quote:
gedragen op FOK, kan dat nog?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:56 schreef Jannekje7 het volgende:
Mja, ik nam ooit de naam "Jannekje7" om een beetje anoniem te zijn, maar ondertussen gebruik ik die echt óveral, dus ik ben er vrij gemakkelijk aan te koppelen
Dus ik moet me gewoon maar gedragen he
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queenquote:
maar hier hehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
haha, ja iddquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Againzender het volgende:
[..]klinkt qua muziek toch iets anders
lolquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Doei !quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gielevers nog nooit naar geluisterd
en wat noor zegt
Oja, dat is waar ook! Stiekem zal ik wel luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:01 schreef themauster het volgende:
[..]
Aangezien jij bijna de hele dag RegioFM gaat luisteren donderdag moeten we je wel een Queen alarm meegeven voor Radio 555, aangezien Veronica ook mee doet verwacht ik toch minimaal 1 keer Queen
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOKquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Och, beste Bol_Wan, je kent me nog niet, maar ik ben zo'n ontzettend net meisje!
dat plaatje derbij ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ik kon al raden wie het gepost had
Iets met uitzonderingen en regels bevestigenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
geloof ik graag.. maar nette meisjes zitten niet vaak op FOK(dit zeggende hoop ik dat ik de rest in dit topic niet beledig
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben ook blij voor jequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
Ik ben blij met de ontdekking voor mij van Vampire Weekend
Klopt! vreselijk item van een of zo mooi programma. En het toontje ook van die Sharid.. 't lijkt Pauline Broekema wel van de NOS.quote:
Ben dat ennuh topic nu aan het doorlezen. Wat een reacties zegquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef Paul het volgende:
Het was me het 3fm-avondje wel weer zeg
Achja je moet er maar gewoon om lachen, dat doet Domien ook nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ben dat ennuh topic nu aan het doorlezen. Wat een reacties zeg. Om een paar kan ik dan wel lachen..
Sharid heeft idd een vervelende stem, en het past ook niet nee.. kan me der niet over opwinden, maar het is inderdaad een vreemd en nutteloos onderdeel van het programma.. net of Sharid er per se inwilde, en ze niks over muziek weetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt! vreselijk item van een of zo mooi programma. En het toontje ook van die Sharid.. 't lijkt Pauline Broekema wel van de NOS.
Zou me er in elk geval niet heel druk om makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef Paul het volgende:
Achja je moet er maar gewoon om lachen, dat doet Domien ook nu
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Sharid heeft idd een vervelende stem, en het past ook niet nee.. kan me der niet over opwinden, maar het is inderdaad een vreemd en nutteloos onderdeel van het programma.. net of Sharid er per se inwilde, en ze niks over muziek weet
je zou haast gaan denken dat Corton Sharid haar zendtijd in natura laat betalenquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:26 schreef 3FMaster het volgende:
Lol @ "ruzie" van Domien vs de rest.
Sinds Serious Request?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol sinds tijden weer eens 2 topics op 1 dag
Dit tempo is ook niet ideaal hoor, je bent even weg en je mist meteen 3 paginasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ja daarna lijkt het aardig afgevlakt te zijn
sinds ekstra weekend van afgelopen vrijdagquote:
wees blij dat je vorig jaar niet meegemaakt hebt tijdens de SR, je knipperde met je ogen en je was een topic verder.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:33 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dit tempo is ook niet ideaal hoor, je bent even weg en je mist meteen 3 paginas
Komt omdat ik meepostquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
Lol sinds tijden weer eens 2 topics op 1 dag
klopt ja, toen had ik wel rondgekeken op dit topic maar nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wees blij dat je vorig jaar niet meegemaakt hebt tijdens de SR, je knipperde met je ogen en je was een topic verder.
toen ik mijn eerst 3fm topic opendequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sinds ekstra weekend van afgelopen vrijdag
Ge-wel-dige plaatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:35 schreef ScottTracy het volgende:
Ik tune weer even in trouwens.
Lekker om binnen te komen met Cypress Hill.Insane in the membrane!
Ik ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
Het is dat jullie het zeiden, anders had ik Fransje er niet uitgehaald
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Scheelt wel iets je hebt vandaag al 1/6 de topic vol gekletst
Eens moest je eerste keer wordenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:38 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
toen ik mijn eerst 3fm topic opende
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eens moest je eerste keer worden
zekersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Eens moest je eerste keer worden
Preciesquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:40 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Komen wij met ons 1/3de topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |