abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77070683
Dat doet me denken aan die keer dat een collega van me een meisje liefkozend "troela" had genoemd en de volgende dag de moeder naar school kwam om te vragen waarom ze haar dochter voor een trol had uitgemaakt.

Waar kom je die mensen in hemelsnaam tegen? Ik krijg hier alleen maar lieve reacties, en ik woon aan de rand van een wijk waar volgens Wilders het uitschot zit. Pas heb ik op de dijk een half uur met een omaatje staan praten dat maar bleef zeggen dat ik me zo gelukkig moest prijzen met mijn jeugd, een mooie baby, een mooi hondje en een ongetwijfeld lieve man. (Tegen zulke mensen durf ik niet te zeggen dat we niet getrouwd zijn.)
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_77070824
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:16 schreef Linda2205 het volgende:

[..]

Maar het Duitse woord was toch echt gemeen bedoeld Ik was echt zo dat ik eerst mn vriend gebeld heb of ik het nou echt wel goed begreep. Maar er was toch echt maar 1 betekenis van...niet zoals wij bijvoorbeeld gekkie zeggen, als verbastering van gek.
oooh op die fiets, ik dacht dat het echt letterlijk met sukkel was gezegd.
Wat lomp dan en dan ook nog t lef om wat te gaan vragen tsk!

*gnorf*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77070837
Bar, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is? Och jemig, nee, hè?

Ik kan me voorstellen dat het fijn is om je baby dan te hebben om te knuffelen. Het leven is zo fucking kwetsbaar. Houd hem maar lekker stevig vast.
pi_77070852
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef _Bar_ het volgende:
sorry meiden heb niks terug gelezen hoor.

Maar wil even snel weten hoe het hier met onze kleintjes gaat?

Roy zie ik momenteel wat weinig, hij is aldoor bij de oppas, geeft ons net wat meer rust om de dingen te regelen die nu nodig zijn.
Morgenochtend mag hij mee naar m'n vader, en dan blijft hij tot vrijdagavond bij ons en dan weer naar de oppas.
Tussendoor rijden we wel aldoor even naar Roy toe, want afentoe je kind knuffelen in deze tijden is enorm fijn.

Hij hoest nog wel, en is beetje neus verkouden maar buiten dat is hij ontzettend vrolijk, steeds vaker schatterlachjes, en hapjes banaan, en broccolie vind hij best even wennen
Wat fijn Bar, dat het goed gaat met Roy! Hopelijk kan je daar in deze moeilijke tijd toch een beetje geluk vandaan krijgen
En Roy, grote stoere, ben je al aan het eten jongen? Wat lekker!
Lotte!
Noah!
pi_77070892
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef huuphuup het volgende:

*gnorf*
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een jonge baby een week lang te logeren hebben? Keep on dreaming, granny.
pi_77070912
Bar wat fijn. Wat moeilijk allemaal maar toch fijn idd wat Linda zegt, dat je er toch nog geluk uithaalt.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77070978
quote:

[..]

oooh op die fiets, ik dacht dat het echt letterlijk met sukkel was gezegd.
Wat lomp dan en dan ook nog t lef om wat te gaan vragen tsk!

*gnorf*
SPOILER
Die spoiler Was het oma B. of oma Huup? En hoe hadden ze dat gedacht? Een weekje vrij voor jou? Of komen ze gezellig bij jou in huis
Lotte!
Noah!
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:26:26 #108
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77070999
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:23 schreef Claudia_x het volgende:
Bar, ik heb helemaal gemist wat er aan de hand is?
lees het update topic maar.

@Huup hoe is het nu met Amélie en haar hoofd?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:27:15 #109
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_77071048
Doei grote kleine Senna! veel plezier op je eerste verhalfjaardag en succes met de besmeuren van de muren met de heerlijke papjes die je ouders voor je gaan bereiden!

Ach sproetje, wat naar, je kindje in het zkh! hopelijk kom ze snel weer helemaal gezond thuis!

Poppedein, wat een liefde spat er van jouw post! hopelijk drinkt lena nog een afscheidsborrel bij je, en dan is het klaar.

Karin, hoe gaat het met Lars? Dat douchen klinkt wel heel fijn!

Een kleine voor Nijna. Fijn dat het beter gaat!

Wow BJ, wat is evie goed gegroeid!

Xenia, wat klinkt het zwaar voor Julie zo! hopelijk gaat het snel beter en blijft het beter!

Zo, over deze post heb ik de hele dag gedaan! Lekker rustig, zo’n mamadag
Al is het wel heel leuk om al die babyverhalen te lezen!
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:28:29 #110
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77071123
Heb ik nu helemaal gemist dat Senna hier weg is

Faja welkom hier met je jongste spruit
gaat het allemaal een beetje?
pi_77071137
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:26 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

lees het update topic maar.

@Huup hoe is het nu met Amélie en haar hoofd?
Goed!

de scheve afplatting is afgenomen tot onder de helmgrens.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:29:24 #112
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77071167
ow super Huup, dat is al een hele opluchting denk ik zo
pi_77071802
Lena, heb je je mama nog blij gemaakt met een slokje? Driekus kijkt nog wel elke keer in bad, maar echt proberen niet. En als ie erge honger heeft komt er nog steeds een handje richting borst. En dan te bedenken dat ie maar 5 weken bv kreeg en nu al veel langer fv.

Roy, doe je goed op je mama passen voor ons? Dat heeft ze wel verdiend

Davina, lekker he, mama dag.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:20:25 #114
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_77073950
Ik word oud ofzo, ik krijg het hier met geen mogelijkheid meer bijgebeend soms!

Thomas is vandaag voor de derde keer bij de osteopaat geweest. Het eerste deel van de behandeling vond hij prima, maar het tweede deel was het brullen geblazen. Maar toen ik hem eenmaal opgepakt en geknuffeld had was het meteen weer over en kreeg die 'gemene' osteopaat zowaar nog een lachje ook.
Er komen nu zo nu en dan ook echt traantjes als hij huilt, zo erg vind ik dat! Daar kan ik echt niet tegen.

Het spugen gaat eigenlijk steeds beter, wat we nu nog voornamelijk merken is spanning in zijn buikje. Maar we hebben goede hoop dat hij dat ook weg kan krijgen.
Komende dagen gaan we de zantac minderen, kijken wat dat doet. Spannend!
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:24:34 #115
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77074189
Ca.Ra fijn dat het beter met Thomas gaat.

Hier hebben we onlangs nog geprobeerd het jbpm te minderen maar dat was nog geen s6 helaas.
pi_77074485
Oh sproetje ik had helemaal gemist dat je kleintje in het ziekenhuis ligt! Heel veel succes voor je uk!

En Faja welkom
pi_77074534
Bar Ik heb er koude rillingen van
pi_77074629
Op het KDV was het goed gegaan met Isabeau. Niet dat ze gedronken had (stel je voor ), maar ze was vrolijk en gezellig. Geeft me meer en meer vertrouwen dat het oké is zo.

En thuis kon ze ineens superstoer zich oprichten toen ze op haar buik lag
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:42:19 #119
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_77075134
Sproetje ik hoop dat de kleine snel weer thuis is

Sorbo
pi_77075261
quote:

[..]

*gnorf*
SPOILER

Ik zou dan echt zitten broeden op een heel sarcastische opmerking terug

Oh Bar, wat moeten jullie je in een nachtmerrie bevinden momenteel, ongelovelijk bizar deze hele situatie voor jullie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_77076148
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.

Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.

Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_77076171
Poppejans ik broed nog steeds
meestal heb ik achteraf de meest briljante opmerkingen bedacht maarja hè, dat schiet niet zo op.
das net zoals met een ruzie kwaad naar buiten stampen en dan terugkomen want je telefoon ligt nog binnen t effect is een beetje weg

Bar

Isabeau goed zo meisje!! *(sorbo stiekem moest ik gister erg lachen om je Isabeaus haha )

Ca.Ra die ene keer dat ik bij Amélie een half traantje heb gespot (als gevolg van verkoudheid ook nog!) zat ik zelf heel hard mee te huilen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77076263
Jeetje Sproetje
fijn dat er in elk geval iets in is, en ik hoop voor jullie dat er snel duidelijkheid is, op alle vlakken. Sterkte meid
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77076327
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef sproet-je het volgende:
Bedankt voor jullie lieve woorden!
Vandaag overdag ging het drinken jammer genoeg niet zo goed als vanacht, maar er ging in ieder geval wat in. Vanavond zat ze opeens onder de rode bultjes en vlekken, dus heel misschien heeft ze koemelkallergie... we zullen het morgen zien. Zou fijn zijn als er echt een duidelijke reden is waarom ze niet wil drinken.

Verder hebben we vandaag te horen gekregen dat mijn moeder een tumor in haar buik heeft. Ik was er al een beetje bang voor maar het komt toch rouw op m'n dak. Verder weten we nog niets dus ik heb nog wel hoop dat het goed behandelbaar is. Kortom, het gaat hier even klote.

Even weer ontopic. Ik moet nu dus kolven, dit gaat natuurlijk niet echt lekker door de stress. Ik heb nu neusspray gekregen maar nu krijg ik vanavond ook met de neusspray geen tsr. Jullie nog ideeen om het op gang te krijgen? Ik sta nu zo ongeveer op knappen
Filmpjes en foto's van je meiske kijken? En dan gedachten op nul. Misschien een boek erbij ofzo? Mijn kolf heeft zo'n tsr-stand. Dan kolf je dus eerst heel snel, zoals baby's het opwekken en daarna met teugen zeg maar. Misschien hebben ze in het kolf-topic nog wat extra tips voor je.

Sterkte
Lotte!
Noah!
pi_77076840
Ik heb ook zo'n kolf maar al zet ik hem 5 keer opnieuw in de tsr stand er komt maar niets. Ik ga nu maar even in bad zitten, kijken of de warmte helpt....
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')