Zie je wel, beloning voor het harde werkquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:11 schreef Vlindur het volgende:
Dat zou wel fijn zijn als ik zulke dingen merkMaar voorlopig issie maar een ontevreden kereltje
![]()
Oh, hij kijkt me recht aan!Mijn vriend niet, maar mij wel!
![]()
![]()
![]()
Oh, ik maak me niet echt ongerust, hoor, maar ik merk dat ik telkens achter de feiten aan loop. Voor mijn gevoel is hij nog die pasgeboren baby die geel zag, vaak moest drinken en waarbij ik verontrust moest zijn als hij te moe/gezapig leek. Inmiddels is hij die baby allang niet meer en doet hij allerlei dingen waar ik nog aan moet wennen. Hij zal wel niet meer slapen dan hij voorheen deed, maar dat lijkt zo omdat hij voorheen alleen bij mij sliep en het nu in zijn eigen bed doet. Dan lijken 3 uren wel een eeuwigheid te duren!quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef martine1984 het volgende:
Dus ik zou me niet al te druk maken Claudia.... maar kan me goed voorstellen dat je ongerust bent. Bekijk het positief.... hij slaapt heerlijk in zn eigen bedje op zn eigen kamertje
Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:01 schreef WupWup het volgende:
Mijn kind slaapt zo ongeveer nietNiet omdat ze niet moe is, maar omdat ze om de paar minuten wordt gestoord door buikkrampen. 1-2 keer per dag is ze dan zo moe dat ze wel een hele whopping 45 minuten slaapt.
Rond een uur of 1 is ze uitgekletst, uitgejammerd en uitgeperst (quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:33 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat had Ivan ook, maar dat gaat steeds beter. Hij heeft nu bijvoorbeeld wel te veel last van krampen om goed te kunnen slapen; hij wordt voortdurend wakker. Ik kan hem beter bij me laten liggen, want dan slaapt hij wel lekker. Helaas is dat altijd net tijdens etenstijd.![]()
Hoe slaapt je dochter 's nachts?
Jaaaaa, zo doen wij het ook!quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef mefke79 het volgende:
Dames, ik zag vanmiddag de vraag over de slaapzakken en vieze luiers, wij hebben daar een goede oplossing voor. Men neme het kind uit het bed en leggen het op het aankleedkussen, ritsen de slaapzak open maar maken em niet los. Halen de beentjes eruit en kijken of het a) een enorme poepluier is of b) een gewone plasluier. Indien a) de poepluier: kindje met kontje omhoog, slaapzak terugslaan onder het rugje, hydrofiel luier erop en verschonen. Indien b) kindje met kontje omhoog, hydrofiel eronder en verschonen. Als er dan iets vies wordt is het de hydrofiel en niet de slaapzakTja, je wordt er handig in als je een kind hebt dat echt altijd in de slaapzak ligt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:54 schreef Linda2205 het volgende:
@ Poppejans, ze ligt net weer. En ze sliep niet vanaf half 9 he, ze sliep vanaf 11u
Stomste reactie @ berenpak: Oh wat een leuk aapje...
Maar het Duitse woord was toch echt gemeen bedoeldquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef huuphuup het volgende:
je weet dat Sukkeltje in het Vlaams relatief positief is (of kan zijn)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |