abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77063435
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef freiss het volgende:
In het teammanagement: misschien moet daar dat linkje "gebruik lijst van teams/rollen" gewijzigd worden. Als je ze namelijk op team selecteert, staat er nog "gebruik lijst van teams", terwijl er volgens mij eerder dan "gebruik lijst van rollen" moet staan. Je klikt dan namelijk op dat linkje als je naar de rollen toe wilt switchen.

Beetje vaag verhaal, ben nog een beetje brak en kan niet zo goed typen vandaag
Hahaha, ik snap het iig wel
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_77063505
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef mbn het volgende:
Ik ben ook begonnen. Nog niets tegengekomen wat echt foutging. Al had ik wel het idee dat bij het aanmaken van een subleague met wachtwoord, hij eerst nog openbaar was totdat ik het wachtwoord aanpaste.
Ja, dat wel/niet openbaar is meer gemeld idd.
Even kijken of daar een oplossing voor is.
quote:
Algemeen: boven de tracker staat voetbalnieuws, maar het is gewoon de algemene nieuwstracker van FOK!sport.
Oh, dat klopt dan nu niet meer, want het nieuws in de manager kwam via de voetbal-rrs-feed. Die bestaat niet meer.

Dat moet Light even aanpassen in de code. ' FOK!sport nieuws ' lijkt me een goede term.
pi_77063587
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:35 schreef Kaartkeizer het volgende:
Misschien staat het hier boven al.. maar is het de bedoeling dat ik per ronde hier mijn bevindingen meld?
kan niet zo snel vinden waar ik mn feedback moet posten en in welke frequentie
Nee, het staat niet zo uitgebreid genoemd. Het is wel handig om alle fouten die je tegenkomt, zo snel mogelijk hier te melden. Die kunnen dan direct genoteerd dan wel gerepareerd worden.

Je kunt per actie die je moet doen hier melden hoe dat gaat (bijv. je opdracht, of aanmelden: kloppen de links, zit er een typefout in, gaat er nog iets mis), en de waarden die je moet noteren ook hier neerzetten, dat zie ik al meer mensen doen. Je kunt die waarden ook voor jezelf in een tekstbestand opslaan
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:00:06 #55
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_77069557
Zojuist aangemeld

Alvast 1 opmerking:
quote:
Aanmelden voor competitie
Gefeliciteerd sanger, je bent nu aangemeld voor deze manager. Een overzicht van je gegevens:

Teamnaam: sangerF1racingFOOTBALLTEAM!
Team tonen: Ja
Berichten van de crew ontvang je via een PMPUNT mist
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:02:43 #56
65960 sanger
pi_77069704
Nog een opmerking:
quote:
Competities waaraan sanger meedoetSport Competitie Actief Teamnaam
Voetbal Eredivisie 2009/2010 Nee sanger
Voetbal Testmanager2010 Ja sangerF1racingFOOTBALLTEAM!
Competities waar ik aan mee doe. Waarom daar een inactieve competitie laten zien? Waarom niet alleen de lopende competities? Aan de inactieve doe ik toch niet meer mee omdat die inactief is.
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:32:20 #57
65960 sanger
pi_77071322
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:06 schreef mbn het volgende:
Al had ik wel het idee dat bij het aanmaken van een subleague met wachtwoord, hij eerst nog openbaar was totdat ik het wachtwoord aanpaste.
Ik heb zojuist: sangerF1racingFOOTBALLTEAM aangemaakt met wachtwoord. Kan iemand kijken of deze openbaar is zoals het bij mbn leek?
  woensdag 20 januari 2010 @ 21:55:57 #58
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77072562
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:32 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik heb zojuist: sangerF1racingFOOTBALLTEAM aangemaakt met wachtwoord. Kan iemand kijken of deze openbaar is zoals het bij mbn leek?
nope, niet openbaar:

Schrijf je in voor 'sangerF1racingFOOTBALLTEAM'

Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:04:34 #59
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77073000
nog wat cosmetische aspecten:
- als je een reactie wijzigt in je comment komt er in rode letters te staan dat het bericht is gewijzigd door en hoe laat, ik vind dat nogal irritant en veel te opvallend aanwezig, kan dat niet in kleinere en zwarte letters en ergens onderaan het bericht ipv bovenaan, eigenlijk net zo als in de comments in het forum.
- als je op een deelnemer klikt zie je zijn team, met als eerste de keeper, dan middenvelders, verdedigers en aanvallers, is het niet heel veel logischer om na de keeper eerst de verdedigers en dan de middenvelders te laten zien?
- en hier eerder vermeld, waarom de competities laten zien die inactief zijn?
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:10:00 #60
65960 sanger
pi_77073329
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:55 schreef MSNMGH het volgende:

[..]

nope, niet openbaar:

Schrijf je in voor 'sangerF1racingFOOTBALLTEAM'

Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.

Kan iemand het nu proberen met wachtwoord: AJAX ?
pi_77073459
Nog een algemene vraag:
Zou het niet beter zijn om het reageren in subleagues hetzelfde te laten zijn als bij nieuwsberichten? Nu is het wel erg karig.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:14:08 #62
65960 sanger
pi_77073565
Jezelf als eigenaar verwijderen uit een subleague kan niet
pi_77073615
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef sanger het volgende:

[..]

Ik krijg: Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
Kortom kom er niet in.
  woensdag 20 januari 2010 @ 22:18:01 #64
65960 sanger
pi_77073796
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef mbn het volgende:

[..]

Ik krijg: Je hebt het goede wachtwoord nodig om je in te schrijven voor deze subleague. Type deze hier onder in.
Kortom kom er niet in.
pi_77079172
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 21:02 schreef sanger het volgende:
Nog een opmerking:
[..]

Competities waar ik aan mee doe. Waarom daar een inactieve competitie laten zien? Waarom niet alleen de lopende competities? Aan de inactieve doe ik toch niet meer mee omdat die inactief is.
We willen dat je je historie kunt zien van alle managers waaraan je hebt meegedaan. Geen idee of het al zichtbaar men goed is, though.

Zo kun je zien in welk jaar en met welke manager je succesvol bent geweest
pi_77079741
quote:
Werken de wat bekendere smileys wel?
enz.

We moeten nog even kijken of we alle smileys in kunnen bouwen, en mss met een lijstje om meteen aan te klikken, zoals dat nu op de frontpage en subsites het geval is bij het reageren Geen beloftes wat dit betreft...
Nee, de bekende smileys werken ook niet. Daarna heb ik als extra test alle smileys die je in forum kunt gebruiken getest met als resultaat dat er geen een werkt.

Het zou idd wel handig zijn om dit in lijstje te doen, net zoals op het forum wordt gebruikt. Ook omdat iedere site weer andere codes ervoor heeft. Het lijkt me niet relevant om alle smileys daar te verwerken als dit veel tijd in beslag neemt.
pi_77080428
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Nee, de bekende smileys werken ook niet. Daarna heb ik als extra test alle smileys die je in forum kunt gebruiken getest met als resultaat dat er geen een werkt.

Het zou idd wel handig zijn om dit in lijstje te doen, net zoals op het forum wordt gebruikt. Ook omdat iedere site weer andere codes ervoor heeft. Het lijkt me niet relevant om alle smileys daar te verwerken als dit veel tijd in beslag neemt.
Op de vernieuwde site(s) was het zo ingebouwd, onder het reactieveld. Dus ik gok dat het niet heel veel moeite is. Maar pin me er niet op vast
  donderdag 21 januari 2010 @ 00:26:44 #68
65960 sanger
pi_77080703
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 23:56 schreef Sally het volgende:

[..]

We willen dat je je historie kunt zien van alle managers waaraan je hebt meegedaan. Geen idee of het al zichtbaar men goed is, though.

Zo kun je zien in welk jaar en met welke manager je succesvol bent geweest
Kun je dat niet beter onder aan apart kopje doen? Historie van managers. En dan een apart kopje voor de actieve managers. Dat lijkt mij overzichtelijker.
pi_77081055
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:26 schreef sanger het volgende:

[..]

Kun je dat niet beter onder aan apart kopje doen? Historie van managers. En dan een apart kopje voor de actieve managers. Dat lijkt mij overzichtelijker.
Dat is een wens die we meenemen, Goed plan.
pi_77081760
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 18:46 schreef Sally het volgende:

Volgens mij was er een limiet van 40 karakters, of was dat bij de beschrijving van de subleague?

Hoeveel karakters zijn er uiteindelijk in de naam terecht gekomen?
De naam van een subleague wordt bij opslaan afgekapt op 255 tekens. Die naam wordt, wat ik zo snel gezien heb, overal gewoon weergegeven. Weliswaar over 3 of meer regels, maar de hele naam verschijnt. Ter vergelijking, mijn reactie telt exact 255 tekens..
pi_77082482
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:54 schreef Light het volgende:

[..]

De naam van een subleague wordt bij opslaan afgekapt op 255 tekens. Die naam wordt, wat ik zo snel gezien heb, overal gewoon weergegeven. Weliswaar over 3 of meer regels, maar de hele naam verschijnt. Ter vergelijking, mijn reactie telt exact 255 tekens..
Misschien moeten we dat drastisch inkorten. Een naam van een subleage hoeft niet zo lang te zijn.
Max. 20 ofzo?
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:49:15 #72
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77086446
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 22:10 schreef sanger het volgende:

[..]

lukt niet, op één of andere manier krijg ik dat woord niet ingetikt
  donderdag 21 januari 2010 @ 09:50:24 #73
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77086486
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 00:05 schreef Assenaar het volgende:

[..]

mij lukt het wel bv de wel als ik reageer in een subleague
pi_77088796
@ Assenaar & MSNMGH: welke browser en OS gebruiken jullie?
  donderdag 21 januari 2010 @ 11:06:29 #75
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77089005
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:01 schreef Sally het volgende:
@ Assenaar & MSNMGH: welke browser en OS gebruiken jullie?
ik gebruik Firefox met windows XP
pi_77092382
quote:
Assenaar & MSNMGH: welke browser en OS gebruiken jullie?
ik gebruik op het moment internet explorer, omdat me eigen laptop ter reparatie is. Ik heb het ook met firefox geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. De OS die ik gebruik is windows vista.

Maar het is apart dat die bij de een het wel doet met de dezelfde browser en OS en bij de ander niet.
Dus verder onderzoek gedaan.

Het blijkt als je voor de eerste keer een reactie geeft, dat die een smile weergeeft. Echter als je comment daarna wijzigt, verschijnt er geen smile meer.Dit is zowel in internet explorer als firefox, dus daar zit het euvel in! Daarnaast als je in internet explorer een reactie wil plaatsen, komt er onder invoeren drie rijen met blokjes met daarin kruizen te staan. In firefox is dit niet het geval.
pi_77092975
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Assenaar het volgende:

[..]

ik gebruik op het moment internet explorer, omdat me eigen laptop ter reparatie is. Ik heb het ook met firefox geprobeerd, maar hetzelfde resultaat. De OS die ik gebruik is windows vista.

Maar het is apart dat die bij de een het wel doet met de dezelfde browser en OS en bij de ander niet.
Dus verder onderzoek gedaan.
Vandaar de vraag naar de browsers en OS
quote:
Het blijkt als je voor de eerste keer een reactie geeft, dat die een smile weergeeft. Echter als je comment daarna wijzigt, verschijnt er geen smile meer.Dit is zowel in internet explorer als firefox, dus daar zit het euvel in! Daarnaast als je in internet explorer een reactie wil plaatsen, komt er onder invoeren drie rijen met blokjes met daarin kruizen te staan. In firefox is dit niet het geval.
Je bedoelt drie blokjes (met een rood kruisje) die het 'plaatje' moeten voorstellen?
pi_77111092
quote:
Je bedoelt drie blokjes (met een rood kruisje) die het 'plaatje' moeten voorstellen?

Het zijn idd blokjes met een rood kruis erin. De eerste en tweede rij bevatten 19 van die blokjes en de derde telt 16 blokjes. Het lijkt mij niet dat het van een afbeelding is, want bij gebruik van firefox is er op die plek ook geen afbeelding(en) zichtbaar.
pi_77111321
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Het zijn idd blokjes met een rood kruis erin. De eerste en tweede rij bevatten 19 van die blokjes en de derde telt 16 blokjes. Het lijkt mij niet dat het van een afbeelding is, want bij gebruik van firefox is er op die plek ook geen afbeelding(en) zichtbaar.
Als IE een plaatje niet kan vinden, krijg je een rood kruisje te zien. Als Firefox een afbeelding niet kan vinden, krijg je gewoon niets te zien. Ergo, waarschijnlijk worden de afbeeldingen op de verkeerde plek gezocht. Ga ik verder uitzoeken.
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:21:59 #80
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_77112211
Ik heb mijn team inmiddels gemaakt.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:22:05 #81
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77112215
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:34 schreef Assenaar het volgende:

[..]

niets aan gelogen, zodra je een reactie hebt gewijzigd zijn de smillies veranderd in de tekens die ervoor staan, vaag hoor. En ook nog steeds bovenaan in grote rode letters dat je hebt gewijzigd, wordt dat nog aangepakt?
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:25:01 #82
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77112370
aangezien de wedstrijden over een paar uurtjes beginnen ben ik benieuwd of we hier nog een update krijgen van alle blessures en schorsingen of moeten we dan van de werkelijkheid uitgaan, dus bv Amoah doet niet mee want die speelt voor de afrikacup?
pi_77114253
quote:
Als IE een plaatje niet kan vinden, krijg je een rood kruisje te zien. Als Firefox een afbeelding niet kan vinden, krijg je gewoon niets te zien. Ergo, waarschijnlijk worden de afbeeldingen op de verkeerde plek gezocht. Ga ik verder uitzoeken.
Zijn het niet de afbeeldingen van de smileys zijn die je kunt aanklikken? Die staan op het forum ook onder invoeren.
pi_77120000
Amoah vliegt maar terug hoor... ik ben zijn manager en ik sta hem niet af.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 21 januari 2010 @ 22:39:33 #85
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_77120374
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:25 schreef MSNMGH het volgende:
aangezien de wedstrijden over een paar uurtjes beginnen ben ik benieuwd of we hier nog een update krijgen van alle blessures en schorsingen of moeten we dan van de werkelijkheid uitgaan, dus bv Amoah doet niet mee want die speelt voor de afrikacup?
We houden geen rekening met de Afrika Cup. Dat toernooi houdt maar rekening met ons
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_77120866
quote:
dude..
Vicariously I live while the whole world dies
pi_77121447
Net op tijd aangemeld
Willem-Jan van Puffelen
pi_77121580
quote:
5) Maak een subleague aan met dezelfde naam als een andere

subleague. Werkt dat, of krijg je een foutmelding?
Netjes een melding dat het al bestaat.
Willem-Jan van Puffelen
pi_77121848
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 23:00 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Netjes een melding dat het al bestaat.
JA DAT ZEG IK TOCH!
pi_77124369
quote:
Hihi, de uitslagen van de wedstrijden die hier genoemd worden zijn al samengesteld, met resultaten uit het verleden

Overigens zijn de clubs niet geheel up-to-date. In de loop van de test zullen we teams gaan aanpassen door spelers eruit te halen (je team blijft geldig, de speler is niet meer te kiezen), en spelers toe te voegen. Dat is iets wat in de werkelijkheid ook zal gebeuren.
pi_77124530
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:58 schreef Rauzer het volgende:
Net op tijd aangemeld
Heb je ook op tijd een team samen weten te stellen?

Overigens, het blijkt dat de teams NIET zijn vastgezet om 23:00 uur. Na dat Light iets had aangepast, is het ook om 0:00 uur niet goed gegaan.

Ditzelfde probleem kenden we eerder toen de Manager 2009/2010 van start ging: teams werden niet opgeslagen.

Uiteraard gaan we kijken of dit rap opgelost kan worden.
pi_77124690
J
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 00:04 schreef Sally het volgende:

[..]

Heb je ook op tijd een team samen weten te stellen?
Ja dat bedoelde ik eigenlijk

Dacht hier om 22.49 ineens aan
Willem-Jan van Puffelen
pi_77126192
Ok, het probleem lag in het feit dat bepaalde scripts helemaal niet aangeroepen werden en dat probleem is nu rechtgezet. De teams zijn vastgezet en opgeslagen.
pi_77126505
quote:
Team aanpassen onmogelijk
Het is op dit moment niet mogelijk je team aan te passen. Je kunt wel kijken hoeveel een bepaalde team wijziging je zou kosten, maar een team opslaan is in deze fase van de manager helaas niet toegestaan, omdat er een speelronde aan de gang is.
Je kunt idd geen team aanpassen, echter wordt de wijziging van een speler ook niet correct weergegeven. Bij een wissel zou je 5% transactiekosten in rekening worden gebracht, maar er worden geen transactiekosten berekend.

Verkopen:
Jelle ten Rouwelaar ¤ 1.000.000

Verkoopkosten: (0%)
Jelle ten Rouwelaar ¤ 0

Aankopen:
Piet Velthuizen ¤ -925.000

Wissels:

Totaal: ¤ 75.000

Budget: ¤ 175.000
Na aankoop: ¤ 250.000
pi_77128517
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:32 schreef Assenaar het volgende:

[..]

Je kunt idd geen team aanpassen, echter wordt de wijziging van een speler ook niet correct weergegeven. Bij een wissel zou je 5% transactiekosten in rekening worden gebracht, maar er worden geen transactiekosten berekend.
<knip>
Dat is waarschijnlijk omdat we technisch gezien nog niet begonnen zijn. De teams zijn vastgezet, maar er is nog geen resultaat ingevoerd. Zodra dat gebeurd is zouden er transferkosten berekend moeten worden, maar dat is de theorie.
pi_77131209
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 05:35 schreef nyny83 het volgende:

[..]

Dat is waarschijnlijk omdat we technisch gezien nog niet begonnen zijn. De teams zijn vastgezet, maar er is nog geen resultaat ingevoerd. Zodra dat gebeurd is zouden er transferkosten berekend moeten worden, maar dat is de theorie.
Het komt omdat er nu per ronde ingesteld kan worden of er wisselkosten berekend moeten worden. Dat staat voor Ronde 1 dus op 0.

Dat er nu 0% wordt weergegeven (en eerder wel 5%) klopt idd niet helemaal, dat zou anders moeten. Wellicht wordt dat rechtgetrokken als de teams weer los gaan straks. Even in de gaten houden.

Het kan ook zijn dat er een typefoutje in de code staat ofzo. Ik ga maar niet speculeren.

Ik ga nu resultaten invoeren. De ingevoerde resultaten zal ik hier plaatsen zodra de ronde weer open gaat.
Ik heb echte resultaten uit het verleden gepakt, ik moest alleen soms een speler verruilen omdat die niet in de manager staat.
  Boks-Chick vrijdag 22 januari 2010 @ 12:09:47 #97
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_77135071
leuk!
lolwut
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 12:22:36 #98
Maffe Fries
pi_77135475
Alles van de eerste ronde moet nog nagerekend worden, maar ikzelf ben nog geen problemen tegengekomen op dit moment.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 12:51:16 #99
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77136406
YES , bovenaan na de eerste ronde (volgens de huidige tussenstand dan)
  vrijdag 22 januari 2010 @ 13:02:14 #100
66090 MSNMGH
never surrender
pi_77136851
Klopt het dat ik alweer mag wisselen, het is in ieder geval wel gelukt want links bovenaan staat dat je tot zaterdagavond je team kan aanpassen.

Daarnaast nog wat aan- en opmerkingen:
- in de subleagues zie ik geen onderlinge stand vd deelnemers, alleen maar wie er deelnemen, lijkt me niet echt de bedoeling!
- ik zie nergens een overzicht met de behaalde punten per speler, alleen van de spelers van mijzelf (of bij een andere deelnemer met zijn team open) inclusief de wissels die ik in ronde 1 hebt gedaan. Wat is daar eigenlijk de meerwaarde dat je kan zien wie je hebt gewisseld?
- ik zie ook de meerwaarde niet van de kolom totale score van spelers bij de individuele deelnemers, dat is toch niet interessant, dat kun je beter in een apart totaaloverzicht van alle spelers laten zien!

*en nu wachten op de nieuwe opdrachten
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 22 januari 2010 @ 13:04:09 #101
Maffe Fries
pi_77136933
Het klopt dat je weer kunt wisselen
pi_77138847
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 13:02 schreef MSNMGH het volgende:
Klopt het dat ik alweer mag wisselen, het is in ieder geval wel gelukt want links bovenaan staat dat je tot zaterdagavond je team kan aanpassen.

Daarnaast nog wat aan- en opmerkingen:
- in de subleagues zie ik geen onderlinge stand vd deelnemers, alleen maar wie er deelnemen, lijkt me niet echt de bedoeling!
Hm, zijn er geen grafiekjes te zien?

En idd de uitslag per deelnemer zou wel handig zijn. Nemen we mee.
quote:
- ik zie nergens een overzicht met de behaalde punten per speler, alleen van de spelers van mijzelf (of bij een andere deelnemer met zijn team open) inclusief de wissels die ik in ronde 1 hebt gedaan. Wat is daar eigenlijk de meerwaarde dat je kan zien wie je hebt gewisseld?
Eigenlijk zou je per ronde je *hele* team willen zien, en wat ze gehaald hebben, en wat de spelers nu kosten.

Een wensgevalletje, met iets meer prioriteit.
quote:
- ik zie ook de meerwaarde niet van de kolom totale score van spelers bij de individuele deelnemers, dat is toch niet interessant, dat kun je beter in een apart totaaloverzicht van alle spelers laten zien!
Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, heb je een kopie en ene screenshot?
quote:
*en nu wachten op de nieuwe opdrachten
In principe zijn de extra opdrachten 'op'

Mss kun je zelf nog iets verzinnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')