abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77076148
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.

Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.

Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77076171
Poppejans ik broed nog steeds
meestal heb ik achteraf de meest briljante opmerkingen bedacht maarja hè, dat schiet niet zo op.
das net zoals met een ruzie kwaad naar buiten stampen en dan terugkomen want je telefoon ligt nog binnen t effect is een beetje weg

Bar

Isabeau goed zo meisje!! *(sorbo stiekem moest ik gister erg lachen om je Isabeaus haha )

Ca.Ra die ene keer dat ik bij Amélie een half traantje heb gespot (als gevolg van verkoudheid ook nog!) zat ik zelf heel hard mee te huilen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77076263
Jeetje Sproetje
fijn dat er in elk geval iets in is, en ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid is, op alle vlakken. Sterkte meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77076327
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef sproet-je het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.

Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.

Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
Filmpjes en foto's van je meiske kijken? En dan gedachten op nul. Misschien een boek erbij ofzo? Mijn kolf heeft zo'n tsr-stand. Dan kolf je dus eerst heel snel, zoals baby's het opwekken en daarna met teugen zeg maar. Misschien hebben ze in het kolf-topic nog wat extra tips voor je.

Sterkte
Lotte!
Noah!
pi_77076840
Ik heb ook zo'n kolf maar al zet ik hem 5 keer opnieuw in de tsr stand er komt maar niets. Ik ga nu maar even in bad zitten, kijken of de warmte helpt....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77076856
Sproetje wat een week maak jj zo mee zeg Veel sterkte de komende tijd. Hopelijk kunnen ze je moeder helpen met een operatie. Kan je helaas geen tips geven want een tsr is mij echt totaal vreemd. Zelfs tijdens mijn fulltime kolf-periode bij Linde kwam ik niet verder dan druppelsgewijs

Huilen jullie baby's dan niet met tranen? Esmee huilt al een paar weken soms echt met van die dikke biggelende tranen. Zal wel bij het hoge drama-gehalte bij de vrouwelijke kant van ons gezin horen Al hebben ze dat natuuuuuurlijk niet van mij he
pi_77076984
Tranen met tuiten zijn het niet, maar vochtige oogjes en af en toe een druppel in dr ooghoek wel. En dan echt om niks he, want mevrouw heeft nog nooit echt gehuild alsin ontroostbaar zijn. Alles was met even oppakken te troosten. Dus we hebben hier ook een dramaqueen in de dop
Lotte!
Noah!
pi_77077255
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef Linda2205 het volgende:
Tranen met tuiten zijn het niet, maar vochtige oogjes en af en toe een druppel in dr ooghoek wel. En dan echt om niks he, want mevrouw heeft nog nooit echt gehuild alsin ontroostbaar zijn. Alles was met even oppakken te troosten. Dus we hebben hier ook een dramaqueen in de dop
dat ja
Toen afgelopen keer in de trein was voor het eerst dat ze echt hysterisch en ontroostbaar was
maar ook toen eigenlijk geen échte tranen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77077377
Hysterisch en ontroostbaar? Check! Dat kennen we hier bij beide dames van begin af aan. Dat verklaart misschien wel iets...
pi_77078595
Sproet-je als het echt niet lukt met de kolf, kun je het ook nog met de hand proberen.
Linkje
ik heb ook moeite met tsr bij kolven, maar met de hand gaat het vaak wel. opvangen van de melk is dan verhaal 2 though...
pi_77083634
@Bar: ik had ook in het updatetopic gereageerd; maar hier nogmaals mijn medeleven. Fijn dat je op dit moment nog een beetje de zon achter de wolken ziet door je kleine mannetje.

@Sproetje: jeetje wat een moeilijk dingen allemaal. Onwijs veel sterkte gewenst met het slechte nieuws van je moeder. Ik hoop dat ze geopereerd kan worden. En natuurlijk ook een dikke voor de uitslag van minisproetje..
En lastig dat je geen TSR hebt met kolven zeg.

@Cara: fijn dat Thomas baat heeft bij de behandeling van de osteopaat. Maar wat sneu van het huilen van je mannetje.. echte tranen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77083713
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ twinkly, hoe kan het dat ie zo veranderd is, heb je iets anders gedaan?
Nee, maar Niels krijgt nu sinds 2,5 week medicijnen tegen reflux. Omdat de slokdarm nog moest herstellen zouden we na 1-2 weken effect merken en dat effect is nu echt overduidelijk Maar dat doet me wel extra beseffen hoeveel last hij ervan gehad heeft

Bar Nog een keer hier. Wat een ongelooflijk verschrikkelijke gebeurtenissen. En dan ook nog meelevend reageren op mensen hier. Fijn dat je mannetje wel zo'n gelukkig kindje is nu

hihi Cara herkenbaar, die traantjes zijn zo zielig.

Oooh Sproetje wat naar dat meisje in het ziekenhuis ligt, hopelijk gaat ze snel weer goed drinken. En wat een vreselijk nieuws over je moeder
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77083727
Ow Twinkly; wat fijn om te lezen dat de medicijnen goed aanslaan zeg! en je moet jezelf geen verwijten maken hoor. Je doet NU het allerbeste en dat is het belangrijkste.
pi_77083735
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 04:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ow Twinkly; wat fijn om te lezen dat de medicijnen goed aanslaan zeg! en je moet jezelf geen verwijten maken hoor. Je doet NU het allerbeste en dat is het belangrijkste.

Dankjewel lievie
hoe kolf en typ jij tegelijk
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77083753
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Stiemie het volgende:
Huilen jullie baby's dan niet met tranen? Esmee huilt al een paar weken soms echt met van die dikke biggelende tranen. Zal wel bij het hoge drama-gehalte bij de vrouwelijke kant van ons gezin horen Al hebben ze dat natuuuuuurlijk niet van mij he
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest. )
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77083761
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 04:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar.)
Niels ook, de verpleegsters geloofden me niet maar wel kleine drupjes nog toen.

Waarom is mijn kat midden in de nacht irritant aan het doen Andere kat belagen, alles op de grond gooien, op tafel zitten, kotsen (ok daar kan hij niets aan doen).grr
pi_77083767
quote:
(Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest. )
lol
pi_77083898
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 04:18 schreef Twinkly het volgende:
Waarom is mijn kat midden in de nacht irritant aan het doen Andere kat belagen, alles op de grond gooien, op tafel zitten, kotsen (ok daar kan hij niets aan doen).grr
Uhh omdat het een kat is? Die van ons gaan altijd zo klieren (en kotsen ) als het midden in de nacht is. Zijn ze soms een hele dag alleen thuis geweest en dan liggen ze bij thuiskomst nog net zo als toen je wegging, en dan worden ze dan ineens actief
quote:
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest. )
Tsja dat verklaard alles he
  donderdag 21 januari 2010 @ 06:37:10 #139
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_77083987
Goedemorgen, lieve dames! Even proberen een berichtje te typen op de foon hoor

Xenia, heel erg veel beterschap voor je meisje, wat vreselijk rot dat ze weer zo ziek is.. Het zit jullie niet mee zeg!

Sproet-je, je kind achter moeten laten in het ziekenhuis lijkt me echt vreselijk, ik kan me echter voorstellen dat als er een bepaalde grens is bereikt, het toch echt nodig is. Hopelijk gaat het van hier af aan telkens beter!

Sorbootje, wat vervelend dat Isabeau nog steeds niet uit de fles wil drinken, superknap dat je je gevoel hierin volgt en fijn dat dat ook werkt Komt goed!

Miss_Sly en grote mooie lieve Senna, ik zal jullie missen!

Twinkly, dikke dikke voor de medicijnen van Niels!! Ennuhm, op het borstvoedingsforum heb ik foto's gevonden van hoe je de borstschilden van je kolf tussen je kleding kunt klemmen zodat je het niet vast hoeft te houden allemaal, ik zal het vanmiddag even opzoeken voor je En de laatste post in het vorige hoe gaat het met ons-topic gaat nog over verlengd verlof, hoop dat je die gezien hebt!

Amélie in de trein, och jee.. Ik zie Stef er ook voor aan, zulke acties

Ca.ra, Stef heeft sinds vorige week soms ook traantjes, maar niet altijd.. Is wel zieligheidsfactor +3 he?

Bar.. Knuffel maar fijn met je ventje..

Poppedein, wat een superblije lieve geweldige post!!

Poppejans, fijn dat Wolf ook al zo goed doorslaapt, daar wordt een mens blij van he? Stef heeft nu echt een soort ritme ontwikkeld en onafhankelijk van wat er evt. overdag aan voedingstijden gebeurt heeft hij zijn laatste voeding meestal rond 10 uur a half elf en dan steevast om half 6 weer.. Heerlijk!!

Gisteren was het hier krampjesdag, nog tijdens élke voeding ( ) gilde hij het al uit.. Gelukkig duren die krampjes-sessies wel veel minder lang als in het begin, maar het blijft zo heel zielig om te zien Hoop dat het vandaag beter gaat. Ik denk trouwens dat de onrust van de afgelopen dagen een sprongetje was, hij kruipt ineens zelf omhoog in zijn wieg (tijd voor een slaapzakje?) en begint zijn hoofd vaker, langer en krachtiger op te tillen als hij bij je ligt. Dan ga ik nu maar eens even kolven en nog een tukje erachteraan plakken
3!
pi_77084448
Sproetje ik hoop dat er snel meer duidelijkheid komt voor jullie en voor jullie meisje

Hier is het ook huilen met betraande ogen, en soms met biggelende tranen.
Als Roy nu huilt is het ook zielig want dan krijg je er ook nog snottebellen bij.

@incantrix, heb je al eens geprobeerd om met krampjes fietsbewegingen te maken met zijn beentjes?
of tegen je aanzetten en dan handen in de knieholtes en zo even rustig de benen bewegen?
Stef krampjes zijn niet fijn nee

Over sprongen gesproken, heb je er ook 1 rond de 5,5 maand?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_77084588
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 04:06 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Dankjewel lievie
hoe kolf en typ jij tegelijk
haha ik zit achter de laptop; en ik heb een elektrische kolf. Dus aansluiten; flesje (170 ml) aan borst en steunen op bovenbeen en dan kan ik gewoon met 10 vingers typen (wel af en toe knopjes drukken en wisselen van borst )

@Trix; ahhhh darmkrampjes zijn echt NIET leuk! Evie had van8 ook weer een onrustige voedingssesssie met veel steunen, kreunen, schoppen.. echt zielig. Hoop dat ik zo een enorme poepluier mag verschonen
  donderdag 21 januari 2010 @ 08:28:13 #142
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_77084733
Sproetje, vergeet ook het bv topic hier niet he!
Borstvoeding deel 62
Daar zitten een aantal heuse deskundigen, en een hele grote groep ervaringsdeskundigen die mss nog wel een berg tips hebben voor kolven etc. et.
pi_77084770
Wee r ff snel want heb vergadering en lees straks de rest wel goed bij maar @ Twinkly, ow zo, fijn is dat he?
Had Tijn net zo, 2 wkn na starten met de zantac een heel ander kind, huilt nog weleens maar een heeeeeeeeeeeel stuk minder en niet meer zomaar vanuit het niets.
Heb me daar ook wel schuldig om gevoeld hoor maar ja, huisarts geloofde me toen niet.
Gelukkig hebben jullie er toch nog wat aan gedaan en zit hij iig nu lekkerder in zijn velletje.

Tijn huilde ook al vanaf begin met tranen.
pi_77085315
Goedemorgen allemaal!

Net Isabeau weer op het KDV achtergelaten met een big smile op d'r gezicht. Volgens mij mist die druif me gewoon helemaal niet . Nou ja, ze lijkt het in elk geval naar haar zin te hebben. De leidsters zijn ook wel erg lief.

Isabeau huilt niet met tranen. Maar ontroostbaar huilen kan ze zéker. Het is af en toe een hysterica . Gelukkig staan daar enorme glimlachen tegenover.

Incantrix, zielig hoor, die krampjes!
pi_77086305
quote:

[..]

boehoe

lach maar... ik durf mooi de trein niet meer in met dr
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77086419
Wie zegt dat ze het beperkt tot de trein?
pi_77086661
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:48 schreef Sorbootje het volgende:
Wie zegt dat ze het beperkt tot de trein?
ja nou vast niet

maar de supermarkt kan ik ten minste uit met beaus kind ( ) en dat ging in de stoptrein niet... Bovendien schiet ik er geen hol mee op om in DH Mariahoeve uit te stappen en te moeten wachten tot de volgende stoptrein Echt ik baalde enorm van de trein op dat moment gewoon het fenomeen trein an sich
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77086756
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:

boehoe
Agossie Dat truitje hebben wij ook
pi_77086975
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ja nou vast niet

maar de supermarkt kan ik ten minste uit met beaus kind ( ) en dat ging in de stoptrein niet... Bovendien schiet ik er geen hol mee op om in DH Mariahoeve uit te stappen en te moeten wachten tot de volgende stoptrein Echt ik baalde enorm van de trein op dat moment gewoon het fenomeen trein an sich
Kan het me levendig voorstellen
pi_77087096
Oh trouwens, ik had het al een keer in Z&G gepost maar ik zeg het hier ook nog maar ns, voor diegene die bij Delta Lloyd verzekerd zijn, je mag 1 echo declareren en die wordt vergoed.
Wellicht geldt dat voor andere verzekeraars ook dat weet ik niet, maar ik heb het totaalbedrag van de combinatietest vergoed gekregen

Indienen van declaraties kan over het algemeen geloof ik tot 36 maanden na dato.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77088220
Twinkly wat een opluchting zeg dat het nu echt werkt!

Incantrix ik las "hij kruipt ineens." Ik dacht al Die krampjes zijn echt naar ja, het enige wat bij Timo echt hielp was continu met hem op de arm door het huis heen lopen in een behoorlijk tempo, dan werd hij rustig.

Och Amélie heb je de trein op stelten gezet?

Sorbo toch fijn dat ze het er naar haar zin heeft, wie weet gaat ze dan binnenkort ook wel wat drinken daar als ze zich wat vertrouwder voelt Heeft bij Timo ook even geduurd en nu drinkt hij als een trein daar

Beessie ik vind het ook knap dat je kunt kolven en ondertussen wat anders kan doen, bij mij stopt alles dan direct, als ik alleen al ergens anders aan denk

Bar Wel fijn dat Roy zo gezellig is, en knap dat je dat ook nog kunt zien nu..

Timo huilt nog steeds bijna nooit met traantjes. Maar hij heeft wel vannacht alweer doorgeslapen 2 nachten op rij En ik was er aan toe want ik werd gistermiddag ineens grieperig Maar dat is gelukkig weer bijna helemaal weggezakt nu
pi_77088352
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:

[..]

boehoe

lach maar... ik durf mooi de trein niet meer in met dr
Ik grap er wel om, maar het is natuurlijk het schrikbeeld van elke ouder. Het erge is dat ik zo'n treinreiziger ben die zich wezenloos ergert aan andermans jengelend kind. Dan denk ik dingen als 'had toch gewacht met kinderen nemen tot je je een auto kon veroorloven'. In het diepst van mijn gedachten ben ik onuitstaanbaar.

Ik los tegenwoordig dat soort pijnlijke situaties op door hardop ergernissen uit te spreken. Dan zeg ik opgewekt dingen als "ik dacht dat ik nooit zo zou worden, maar nu ben ik ook iemand die Hema-paden blokkeert met de kinderwagen" of "wat is het toch vreselijk als iemand in een stille treincoupé een hard pistoletje gaat eten". Dat werkt best goed. De reacties zijn over het algemeen dat men in de lach schiet en de eigen ergernis even kan relativeren.

Dat zeg ik dus alleen als ik dat pistoletje eet, hè? Aan een ander erger ik me altijd in stilte.

[ Bericht 3% gewijzigd door Claudia_x op 21-01-2010 11:08:02 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77088974
Zo, even een dagje weg geweest en meteen een aantal pagina's om bij te lezen... Alvast de excuses als ik niet iedereen een reactie geef, het is best een beetje veel.

Allereerst natuurlijk Bar, Jemug meid, wat een narigheid. Ik heb er ook echt geen woorden voor en kan niet eens een begin maken me voor te stellen hoe jij/jullie je voelen. Fijn dat Roy het goed doet in elk geval en ik zag in het foto topic nog een hele mooie foto voorbijkomen van Roy met je broertje. Hele dikke knuffel en veel sterkte, zeker de komende dagen.

Huup, die Amelie van jou is ook echt een draakje soms... kan me voorstellen hoe ongemakkelijk dat voelde in de trein, wetende dat wat je ook doet niet helpt en die blikken van mensen allemaal op jou gericht. voor jou ook... (ik was dus ook zo'n kind dat op dat soort onmogelijke momenten de boel op stelten kon zetten. Mijn ouders hebben ooit weken lang niet meer de Bijenkorf ingedurft nadat ik een hele scene had geschopt en mijn ouders betichte van slaan, 2 jaar maar oh zo vervelend soms)...

BJ, wat is Evie gegroeid zeg, wow! Gewoon 1,5 kilo in 4 weekjes. Die kleine doet het erg goed geloof ik! Al jouw werk wordt beloond zo!

Niels die het zo goed doet... Fijn dat het allemaal zo is omgeslagen Twinkly, kunnen jullie echt onbezorgd gaan genieten!

Sproetje met mini, Wat een gedoe zeg, en wat naar dat je die kleine moest achterlaten bij het ziekenhuis, maar ik hoop dat jullie er allebei wat door zijn opgeknapt en bijgetankt. En natuurlijk dat ze snel gewoon lekker gaat drinken en dat jullie ook onbezorgd verder kunnen en genieten.

Sorbootje, fijn dat Isabeau het in elk geval goed naar haar zin heeft op het kdv. En goede oplossing hoor, die je hebt bedacht zo. Kennelijk gaat dat goed, dus voel je vooral niet schuldig (wat die meiden van het kdv ook zeggen).

Trix (en anderen) aan de krampjes... bah, da's niet leuk! Dikke voor jou en Stef.

Voor allemaal dan nog een en een virtuele knuffel... gewoon omdat het soms best zwaar kan zijn om mama en baby te zijn, maar gelukkig zijn er zoveel mooie momenten.

Poppedein, wat klink jij inmens gelukkig En je bent gewoon Moeder van een Dochter, en wat voor een. Lena is ook echt een schatje en je lief klinkt ook als een schat (dat briefje )

Minke heeft vannacht voor het eerst op haar eigen kamertje in haar eigen bedje (niet meer in de wandelbak) geslapen... en het ging zowaar best goed. Uiteraard moest ik mezelf bedwingen niet elke 10 seconden even te gaan kijken of ze het nog wel deed. Beetje jammer dat ze tussen 2 en half 4 elk kwartier het op een janken zette omdat ze de'r speen kwijt was, maar toen maar een flesje erin gestopt aan het eind en dat ging perfect. Vervolgens heeft ze gewoon tot kwart over 9 geslapen Ik heb dus gewoon uitgeslapen... En ik had gisteren bij de Hema een nieuw slaapzakje gekocht in de kleinste maat, want ik had alleen maat 68-80 en dat was echt veels te groot. Die nieuwe staat super cute en ze vind het volgens mij ook wel lekker zitten. Wel nog een dekentje erover gedaan, want ze had zulke koude handjes (niet dat ze die onder de dekens houd, maar meer voor mijn gevoel).
Oh en even een voor Infacol! Gister bij een andere apotheek toch maar es gevraagd of zij dat ook hadden want die VSM Cinebaby werkte naar mijn gevoel voor geen meter. Nu na 1/2 dag merk ik gewoon al dat Minke bijna geen last meer heeft van krampjes... plus dat ze mijn lief gisteren weer helemaal onder heeft gepoept en plast toen we terug kwamen van een lange dag. Spul werkt dus prima!

Straks ga ik Minke laten zien op mijn werk en beschuitjes uitdelen... ben benieuwd wat ze van mijn meissie vinden... niet dat het uitmaakt natuurlijk
pi_77089348
Bar, ik lees het net pas. Wat verschrikkelijk Heel erg veel sterkte.
Ik heb even gekeken naar sprongetjes. Roy is nu 24 weken volgens mij? Er zit een sprongetje rond 26 weken. Van Oei ik groei:
quote:
26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is gaat hij de wereld van ‘relaties’
in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het
gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen
dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van
elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of
eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen
als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal.
Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Hier is de link waar de sprongetjes in staan (met dank aan een eerdere post van Claudia): http://www.oeiikgroei.nl/upload/OIG_0209_DEFINITIEF_LR.pdf

Huub wat is je meisje toch een ontzettend mooi en schetig popje. Die foto...

Hoe gaat het met mini-sproetje?

Over krampjes: sinds ik Infacol gebruik heeft mijn meisje echt nooit meer een krampje gehad. Dus mochten de baby's met krampjes dat nog niet hebben geprobeerd, het is echt het proberen waard.

Twinkly, ontzettend fijn dat het nu zoveel beter gaat!

Xeentje huilt ook met traantjes. Alleen de eerste paar weken niet. En die traantjes vind ik zoooo hartbrekend om te zien. Dan moet ik zelf soms ook huilen.
Het gaat iets beter met haar. Ze heeft geen koorts meer . Wel hoest ze nog heel naar, ze is ook helemaal schor en is ze benauwd door de verkoudheid. Ik hoop zo ontzettend dat die niet door zet naar haar longen. De diarree lijkt ook iets dikker te worden. En wat me momenteel het meest oplucht is dat ze eindelijk gedronken heeft. Vannacht drie keer 40ml ORS en 130 ml melk. Hopelijk gaat de fles zo er ook weer goed in.
Gisteren heb ik dan eindelijk de paracetamol zetpil erin gekregen en gehouden, maar toen die erin zat moest ze zo ontzettend huilen. Het stopte alleen als ik met haar rondliep, dus ik heb heel wat kilometers afgelegd hier in huis.
pi_77090853
nog ff niet teruggelezen...

ik heb een vraag aan de johannesbroodpitmeel gebruikers. Ik heb gisteren een pak nutriton gekocht en net bij de flesvoeding gedaan. 3 schepjes op 150ml. Maar het lijkt niet echt goed op te lossen, iig niet alles. Ik zie nog steeds losse vezeltjes aan de kant van het flesje plakken. Doe ik iets fout? Ik verwarm eerst het water en voeg daarn de mel en het jbpm toe
pi_77091630
wat fijn xenia, dat het beter gaat met xeentje! Thomas had gisteren een klein beetje verhoging door z'n eerste prikjes... Dat vond ik al spannend, laat staan een heel ziek kindje. Je doet het volgens mij echt super goedmet xeentje, ze boft maar met zo'n mama!

Bar, wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte!

over traantjes, thomas heeft die ook sl sinds het begin, niet heel veel, maar ze rollen wel over z'n wangetje (en alleen maar omdat z'n fles niet optijd klaar is )
pi_77091671
Schiet dan ook op met die fles
pi_77092049
Dat hoort zo Aoraki. Er blijven altijd kleine stukjes aan de fles plakken. Je moet de boel wel heel goed schudden, en niet te koud water gebruiken, dan lost het beter op.
Als je kindje ineens niet meer drinkt kan het zijn dat er een propje voor het gaatje van de speen zit.
Hier wil het het beste als we de voeding vantevoren klaarzetten in een voedingsbakje, dus de voeding zelf + jbpm en dan even shaky shaky, dan zit het al goed door elkaar.

Sorbo, jouw meisje heeft het wel erg naar haar zin op het kdv zo te lezen, mooi!

Lars is nog steeds ziek, en hij wordt er nu ook niet vrolijker van.
Hij heeft vannacht de hele nacht gespookt (geloof dat ik bij elkaar misschien 2 uur heb geslapen) en ik hoor net van mijn moeder dat hij vanmorgen ook veel heeft gehuild...Koorts is ook nog steeds aanwezig.
Ik heb me vanmorgen naar mijn werk gesleept, en heb vanmiddag vrij genomen, ik val zowat om van de slaap.
Nu 2 nachten achter elkaar bijna niet geslapen, dat hakt erin.
Gister heeft de HA geconstateerd dat er niks aan de hand was met Lars (hoewel ze alleen maar zijn hart en longen heeft beluisterd) Ik vind het lastig te bepalen wanneer ik weer actie moet ondernemen. Hij heeft er nu wel duidelijk last van. Sinds vannacht is hij ook begonnen met hoesten.
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77092357
Aoraki wat lief

Karin, als hij koorts heeft en hoest is er toch echt iets mis. Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde, de eerste dag was ze duidelijk niet lekker, maar geen koorts of hoesten. Dokter gebeld, die kon er ook niks van zeggen behalve dan pappen en nathouden. Ze vroeg toen wel als eerst of ze koorts had en of ze hoest. De volgende dag deed ze dat inderdaad wel. Sindsdien houdt de dokter haar goed in de gaten om te zien of de verkoudheid niet in haar longen gaat zitten. Is het zo'n heel droog kuchje? Of meer een los zittende hoest?
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:38:09 #160
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_77092535
weet iemand toevallig wanneer een baby met haar zijn of haar haar gaat verliezen? Evi heeft al redelijk wat haar en ik zie het ook groeien (alleen de zijkanten niet) en ik hoop niet dat ze kaal wordt. Moeten de haren dan voor een bepaalde leeftijd al zijn uitgevallen?
pi_77092595
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Bucko het volgende:
weet iemand toevallig wanneer een baby met haar zijn of haar haar gaat verliezen? Evi heeft al redelijk wat haar en ik zie het ook groeien (alleen de zijkanten niet) en ik hoop niet dat ze kaal wordt. Moeten de haren dan voor een bepaalde leeftijd al zijn uitgevallen?
Geen idee...zo rond een maand of twee/drie?
pi_77092625
Karin, sterkte! En wat akelig van die koorts!
pi_77092673
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Xenia het volgende:
Aoraki wat lief

Karin, als hij koorts heeft en hoest is er toch echt iets mis. Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde, de eerste dag was ze duidelijk niet lekker, maar geen koorts of hoesten. Dokter gebeld, die kon er ook niks van zeggen behalve dan pappen en nathouden. Ze vroeg toen wel als eerst of ze koorts had en of ze hoest. De volgende dag deed ze dat inderdaad wel. Sindsdien houdt de dokter haar goed in de gaten om te zien of de verkoudheid niet in haar longen gaat zitten. Is het zo'n heel droog kuchje? Of meer een los zittende hoest?
Het klinkt meer als een vastzittende hoest. Ben zo bang dat het op zijn longetjes slaat straks. Van zijn flessen wil hij inmiddels ook niet zoveel meer weten....
Zou ik dan toch weer de huisarts moeten bellen? Of direct de kinderarts, die zei ook dat we moesten bellen als er wat was....maar dat is dan meteen weer zo drastisch he.
pi_77092711
ff een ego post.

Kom ik vanmorgen 5 minuten te vroeg op het kdv, moet ik gewoon in de gang wachten. Terwijl de leidster er al was En dat terwijl ik Jamie bij aankomst zelf in bed leg. Ze hoeft niks te doen voor hem
pi_77092966
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef martine1984 het volgende:
ff een ego post.

Kom ik vanmorgen 5 minuten te vroeg op het kdv, moet ik gewoon in de gang wachten. Terwijl de leidster er al was En dat terwijl ik Jamie bij aankomst zelf in bed leg. Ze hoeft niks te doen voor hem
Ik snap jou wel, maar ik snap het kdv ook.
Bij ons is het zo dat we geopend zijn vanaf 7.30 uur. Sommige kinderen hebben al eerder opvang nodig (vanaf 7 uur) en dat kan, maar daar moeten ze flink voor betalen.
Daarom is het bij ons ook echt regel dat de standaard kinderen niet eerder mogen komen, omdat andere mensen daar grof geld voor moeten neertellen.
Plus, voor de leidster is het ook niet fijn. Ik ben standaard een minuuut of 10 voor werktijd op de groep aanwezig, maar die tijd ben je nodig om de boel klaar te zetten, overdracht te lezen enz. Als er dan ook al een ouder is waar je aandacht naartoe moet gaan is dat gewoon niet handig.
Je mag nog blij zijn dat je naar binnen kon, bij ons moeten ze buiten wachten tot we de deur open doen.
(dat is sinds kort trouwens, want het liep de spuigaten uit met kinderen die te vroeg werden gebracht)

En Bucko, haar hoeft net perse uit te vallen hoor, is bij mijn dochter nooit gebeurd. Lars heeft wel een kale plek op zijn achterhoofd, waar hij altijd op ligt.
  donderdag 21 januari 2010 @ 12:52:44 #166
64438 Bucko
##Prison Break##
pi_77093136
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

I
En Bucko, haar hoeft net perse uit te vallen hoor, is bij mijn dochter nooit gebeurd. Lars heeft wel een kale plek op zijn achterhoofd, waar hij altijd op ligt.
ik hoop het niet, ik had vroeger ook veel haar maar mijn vriend is tot twee jaar kaal geweest. Hopelijk blijft het allemaal zitten.
pi_77093187
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het klinkt meer als een vastzittende hoest. Ben zo bang dat het op zijn longetjes slaat straks. Van zijn flessen wil hij inmiddels ook niet zoveel meer weten....
Zou ik dan toch weer de huisarts moeten bellen? Of direct de kinderarts, die zei ook dat we moesten bellen als er wat was....maar dat is dan meteen weer zo drastisch he.
Klinkt toch wel angstig hetzelfde als bij Xeentje. Hier begon het met niet meer willen drinken, toen diarree, toen koorts, daarna droge hoest en inmiddels diepere losse hoest.
Ik zou denk ik eerst nog een keer de huisarts bellen. Als het goed is wil die dan toch de longetjes even beluisteren. En ze kijken dan ook hoe de ademhaling gaat. Gaan zijn neusvleugels op en neer? En zie je aan de zijkant van zijn borstkas dat hij moet 'bijademen'? Dat zijn dingen die mijn huisarts checkte laatst.
pi_77093193
Arme Lars, nu ook al hoesten en minder goed drinken Hopelijk knapt hij snel op!

Och Stef, wat zielig dat hij zulke erge krampen had Kusje voor je buikje.

Niels had vannacht ook krampjes, maar dat kwam door mij Hij sliep wat langer door dan anders en ik gaf hem de volste borst (ik geef hem 1 borst per keer), maar die borst was zo vol dat hij zich verslikte en zelfs ging kokhalzen. Ik heb hem snel de andere, leegste, borst gegeven, maar hij had al zoveel lucht ingeslikt dat hij er de verdere nacht last van heeft gehad. Na de volgende voeding liet hij heel veel scheetjes en toen was het gelukkig over.
pi_77093345
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:52 schreef Bucko het volgende:

[..]

ik hoop het niet, ik had vroeger ook veel haar maar mijn vriend is tot twee jaar kaal geweest. Hopelijk blijft het allemaal zitten.
Bij Isabeau valt het ook niet uit, daar groeit het gewoon uit in een nieuwe kleur.
pi_77093457
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Xenia het volgende:

[..]

Klinkt toch wel angstig hetzelfde als bij Xeentje. Hier begon het met niet meer willen drinken, toen diarree, toen koorts, daarna droge hoest en inmiddels diepere losse hoest.
Ik zou denk ik eerst nog een keer de huisarts bellen. Als het goed is wil die dan toch de longetjes even beluisteren. En ze kijken dan ook hoe de ademhaling gaat. Gaan zijn neusvleugels op en neer? En zie je aan de zijkant van zijn borstkas dat hij moet 'bijademen'? Dat zijn dingen die mijn huisarts checkte laatst.
Ik weet het niet zo goed qua ademhaling enzo, want hij is niet bij mij nu
Lars is bij oma (omdat het mijn werkdag is) en ik duik zo mijn bed in om bij te slapen.
Wie weet wat de komende nacht weer gaat brengen...
Maar mijn moeder vertelde dat Lars vanochtend vrij veel had gehuild, ze veel met hem op de arm had rondgelopen, en dat hij van de fles 80 cc liet staan.
En stel dat zijn neusvleugels op en neer gaan, is dat dan goed?
pi_77093662
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Ik weet het niet zo goed qua ademhaling enzo, want hij is niet bij mij nu
Lars is bij oma (omdat het mijn werkdag is) en ik duik zo mijn bed in om bij te slapen.
Wie weet wat de komende nacht weer gaat brengen...
Maar mijn moeder vertelde dat Lars vanochtend vrij veel had gehuild, ze veel met hem op de arm had rondgelopen, en dat hij van de fles 80 cc liet staan.
En stel dat zijn neusvleugels op en neer gaan, is dat dan goed?
Nee, dat betekent dat hij het benauwd heeft.
Maar als hij pas sinds vandaag hoest, lijkt me dat je je daar vandaag nog geen zorgen over hoeft te maken (maar ik ben natuurlijk geen dokter).
Trouwens, ik zat nog even te denken: jouw huisarts zei dat er niks mis was met hem, terwijl hij wel al koorts had? Dan zou ik mocht je weer gaan bellen denk ik toch de kinderarts bellen.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:32:26 #173
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77094633
martine, dat is wel een beetje jammer, ja!
bij ons mag je wel binnen komen, maar ze zeggen er HEEL duidelijk bij dat zij pas verantwoordelijk zijn vanaf 8 uur, en dat je dus tot die tijd aanwezig moet blijven op de groep. is een soort tussenweg, denk ik dan.

wat fijn dat de zantac zo goed werkt voor de kindjes hier!

ik ben ook wel bang dat aviva's haartjes gaan uitvallen. ze heeft zulk mooi haar!

vanochtend hebben we lekker samen op bed gemaft tot 10:30u! (ik was geloof ik een beetje moet van mn mamadag gister )

en ik zit met een enorm luxeprobleem... mijn kind slaapt door! nah, zonder gekheid, als we nu de laatste voeding rond 22:30u doen (zoals we bij Eli deden in het begin), slaapt ze door tot 5u, dus voeden tot 5:30u, iets langer voordat je echt helemaal klaar bent (eerst nog een kwartier verplicht bakvissen naar hoe lief en schattig ze is ), inmiddels wordt eli dan dus ook wakker van haar krijsjes (ik laat haar 2 krijsen geven, anders is ze niet wakker genoeg om goed aan te happen), begint te spelen op zijn kamer, maar dat is ook niet goed voor zijn ritme, hij mist zo bijna 2 uur slaap, en tegen de tijd dat ik dus klaar ben met voeden, begint de wake-uplight van manlief te branden, en gaat hij dus na een half uurtje aan zijn ochtendritueel, terwijl madam pas weer om 8 uur wil drinken... wat dus weer een half uur duurt, en ik wil op een gegeven moment ook eli weer zelf naar het kdv gaan brengen, en eigenlijk wil manlief rond 7:30u de deur uit ivm files...

nu hebben we de volgende opties: of we doen de laatste voeding om 21u, en dan krijgen we een nachtvoeding om 3 uur, of we houden het licht aan tot 12 uur s nachts, en dan komt ze pas om 6 uur weer, maar adn moeten we (of alleen manlief) wakker blijven tot die tijd... is ook niet optimaal... ik vind de nachtvoeding verder helemaal niet erg, maar op deze manier is het niet helemaal praktisch.

hoe hebben de ouders van meerdere kindjes dit opgelost?
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  donderdag 21 januari 2010 @ 13:53:48 #174
95408 Incantrix
pi_77095539
Xeentje, OMG, wat een héérlijk bekkie! Gelukkig is ze ondanks haar ziek zijn goed te pas Xenia En geen koorts meer, dát is in elk geval fijn!

BJ en Twinkly, hier staan foto's van hoe je handsfree kunt kolven! Ik heb het overigens nog niet uitgeprobeerd omdat ik (nog) geen elektrische kolf heb (met een handkolf beweeg je dus dan kan dit niet), maar ik neem aan dat dit wel werkt.

Lars, arme.. Wordt maar snel weer beter!

En na gisteren dus een enorm gevecht met krampjes.. Vandaag weer een vrolijk ventje (de rest ga ik niet zeggen i.v.m. die ene wet enzo ) Het is echt zo'n droppie, dat ventje van me Hij zit nu in zijn wipstoeltje en hij vind het hélemaal briljant, zit alleen maar te lachen en om zich heen te kijken.. Owja, en fietsen en op schoot en de beentjes naar zijn buikje toe werkt helaas niet zo goed, zeker gezien het feit dat hij zichzelf compleet strak trekt als hij echt flink krampjes heeft, dan is het Plankje Stef Gelukkig helpt het ook om hem op zijn zij op de arm te leggen, waarbij hij met zijn buikje leunt op je hand zodat daar wat druk vanuit gaat

Davinia, ik voed op verzoek, dus ik heb hem gewoon laten melden wanneer hij vond dat het tijd was, en eigenlijk vond ik het ritme er verbazingwekkend snel inzitten. Hij heeft nu rond 10 zijn laatste voeding en rond 6 zijn eerste weer..
3!
pi_77095695
Stef gelukkig voel je je weer beter!
Xeentje wat een guitig lachebekje ben je Gelukkig kun je nog lachen!!!

Icantrix ik heb ook nog geen electrische kolf, maar mijn schoonzusje heeft er een die ik over kan nemen, alleen woont zij zo'n 2,5 uur van ons vandaan. Ik denk dat het dus wel even duurt voor ik die kolf heb; voor we die reis gaan maken.
Oh ik las je berichtje net in het "hoe gaat het met ons" topic, dankje Verlengd verlof zou wel heel fijn zijn! Ik ben nog niet gebeld door die bedrijfsarts gek genoeg, hij/zij zou binnen 48 uur contact opnemen. Wil jij ook proberen verlengd verlof te krijgen?

LOL

Ik zie helemaal voor me dat ze zo naar een feestje gaat
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:04:56 #176
95408 Incantrix
pi_77095997
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Twinkly het volgende:
Stef gelukkig voel je je weer beter!
Xeentje wat een guitig lachebekje ben je Gelukkig kun je nog lachen!!!

Icantrix ik heb ook nog geen electrische kolf, maar mijn schoonzusje heeft er een die ik over kan nemen, alleen woont zij zo'n 2,5 uur van ons vandaan.
Oh ik las je berichtje net in het "hoe gaat het met ons" topic, dankje Verlengd verlof zou wel heel fijn zijn! Ik ben nog niet gebeld door die bedrijfsarts gek genoeg, hij/zij zou binnen 48 uur contact opnemen. Wil jij ook proberen verlengd verlof te krijgen?

LOL
[ afbeelding ]
Ah, dat is wel een boel rijden ja! Wel fijn dat je er één over kan nemen, dat scheelt wel.. Welke is het? ik twijfel heel erg, ik kan een Medela Freestyle overnemen van een vriendin, maar dat is best een boel $$ nog (zeker als je ook de membranen moet vervangen, die kosten bijna ¤ 20,= per stuk! ), voor de helft heb ik een Medela Swing.. Dubbelzijdig kolven lijkt me an sich fijner, maar ik weet niet of het nodig is eigenlijk. Ow, en fijn, ik hoop echt dat je er wat aan hebt joh! Ik ga het waarschijnlijk ook proberen inderdaad, mijn arts begon erover en ik denk dat het wellicht wel verstandig is, anders zou ik over 3 weken alweer moeten beginnen (ik dacht 2, maar dat is gelukkig nog niet) en dat is voor mijn gevoel echt veels te snel. ik ben nog altijd niet opgekrabbeld en moet maandag naar de uroloog.. Dus nouja, ik moet nog even de bedrijfsarts contacten over hoe dit verder zou werken, maar ik kom er telkens maar niet toe.

Ghi, overigens ligt mijn druktemakertje nu in slaap te vallen in de wipstoel nadat hij héél blij aan het pruttelen en bewegen was. Best vermoeiend nog, de omgeving van een ander gezichtspunt zien En zo schattig: dan knikkelbolt hij even weg, en dan schrikt hij weer wakker en dan gaat hij weer met grote lodder-ogen verder met om zich heen kijken. Ik hóór hem denken: "Must.. Not.. SLEEP! Must.. Explore.. Universe!"
3!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:05:47 #177
95408 Incantrix
pi_77096023
WHAHA! OMG, die edit! En ook echt een glaasje wijn drinken tijdens het kolven, handig zeg!
3!
pi_77096438
Awhgoshie Stef, leuk he zo'n stoel! Ik ga straks ook proberen of Niels het leuk vindt om even in de wipstoel te zitten. De laatste dagen vindt hij het wel leuk om bij mij inde badkamer in de wipstoel te zitten. Erg handig! Kan ik douchen!

Ik kan me goed voorstellen dat jij echt nog wel tijd nodig hebt om te herstellen en bovendien te genieten!

Mijn schoonzusje heeft de Medela Swing en ze wil er nog 100 euro voor, ik moet er ook nog over nadenken of ik dat wel wil want als het vervangen van al die onderdelen zo duur is kan ik net zo goed een nieuwe kopen haha!
Nu gebruik ik de Medela Harmony. Die vind ik wel heel fijn Ik had verwacht dat kolven pijn zou doen.
Dat verhaal van Davinia over haar electrische pomp die plotseling over ging op kolven op een hoge stand vind ik wel eng!!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:20:36 #179
95408 Incantrix
pi_77096619
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Awhgoshie Stef, leuk he zo'n stoel! Ik ga straks ook proberen of Niels het leuk vindt om even in de wipstoel te zitten. De laatste dagen vindt hij het wel leuk om bij mij inde badkamer in de wipstoel te zitten. Erg handig! Kan ik douchen!

Ik kan me goed voorstellen dat jij echt nog wel tijd nodig hebt om te herstellen en bovendien te genieten!

Mijn schoonzusje heeft de Medela Swing en ze wil er nog 100 euro voor, ik moet er ook nog over nadenken of ik dat wel wil want als het vervangen van al die onderdelen zo duur is kan ik net zo goed een nieuwe kopen haha!
Nu gebruik ik de Medela Harmony. Die vind ik wel heel fijn Ik had verwacht dat kolven pijn zou doen.
Dat verhaal van Davinia over haar electrische pomp die plotseling over ging op kolven op een hoge stand vind ik wel eng!!
Haha, zo heb ik vandeweek ook gedoucht toen Stef maar bleef huilen, toen vond hij het ook al helemaal de bom Eerder vond hij zijn wipstoeltje echt helemaal niks, maar nu inééns.. En hey, hetzelfde geld voor jou hoor, helemaal niet raar dat jij nog even extra tijd nodig hebt om weer recht te trekken

En echt? 100 euro? Zou ik zelf niet doen eigenlijk, bij www.borstvoedingswinkel.nl is 'ie ¤ 135,= (¤ 130,= als je een pakketje koopt waarmee je de Harmony ombouwt, dat weet ik toevallig omdat ik die ook al een paar weken naar volle tevredenheid gebruik ) en omdat de bestelling hoger is als een bepaald bedrag betaal je ook geen verzendkosten.. Daar kan zij echt niet tegenop met ¤ 100,=. Echt zeg, sorry dat ik het zeg, maar waar haalt ze dat vandáán?
3!
  donderdag 21 januari 2010 @ 14:30:46 #180
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77097102
idd, kolven met een wijntje erbij!

trix, ik voed ook volledig op verzoek, en dit is nu haar ritme. 's Ochtends drinkt ze om de 1,5 u, s middags niet zo veel, en dan vanaf eenuur of 19u ook om de 1,5 uur tot we naar boven gaan, luier en laatste voeding in halfdonker, en dan maakt ze dus een ruk van 6 uur. nu is alleen de vraag wanneer we die laatste voeding doen...
naja, mss morgen gewoon meteen gaan douchen na de voeding van 5 uur, kijken hoe dat bevalt...

zoals ik zei, luxeprobleem
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')