Liefquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:14 schreef Claudia_x het volgende:
Het klinkt allemaal ook heel zwaar voor jou, Xenia. De zorgen, het wakker blijven, de bezoekjes aan de dokter... en toch lees ik nooit iets in je postings wat op geklaag zou kunnen lijken. Ik vind het knap.
Even een kleine quote:quote:
quote:Met 'clusteren' of 'clustervoeden' wordt bedoeld dat een baby enige tijd (variërend van één tot enkele uren) vaak kleine beetjes wil drinken en tussendoor korte slaapjes doet. De baby slaapt dan niet echt diep en drinkt ook niet echt flink door, wat je ook probeert.
Als een baby verder goed groeit, is clusteren geen probleem. Althans, vanuit lactatiekundig oogpunt. Voor de moeder kan het natuurlijk wel lastig zijn...
Ik heb er zo een, maar ik vind 'm toch in de weg zitten. Ik weet niet wat jou stoort, maar ik vind het vervelend als d'r slaapzak onder dr billen blijft liggen tijdens het verschonen. Ervaring leert dat ze houdt van plassen zonder luierquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:37 schreef Xenia het volgende:
BE bedankt voor de tip. Ik zal straks eens vragen naar vloeibare paracetamol.
[..]
Lief![]()
Misschien is het omdat ik zo heb moeten vechten voor haar vanaf dat ik zwanger raakte en zo bewust de keuze heb moeten maken om desnoods alles op te geven voor haar, dat ik het allemaal helemaal niet erg vind. Dit is zo mijn kindje en ik hou zo verschrikkelijk veel van haar. Ik kan werkelijk niets bedenken wat ik niet voor haar over zou hebben of voor haar op zou willen geven.
Ik heb constant ruzie met de slaapzakken. Als ik Xeentje 's nachts moet verschonen zit dat ding vreselijk in de weg. Nu zag ik deze, zou dat wat zijn?
http://www.baby-walz.nl/S(...)-Maxje-R.a833.0.html
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:45 schreef Linda2205 het volgende:
Lotte slaapt nog steeds...ze heeft om half 9 voor het laatst gegeten...vind het nu wel erg lang worden...
Dat dusquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:43 schreef Linda2205 het volgende:
Ik heb er zo een, maar ik vind 'm toch in de weg zitten. Ik weet niet wat jou stoort, maar ik vind het vervelend als d'r slaapzak onder dr billen blijft liggen tijdens het verschonen. Ervaring leert dat ze houdt van plassen zonder luier![]()
Ik had ook al naar die zitten kijken inderdaad. Dan moet je zeker een wat dikker truitje aantrekken voor de bovenkant?quote:Je hebt ook halve slaapzakjes, die zijn misschien makkelijker uit te trekken? Ik ga even zoeken naar een plaatje voor je
Edit: Deze http://www.baby-walz.nl/S(...)k-Schaap.a833.0.html
Ja, dat denk ikquote:
Ik weet niet hoe warm je het hebt op haar kamertje. Maar Lotte heeft altijd een pyjamaatje en romper aan, zelfs niet altijd met lange mouwen. Toen ze heel klein was deden we inderdaad een romper met 2 truitjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:52 schreef Xenia het volgende:
[..]
Dat dusEn tegenwoordig poept ze meer dan dat ze plast en inderdaad ook het liefst zodra de luier af is. Dus ik zou het liefst een slaapzak hebben waar je gewoon de hele onderkant vanaf kunt ritsen ofzo. Maar vooralsnog kan ik die niet vinden. Ik dacht dat dit zoiets was, maar niet dus.
[..]
Ik had ook al naar die zitten kijken inderdaad. Dan moet je zeker een wat dikker truitje aantrekken voor de bovenkant?
Het-is-mij, ik zit even te kijken op de Ikea site, maar kan de slaapzakjes niet vinden. Het klinkt wel handig.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:56 schreef Linda2205 het volgende:
Vlindur, denken dat je geen melk meer hebt had ik ook, toen Lotte zo clusterde. Iedere ochtend een uur of 3 aande borst. Ik was die week bij mn moeder thuis en die zei: het zal wel gewoon op zijn. Maar het was niet op, en het is nog steeds niet op. Kiezen op elkaar en volhouden. Maar oh wat heb ik veel gehuild die week. Sterkte![]()
Zie je wel, beloning voor het harde werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Dat zou wel fijn zijn als ik zulke dingen merkMaar voorlopig issie maar een ontevreden kereltje
![]()
Oh, hij kijkt me recht aan!Mijn vriend niet, maar mij wel!
![]()
![]()
![]()
Oh, ik maak me niet echt ongerust, hoor, maar ik merk dat ik telkens achter de feiten aan loop. Voor mijn gevoel is hij nog die pasgeboren baby die geel zag, vaak moest drinken en waarbij ik verontrust moest zijn als hij te moe/gezapig leek. Inmiddels is hij die baby allang niet meer en doet hij allerlei dingen waar ik nog aan moet wennen. Hij zal wel niet meer slapen dan hij voorheen deed, maar dat lijkt zo omdat hij voorheen alleen bij mij sliep en het nu in zijn eigen bed doet. Dan lijken 3 uren wel een eeuwigheid te duren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef martine1984 het volgende:
Dus ik zou me niet al te druk maken Claudia.... maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. Bekijk het positief.... hij slaapt heerlijk in zn eigen bedje op zn eigen kamertje
Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef WupWup het volgende:
Mijn kind slaapt zo ongeveer nietNiet omdat ze niet moe is, maar omdat ze om de paar minuten wordt gestoord door buikkrampen. 1-2 keer per dag is ze dan zo moe dat ze wel een hele whopping 45 minuten slaapt.
Rond een uur of 1 is ze uitgekletst, uitgejammerd en uitgeperst (quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.![]()
Hoe slaapt je dochter 's nachts?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |