Filmpjes en foto's van je meiske kijken? En dan gedachten op nul. Misschien een boek erbij ofzo? Mijn kolf heeft zo'n tsr-stand. Dan kolf je dus eerst heel snel, zoals baby's het opwekken en daarna met teugen zeg maar. Misschien hebben ze in het kolf-topic nog wat extra tips voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef sproet-je het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.
Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.
Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
dat jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:14 schreef Linda2205 het volgende:
Tranen met tuiten zijn het niet, maar vochtige oogjes en af en toe een druppel in dr ooghoek wel. En dan echt om niks he, want mevrouw heeft nog nooit echt gehuild alsin ontroostbaar zijn. Alles was met even oppakken te troosten. Dus we hebben hier ook een dramaqueen in de dop
Nee, maar Niels krijgt nu sinds 2,5 week medicijnen tegen reflux. Omdat de slokdarm nog moest herstellen zouden we na 1-2 weken effect merken en dat effect is nu echt overduidelijkquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef het-is-mij het volgende:
@ twinkly, hoe kan het dat ie zo veranderd is, heb je iets anders gedaan?
Dankjewel lieviequote:Op donderdag 21 januari 2010 04:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
Ow Twinkly; wat fijn om te lezen dat de medicijnen goed aanslaan zeg! en je moet jezelf geen verwijten maken hoor. Je doet NU het allerbeste en dat is het belangrijkste.
![]()
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:12 schreef Stiemie het volgende:
Huilen jullie baby's dan niet met tranen? Esmee huilt al een paar weken soms echt met van die dikke biggelende tranen. Zal wel bij het hoge drama-gehalte bij de vrouwelijke kant van ons gezin horenAl hebben ze dat natuuuuuurlijk niet van mij he
Niels ook, de verpleegsters geloofden me nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar.)
lolquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:13 schreef Claudia_x het volgende:
(Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest.)
Uhh omdat het een kat is?quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:18 schreef Twinkly het volgende:
Waarom is mijn kat midden in de nacht irritant aan het doenAndere kat belagen, alles op de grond gooien, op tafel zitten, kotsen (ok daar kan hij niets aan doen).grr
Tsja dat verklaard alles hequote:Op donderdag 21 januari 2010 04:13 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest.)
haha ik zit achter de laptop; en ik heb een elektrische kolf. Dus aansluiten; flesje (170 ml) aan borst en steunen op bovenbeenquote:Op donderdag 21 januari 2010 04:06 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Dankjewel lievie![]()
hoe kolf en typ jij tegelijk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 04:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ivan huilt al vanaf dag één met tranen. Ik wist niet eens dat niet alle baby's dat hebben. (Hij huilt trouwens ook nooit ontroostbaar, maar ik ben dan ook nog niet met hem de trein in geweest.)
ja nou vast nietquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:48 schreef Sorbootje het volgende:
Wie zegt dat ze het beperkt tot de trein?
Kan het me levendig voorstellenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:56 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja nou vast niet
maar de supermarkt kan ik ten minste uit met beaus kind () en dat ging in de stoptrein niet... Bovendien schiet ik er geen hol mee op om in DH Mariahoeve uit te stappen en te moeten wachten tot de volgende stoptrein
Echt ik baalde enorm van de trein op dat moment
gewoon het fenomeen trein an sich
Ik grap er wel om, maar het is natuurlijk het schrikbeeld van elke ouder. Het erge is dat ik zo'n treinreiziger ben die zich wezenloos ergert aan andermans jengelend kind. Dan denk ik dingen als 'had toch gewacht met kinderen nemen tot je je een auto kon veroorloven'. In het diepst van mijn gedachten ben ik onuitstaanbaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:44 schreef huuphuup het volgende:
[..]
boehoe
lach maar... ik durf mooi de trein niet meer in met dr
Hier is de link waar de sprongetjes in staan (met dank aan een eerdere post van Claudia): http://www.oeiikgroei.nl/upload/OIG_0209_DEFINITIEF_LR.pdfquote:26 weken: In, op, achter, voor en hoe ver?
Als je baby bijna een half jaar is gaat hij de wereld van ‘relaties’
in. Hoe staat het een in verband met het ander? Het
gaat hierbij ook om simpele dingen, zoals de afstand tussen
dingen en de plek die dingen hebben ten opzichte van
elkaar: een blokje in een blokkendoos, erachter, erop of
eronder, bijvoorbeeld. Misschien gaat je baby opeens huilen
als je wat verder van hem af gaat. Dat is heel normaal.
Je baby snapt nu dat de afstand tussen jullie groter wordt!
Geen idee...zo rond een maand of twee/drie?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:38 schreef Bucko het volgende:
weet iemand toevallig wanneer een baby met haar zijn of haar haar gaat verliezen? Evi heeft al redelijk wat haar en ik zie het ook groeien (alleen de zijkanten niet) en ik hoop niet dat ze kaal wordt. Moeten de haren dan voor een bepaalde leeftijd al zijn uitgevallen?
Het klinkt meer als een vastzittende hoest. Ben zo bang dat het op zijn longetjes slaat straks. Van zijn flessen wil hij inmiddels ook niet zoveel meer weten....quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Xenia het volgende:
Aoraki wat lief
Karin, als hij koorts heeft en hoest is er toch echt iets mis. Ik had eigenlijk een beetje hetzelfde, de eerste dag was ze duidelijk niet lekker, maar geen koorts of hoesten. Dokter gebeld, die kon er ook niks van zeggen behalve dan pappen en nathouden. Ze vroeg toen wel als eerst of ze koorts had en of ze hoest. De volgende dag deed ze dat inderdaad wel. Sindsdien houdt de dokter haar goed in de gaten om te zien of de verkoudheid niet in haar longen gaat zitten. Is het zo'n heel droog kuchje? Of meer een los zittende hoest?
Ik snap jou wel, maar ik snap het kdv ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef martine1984 het volgende:
ff een ego post.
Kom ik vanmorgen 5 minuten te vroeg op het kdv, moet ik gewoon in de gang wachten. Terwijl de leidster er al wasEn dat terwijl ik Jamie bij aankomst zelf in bed leg. Ze hoeft niks te doen voor hem
ik hoop het niet, ik had vroeger ook veel haar maar mijn vriend is tot twee jaar kaal geweest. Hopelijk blijft het allemaal zitten.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:48 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
I
En Bucko, haar hoeft net perse uit te vallen hoor, is bij mijn dochter nooit gebeurd. Lars heeft wel een kale plek op zijn achterhoofd, waar hij altijd op ligt.
Klinkt toch wel angstig hetzelfde als bij Xeentje. Hier begon het met niet meer willen drinken, toen diarree, toen koorts, daarna droge hoest en inmiddels diepere losse hoest.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:41 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Het klinkt meer als een vastzittende hoest. Ben zo bang dat het op zijn longetjes slaat straks. Van zijn flessen wil hij inmiddels ook niet zoveel meer weten....
Zou ik dan toch weer de huisarts moeten bellen? Of direct de kinderarts, die zei ook dat we moesten bellen als er wat was....maar dat is dan meteen weer zo drastisch he.
Bij Isabeau valt het ook niet uit, daar groeit het gewoon uit in een nieuwe kleur.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:52 schreef Bucko het volgende:
[..]
ik hoop het niet, ik had vroeger ook veel haar maar mijn vriend is tot twee jaar kaal geweest. Hopelijk blijft het allemaal zitten.
Ik weet het niet zo goed qua ademhaling enzo, want hij is niet bij mij nuquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:54 schreef Xenia het volgende:
[..]
Klinkt toch wel angstig hetzelfde als bij Xeentje. Hier begon het met niet meer willen drinken, toen diarree, toen koorts, daarna droge hoest en inmiddels diepere losse hoest.
Ik zou denk ik eerst nog een keer de huisarts bellen. Als het goed is wil die dan toch de longetjes even beluisteren. En ze kijken dan ook hoe de ademhaling gaat. Gaan zijn neusvleugels op en neer? En zie je aan de zijkant van zijn borstkas dat hij moet 'bijademen'? Dat zijn dingen die mijn huisarts checkte laatst.
Nee, dat betekent dat hij het benauwd heeft.quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:01 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
Ik weet het niet zo goed qua ademhaling enzo, want hij is niet bij mij nu
Lars is bij oma (omdat het mijn werkdag is) en ik duik zo mijn bed in om bij te slapen.
Wie weet wat de komende nacht weer gaat brengen...
Maar mijn moeder vertelde dat Lars vanochtend vrij veel had gehuild, ze veel met hem op de arm had rondgelopen, en dat hij van de fles 80 cc liet staan.
En stel dat zijn neusvleugels op en neer gaan, is dat dan goed?
Ah, dat is wel een boel rijden ja! Wel fijn dat je er één over kan nemen, dat scheelt wel.. Welke is het? ik twijfel heel erg, ik kan een Medela Freestyle overnemen van een vriendin, maar dat is best een boel $$ nog (zeker als je ook de membranen moet vervangen, die kosten bijna ¤ 20,= per stuk!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:58 schreef Twinkly het volgende:
Stefgelukkig voel je je weer beter!
Xeentje wat een guitig lachebekje ben je![]()
Gelukkig kun je nog lachen!!!
Icantrix ik heb ook nog geen electrische kolf, maar mijn schoonzusje heeft er een die ik over kan nemen, alleen woont zij zo'n 2,5 uur van ons vandaan.
Oh ik las je berichtje net in het "hoe gaat het met ons" topic, dankjeVerlengd verlof zou wel heel fijn zijn! Ik ben nog niet gebeld door die bedrijfsarts gek genoeg, hij/zij zou binnen 48 uur contact opnemen. Wil jij ook proberen verlengd verlof te krijgen?
LOL
[ afbeelding ]
Haha, zo heb ik vandeweek ook gedoucht toen Stef maar bleef huilen, toen vond hij het ook al helemaal de bomquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:15 schreef Twinkly het volgende:
Awhgoshie Stef, leuk he zo'n stoel! Ik ga straks ook proberen of Niels het leuk vindt om even in de wipstoel te zitten. De laatste dagen vindt hij het wel leuk om bij mij inde badkamer in de wipstoel te zitten. Erg handig! Kan ik douchen!![]()
Ik kan me goed voorstellen dat jij echt nog wel tijd nodig hebt om te herstellen en bovendien te genieten!![]()
Mijn schoonzusje heeft de Medela Swing en ze wil er nog 100 euro voor, ik moet er ook nog over nadenken of ik dat wel wil want als het vervangen van al die onderdelen zo duur is kan ik net zo goed een nieuwe kopen haha!
Nu gebruik ik de Medela Harmony. Die vind ik wel heel fijnIk had verwacht dat kolven pijn zou doen.
Dat verhaal van Davinia over haar electrische pomp die plotseling over ging op kolven op een hoge stand vind ik wel eng!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |