oooh op die fiets, ik dacht dat het echt letterlijk met sukkel was gezegd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Maar het Duitse woord was toch echt gemeen bedoeldIk was echt zo
![]()
![]()
dat ik eerst mn vriend gebeld heb of ik het nou echt wel goed begreep. Maar er was toch echt maar 1 betekenis van...niet zoals wij bijvoorbeeld gekkie zeggen, als verbastering van gek.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fijn Bar, dat het goed gaat met Roy! Hopelijk kan je daar in deze moeilijke tijd toch een beetje geluk vandaan krijgenquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
sorry meiden heb niks terug gelezen hoor.
Maar wil even snel weten hoe het hier met onze kleintjes gaat?
Roy zie ik momenteel wat weinig, hij is aldoor bij de oppas, geeft ons net wat meer rust om de dingen te regelen die nu nodig zijn.
Morgenochtend mag hij mee naar m'n vader, en dan blijft hij tot vrijdagavond bij ons en dan weer naar de oppas.
Tussendoor rijden we wel aldoor even naar Roy toe, want afentoe je kind knuffelen in deze tijden is enorm fijn.
Hij hoest nog wel, en is beetje neus verkouden maar buiten dat is hij ontzettend vrolijk, steeds vaker schatterlachjes, en hapjes banaan, en broccolie vind hij best even wennen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:
*gnorf*Een jonge baby een week lang te logeren hebben? Keep on dreaming, granny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
[..]
oooh op die fiets, ik dacht dat het echt letterlijk met sukkel was gezegd.
Wat lomp danen dan ook nog t lef om wat te gaan vragen
![]()
tsk!
*gnorf*Die spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was het oma B. of oma Huup? En hoe hadden ze dat gedacht? Een weekje vrij voor jou? Of komen ze gezellig bij jou in huis
Lotte!
Noah!
lees het update topic maar.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Bar, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is?
Goed!quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
lees het update topic maar.
@Huup hoe is het nu met Amélie en haar hoofd?
[..]
*gnorf*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik zou dan echt zitten broeden op een heel sarcastische opmerking terug
Oh Bar, wat moeten jullie je in een nachtmerrie bevinden momenteel, ongelovelijk bizar deze hele situatievoor jullie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
Filmpjes en foto's van je meiske kijken? En dan gedachten op nul. Misschien een boek erbij ofzo? Mijn kolf heeft zo'n tsr-stand. Dan kolf je dus eerst heel snel, zoals baby's het opwekken en daarna met teugen zeg maar. Misschien hebben ze in het kolf-topic nog wat extra tips voor je.quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef sproet-je het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.
Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.
Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |