quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:43 schreef Vine het volgende:
Mensen die denken weten dat je voor een Apple product veel betaald vanwege de kwaliteit .![]()
Het feit dat je blijkbaar niet voor jezelf kunt denken, en een uitspraak van een ander moet verdraaien, zegt al genoeg over de gemiddelde Mac gebruiker Apple fanboy.quote:
Eerder een Tweaker-topic.quote:
Sommige mensen doen ook nog andere dingen dan contant op F5 rukkenquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:58 schreef maess het volgende:
Huh, is je pc traag aan het worden?
Misschien moet je hem een paar uur laten defragmenteren? Misschien zijn de drivers niet goed? Spyware op de achtergrond misschien? Misschien moet je in het register kijken of er dingen automatisch opstarten als je de pc start. Dat doe je via start, uitvoeren, heel simpel allemaal. Probeer anders eens wat programma's te deinstalleren anders? Oh ook niet? mmm.... Misschien een verse windows installatie doen?
Andere laptops zijn gelukkig niet commercieel. Dell, Lenovo etc. zijn allemaal non-profit organisaties.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:06 schreef murphyjenkins het volgende:
commercieele over-priced bagger.
Nee jij bent gewoon uitgeluld, daarom kom je met zo'n kutantwoord.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:34 schreef memrtn het volgende:
[..]
Je trollalarm stond zeker uit?Whehehehe... mijn dag is weer goed.
Whehehe, nog zo een figuur.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:57 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee jij bent gewoon uitgeluld, daarom kom je met zo'n kutantwoord.
omdat ie zo allesomvattend is, gooi ik m er nog eens inquote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Volgende week woensdag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef leolinedance het volgende:
Apple
Gelukkig horen we er de laatste tijd minder van, het lijkt erop dat de hype begint af te zwakken.![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:16 schreef Vine het volgende:
Waar ben je nou? Is je Mac soms vastgelopen?
Nee hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 01:49 schreef retorbrapi het volgende:
Iedereen die Apple basht werkt op een plastic rammelbak en heeft een kleine leuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |