Damn, dat is wel heel goedkoopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als ik je msn mag, krijg je een foto.
Wie zegt dat ze een foto van jou wilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen nog nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is goed.
Je bent meerderjarig trouwens
Ohquote:
Ik zal wel mee moetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar België?
Morgen gratis bier in België
Ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Rij maar langs Roosendaal, ik kom meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
quote:
Een minimeet it will bequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rij maar langs Roosendaal, ik kom mee
waarom geen mini mini meet?quote:
Jupiler is tof bier. Beter danquote:
Die komt daarnaquote:
Ik vind het in hetzelfde rijtje passenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Niet scheldenquote:
Schulten Brau is voor echte mannen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Ja, ik ben suicidaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte mannen.
* timmmmm Krabt in ballen en rochelt watquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte Brabanders.
schulten brau is pis waterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel met verdoving hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
house is een bikkel, bij jezelf een katheter inbrengen
aandacht = aandachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
Echt?! Gimmeeequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.
Deze keer deed ik het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofd_!
en vicodin is pussy ass meds
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]Is dat 'm echt? Dus geen rare oude man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Nee geen tittyfuckquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]Yeah tittyfucking right.
Zwaarste pillen die ik gehad heb in ieder geval, op de morfine na in ieder geval. Geloof me, veel sterkers zie je niet snel
het is gewoon paracetamol met hydrocon ( een soort codeine) en wordt in nederland niet voorgeschrevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]Yeah tittyfucking right.
Zwaarste pillen die ik gehad heb in ieder geval, op de morfine na in ieder geval. Geloof me, veel sterkers zie je niet snel
Sorry, ik zag alleen dat he bij de een na laatste weer enkel een smiley postte, was er vanuit gegaan dat dat de laatste keer ook wasquote:
Rare oude mannen heten geen mirne.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Is dat 'm echt? Dus geen rare oude man?
quote:
Marijke toch!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry, ik zag alleen dat he bij de een na laatste weer enkel een smiley postte, was er vanuit gegaan dat dat de laatste keer ook was
Wat niet?quote:
Sterkere vrom van codeine, en in hoge dosis aanwezig. Geloof me, het werkt goedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is gewoon paracetamol met hydrocon ( een soort codeine) en wordt in nederland niet voorgeschreven
Er zit alcohol in?quote:
Ik drink nu eenmaal niet graag grachtwater.quote:
Dat is ook het enige positieve wat er in zitquote:
geloof me, het werkt voor geen meterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Sterkere vrom van codeine, en in hoge dosis aanwezig. Geloof me, het werkt goed
Dat zit ook in whiskey, dat zuip je toch ook niet.quote:
BOSD?quote:
Kom maar eens hier heen en zoek maar een grachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik drink nu eenmaal niet graag grachtwater.
Jawel, met cola.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat zit ook in whiskey, dat zuip je toch ook niet.
Whiskey met colaquote:
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
BSOD. zo boos dat ik het fout typ
Blue of Screen Deathquote:
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etcquote:
Hoi Paul!quote:
Als ik dat nou eens wistquote:
net zo erg maar wel beter dan een RSODquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blue of Screen DeathNog erger dan een BSOD!
Ik woon in Friesland, heir zijn meer dan genoeg grachten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kom maar eens hier heen en zoek maar een gracht
quote:
Hoe is het eigenlijk met je ziek zijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etc
Hier in de achterhoek niet,en waar nu de fabriek nu staat ook niet,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik woon in Friesland, heir zijn meer dan genoeg grachten.
[..]
uhuh wel beter een aan het werk ook, maar constant pijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met je ziek zijn?Is het al ietsjes beter?
Wat is een RSOD nou weer dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik dat nou eens wist
[..]
net zo erg maar wel beter dan een RSOD
Och mopje toch... Kut hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
uhuh wel beter een aan het werk ook, maar constant pijn
Nee 3 foutquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi Paul!Nog steeds alles goed?
Geinig spul datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee juist niet, hier doet het niks, maar dat geldt ook voor tramadol, naroproxen, diclofinac, lyrica, fentanyl etc etc
Onder XP maakt het geen zak uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat is een RSOD nou weer dan?Zotte Windows gebruikers met hun afkortingen
Is kernil panic toch leuker
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Och mopje toch... Kut hoorIs er zicht op minder pijn en wel zeer binnenkort? Of duurt het lang?
Dan ga ik liever naar de Us heit fabriek, of Sonnema.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier in de achterhoek niet,en waar nu de fabriek nu staat ook niet,
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Paul het volgende:
Marijke ik ga naar Acda en de Munnik in het concertgebouw van Amsterdam met het metropole orkest
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, kans bestaat dat het altijd zo blijft, anders gaan ze botox spuiten of zenuw dood snijden
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Onder XP maakt het geen zak uitmaar onder vista is dat in gevoerd of terwijl Red Screen Of Death, dan is er wel iets meer stuk als bij een BSOD
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:25 schreef justmattie het volgende:
GoedenavondDrukke dag is weer voorbij
Die komen van mircoschoft zelf alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Zoals ik al zei, zotte Windows gebruikers en hun afkortingen
Mwah, diclofenac en tramadol heb ik zelf eens gehad, en van de rest gok ik dat ze in de zelfde strekking zitten qua sterkte.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |