Het verschil zit 'm voornamelijk in de afwerking. Trackpad gestures, 1 uitgefreesd blok aluminium, magneetstekker op de power adapter, glazen scherm, dat soort dingen. Dingen waar andere fabrikanten vaak op beknibbelen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef 12-1985 het volgende:
Het grappigste van al deze discussies, is dat in beide computers dezelfde apparatuur zit maar alleen de software anders is.
[..]
Een PC met dezelfde hardware (3rd party dames en heren), had net zo fijn gewerkt.
Nee, toen jij terug kwam van je cola-party begon het uitgaan voor grote mensen. En ik ben nu pas terugquote:Op donderdag 21 januari 2010 00:46 schreef maess het volgende:
[..]
Sorry ik had een leven, uitgaan etc en nu pas terug.
Lekker ge F5'ed verder?
Ja, Dell blijft pogen een mooi design te maken, maar het blijft prut.quote:
wat is er mis met MacOsX?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef tennisracket het volgende:
''Gebruik eens rechtermuisknop dan''
''Waarom zet je Windows op een mac'' (ik gebruik bootcamp hiervoor)
Je vergeet de kanker die je er gratis bij krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef tennisracket het volgende:
Natuurlijk is 1799 veel geld, maar wat je er voor terug krijgt. Die stabiliteit en degelijkheid kan bijna geen één fabrikant tegenop.
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je vergeet de kanker die je er gratis bij krijgt.
Dat zijn argumenten die ''tegen'' mij zijn gebruiktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
wat is er mis met MacOsX?![]()
Verder gebruik ik ook gewoon een rechtermuisknop. Vind ik fijner dan met ctrl.
Juist. Bij mijn MacBook doe ik exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef maess het volgende:
rechtermuisknop?
Ik doe gewoon 2 vingers op het touchpad
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.
Of van die standaard meegeleverde uitprobeertroep die je er weer uit mag slopen, geen vergelijking met de meegeleverde iLife suite op een Macquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.
Duurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Of van die standaard meegeleverde uitprobeertroep die je er weer uit mag slopen, geen vergelijking met de meegeleverde iLife suite op een Mac
Dat is wat zo kanker is aan Apple, het is allemaal zo kankergoed.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur
Voor jou ja.
Geen games kunnen spelen
Zelfs call of duty modern warfare is er voor de mac...
Veel minder software in vergelijking met windows
Kwaliteit boven kwantiteit.
Windows 7 > Mac Osx![]()
en hij kan belachelijk heet wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur
Geen games kunnen spelen
Veel minder software in vergelijking met windows
zelfs call of duty?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |