quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Nee, dat is van ver na mijnt ijdquote:
Snoozen is wel altijd fijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Bij mij is het ook al wekenlang gem. 6 uur
![]()
Gister had ik mij ook een uur verslapen, snooze
Een echte lapohunter heeft in een keer de lapo, zonder eerst een vijfpo te makenquote:
P & F is baasquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, dat is van ver na mijnt ijd, de goede tekenfilms zijn van mijn generatie.
Ja, Ayça is een amateur.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een echte lapohunter heeft in een keer de lapo, zonder eerst een vijfpo te maken_!
ken ik niet..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:52 schreef Rookert het volgende:
Montana
Dat was zó vet, soort grote kat die Indiana Jones deed, supervet
Tsk, tsk.quote:
Indiana Jones meets Garfield, wat is er nou cooler dan datquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:59 schreef Rookert het volgende:
[..]
Schaam je
Hij heette ook Montana Jones
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Indiana Jones meets Garfield, wat is er nou cooler dan dat.
Sowieso, de pulp van tegenwoordigquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik zei toch: de vetste tekenfilms zijn van toen wij klein waren.
Maar ik ga nu als de sodemieter studeren, dus later.
Hij kent het hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:19 schreef TheMagnificent het volgende:
Inderdaad, Montana was echt meester.![]()
Je moet ook niet naar het meisje kijken, maar naar het haarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Laat je ook gelijk een boggel in je rug maken, zodat je net zoals haar kan staan?
LATEN WE LEKKER LINK GAAN DOENquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Tuurlijk, is van mijn jeugd. Of Darkwing Duck (bij Disney Festival)...
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.quote:
900+ maar hoor in Leiden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.
Tevens kun je wel merken dat de faculteit rechten nu tentamenweek heeft, gezien de driehonderduizendachterntwintig rechtenstuudjes die mijn studieplaats in de bieb bezet hielden.
En ik was er één van.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
hij is nu wel klaar hoor, dat ding duurt 30-40 minuten max.
Tevens kun je wel merken dat de faculteit rechten nu tentamenweek heeft, gezien de driehonderduizendachterntwintig rechtenstuudjes die mijn studieplaats in de bieb bezet hielden. Moest ik weer rechtsomkeert maken.
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Je moet ook niet naar het meisje kijken, maar naar het haar.
Ik ben net terug van de kapper. Het is korter geworden dan ik in mijn gedachten had. Achja, de dode puntjes zijn eraf... Pony is bijgeknipt. okay.
Ja, maar damn, ik heb de bieb nog nooit zo vol gezienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:45 schreef Rookert het volgende:
[..]
900+ maar hoor in Leiden.
Ze willen uitbreiden naar 1100
Hoeveel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Ayca het volgende:
Het blijkt dus dat ik zaterdag ik de top 5 zat van de meeste post
5. 222quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel?
En troost je: bilmiyorem zit al maandenlang dagelijks in de top 10.
Ik zag dat ze 2 of 3 weken achtermekaar zelfs op #2 stond.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:47 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hoeveel?
En troost je: bilmiyorem zit al maandenlang dagelijks in de top 10.
Ja, maar hoeveel posts danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef Ayca het volgende:
[..]
5![]()
Gelukkig is er iemand met nog minder leven ja
we hadden echt schijtonderwerpenquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:48 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik zag dat ze 2 of 3 weken achtermekaar zelfs op #2 stond.
Laatst had ze iets van 680 of zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:50 schreef Bortecinem het volgende:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:32 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van maandag 18 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 385 Otis2.0
02. 350 Bilmiyorem
Ja, en ze blijven maar vragen stellen. Meestal probeer ik kortaf te antwoorden: "ja, ja, nee, ja, euuh"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijn.
Daarom ga ik naar de Turk die niet zo heel goed Nederlands kan, hij valt me tenminste niet lastig met geneuzel. Wel biedt hij me elke keer een kop koffie of thee aan, dat is nog eens servicequote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Julis het volgende:
[..]
Ja, en ze blijven maar vragen stellen. Meestal probeer ik kortaf te antwoorden: "ja, ja, nee, ja, euuh"
Knipt hij ook meisjes haarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:53 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Daarom ga ik naar de Turk die niet zo heel goed Nederlands kan, hij valt me tenminste niet lastig met geneuzel. Wel biedt hij me elke keer een kop koffie of thee aan, dat is nog eens service.
Ja, jij zat op nr. 5. Ik zat op nr. 4.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef Ayca het volgende:
Het blijkt dus dat ik zaterdag ik de top 5 zat van de meeste post
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en hij knipt in ieder geval zoals je het wilt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:46 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kappers volgens je aanwijzingen nooit op, eigenwijze klojo's die het zijn.
Jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef GenusButeo het volgende:
[..]
Ja, jij zat op nr. 5. Ik zat op nr. 4.
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en knipt in ieder geval zoals je het wilt.
Ze hebben één mannelijke en twee vrouwelijke kappers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:55 schreef Julis het volgende:
[..]
Knipt hij ook meisjes haar? Hehe, dat is wel chill
Ik ga ook naar een Turkse kapsalon. 14 euro kostte het volgens mij, niet zo duur volgens mij aangezien het er wel allemaal uitziet als een dure kapperszaak. wel tevreden mee, behalve dat ze altijd te veel eraf knippen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dan moet je naar een Turkse kapper. Die hebben er serieus meer verstand van. Plus het is twee keer zo goedkoop. Ik ging eerst naar een Nederlandse kapper waar dan zo'n jong stagelopend delletje me mocht knippen voor 21 euro (weggegooid geld). De Turkse kapper vraagt er maar 10 euro voor en hij knipt in ieder geval zoals je het wilt.
Nou, oké, de kans dat een Turkse kapper je goed knipt is in ieder geval groter, zal ik dan maar zeggen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!
Ze zeggen altijd 'Koku zaten sende'.
Bij vrouwen zie je het verschil toch niet, of het nou 5 of 6 cm korter isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:56 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Turkse kappers knippen ook altijd meer dan je wilt!!
Ze zeggen altijd 'Koku zaten sende'.
Sick heyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef Ayca het volgende:
Nee 1x per jaarsoms 2
is wel genoeg hoor
ik wil het nu sowieso iets langer
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Gratau het volgende:
[..]
das wel luxe, alleen om haar naar turkije
Nou, ik wilde er 15 cm af hebben, maar de kapster knipte zeker 25 cm eraf.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Bij vrouwen zie je het verschil toch niet, of het nou 5 of 6 cm korter is.
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nou, ik wilde er 15 cm af hebben, maar de kapster knipte zeker 25 cm eraf.
Samequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeien.
Daarom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:04 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Damn, 25cm is wel meer dan ik in twee jaar kan alten groeien.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat denken jullie, gaat IHVK straks zoof zo
posten op FOK!?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoog stond? Ik heb het over zijn theorie-examen hè.
Doe ik heul niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef Rookert het volgende:
[..]
Niet zo veel Evanescence luisteren
Ja, maar gezien zijn hoeveelheid posts op fok is er mischien weinig van dat leren gekomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:12 schreef TheMagnificent het volgende:
Hoog stond? Ik heb het over zijn theorie-examen hè.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zou haast denken he.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, maar gezien zijn hoeveelheid posts op fok is er mischien weinig van dat leren gekomen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:![]()
1 fout teveel weer! Prachtig.
Met dank aan dit topic.
Ah kut manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Daar ging weer 30 euro ofzo? Ga eens leren![]()
Ach joh, jij hebt toch geen auto nodig, je wordt op handen gedragenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef IHVK het volgende:
Okey ik ga eten, veel plezier met uitlachen.
Wat een kaas, gaat hij zelfs voor zessen al eten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:42 schreef IHVK het volgende:
Okey ik ga eten, veel plezier met uitlachen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een pure Turk.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:30 schreef Bilmiyorem het volgende:
vandaag SE te erg verpest.. en kan niet herkansen, tijdens herkansing moet ik de vakken van maandag inhalen. Maar dit vak moet ik voldoende staan, anders mag je niet over.![]()
![]()
Nog maar 2 toetsen.
Maar ben wel blij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar leren, succesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: