abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77052443
Xenia voor jou en je meisje. t Is wel afzien voor jullie zeg!

Ik ga over 50 minuutjes weer naar mijn meisje toe
pi_77053697
Ivan ligt al 3 uur te slapen. Ik begin haast een beetje in paniek te raken. Moet ik niet iets doen!? En dan loop ik maar weer eens naar zijn kamertje om te kijken of hij nog ademt en om hem - natuurlijk onbedoeld - wakker te maken zodat ik hem uit bed mag halen van mezelf. Maar hij wordt niet wakker!

Hoelang en hoeveel slapen jullie baby's overdag?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77053785
Lotte slaapt niet overdag Tenzij ik een rondje met dr ga lopen in de kinderwagen. Dus ik loop iedere morgen buiten met d'r, weer of geen weer Vandaag was ik om 11u thuis en nu slaapt ze nog. Dus vandaag minstens 4u. En dan misschien rond een uur of 5 nog een half uurtje, 3 kwartier in de draagdoek.

Zolang Ivan er 's nachts niet minder om gaat slapen, zou ik 'm lekker laten liggen
Lotte!
Noah!
pi_77054317
Claudia, Isabeau slaapt soms 20 minuutjes en soms 3,5 uur.. 't Is maar net hoe moe ze is. Maar ik herken het wel. Vooral dat checken of 'ie het nog wel doet'.
pi_77054491
Rienk slaapt ook al vanaf 13.15. Vannacht heeft hij weer matig geslapen en lopen spoken van 2:00 tot 04:00. Ik kan niet wachten op het doorslapen in een nacht
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_77054654
Xenia, Sproetje en Karin, sterkte met de kleintjes, niks aan zo!
Beessie, fijn dat het zo goed gaat zeg!
Poppedein wat klink je heerlijk gelukkig!
Sorbo, ik hoop dat het beter zal gaan nu

Kan een kind 3 dagen lang regeldagen hebben en clusteren tegelijk? Het is vermoeiend zeg!
pi_77054718
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan ligt al 3 uur te slapen. Ik begin haast een beetje in paniek te raken. Moet ik niet iets doen!? En dan loop ik maar weer eens naar zijn kamertje om te kijken of hij nog ademt en om hem - natuurlijk onbedoeld - wakker te maken zodat ik hem uit bed mag halen van mezelf. Maar hij wordt niet wakker!

Hoelang en hoeveel slapen jullie baby's overdag?

Evie slaap nog heel veel overdag... ze slaap nu ook al sinds een uur of 1... maar das ook nog een heel jong slaapkopje

@Vlindur; ja die regeldagen zijn echt killing... Ik hoop voor je dat Rienk snel weer in zijn 'normale' doen is...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77055161
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 13:40 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Net bij de huisarts geweest (ik dacht dat ik aan de telefoon wel zou horen dat het wel zou meevallen, maar nee we moesten wel langskomen.....hmmm) en ze kon niks slechts vinden. Mooi zo dus.
Virusje van Meike overgenomen ws, uitzieken maar.
Hij is er gelukkig niet slecht van te spreken.
Ik heb nog even gevraagd wat te doen bij hoesten (Meike hoest zo) en hoestdrankjes doen niks, Luuf ook niet zei ze. Stomen was het advies....
Dat is wel gek, want ik vroeg gisteren specifiek aan de huisarts of ik moest stomen omdat ze zo hoest en ze zei dat ik dat juist beter niet kan doen vanwege de benauwdheid. Beter zou het volgens de dokter zijn om haar in de buitenlucht te laten, ware het niet dat ze daar veel te ziek voor is.
pi_77055540
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:24 schreef Xenia het volgende:

[..]

Dat is wel gek, want ik vroeg gisteren specifiek aan de huisarts of ik moest stomen omdat ze zo hoest en ze zei dat ik dat juist beter niet kan doen vanwege de benauwdheid. Beter zou het volgens de dokter zijn om haar in de buitenlucht te laten, ware het niet dat ze daar veel te ziek voor is.
Handig hoor die dokters

Lars slaapt sochtends vaak 3 uur achter elkaar
De rest van de dag steeds maar een uurtje
Hij is tussen de slaapjes vaak anderhalf uur wakker

Vlindur, jij hebt het weleens over clusteren, wat is dat?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_77055648
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:32 schreef XXXKarinXXX het volgende:

[..]

Handig hoor die dokters

Lars slaapt sochtends vaak 3 uur achter elkaar
De rest van de dag steeds maar een uurtje
Hij is tussen de slaapjes vaak anderhalf uur wakker

Vlindur, jij hebt het weleens over clusteren, wat is dat?
Bij BVkindjes heet dat zo. Voornamelijk 's avonds en dan alleen maar aan de borst willen hangen. Niet echt drinken, maar gewoon mama-warmte nodig hebben. Bij flessenkindjes staat het bekend als het huiluurtje 's avonds
Lotte!
Noah!
pi_77055803
Ah dus clusteren=mamahonger
pi_77055822
BE bedankt voor de tip. Ik zal straks eens vragen naar vloeibare paracetamol.
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt allemaal ook heel zwaar voor jou, Xenia. De zorgen, het wakker blijven, de bezoekjes aan de dokter... en toch lees ik nooit iets in je postings wat op geklaag zou kunnen lijken. Ik vind het knap.
Lief
Misschien is het omdat ik zo heb moeten vechten voor haar vanaf dat ik zwanger raakte en zo bewust de keuze heb moeten maken om desnoods alles op te geven voor haar, dat ik het allemaal helemaal niet erg vind. Dit is zo mijn kindje en ik hou zo verschrikkelijk veel van haar. Ik kan werkelijk niets bedenken wat ik niet voor haar over zou hebben of voor haar op zou willen geven.

Ik heb constant ruzie met de slaapzakken. Als ik Xeentje 's nachts moet verschonen zit dat ding vreselijk in de weg. Nu zag ik deze, zou dat wat zijn?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-Maxje-R.a833.0.html
pi_77055887
Jamie is ook een slaapkopje.... meestal van 2200-0600 dan 0630-0930 dan 1130-1330 daarna vanaf 1600-1800 dan 1930-2200 laaste voeding en dan de nacht weer in. Dus ik zou me niet al te druk maken Claudia.... maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. Bekijk het positief.... hij slaapt heerlijk in zn eigen bedje op zn eigen kamertje
pi_77055950
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Even een kleine quote:
quote:
Met 'clusteren' of 'clustervoeden' wordt bedoeld dat een baby enige tijd (variërend van één tot enkele uren) vaak kleine beetjes wil drinken en tussendoor korte slaapjes doet. De baby slaapt dan niet echt diep en drinkt ook niet echt flink door, wat je ook probeert.

Als een baby verder goed groeit, is clusteren geen probleem. Althans, vanuit lactatiekundig oogpunt. Voor de moeder kan het natuurlijk wel lastig zijn...
Lotte!
Noah!
pi_77056022
ff snel want moet weg

@ xenia, sterkte met je meisje.
T zit jullie niet mee he?

Tijn slaapt maar 3 a 4 u intotaal tussen 10:00 en 19:00

@ Xenia, ik heb een slaapzakje van de ikea gekocht van de week en die zijn fijn.
Daar kun je de hele bovenflap weg ritsen en omklappen naar de zijkant zeg maar, erg prettig en lekker alle ruimte.
pi_77056076
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Xenia het volgende:
BE bedankt voor de tip. Ik zal straks eens vragen naar vloeibare paracetamol.
[..]

Lief
Misschien is het omdat ik zo heb moeten vechten voor haar vanaf dat ik zwanger raakte en zo bewust de keuze heb moeten maken om desnoods alles op te geven voor haar, dat ik het allemaal helemaal niet erg vind. Dit is zo mijn kindje en ik hou zo verschrikkelijk veel van haar. Ik kan werkelijk niets bedenken wat ik niet voor haar over zou hebben of voor haar op zou willen geven.

Ik heb constant ruzie met de slaapzakken. Als ik Xeentje 's nachts moet verschonen zit dat ding vreselijk in de weg. Nu zag ik deze, zou dat wat zijn?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-Maxje-R.a833.0.html
Ik heb er zo een, maar ik vind 'm toch in de weg zitten. Ik weet niet wat jou stoort, maar ik vind het vervelend als d'r slaapzak onder dr billen blijft liggen tijdens het verschonen. Ervaring leert dat ze houdt van plassen zonder luier

Je hebt ook halve slaapzakjes, die zijn misschien makkelijker uit te trekken? Ik ga even zoeken naar een plaatje voor je

Edit: Deze http://www.baby-walz.nl/S(...)k-Schaap.a833.0.html
Lotte!
Noah!
pi_77056091
Oef da's een dure Xenia.
Wel lekker dik, maar verder is het wmb gewoon een slaapzak
Dan haal ik liever wat bij de hema, hou je heel wat geld over
pi_77056190
Lotte slaapt nog steeds...ze heeft om half 9 voor het laatst gegeten...vind het nu wel erg lang worden...
Lotte!
Noah!
pi_77056333
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte slaapt nog steeds...ze heeft om half 9 voor het laatst gegeten...vind het nu wel erg lang worden...

jeetje
dan zou ik haar nu wel wakker maken...
pi_77056441
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er zo een, maar ik vind 'm toch in de weg zitten. Ik weet niet wat jou stoort, maar ik vind het vervelend als d'r slaapzak onder dr billen blijft liggen tijdens het verschonen. Ervaring leert dat ze houdt van plassen zonder luier
Dat dus En tegenwoordig poept ze meer dan dat ze plast en inderdaad ook het liefst zodra de luier af is. Dus ik zou het liefst een slaapzak hebben waar je gewoon de hele onderkant vanaf kunt ritsen ofzo. Maar vooralsnog kan ik die niet vinden. Ik dacht dat dit zoiets was, maar niet dus.
quote:
Je hebt ook halve slaapzakjes, die zijn misschien makkelijker uit te trekken? Ik ga even zoeken naar een plaatje voor je
Edit: Deze http://www.baby-walz.nl/S(...)k-Schaap.a833.0.html
Ik had ook al naar die zitten kijken inderdaad. Dan moet je zeker een wat dikker truitje aantrekken voor de bovenkant?

Het-is-mij, ik zit even te kijken op de Ikea site, maar kan de slaapzakjes niet vinden. Het klinkt wel handig.
pi_77056468
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja, dat denk ik Rienk heeft het nu 's avonds en 's ochtends en je krijgt er van die lamme armen van
En het is gewoon vermoeiend. Ik denk soms ook dan ik gewoon geen melk meer heb ofzo
pi_77056598
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Xenia het volgende:

[..]

Dat dus En tegenwoordig poept ze meer dan dat ze plast en inderdaad ook het liefst zodra de luier af is. Dus ik zou het liefst een slaapzak hebben waar je gewoon de hele onderkant vanaf kunt ritsen ofzo. Maar vooralsnog kan ik die niet vinden. Ik dacht dat dit zoiets was, maar niet dus.
[..]

Ik had ook al naar die zitten kijken inderdaad. Dan moet je zeker een wat dikker truitje aantrekken voor de bovenkant?

Het-is-mij, ik zit even te kijken op de Ikea site, maar kan de slaapzakjes niet vinden. Het klinkt wel handig.
Ik weet niet hoe warm je het hebt op haar kamertje. Maar Lotte heeft altijd een pyjamaatje en romper aan, zelfs niet altijd met lange mouwen. Toen ze heel klein was deden we inderdaad een romper met 2 truitjes

En dat wat Vlindur zegt over het openklappen, is hetzelfde systeem als die slaapzak die je net zelf postte

@ Karin, ik keek net even om een hoekje en ze hda d'r oogjes al half open. Ik laat d'r eerst wel ff rustig wakker worden

Vlindur, denken dat je geen melk meer hebt had ik ook, toen Lotte zo clusterde. Iedere ochtend een uur of 3 aande borst. Ik was die week bij mn moeder thuis en die zei: het zal wel gewoon op zijn. Maar het was niet op, en het is nog steeds niet op. Kiezen op elkaar en volhouden. Maar oh wat heb ik veel gehuild die week. Sterkte
Lotte!
Noah!
pi_77056791
Mijn kind slaapt zo ongeveer niet Niet omdat ze niet moe is, maar omdat ze om de paar minuten wordt gestoord door buikkrampen. 1-2 keer per dag is ze dan zo moe dat ze wel een hele whopping 45 minuten slaapt.
pi_77056805
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:56 schreef Linda2205 het volgende:

Vlindur, denken dat je geen melk meer hebt had ik ook, toen Lotte zo clusterde. Iedere ochtend een uur of 3 aande borst. Ik was die week bij mn moeder thuis en die zei: het zal wel gewoon op zijn. Maar het was niet op, en het is nog steeds niet op. Kiezen op elkaar en volhouden. Maar oh wat heb ik veel gehuild die week. Sterkte

Thnx De laatste voeding is nu ruim 3 uur geleden en nu heb ik zere tetten
pi_77057007
Eelt kweken Het gaat vanzelf over, echt. Opeens is er een dag dat je denkt, aaah...ff rust! Bij Lotte hing het clusteren trouwens ook samen met een groeisspurt. Misschien dat je bij Rienk ook zoiets merkt straks? Dan is het extra fijn dat je ziet dat het niet voor niks was
Lotte!
Noah!
pi_77057205
Dat zou wel fijn zijn als ik zulke dingen merk Maar voorlopig issie maar een ontevreden kereltje

Oh, hij kijkt me recht aan! Mijn vriend niet, maar mij wel!
pi_77057233
I'd like to make myself believe.
pi_77057305
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Dat zou wel fijn zijn als ik zulke dingen merk Maar voorlopig issie maar een ontevreden kereltje

Oh, hij kijkt me recht aan! Mijn vriend niet, maar mij wel!
Zie je wel, beloning voor het harde werk

En nou ga ik mn muppie uit de wagen plukken, het duurt me te lang zo...ze zit nu al bijna 8u zonder eten
Lotte!
Noah!
pi_77057339
Ja, 8 uur is wel eng lang ja. Voedze!
pi_77057796
Ze lag lekker om zich heen te kijken met dr speentje in dr mond... dat wordt vannacht bijtanken gok ik
Lotte!
Noah!
pi_77058556
Rienk hangt inmiddels ook weer

succes vanavond dan!
pi_77059845
en Evie slaapt inmiddels alweer die melde zich zo'n dik uur geleden al

en ik zat nog eens na te denken over die gewichtstoename van Evie; maar ze is gewoon in 4 weken tijd 1,5 kg aangekomen jeetje!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_77060384
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef martine1984 het volgende:
Dus ik zou me niet al te druk maken Claudia.... maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. Bekijk het positief.... hij slaapt heerlijk in zn eigen bedje op zn eigen kamertje
Oh, ik maak me niet echt ongerust, hoor, maar ik merk dat ik telkens achter de feiten aan loop. Voor mijn gevoel is hij nog die pasgeboren baby die geel zag, vaak moest drinken en waarbij ik verontrust moest zijn als hij te moe/gezapig leek. Inmiddels is hij die baby allang niet meer en doet hij allerlei dingen waar ik nog aan moet wennen. Hij zal wel niet meer slapen dan hij voorheen deed, maar dat lijkt zo omdat hij voorheen alleen bij mij sliep en het nu in zijn eigen bed doet. Dan lijken 3 uren wel een eeuwigheid te duren!
pi_77060809
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef WupWup het volgende:
Mijn kind slaapt zo ongeveer niet Niet omdat ze niet moe is, maar omdat ze om de paar minuten wordt gestoord door buikkrampen. 1-2 keer per dag is ze dan zo moe dat ze wel een hele whopping 45 minuten slaapt.
Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.

Hoe slaapt je dochter 's nachts?
pi_77061247
Xenia voor jou en Xeentje en heel veel beterschap, hoe is het nu met haar?
Lars hopelijk gaat je koorts snel over, gelukkig heb je er geen last van

Hihi Claudia dat heb ik ook dat ik denk dat Niels nog heel klein is, maar aan de andere kant vind ik hem soms heel groot al. Bijna 3 maanden gewoon al

Ik ben net met Niels naar de supermarkt gelopen! Ik deed hem zijn berenpakje aan en hij viel in slaap in mijn armen, ik kon hem gewoon in de wagen leggen. In de supermarkt werd hij wakker en ging enthousiast naar zijn speelgoedbeestje kijken. Thuis was hij nog steeds vrolijk. Daarna werd hij echt moe en nu slaap hij in de doek
Hij is zo veranderd! Hij is veel blijer!
Ik ben benieuwd wanneer hij zijn handjes ontdekt

Niels slaapt ook heel veel nog, maar ik had als kind ook heel veel slaap nodig (en nog steeds eigenlijk).
Hij is overdag steeds 1,5 uur wakker en slaapt dan ongeveer 1,5 tot 2,5 uur, 's nachts is hij ongeveer 1 uur wakker en slaapt dan 2 tot soms 4 uur.
We zijn nog steeds aan het oefenen met 1 keer per dag in zijn eigen bedje slapen en dat gaat steeds beter. Gisteren lukte het absoluut niet maar vandaag heeft hij 1,5 uur in bed geslapen.
Het flesje lukt nog niet, hij sabbelt er soms aan en vindt dat dan ook wel leuk maar hij krijgt er niets uit en als er per ongeluk wel iets uitkomt wordt hij heel boos!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_77062018
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.

Hoe slaapt je dochter 's nachts?
Rond een uur of 1 is ze uitgekletst, uitgejammerd en uitgeperst ( ) en dan slaapt ze zo'n 3 tot 3,5 uur. Van 5 tot 7 is vervolgens weer persen en om 7 uur honger. Doordeweeks gaat vriend dan z'n bed uit, dus dan neem ik Emma bij me in bed en slaapt ze nog zo'n 2 uurtjes.
Nu heeft ze sinds vanochtend pas een krap half uur geslapen (en moest ik 3 keer troosten). Op dit moment ligt ze weer sinds 5 minuten op bed, maar ik hoor d'r alweer
pi_77063286

Deze is het dus.
De rits loopt vanaf de v-hals en dan van rechts naar links, tot ongeveer iets meer naar links van het aapje zeg maar dus die hele flap klap je weg.
Als je goed kijkt zie je hem.
7,99 is ie.

hier staat ie
pi_77063310
@ Wupwup, sterkte ermee

@ twinkly, hoe kan het dat ie zo veranderd is, heb je iets anders gedaan?
pi_77063566
Dames, ik zag vanmiddag de vraag over de slaapzakken en vieze luiers, wij hebben daar een goede oplossing voor. Men neme het kind uit het bed en leggen het op het aankleedkussen, ritsen de slaapzak open maar maken em niet los. Halen de beentjes eruit en kijken of het a) een enorme poepluier is of b) een gewone plasluier. Indien a) de poepluier: kindje met kontje omhoog, slaapzak terugslaan onder het rugje, hydrofiel luier erop en verschonen. Indien b) kindje met kontje omhoog, hydrofiel eronder en verschonen. Als er dan iets vies wordt is het de hydrofiel en niet de slaapzak Tja, je wordt er handig in als je een kind hebt dat echt altijd in de slaapzak ligt.

Slapen ging hier gelukkig redelijk vannacht. Hij is wel wakker geweest om half een, huilend en wel, maar dat mocht, want krampjes. Even in krampjeshouding tegen mij aan, een paar grote harde scheten en meneer dommelde weer in. Om te slapen tot half vijf en vervolgens een kwartier lang te gaan liggen kletsen. En dan zo hard dat we er allebei wakker van werden. Raar kind.

Xeentje, snel beter worden hoor!
En Sproetje, probeer jezelf voor te houden dat dit het beste is wat je kon doen voor je meisje. Soms moet er even een patroon doorbroken worden en als het niet anders kan, dan zo
Miss en Senna Wat is dat hard gegaan zeg, nou al weer een grote baby! Tot over een week of 10.
Sorbo, hoe is het gegaan vandaag?
Karin, gaat het al beter met Lars?
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77064731
Natuurlijk kom ik hier ook nog regelmatig even kijken!
En dan hoop ik te lezen dat het met Xeentje helemaal goed is en ze niet meer ziek is
En dat Isabeauty lekker uit een flesje drinkt
En Poppedein nog steeds zo heerlijk gelukkig is en zulke mooie posts plaatst
En Aviva goed groeit op de bv die geen problemen oplevert
En alle mooie mannetjes goed groeien en nog knapper worden!
En het met de lieve meisjes ook helemaal top gaat!

En uiteindelijk zie ik jullie allemaal (lang of kort) in het volgende topic als jullie kleintjes ineens ook niet meer zo klein zijn. Senna leek vandaag ineens ook zooo groot

lieve meiden
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_77066292
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik zag vanmiddag de vraag over de slaapzakken en vieze luiers, wij hebben daar een goede oplossing voor. Men neme het kind uit het bed en leggen het op het aankleedkussen, ritsen de slaapzak open maar maken em niet los. Halen de beentjes eruit en kijken of het a) een enorme poepluier is of b) een gewone plasluier. Indien a) de poepluier: kindje met kontje omhoog, slaapzak terugslaan onder het rugje, hydrofiel luier erop en verschonen. Indien b) kindje met kontje omhoog, hydrofiel eronder en verschonen. Als er dan iets vies wordt is het de hydrofiel en niet de slaapzak Tja, je wordt er handig in als je een kind hebt dat echt altijd in de slaapzak ligt.

Jaaaaa, zo doen wij het ook!
pi_77067140
Dag Senna en Miss_Sly! Jeetje 6 maanden alweer

voor blije Niels, lekker blij meegeweest in de wagen. Heerlijk! Ik probeer als het effe kan iedere dag even een stukje buiten te wandelen.
Hier ook altijd met kind in berenpak, ik heb er trouwens al heel veel leuke reacties op gehad

Linda das een heeeeule lange slaap! Zou ze vanavond /vannacht nog wel willen slapen?

Hoeveelheid slaap: Wolf heeft steeds 4 uur tussen de fles zitten, en slaapt echt heeeel uiteenlopend. Soms maar 30 minuten,maar meestal later op de avond wel 2,5 uur en moet hem dan vaak wakker maken voor de 23.00/0.00 fles.
's nachts slaapt hij dan vanaf de laatste avondfles tot 6/7.00 echt zalig

[ Bericht 26% gewijzigd door DustinHenderson op 20-01-2010 20:22:39 ]
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77069006
Wet van Fok!? Ze ligt nu voor de derde keer vandaag te slapen

Miss_sly tot over 4 maandjes
pi_77069222
@ Poppejans, ze ligt net weer. En ze sliep niet vanaf half 9 he, ze sliep vanaf 11u

Stomste reactie @ berenpak: Oh wat een leuk aapje...
Lotte!
Noah!
pi_77069338
Miss sly en Senna tot straks als Esmee ook een groot meisje is

Verder nogal druk hier met zieke peuter. Maar met Esmeetje is alles oke. Die lacht nog steeds de hele dag
pi_77069754
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
@ Poppejans, ze ligt net weer. En ze sliep niet vanaf half 9 he, ze sliep vanaf 11u

Stomste reactie @ berenpak: Oh wat een leuk aapje...

zo hadden wij een reactie op het aardbeienmutsje --> ooooch kijk nou! Een tomaatje!!
ehm... ik weet niet wat voor tomaten er in jouw koelkast liggen dan maar ik zou ze weggooien
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77069891
Whehe, tomaten met uitslag

Naja, beter nog dan de reactie van een stomme oma toen ik met Lotte in de doek liep: Pfft...kijk die sukkel daar nou hangen Ik was te verbaasd om m'n mond open te doen (hihi, ik schreef kont ) en toen ze aan het einde van de straat was, draaide ze zich om en riep: Zeg, hoe oud is hij eigenlijk? Toen kon ik alleen maar terugroepen: Het is een meisje, trut!

Ik ga me schamen, ok? Omaatjes uitschelden
Lotte!
Noah!
pi_77070341

je weet dat Sukkeltje in het Vlaams relatief positief is (of kan zijn)?
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77070435
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:

je weet dat Sukkeltje in het Vlaams relatief positief is (of kan zijn)?
Maar het Duitse woord was toch echt gemeen bedoeld Ik was echt zo dat ik eerst mn vriend gebeld heb of ik het nou echt wel goed begreep. Maar er was toch echt maar 1 betekenis van...niet zoals wij bijvoorbeeld gekkie zeggen, als verbastering van gek.
Lotte!
Noah!
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:19:40 #100
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77070624
sorry meiden heb niks terug gelezen hoor.

Maar wil even snel weten hoe het hier met onze kleintjes gaat?

Roy zie ik momenteel wat weinig, hij is aldoor bij de oppas, geeft ons net wat meer rust om de dingen te regelen die nu nodig zijn.
Morgenochtend mag hij mee naar m'n vader, en dan blijft hij tot vrijdagavond bij ons en dan weer naar de oppas.
Tussendoor rijden we wel aldoor even naar Roy toe, want afentoe je kind knuffelen in deze tijden is enorm fijn.

Hij hoest nog wel, en is beetje neus verkouden maar buiten dat is hij ontzettend vrolijk, steeds vaker schatterlachjes, en hapjes banaan, en broccolie vind hij best even wennen
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')