wat is er mis met MacOsX?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef tennisracket het volgende:
''Gebruik eens rechtermuisknop dan''
''Waarom zet je Windows op een mac'' (ik gebruik bootcamp hiervoor)
Je vergeet de kanker die je er gratis bij krijgt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:11 schreef tennisracket het volgende:
Natuurlijk is 1799 veel geld, maar wat je er voor terug krijgt. Die stabiliteit en degelijkheid kan bijna geen één fabrikant tegenop.
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:56 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Je vergeet de kanker die je er gratis bij krijgt.
Dat zijn argumenten die ''tegen'' mij zijn gebruiktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:20 schreef Morrigan het volgende:
[..]
wat is er mis met MacOsX?![]()
Verder gebruik ik ook gewoon een rechtermuisknop. Vind ik fijner dan met ctrl.
Juist. Bij mijn MacBook doe ik exact hetzelfde.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 23:52 schreef maess het volgende:
rechtermuisknop?
Ik doe gewoon 2 vingers op het touchpad
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.
Of van die standaard meegeleverde uitprobeertroep die je er weer uit mag slopen, geen vergelijking met de meegeleverde iLife suite op een Macquote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:56 schreef memrtn het volgende:
[..]
Hoezo, je krijgt geen Windows-licentie hoor.
Duurquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:24 schreef Henno het volgende:
[..]
Of van die standaard meegeleverde uitprobeertroep die je er weer uit mag slopen, geen vergelijking met de meegeleverde iLife suite op een Mac
Dat is wat zo kanker is aan Apple, het is allemaal zo kankergoed.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur
Voor jou ja.
Geen games kunnen spelen
Zelfs call of duty modern warfare is er voor de mac...
Veel minder software in vergelijking met windows
Kwaliteit boven kwantiteit.
Windows 7 > Mac Osx![]()
en hij kan belachelijk heet wordenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur
Geen games kunnen spelen
zelfs call of duty?quote:
Zeker, daarom sloeg ik ze daar ook mee om de oren.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:33 schreef maess het volgende:
Je hebt meer als 1 jaar garantie volgens de Nederlandse wetgeving, was je daar al van op de hoogte?
Dat is wel de grootste onzin, garantie er bij kopen terwijl je er al recht op hebt.quote:Plus, applecare?
Heb je nog garantie? Zo nee, dan heb ik wel de wettelijke regeling (van EU-regelgeving en de ministeriele uitleg, tot de vertaling naar NL-wetgeving aan toe) voor je waarmee je ze om de oren kunt slaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:36 schreef WammesWaggel het volgende:
Apple is mooi maar wmbt staat de prijs niet in verhouding tot de kwaliteit, mijn Apple is stuk trouwens.
Produktiefoutje
Nee joh, hij is tien jaar oudquote:Op zaterdag 23 januari 2010 03:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Heb je nog garantie? Zo nee, dan heb ik wel de wettelijke regeling (van EU-regelgeving en de ministeriele uitleg, tot de vertaling naar NL-wetgeving aan toe) voor je waarmee je ze om de oren kunt slaan.
De standaard argumenten die niet opgaan.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur
Geen games kunnen spelen
Windows 7 > Mac Osx
Wie ben jij om te bepalen welke games er toe doen?quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:22 schreef memrtn het volgende:
[..]
Geen games: niet alles nee, dat klopt. Maar de grootste games die er toe doen zijn wel: Football Manager, Doom, Quake, Unreal Tournament, Sims, BioShock, Call of Duty (en WoW, maar dat speel ik niet).
Waarom zou dat niet tellen?quote:Veel minder software: kwantiteit zegt niet alles. Het enige wat ik soms mis, is Paint. Maar dat komt omdat ik te lui ben om GIMP te downloaden. Voor de rest ontbreekt er niet. Kom maar met wat dingen die er niet zijn dan. En geen bedrijfsspecifieke voorbeelden mee aankomen, want dat telt natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 02:57 schreef GieJay het volgende:
[..]
Duur - Klopt
Geen games kunnen spelen - Bootcamp
Veel minder software in vergelijking met windows - Bootcamp
Windows 7 =! Mac Osx
Wel hoor, AutoCAD werkt niet onder OS X. Ik draai m'n Mac dan ook voornamelijk onder Windows.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:22 schreef memrtn het volgende:
De standaard argumenten die niet opgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |