quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee, dat is van ver na mijnt ijdquote:
Snoozen is wel altijd fijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mij is het ook al wekenlang gem. 6 uur
![]()
Gister had ik mij ook een uur verslapen, snooze
Een echte lapohunter heeft in een keer de lapo, zonder eerst een vijfpo te makenquote:
P & F is baasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat is van ver na mijnt ijd, de goede tekenfilms zijn van mijn generatie.
Ja, Ayça is een amateur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een echte lapohunter heeft in een keer de lapo, zonder eerst een vijfpo te maken_!
ken ik niet..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef Rookert het volgende:
Montana
Dat was zó vet, soort grote kat die Indiana Jones deed, supervet
Tsk, tsk.quote:
Indiana Jones meets Garfield, wat is er nou cooler dan datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schaam je
Hij heette ook Montana Jones
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Indiana Jones meets Garfield, wat is er nou cooler dan dat.
Sowieso, de pulp van tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zei toch: de vetste tekenfilms zijn van toen wij klein waren.
Maar ik ga nu als de sodemieter studeren, dus later.
Hij kent het hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, Montana was echt meester.![]()
Je moet ook niet naar het meisje kijken, maar naar het haarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat je ook gelijk een boggel in je rug maken, zodat je net zoals haar kan staan?
LATEN WE LEKKER LINK GAAN DOENquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk, is van mijn jeugd. Of Darkwing Duck (bij Disney Festival)...
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.quote:
900+ maar hoor in Leiden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.
Tevens kun je wel merken dat de faculteit rechten nu tentamenweek heeft, gezien de driehonderduizendachterntwintig rechtenstuudjes die mijn studieplaats in de bieb bezet hielden.
En ik was er één van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.
Tevens kun je wel merken dat de faculteit rechten nu tentamenweek heeft, gezien de driehonderduizendachterntwintig rechtenstuudjes die mijn studieplaats in de bieb bezet hielden. Moest ik weer rechtsomkeert maken.
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar het meisje kijken, maar naar het haar.
Ik ben net terug van de kapper. Het is korter geworden dan ik in mijn gedachten had. Achja, de dode puntjes zijn eraf... Pony is bijgeknipt. okay.
Ja, maar damn, ik heb de bieb nog nooit zo vol gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
900+ maar hoor in Leiden.
Ze willen uitbreiden naar 1100
Hoeveel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Ayca het volgende:
Het blijkt dus dat ik zaterdag ik de top 5 zat van de meeste post
5. 222quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel?
En troost je: bilmiyorem zit al maandenlang dagelijks in de top 10.
Ik zag dat ze 2 of 3 weken achtermekaar zelfs op #2 stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel?
En troost je: bilmiyorem zit al maandenlang dagelijks in de top 10.
Ja, maar hoeveel posts danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
5![]()
Gelukkig is er iemand met nog minder leven ja
we hadden echt schijtonderwerpenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag dat ze 2 of 3 weken achtermekaar zelfs op #2 stond.
Laatst had ze iets van 680 of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:32 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 18 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 385 Otis2.0
02. 350 Bilmiyorem
Ja, en ze blijven maar vragen stellen. Meestal probeer ik kortaf te antwoorden: "ja, ja, nee, ja, euuh"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijn.
Daarom ga ik naar de Turk die niet zo heel goed Nederlands kan, hij valt me tenminste niet lastig met geneuzel. Wel biedt hij me elke keer een kop koffie of thee aan, dat is nog eens servicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, en ze blijven maar vragen stellen. Meestal probeer ik kortaf te antwoorden: "ja, ja, nee, ja, euuh"
Knipt hij ook meisjes haarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de Turk die niet zo heel goed Nederlands kan, hij valt me tenminste niet lastig met geneuzel. Wel biedt hij me elke keer een kop koffie of thee aan, dat is nog eens service.
Ja, jij zat op nr. 5. Ik zat op nr. 4.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Ayca het volgende:
Het blijkt dus dat ik zaterdag ik de top 5 zat van de meeste post
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en hij knipt in ieder geval zoals je het wilt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijn.
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, jij zat op nr. 5. Ik zat op nr. 4.
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en knipt in ieder geval zoals je het wilt.
Ze hebben één mannelijke en twee vrouwelijke kappers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Knipt hij ook meisjes haar? Hehe, dat is wel chill
Ik ga ook naar een Turkse kapsalon. 14 euro kostte het volgens mij, niet zo duur volgens mij aangezien het er wel allemaal uitziet als een dure kapperszaak. wel tevreden mee, behalve dat ze altijd te veel eraf knippen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en hij knipt in ieder geval zoals je het wilt.
Nou, oké, de kans dat een Turkse kapper je goed knipt is in ieder geval groter, zal ik dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!
Ze zeggen altijd 'Koku zaten sende'.
Bij vrouwen zie je het verschil toch niet, of het nou 5 of 6 cm korter isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!
Ze zeggen altijd 'Koku zaten sende'.
Sick heyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Ayca het volgende:
Nee 1x per jaarsoms 2
is wel genoeg hoor
ik wil het nu sowieso iets langer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Gratau het volgende:
[..]
das wel luxe, alleen om haar naar turkije
Nou, ik wilde er 15 cm af hebben, maar de kapster knipte zeker 25 cm eraf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij vrouwen zie je het verschil toch niet, of het nou 5 of 6 cm korter is.
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er 15 cm af hebben, maar de kapster knipte zeker 25 cm eraf.
Samequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeien.
Daarom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeien.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat denken jullie, gaat IHVK straks zoof zo
posten op FOK!?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoog stond? Ik heb het over zijn theorie-examen hè.
Doe ik heul niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet zo veel Evanescence luisteren
Ja, maar gezien zijn hoeveelheid posts op fok is er mischien weinig van dat leren gekomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoog stond? Ik heb het over zijn theorie-examen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou haast denken he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar gezien zijn hoeveelheid posts op fok is er mischien weinig van dat leren gekomen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:![]()
1 fout teveel weer! Prachtig.
Met dank aan dit topic.
Ah kut manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging weer 30 euro ofzo? Ga eens leren![]()
Ach joh, jij hebt toch geen auto nodig, je wordt op handen gedragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef IHVK het volgende:
Okey ik ga eten, veel plezier met uitlachen.
Wat een kaas, gaat hij zelfs voor zessen al eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef IHVK het volgende:
Okey ik ga eten, veel plezier met uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag SE te erg verpest.. en kan niet herkansen, tijdens herkansing moet ik de vakken van maandag inhalen. Maar dit vak moet ik voldoende staan, anders mag je niet over.![]()
![]()
Nog maar 2 toetsen.
Maar ben wel blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar leren, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb geen toetsen meer. Met nog 2 toetsen bedoelde ik dat ik nog 2 toetsen heb om dat vak op te halen, want je moet een voldoende staan om over te mogen. Een jongen heeft me net aangeboden om mijn toets te herkansen.. risico nemen of niet.quote:
Ik ben een pure Turk.![]()
Oehh, toetsen voor meisjes herkansen, kusjes vragen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb geen toetsen meer. Met nog 2 toetsen bedoelde ik dat ik nog 2 toetsen heb om dat vak op te halen, want je moet een voldoende staan om over te mogen. Een jongen heeft me net aangeboden om mijn toets te herkansen.. risico nemen of niet.Cool story, Hansel.![]()
Laat me lekker genieten van deze nerdliefde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:57 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Oehh, toetsen voor meisjes herkansen, kusjes vragen.
Hij stalkt me en nu komt het een keer goed van pas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
spoilersquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:14 schreef Ayca het volgende:
Het spijt ik zal geen spoilers meer plaatsenkom terug!!!
waar is iedereen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:43 schreef Rookert het volgende:
[..]
Ach joh, jij hebt toch geen auto nodig, je wordt op handen gedragen![]()
Ja twee keer één fout teveel is wel lullig, maar goed, blijft kwestie van leren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:49 schreef wikwakka2 het volgende:
Damn, dat zuigt wel. Je kan niet meteen weer voor morgen een nieuw examen reserveren of zo? Soms is het ook een kwestie van geluk hebben.
Ik heb alweer nieuwe gereserveerd voor snel.![]()
@Bilmiyorem: ze hebben je groetjes niet doorgegeven![]()
Maar niet zoveel rondhangen hier inderdaad, is veel beter voor je.![]()
![]()
lolzquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:00 schreef Ayca het volgende:
Ha die slayage, bedankt dat je er bentik was bijna mijn farm vergeten
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
oa dezequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef Ayca het volgende:
Wat was die ene site ook al weer? van die tips?
http://www.farmvilles.com/Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Waarom dan wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
Zo voel ik mij nu, maar niet vanwege de caffeïne.
![]()
![]()
2 weken extra vakantie is leuk, maar je kan ook teveel fokken.
Iemand films die je gezien MOET hebben?
Ik heb veel klassiekers niet gezien, dus doe je best.![]()
![]()
gangs of new yorkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef IHVK het volgende:
2 weken extra vakantie is leuk, maar je kan ook teveel fokken.
Iemand films die je gezien MOET hebben?
Ik heb veel klassiekers niet gezien, dus doe je best.
![]()
kijk je vaak films anders ken ik ook wel paar populaire
mundus vult decipi![]()
Kill bill 1/2.
500 days of summer
das leben der andern
Goodbye lenin
Leon the professional
Requiem for a dream
American beauty
The machinist
Ex drummer (vlaamse film, maar echt super!)
Trainspotting
Zombieland
Pan's labyrinth
Fight club
Smokin' aces
Allemaal toch wel goed op zijn minst.
Cool story, Hansel.![]()
Doe maar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef Gratau het volgende:
[..]
gangs of new york![]()
kijk je vaak films anders ken ik ook wel paar populaire![]()
Cool, veel nog niet gezien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Kill bill 1/2.
500 days of summer
das leben der andern
Goodbye lenin
Leon the professional
Requiem for a dream
American beauty
The machinist
Trainspotting
Zombieland
Pan's labyrinth
Fight club
Smokin' aces
En die andere zijn inderdaad heel leuk.![]()
Ik moet een electronic take home exam doen, maar sommige vragen zijn zo $@^#$^* dat mijn hoofd nu helemaal op hol aan het slaan isquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Ze zijn niet vergeten de groetjes te doen, he. Ze wilden het gewoon niet doen, jaloers dat ik speciaal de groeten aan jou doe. Jij bent ook veel aanwezig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:03 schreef IHVK het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Ja twee keer één fout teveel is wel lullig, maar goed, blijft kwestie van leren.
Ik heb alweer nieuwe gereserveerd voor snel.![]()
@Bilmiyorem: ze hebben je groetjes niet doorgegeven![]()
Maar niet zoveel rondhangen hier inderdaad, is veel beter voor je.
Volgens mij ook.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ze zijn niet vergeten de groetjes te doen, he. Ze wilden het gewoon niet doen, jaloers dat ik speciaal de groeten aan jou doe. Jij bent ook veel aanwezig.![]()
Maar Klopt.
Maar ik heb 2 weken extra vakantie. Dus het maakt het ietsjes minder erg.![]()
Departed heb ik gezien, was inderdaad goed.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Gratau het volgende:
gangs of new york
taken
the departed
no country for old men
beste films![]()
goede filmsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:30 schreef wikwakka2 het volgende:
Kill bill 1/2.
500 days of summer
das leben der andern
Goodbye lenin
Leon the professional
Requiem for a dream
American beauty
The machinist
Trainspotting
Zombieland
Pan's labyrinth
Fight club
Smokin' aces
![]()
deze moet ik nog zienIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Affedersiniz, ek yakin telefon nerede?
Memnun oldum. Bana yardim edebilir misiniz? Kitapçi istiyorum. Bir masa ayirtmak istiyorum. Et yemiyorum.¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
moest je zeker kijken op schoolquote:
-Rabia Al-Basri![]()
Damn je wilt wel veel dingen tegelijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Ensaf het volgende:
Memnun oldum. Bana yardim edebilir misiniz? Kitapçi istiyorum. Bir masa ayirtmak istiyorum. Et yemiyorum.![]()
![]()
Je wilt wel veel hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:37 schreef Ensaf het volgende:
Memnun oldum. Bana yardim edebilir misiniz? Kitapçi istiyorum. Bir masa ayirtmak istiyorum. Et yemiyorum.
![]()
![]()
there will be bloodquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef IHVK het volgende:
[..]
Departed heb ik gezien, was inderdaad goed.
the bourne ultimatum
goodwill hunting
once upon a time in america
memento
genoeg keuze ihvk
mundus vult decipi![]()
Minder erg, maar toch zonde van je tijd. Veel betere dingen te doen dan achter de pc hangen. Ik probeer er nu een beetje uit te komen, door me op 1 ding tegelijk te richten. Moet je ook proberen, tijd winnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef IHVK het volgende:
[..]
Volgens mij ook.![]()
Maar Klopt.
Maar ik heb 2 weken extra vakantie. Dus het maakt het ietsjes minder erg.
Omdat ik het aanraad he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
Ik begin maar met Das Leben der Andern.
Verder ga ik jullie lijstjes wel af denk ik.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Damn je wilt wel veel dingen tegelijk.Hayir, affedersiniz, Anlamiyorum. Bana yardim edebilir misiniz?quote:¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
sasikd daiop marit?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Ensaf het volgende:
[..]
[..]
Hayir, affedersiniz, Anlamiyorum. Bana yardim edebilir misiniz?
mundus vult decipi![]()
Oja en we zijn beide gymnasiasten natuurlijk Ayça, dat speelt ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, maar jij postte het met meerdere films. Ik zei speciaal over die film dat die vet is. Vraag ihvk maar door wie hij hem gaat kijken.quote:En nu ben ik weer weg.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:42 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik heb hem twee keer gezien.Oa op school.
-Rabia Al-Basri![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
Oja en we zijn beide gymnasiasten natuurlijk Ayça, dat speelt ook mee.Grieks, LatijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Stoffige, dode talen, voor saaie, stoffige mensen
.
Cool story, Hansel.![]()
Weet jij veel over Wating Line Distributions?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef Gratau het volgende:
[..]
kies mij
ik weet niet veel maar kan het proberenCool story, Hansel.![]()
Die 2 keer zakken voor hun theorie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Grieks, Latijn. Stoffige, dode talen, voor saaie, stoffige mensen
.
![]()
![]()
Kies mij!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Moet ik nu kiezen tussen wik en Bilmiyorem?
Gemeen hoor.
Ik ben een goeie derde¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
Goed voorbeeld, boeken stampen, dat kunnen ze, maar het in de praktijk brengen, ho maarquote:.
Cool story, Hansel.![]()
Haar Griekse rijtjes in haar hoofd aan het stampen, natuurlijk. Of haar kamer aan het stofzuigen, vanwege al dat stofquote:.
Cool story, Hansel.![]()
e=mc2 ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Weet jij veel over Wating Line Distributions?
mundus vult decipi![]()
hahahahquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, boeken stampen, dat kunnen ze, maar het in de praktijk brengen, ho maar.
mundus vult decipi![]()
HEY IK BEN HIER VERDOMME GEZAKT VOOR THEORIE HOOR.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:52 schreef wikwakka2 het volgende:
Inderdaad, vandaag is toch al een kutdag, dus dit lucht wel een beetje op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kunnen gymnasiasten niet bedenken, is te praktisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:54 schreef wikwakka2 het volgende:
Je kan wel meerdere films tegelijkertijd aanzetten, hoor.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef IHVK het volgende:
[..]
HEY IK BEN HIER VERDOMME GEZAKT VOOR THEORIE HOOR.
Technisch gezien heb je hem al een keer gehaald, toch? Ook al is het een paar jaar geledenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Cool story, Hansel.![]()
Ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Technisch gezien heb je hem al een keer gehaald, toch? Ook al is het een paar jaar geleden.
Mooie tijden.![]()
Al die chemische stoffen met biologie hebben je mischieng een goed gedaan, ihvk.quote:Cool story, Hansel.![]()
mischieng.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:56 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Al die chemische stoffen met biologie hebben je mischieng een goed gedaan, ihvk.![]()
Ik denk dat Fok! toch echt de hoofdschuldige was en mijn discipline.
Vreemd genoeg haal ik wel mijn tentamens.![]()
En omdat het gister blue monday was, daarom faalde jouw dag vandaag ook wik.
Maar goed het is alweer voorbij, denk aan leuke dingen.
Zoals koffie.![]()
Mischien moeten ze de dienstplicht maar weer verplichten, had ik mischien nog een greintje discipline gehadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:57 schreef IHVK het volgende:
[..]
mischieng.![]()
Ik denk dat Fok! toch echt de hoofdschuldige was en mijn discipline.
Vreemd genoeg haal ik wel mijn tentamens..
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:44 schreef IHVK het volgende:
Oja en we zijn beide gymnasiasten natuurlijk Ayça, dat speelt ook mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doe ik het weerquote:. Maar vandaag mag het, gezien mijn huidige gemoedstoestand.
Cool story, Hansel.![]()
Ach, ik mag ook het Nederlandse leger in.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef IHVK het volgende:
als we je naturaliseren tot Turk mag je in het Turkse leger.Cool story, Hansel.![]()
True.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:03 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ach, ik mag ook het Nederlandse leger in.
Maar als je moet ga je sneller
12 minuten.![]()
![]()
quote:quote:.
Maar weer eens een goed voorbeeld van gymnasiasten die iets in de praktijk proberen te brengen.Cool story, Hansel.![]()
En uitstellen zijn we gelukkig heel goed in hier.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef Ayca het volgende:
Maar dat kan je dan ook weer 40 jaar uitstellen ofzo![]()
Dit bewijst meer wat voor nepturk je bent. Landverrader. Voor wie denk je dat je moet kiezen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:45 schreef IHVK het volgende:
Moet ik nu kiezen tussen wik en Bilmiyorem?
Gemeen hoor.
Jup.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er met die minuten? Ben je een film aan het laagladen.
Ik moet ook eens wat films bekijken.
7 nu.![]()
![]()
De correcte vertaling van 'down' is eerder omlaag dan alleen laag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er met die minuten? Ben je een film aan het laagladen.
Ik moet ook eens wat films bekijken.Cool story, Hansel.![]()
Er was zoveel liefde tussen ons en nu veeg je het in 1 keer weg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit bewijst meer wat voor nepturk je bent. Landverrader. Voor wie denk je dat je moet kiezen?
Wat doe je?![]()
![]()
Fok is niet echt een probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in mijn middelbare schooltijd FOK! nog niet had ontdekt.
Een SC reeks wel.![]()
![]()
Jij kan niet kiezen tussen Wik en mij en dan vraag je wat ik doe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef IHVK het volgende:
[..]
Er was zoveel liefde tussen ons en nu veeg je het in 1 keer weg.
Wat doe je?
![]()
Sana noluyo...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De correcte vertaling van 'down' is eerder omlaag dan alleen laag.
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij kan niet kiezen tussen Wik en mij en dan vraag je wat ik doe?![]()
Sana noluyo...![]()
![]()
Cool story, Hansel.![]()
Turkentopic is niet de enige schuldige.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat ben ik blij dat ik in mijn middelbare schooltijd FOK! nog niet had ontdekt.
![]()
Maar, hey ik werk er aan! Ik richt me sinds vandaag maar op 1 ding tegelijk. Heb net wat gelezen. Tv gekeken, gesport. Nu een beetje fok, allemaal los van elkaar!Ik ben een pure Turk.![]()
Gelukkig dat ook niet. Nu ik Bilmi zo zie, dank ik God op mijn blote knietjes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fok is niet echt een probleem.
Een SC reeks wel.
![]()
![]()
Mijn postcount per dag is ongeveer vertiendubbeld sinds ik in een SC postquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Fok is niet echt een probleem.
Een SC reeks wel..
Cool story, Hansel.![]()
Niet op je blote knieen. God mag je wel vaker bedanken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gelukkig dat ook niet. Nu ik Bilmi zo zie, dank ik God op mijn blote knietjes.
Ben trouwens niet de enige, alleen mijn postaantal is veel hoger, daarom valt het op.
JIj noemt mij landverrader.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jij kan niet kiezen tussen Wik en mij en dan vraag je wat ik doe?![]()
Sana noluyo...
Ik denk dat we weer ruzie gaan maken.![]()
Maar ik ben film kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Mijn postcount per dag is ongeveer vertiendubbeld sinds ik in een SC post.
![]()
![]()
Ja duh! Kijk die Hollander en mij, je kan niet kiezen. Kies voor je eigen soort.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef IHVK het volgende:
[..]
JIj noemt mij landverrader.
Ik denk dat we weer ruzie gaan maken.![]()
Maar ik ben film kijken.![]()
![]()
![]()
Kijkse enzo.
Er gebeuren rare dingetjes in m'n hoofd, komen rare stoffen vrij enzo.. kan ik ook niets aan doen weet je. Vraag maar aan ihvk, de bioloog, hij weet er meer over. Ik hoop dat je m'n probleem dan snapt, nare stofjes hoor..quote:Ik ben een pure Turk.![]()
TM, wat vind jij er van dat iedereen grond kan kopen in Turkije? Erdogan weg of niet?
Heb je weer aan de jonko's gezeten?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Er gebeuren rare dingetjes in m'n hoofd, komen rare stoffen vrij enzo.. kan ik ook niets aan doen weet je. Vraag maar aan ihvk, de bioloog, hij weet er meer over. Ik hoop dat je m'n probleem dan snapt, nare stofjes hoor..Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
TM, wat vind jij er van dat iedereen grond kan kopen in Turkije? Erdogan weg of niet?
![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Doe ik wel vaker, hoef je nu echt niet meer te vragen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je weer aan de jonko's gezeten?
Is haram, jwt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Doe ik wel vaker, hoef je nu echt niet meer te vragen..Cool story, Hansel.![]()
Hollanders hier?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ja duh! Kijk die Hollander en mij, je kan niet kiezen. Kies voor je eigen soort.![]()
Kijkse enzo.
¿sɐʍ puǝǝ uǝǝ ʞı sןɐ uǝzǝן ʞoo ʇɥɔıɹǝq ʇıp ǝɾ noZ![]()
Ibo is toch communist, herken je aan z'n prachtige liefde voor che. Haat de staat Turkije, dus zou hij zich vermommen tot moslim? Weg met de seculiere staat!Ik ben een pure Turk.![]()
Nee, serieus Slayage. Vind jij dit wel of niet normaal? Ik heb familie in Didim en er zijn nu heel veel buitenlanders. Lekker grond kopen. Vind je dat deze regel veranderd moet worden? Misschien is het goed voor de economie van Turkije, maar Turken die ergens niet mogen komen in Turkije zelf?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Bilmiyorem het volgende:
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet voor, maar praat het ook niet goed.Ik ben een pure Turk.![]()
Ja, hij kijkt mij iets te genoegzaam ofzo, vind em ook niet plezierig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:vind ik een stomme smiley, alsof hij zegt 'en nou opflikkeren, klootzak
'
.
deze is mijn favoriet.
![]()
Deze "quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef Min-e het volgende:
[..]
Ja, hij kijkt mij iets te genoegzaam ofzo, vind em ook niet plezierig.
deze is mijn favoriet.
" is sinds kort mijn favoriet.
![]()
![]()
Die is zo mogelijk nog achterbakser.
Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Deze "" is sinds kort mijn favoriet.
![]()
![]()
Die is zo mogelijk nog achterbakser.
is ook wel gemeen, lacht je gewoon keihard uit, maar dan met blosjes op zijn wangetjes.
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef Min-e het volgende:
[..]
is ook wel gemeen, lacht je gewoon keihard uit, maar dan met blosjes op zijn wangetjes.
is echt alsof je net een klein kind op zijn domme fout hebt gewezen en hem een knipoog geeft in de trant van 'het geeft niet, het is niet jouw schuld dat je dom bent'
.
Cool story, Hansel.![]()
In ieder geval wel vergevingsgezind, dat is dan wel weer aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]is echt alsof je net een klein kind op zijn domme fout hebt gewezen en hem een knipoog geeft in de trant van 'het geeft niet, het is niet jouw schuld dat je dom bent'
.
![]()
![]()
dit zijn van die paranoide "vatan elden gidiyor" verhalen over buitenlanders die grond opkopen in turkije om er weet ik veel wat mee te doen, net als die "weet je wel hoeveel staats bedrijven in buitenlandse handen zijn???"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Nee, serieus Slayage. Vind jij dit wel of niet normaal? Ik heb familie in Didim en er zijn nu heel veel buitenlanders. Lekker grond kopen. Vind je dat deze regel veranderd moet worden? Misschien is het goed voor de economie van Turkije, maar Turken die ergens niet mogen komen in Turkije zelf?
Begrijp me niet verkeerd, ik ben er niet voor, maar praat het ook niet goed.
AKP zet turkije in de uitverkoop![]()
moet je niet al te serieus nemen
-Rabia Al-Basri![]()
En het zal Turkije toch ook wel degelijk ten goede komen, bijvoorbeeld rijke buitenlanders die hun geld in turkije uitgeven e.d.?Cool story, Hansel.![]()
Elke vorm van kapitaalinstroom zal uiteindelijk ten goede komen van de Turkse economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
En het zal Turkije toch ook wel degelijk ten goede komen, bijvoorbeeld rijke buitenlanders die hun geld in turkije uitgeven e.d.?
![]()
probeer dat maar aan sommige turken uit te leggenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
En het zal Turkije toch ook wel degelijk ten goede komen, bijvoorbeeld rijke buitenlanders die hun geld in turkije uitgeven e.d.?
-Rabia Al-Basri![]()
Dat bedoel ik, neem nou een buitenlands echtpaar dat in Turkije in een groot huis van hun pensioen willen genieten. Die zorgen weer voor werkverschaffing en geven ook nog eens relatief veel geld uit in de lokale economie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:34 schreef Min-e het volgende:
[..]
Elke vorm van kapitaalinstroom zal uiteindelijk ten goede komen van de Turkse economie.Cool story, Hansel.![]()
dit gaat er dus niet in bij sommige turkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, neem nou een buitenlands echtpaar dat in Turkije in een groot huis van hun pensioen willen genieten. Die zorgen weer voor werkverschaffing en geven ook nog eens relatief veel geld uit in de lokale economie.
-Rabia Al-Basri![]()
Jep. Je verdient ook meer aan een buitenlander.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Die mensen vinden dat Turkije van de Turken is en alle buitenlanders uit het land moeten blijven, of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:43 schreef Slayage het volgende:
[..]
dit gaat er dus niet in bij sommige turken?
Cool story, Hansel.![]()
Het nadeel van vreemd kapitaal is dat de marktwerking meer afhankelijk is van de omliggende markten, maar dit wordt weer goedgemaakt doodat je natuurlijk ook weer profiteert van gunstige invloeden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Jep. Je verdient ook meer aan een buitenlander.
![]()
haha deze poster kwam ik ook gisteren tegen, vond wel lachen vooral ataturk natuurlijk, omdat veel turken zwaar beledigd zullen zijn hierdoor, wilde er ook een foto van maken maar was mn mobiel vergeten, ook effe op facebook plaatsen kijken of ik boze reacties krijg van turkse familie uit turkijequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
[ afbeelding ]
Dit gaat toch echt te ver..
![]()
te ver? vind van niet
-Rabia Al-Basri![]()
die mensen waar ik het over heb zitten ook hier, dus vraag maar aan hunquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Die mensen vinden dat Turkije van de Turken is en alle buitenlanders uit het land moeten blijven, of zo?
-Rabia Al-Basri![]()
ik heb die foto geplaatst met als commentaar: ATAMIZI NE HALE SOKMUS HOLLANDALILAR!!!
kijken of mensen gaan happen
-Rabia Al-Basri![]()
Als WWIII onstaat zullen we je uitleveren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:04 schreef Slayage het volgende:
ik heb die foto geplaatst met als commentaar: ATAMIZI NE HALE SOKMUS HOLLANDALILAR!!!
kijken of mensen gaan happen
![]()
![]()
Zou je het te ver vinden gaan als iemand waar jij om geeft zo op de foto werd gezet?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha deze poster kwam ik ook gisteren tegen, vond wel lachen vooral ataturk natuurlijk, omdat veel turken zwaar beledigd zullen zijn hierdoor, wilde er ook een foto van maken maar was mn mobiel vergeten, ook effe op facebook plaatsen kijken of ik boze reacties krijg van turkse familie uit turkije![]()
te ver? vind van niet
Ne mutlu insanim diyene.
judas!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:06 schreef Min-e het volgende:
[..]
Als WWIII onstaat zullen we je uitleveren.
-Rabia Al-Basri![]()
Haters, maak uzelf bekend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:52 schreef Slayage het volgende:
[..]
die mensen waar ik het over heb zitten ook hier, dus vraag maar aan hunCool story, Hansel.![]()
van mij mogen alle politici zo op de fotoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Zou je het te ver vinden gaan als iemand waar jij om geeft zo op de foto werd gezet?
Ne mutlu insanim diyene.
-Rabia Al-Basri![]()
Wel kinderachtig, had anders verwacht van jou. Mja boeie.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Slayage het volgende:
[..]
van mij mogen alle politici zo op de foto
Hoezo nou weer kinderachtig, het is een meningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel kinderachtig, had anders verwacht van jou. Mja boeie.. Mischien ben jij wel kinderachtig dat je je zo aanstelt
.
Cool story, Hansel.![]()
nee hoor het zijn allemaal vaderlandslievende mensen, sad but truequote:
-Rabia Al-Basri![]()
kinderachtigheid rules!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Wel kinderachtig, had anders verwacht van jou. Mja boeie.
-Rabia Al-Basri![]()
Sus ne olur sus artik lan. Her seye cevap verme..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoezo nou weer kinderachtig, het is een mening. Mischien ben jij wel kinderachtig dat je je zo aanstelt
.
als ze komen zal ik et postenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef Min-e het volgende:
Post ook even de reacties die je daarop krijgt hier, kunnen wij ook meelachen.
-Rabia Al-Basri![]()
En dat is de reden dat het extra grappig is om Ataturk belachelijk te maken? Ik ben niet voor Ataturk, maar dit gaat echt te ver. Ik durf te wedden dat je anders had gereageerd als het om Erdogan ging, terwijl je hier wel doet alsof je het bij alle politici goed vindt. Sorry dat ik het zeg, maar dit is typisch AKP. En zo geef je jullie een nog slechtere naam, als je dat iets kan schelen. Altijd verdedigen, maar als het over Ataturk gaat, lekker lachen en doen alsof het je niets kan schelen..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor het zijn allemaal vaderlandslievende mensen, sad but true
nee hoor wat borte postte is ook wel grappigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:27 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
En dat is de reden dat het extra grappig is om Ataturk belachelijk te maken? Ik ben niet voor Ataturk, maar dit gaat echt te ver. Ik durf te wedden dat je anders had gereageerd als het om Erdogan ging, terwijl je hier wel doet alsof je het bij alle politici goed vindt. Sorry dat ik het zeg, maar dit is typisch AKP. En zo geef je jullie een nog slechtere naam, als je dat iets kan schelen. Altijd verdedigen, maar als het over Ataturk gaat, lekker lachen en doen alsof het je niets kan schelen..
ataturk is natuurlijk een heilige huisje in turkije, waarom denk je dat youtube niet bereikbaar is?![]()
en ja heilige huisjes belachelijk maken is wel extra leuk uiteraard
oja, dus niet wedden met mij
-Rabia Al-Basri![]()
Die Erdogan wordt anders ook steeds heiliger!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef Slayage het volgende:
[..]
nee hoor wat borte postte is ook wel grappig
ataturk is natuurlijk een heilige huisje in turkije, waarom denk je dat youtube niet bereikbaar is?![]()
en ja heilige huisjes belachelijk maken is wel extra leuk uiteraard
![]()
Wat schiet je daarmee op? Je bent alleen maar bezig met provoceren, voor je eigen vermaak. Wil je niet dat het probleem wordt opgelost? Niet dat jij dat in je eentje kan, maar zo zaai je wel haat. Waarom laat je het niet gewoon rusten?Ik ben een pure Turk.![]()
welk probleem?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Die Erdogan wordt anders ook steeds heiliger!![]()
Wat schiet je daarmee op? Je bent alleen maar bezig met provoceren, voor je eigen vermaak. Wil je niet dat het probleem wordt opgelost? Niet dat jij dat in je eentje kan, maar zo zaai je wel haat. Waarom laat je het niet gewoon rusten?
-Rabia Al-Basri![]()
Het is verder niet m'n bedoeling om jou aan te vallen, maak me er zelf ook wel eens schuldig aan, niet dat ik het meen, maar soms zijn de reacties wel grappig. Maar eigenlijk is het gewoon dom. Provoceren voor eigen vermaak is gewoon dom.Ik ben een pure Turk.![]()
Nog 1 keer: waarom is het bij politici grappig? Zou je het bijvoorbeeld ook grappig vinden als iemand dit met jouw moeder doet? Politici zijn ook maar mensen. Zoals jij en ik.Ik ben een pure Turk.![]()
Volgens mij maak jij je er drukker over dan hij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ataturk = heilig.
Waarom zou je het uitlokken? Laat het gewoon.Cool story, Hansel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
NIemand is heilig, persoonsverheerlijking.
Sus ne olur sus artik lan. Her seye cevap verme..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij je er drukker over dan hij.
![]()
Om er serieus op in te gaan: ik probeer m'n medemens ergens op te wijzen, verder is de keus aan hem of hij het er mee eens is of niet. Ik vind het gewoon kinderachtig gedrag en hoop dat hij het verandert, niet aan mij om daarover te beslissen, maar voel me verplicht er iets over te zeggen.Ik ben een pure Turk.![]()
Het is in dit geval zeer duidelijk dat het grappig is bedoeld, dus ik zie niet in waarom het zo erg is. Er wordt niemand kwaad mee gedaan ,wat relativering en humor moet kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nog 1 keer: waarom is het bij politici grappig? Zou je het bijvoorbeeld ook grappig vinden als iemand dit met jouw moeder doet? Politici zijn ook maar mensen. Zoals jij en ik.
![]()
(Er zijn wel grenzen natuurlijk, maar die gaan voor mij in bij moedwillige schade berokkenen).![]()
Ok, je hebt hem op jouw mening gewezen. Waarom dan nog gaan zitten doordrammenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:39 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Sus ne olur sus artik lan. Her seye cevap verme..![]()
Om er serieus op in te gaan: ik probeer m'n medemens ergens op te wijzen, verder is de keus aan hem of hij het er mee eens is of niet. Ik vind het gewoon kinderachtig gedrag en hoop dat hij het verandert, niet aan mij om daarover te beslissen, maar voel me verplicht er iets over te zeggen.?
Cool story, Hansel.![]()
Jup.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk was het nou, das leben der andern?![]()
nee man is Leukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Bilmiyorem het volgende:
Het is verder niet m'n bedoeling om jou aan te vallen, maak me er zelf ook wel eens schuldig aan, niet dat ik het meen, maar soms zijn de reacties wel grappig. Maar eigenlijk is het gewoon dom. Provoceren voor eigen vermaak is gewoon dom.
-Rabia Al-Basri![]()
omdat het leuk isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:36 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ataturk = heilig.
Waarom zou je het uitlokken? Laat het gewoon.
-Rabia Al-Basri![]()
Welke staat als volgende op je lijst? Ex Drummer zou ik kiezen, is weer iets totaal anders maar wel zeer tof.quote:
Wel absurd af en toe, daar moet je tegen kunnen.
Cool story, Hansel.![]()
insgelijksquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik ben weg. Het was leuk je gesproken te hebben Orhan abi.![]()
-Rabia Al-Basri![]()
daarom is schoppen tegen ataturk leuk, omdat het pure persoonsverheerlijking isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef Min-e het volgende:
[..]
NIemand is heilig, persoonsverheerlijking.
-Rabia Al-Basri![]()
politici zijn publieke personen en daar kan je makkelijk tegen schoppen uiteraardquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
Nog 1 keer: waarom is het bij politici grappig? Zou je het bijvoorbeeld ook grappig vinden als iemand dit met jouw moeder doet? Politici zijn ook maar mensen. Zoals jij en ik.
-Rabia Al-Basri![]()
Weet nog niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welke staat als volgende op je lijst? Ex Drummer zou ik kiezen, is weer iets totaal anders maar wel zeer tof.
Wel absurd af en toe, daar moet je tegen kunnen.
Comedy | Crime | Drama | Horror |
Ja precies in hoeverre speelt het horror aspect mee?![]()
Absurditeit kan ik wel tegen.![]()
het eindequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk was het nou, das leben der andern?
![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
Horrorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef IHVK het volgende:
[..]
Weet nog niet.
Comedy | Crime | Drama | Horror |
Ja precies in hoeverre speelt het horror aspect mee?![]()
Absurditeit kan ik wel tegen.? Totaal niet. Hooguit wat drama.
Cool story, Hansel.![]()
Okey. Nou ik zie morgen wel, bij de volgende film val ik geheid in slaap.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:50 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Horror? Totaal niet. Hooguit wat drama.
![]()
![]()
ik dacht toen ik em in het filmhuis zagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:51 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja. Was wel.![]()
Maar het raakte me niet heel erg ofzo, misschien ben ik te moe.
"nee, neee, neeeee wat doe je?? stop ajb!!! het komt goed!!! neeeeee"
![]()
![]()
-Rabia Al-Basri![]()
chillquote:Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ik had meer zoiets van, okey dit gaat sowieso fout (vanaf toen ze aan het artikel begonnen zeg maar), kijken hoe erg ze de lul zijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik dacht toen ik em in het filmhuis zag
"nee, neee, neeeee wat doe je?? stop ajb!!! het komt goed!!! neeeeee"
![]()
![]()
Ik had verwacht dat die stasi man gemarteld zou worden ofzo, dus viel wel mee achteraf.![]()
![]()
Heb echt een geheugen van niks, titel komt me wel bekend voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:45 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Welk was het nou, das leben der andern?
![]()
Ik ga maar slapen, nu maar een extra wekker zetten voor het geval mijn andere niet afgaat.
Cool story, Hansel.![]()
Trusten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:57 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik ga maar slapen, nu maar een extra wekker zetten voor het geval mijn andere niet afgaat.
![]()
![]()
Oh en je moet natuurlijk ook Der Untergang kijken als je die nog niet hebt gezien.
Cool story, Hansel.![]()
ik moet weer eens naar de film man, ben al een tijdje niet geweest, heb avatar niet eens gezien![]()
morgen staat het weer eens een keer in de planning![]()
ik heb laatst trouwens bright star gezien van jane campion die film is![]()
![]()
![]()
wat quotes van de film![]()
![]()
![]()
"A thing of beauty is a joy forever. Its loveliness increases. It will never pass into nothingness."
"I almost wish we were butterflies, and lived but three summer days. Three such days with you I could fill with more delight than fifty common years could ever contain."Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Ja die moet ik ook nog zien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
Oh en je moet natuurlijk ook Der Untergang kijken als je die nog niet hebt gezien.
![]()
![]()
Je mist weinig aan avatar vind ik.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef Slayage het volgende:
ik moet weer eens naar de film man, ben al een tijdje niet geweest, heb avatar niet eens gezien![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"A thing of beauty is a joy forever. Its loveliness increases. It will never pass into nothingness."
"I almost wish we were butterflies, and lived but three summer days. Three such days with you I could fill with more delight than fifty common years could ever contain."![]()
Maar jouw film klinkt wel beest.![]()
Ik ga ook slapen trouwens. Moe.
Trusten.![]()
![]()
Ja jij was het laatst van de quotes, onthoud je die?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef Slayage het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
"I almost wish we were butterflies, and lived but three summer days. Three such days with you I could fill with more delight than fifty common years could ever contain."
(Ik kijk naar een film en dan weet ik meestal na een tijd niet eens meer waar het over ging, het gevoel wat het achterliet is het enige wat blijft hangen).![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:59 schreef wikwakka2 het volgende:
-Rabia Al-Basri
Forum Opties Forumhop: Hop naar: