Damn, dat is wel heel goedkoopquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Als ik je msn mag, krijg je een foto.
Wie zegt dat ze een foto van jou wilquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Stoeprand het volgende:
[..]
Toen nog nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Is goed.
Je bent meerderjarig trouwens
Ohquote:
Ik zal wel mee moetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Wie gaat er morgen mee naar België?
Morgen gratis bier in België
Ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
Rij maar langs Roosendaal, ik kom meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
quote:
quote:
Een minimeet it will bequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Rij maar langs Roosendaal, ik kom mee
waarom geen mini mini meet?quote:
Jupiler is tof bier. Beter danquote:
Die komt daarnaquote:
Ik vind het in hetzelfde rijtje passenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Niet scheldenquote:
Schulten Brau is voor echte mannen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Jupiler is tof bier. Beter danheineke,
grolsch of
aldimerk
Bijna even goed als hertog jan.
Ja, ik ben suicidaal.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte mannen.
* timmmmm Krabt in ballen en rochelt watquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Fixedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Schulten Brau is voor echte Brabanders.
schulten brau is pis waterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wel met verdoving hè.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef PeZu het volgende:
house is een bikkel, bij jezelf een katheter inbrengen
aandacht = aandachtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
Echt?! Gimmeeequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je had mijn msn ook wel mogen hebben zonder die foto hoor.
Deze keer deed ik het niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Stoep, waarom doe jij altijd lapo-hunten?
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofdquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja als je een paar pillen inslikt ben je gelijk verdoofd_!
en vicodin is pussy ass meds
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef Myraela het volgende:
[..]Is dat 'm echt? Dus geen rare oude man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van het concert des levens krijgt niemand een program.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |