat gaan doen?
Het klopt dat je betaald voor het vervoer, niet om gecontroleerd te worden. Maar dit "hoe mogen ze gaan controleren" stukje van jou snap ik alleen niet.quote:
+zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het klopt dat je betaald voor het vervoer, niet om gecontroleerd te worden. Maar dit "hoe mogen ze gaan controleren" stukje van jou snap ik alleen niet.
Als je het zelf maar niet doet is het wel grappigquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:05 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Dat controleren ziet er toch stom uit, vooral als dat controleding niet werkt of iemand een week-ov heeft en in het weekend rijd maar in de veronderstelling is dat het ook een weekend-ov is enzoEcht zulke domme fouten worden er gemaakt
hoe +zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen nou nog uitleg terug of valt daar niks over uit te leggen
Ja maar als dat apparaat het niet goed doet dan geeft ie allemaal rare tekensquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als je het zelf maar niet doet is het wel grappig
Omdat ze bevoegd zijn tot controle want zwartrijders?quote:
Ik vind het raar dat ik soms gewoon 2 weken niet gecontroleerd word in de trein en soms op 1 dag 3 x in 1 rit, hoezo kunnen ze dat niet beter spreidenquote:
Wat is het toch weer een feestquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:07 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Ja maar als dat apparaat het niet goed doet dan geeft ie allemaal rare tekens(had iemand die naast me zat, ze dachten een valse chipkaart maar dat was het niet
)
Ik heb ook wel honger.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:03 schreef Pingwingei het volgende:
knakker
Door jou heb ik zin in knakworst
ja dat snap ik, maar van mij hoeven ze niet perse veel te controleren,ik betaal voor mijn vervoer en al doet ik dat ene jaar lang en wordt ik maar 5x gecontroleerd, het zou mijn derrière oxiderenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:08 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Omdat ze bevoegd zijn tot controle want zwartrijders?
Ik ga knakworst etenquote:
Ja, technologie van likmevessiequote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ik soms gewoon 2 weken niet gecontroleerd word in de trein en soms op 1 dag 3 x in 1 rit, hoezo kunnen ze dat niet beter spreiden
Als ik een kaartje koop in het weekend en niet word gecontroleerd heb ik zoiets van: Had ik net zo goed geen kaartje kunnen halenquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik, maar van mij hoeven ze niet perse veel te controleren,ik betaal voor mijn vervoer en al doet ik dat ene jaar lang en wordt ik maar 5x gecontroleerd, het zou mijn derrière oxideren
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter rijden ze gewoon op tijd van a naar b, dat vind ik veel belangrijker en boeiender
Keep dreamingquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
beter rijden ze gewoon op tijd van a naar b, dat vind ik veel belangrijker en boeiender
rare logicaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:13 schreef Pingwingei het volgende:
[..]
Als ik een kaartje koop in het weekend en niet word gecontroleerd heb ik zoiets van: Had ik net zo goed geen kaartje kunnen halen
Bewaar nog iets voor mij aub.quote:
Myraela, gezelschap voor je!quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:48 schreef Myraela het volgende:
Zeg tegen Remlof dat die lief is.
Want ik zat hier alleen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |