abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77063307
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:45 schreef freiss het volgende:
Ik heb opdracht 1 en 3 uitgevoerd, niet echte problemen tegengekomen:

- Bij het invoeren van de naam van een subleague, ik probeerde een hele lange naam in te vullen. Je kan heel veel invullen in het tekstvakje, maar hij laat daarna maar een deel zien. Misschien moet er dan een limiet komen op hoeveel je in kan vullen.
Slim, ook al iets geprobeerd dat niet al gedaan was.
Volgens mij was er een limiet van 40 karakters, of was dat bij de beschrijving van de subleague?

Hoeveel karakters zijn er uiteindelijk in de naam terecht gekomen?
quote:
- Het wachtwoord wijzigen gaat niet helemaal vlekkeloos. Het is een beetje vreemd, want soms lijkt hij de switch van openbare subleague naar niet-openbare subleague niet goed te pakken. Wordt het overzicht wel goed ververst? Ik had namelijk het gevoel dat als je eerst het wachtwoord wijzigt en op dat knopje drukt, en daarna de omschrijving wijzigt, het vakje wachtwoord leeg laat, en op wijzigen klikt, dat hij dan het wachtwoord verwijdert. Ik kan het dus niet helemaal zien omdat het overzicht niet goed lijkt te verversen
Ah, dat wel/niet openbaar heb ik net ook gemeld gezien.
Even kijken of dat opgelost kan worden.

En het zou fijn zijn dat je ziet dat het wachtwoord daadwerkelijk ook gewijzigd is, dat is ook al een keer gemeld.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77063435
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef freiss het volgende:
In het teammanagement: misschien moet daar dat linkje "gebruik lijst van teams/rollen" gewijzigd worden. Als je ze namelijk op team selecteert, staat er nog "gebruik lijst van teams", terwijl er volgens mij eerder dan "gebruik lijst van rollen" moet staan. Je klikt dan namelijk op dat linkje als je naar de rollen toe wilt switchen.

Beetje vaag verhaal, ben nog een beetje brak en kan niet zo goed typen vandaag
Hahaha, ik snap het iig wel
pi_77063505
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef mbn het volgende:
Ik ben ook begonnen. Nog niets tegengekomen wat echt foutging. Al had ik wel het idee dat bij het aanmaken van een subleague met wachtwoord, hij eerst nog openbaar was totdat ik het wachtwoord aanpaste.
Ja, dat wel/niet openbaar is meer gemeld idd.
Even kijken of daar een oplossing voor is.
quote:
Algemeen: boven de tracker staat voetbalnieuws, maar het is gewoon de algemene nieuwstracker van FOK!sport.
Oh, dat klopt dan nu niet meer, want het nieuws in de manager kwam via de voetbal-rrs-feed. Die bestaat niet meer.

Dat moet Light even aanpassen in de code. ' FOK!sport nieuws ' lijkt me een goede term.
pi_77063587
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef Kaartkeizer het volgende:
Misschien staat het hier boven al.. maar is het de bedoeling dat ik per ronde hier mijn bevindingen meld?
kan niet zo snel vinden waar ik mn feedback moet posten en in welke frequentie
Nee, het staat niet zo uitgebreid genoemd. Het is wel handig om alle fouten die je tegenkomt, zo snel mogelijk hier te melden. Die kunnen dan direct genoteerd dan wel gerepareerd worden.

Je kunt per actie die je moet doen hier melden hoe dat gaat (bijv. je opdracht, of aanmelden: kloppen de links, zit er een typefout in, gaat er nog iets mis), en de waarden die je moet noteren ook hier neerzetten, dat zie ik al meer mensen doen. Je kunt die waarden ook voor jezelf in een tekstbestand opslaan
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:00:06 #55
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77069557
Zojuist aangemeld

Alvast 1 opmerking:
quote:
Aanmelden voor competitie
Gefeliciteerd sanger, je bent nu aangemeld voor deze manager. Een overzicht van je gegevens:

Teamnaam: sangerF1racingFOOTBALLTEAM!
Team tonen: Ja
Berichten van de crew ontvang je via een PMPUNT mist
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:02:43 #56
65960 sanger
pi_77069704
Nog een opmerking:
quote:
Competities waaraan sanger meedoetSport Competitie Actief Teamnaam
Voetbal Eredivisie 2009/2010 Nee sanger
Voetbal Testmanager2010 Ja sangerF1racingFOOTBALLTEAM!
Competities waar ik aan mee doe. Waarom daar een inactieve competitie laten zien? Waarom niet alleen de lopende competities? Aan de inactieve doe ik toch niet meer mee omdat die inactief is.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:32:20 #57
65960 sanger
pi_77071322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef mbn het volgende:
Al had ik wel het idee dat bij het aanmaken van een subleague met wachtwoord, hij eerst nog openbaar was totdat ik het wachtwoord aanpaste.
Ik heb zojuist: sangerF1racingFOOTBALLTEAM aangemaakt met wachtwoord. Kan iemand kijken of deze openbaar is zoals het bij mbn leek?
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:55:57 #58
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77072562
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb zojuist: sangerF1racingFOOTBALLTEAM aangemaakt met wachtwoord. Kan iemand kijken of deze openbaar is zoals het bij mbn leek?
nope, niet openbaar:

Schrijf je in voor 'sangerF1racingFOOTBALLTEAM'

Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:04:34 #59
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77073000
nog wat cosmetische aspecten:
- als je een reactie wijzigt in je comment komt er in rode letters te staan dat het bericht is gewijzigd door en hoe laat, ik vind dat nogal irritant en veel te opvallend aanwezig, kan dat niet in kleinere en zwarte letters en ergens onderaan het bericht ipv bovenaan, eigenlijk net zo als in de comments in het forum.
- als je op een deelnemer klikt zie je zijn team, met als eerste de keeper, dan middenvelders, verdedigers en aanvallers, is het niet heel veel logischer om na de keeper eerst de verdedigers en dan de middenvelders te laten zien?
- en hier eerder vermeld, waarom de competities laten zien die inactief zijn?
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:10:00 #60
65960 sanger
pi_77073329
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef MSNMGH het volgende:

[..]

nope, niet openbaar:

Schrijf je in voor 'sangerF1racingFOOTBALLTEAM'

Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.

Kan iemand het nu proberen met wachtwoord: AJAX ?
pi_77073459
Nog een algemene vraag:
Zou het niet beter zijn om het reageren in subleagues hetzelfde te laten zijn als bij nieuwsberichten? Nu is het wel erg karig.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:14:08 #62
65960 sanger
pi_77073565
Jezelf als eigenaar verwijderen uit een subleague kan niet
pi_77073615
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik krijg: Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
Kortom kom er niet in.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:18:01 #64
65960 sanger
pi_77073796
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik krijg: Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
Kortom kom er niet in.
pi_77079172
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef sanger het volgende:
Nog een opmerking:
[..]

Competities waar ik aan mee doe. Waarom daar een inactieve competitie laten zien? Waarom niet alleen de lopende competities? Aan de inactieve doe ik toch niet meer mee omdat die inactief is.
We willen dat je je historie kunt zien van alle managers waaraan je hebt meegedaan. Geen idee of het al zichtbaar men goed is, though.

Zo kun je zien in welk jaar en met welke manager je succesvol bent geweest
pi_77079741
quote:
Werken de wat bekendere smileys wel?
enz.

We moeten nog even kijken of we alle smileys in kunnen bouwen, en mss met een lijstje om meteen aan te klikken, zoals dat nu op de frontpage en subsites het geval is bij het reageren Geen beloftes wat dit betreft...
Nee, de bekende smileys werken ook niet. Daarna heb ik als extra test alle smileys die je in forum kunt gebruiken getest met als resultaat dat er geen een werkt.

Het zou idd wel handig zijn om dit in lijstje te doen, net zoals op het forum wordt gebruikt. Ook omdat iedere site weer andere codes ervoor heeft. Het lijkt me niet relevant om alle smileys daar te verwerken als dit veel tijd in beslag neemt.
pi_77080428
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Nee, de bekende smileys werken ook niet. Daarna heb ik als extra test alle smileys die je in forum kunt gebruiken getest met als resultaat dat er geen een werkt.

Het zou idd wel handig zijn om dit in lijstje te doen, net zoals op het forum wordt gebruikt. Ook omdat iedere site weer andere codes ervoor heeft. Het lijkt me niet relevant om alle smileys daar te verwerken als dit veel tijd in beslag neemt.
Op de vernieuwde site(s) was het zo ingebouwd, onder het reactieveld. Dus ik gok dat het niet heel veel moeite is. Maar pin me er niet op vast
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:26:44 #68
65960 sanger
pi_77080703
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:56 schreef Sally het volgende:

[..]

We willen dat je je historie kunt zien van alle managers waaraan je hebt meegedaan. Geen idee of het al zichtbaar men goed is, though.

Zo kun je zien in welk jaar en met welke manager je succesvol bent geweest
Kun je dat niet beter onder aan apart kopje doen? Historie van managers. En dan een apart kopje voor de actieve managers. Dat lijkt mij overzichtelijker.
pi_77081055
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Kun je dat niet beter onder aan apart kopje doen? Historie van managers. En dan een apart kopje voor de actieve managers. Dat lijkt mij overzichtelijker.
Dat is een wens die we meenemen, Goed plan.
pi_77081760
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef Sally het volgende:

Volgens mij was er een limiet van 40 karakters, of was dat bij de beschrijving van de subleague?

Hoeveel karakters zijn er uiteindelijk in de naam terecht gekomen?
De naam van een subleague wordt bij opslaan afgekapt op 255 tekens. Die naam wordt, wat ik zo snel gezien heb, overal gewoon weergegeven. Weliswaar over 3 of meer regels, maar de hele naam verschijnt. Ter vergelijking, mijn reactie telt exact 255 tekens..
pi_77082482
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:54 schreef Light het volgende:

[..]

De naam van een subleague wordt bij opslaan afgekapt op 255 tekens. Die naam wordt, wat ik zo snel gezien heb, overal gewoon weergegeven. Weliswaar over 3 of meer regels, maar de hele naam verschijnt. Ter vergelijking, mijn reactie telt exact 255 tekens..
Misschien moeten we dat drastisch inkorten. Een naam van een subleage hoeft niet zo lang te zijn.
Max. 20 ofzo?
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:49:15 #72
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77086446
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef sanger het volgende:

[..]

lukt niet, op één of andere manier krijg ik dat woord niet ingetikt
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:24 #73
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77086486
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Assenaar het volgende:

[..]

mij lukt het wel bv de wel als ik reageer in een subleague
pi_77088796
@ Assenaar & MSNMGH: welke browser en OS gebruiken jullie?
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:06:29 #75
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77089005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Sally het volgende:
@ Assenaar & MSNMGH: welke browser en OS gebruiken jullie?
ik gebruik Firefox met windows XP
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')