Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft dit kankerding maar 2 usb poorten waardoor ik nu geen muis kan gebruiken omdat ik 2 externe HD's heb aangesloten om iets te verplaatsen.
Betaal je 1400 euro krijg je 2 usb poorten. FML
Wat kun je dan meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik zeg niet dat Windows het ultieme OS is, maar met een PC kan je nu eenmaal 1337x meer dan met een Appel.
De commerciele software (spam, etc) die je veelvuldig in Windows vindt, is niet echt aanwezig op Appels. Dat dan weer wel.
Of iets zo briljants als iLife.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muis
[..]
Wat kun je dan meerIk heb Windows nog niet met een tegenhanger van Time Machine zien komen, om maar een voorbeeld te noemen.
Voor 7,50 als actie kunnen kopen uit de AppleShop. IMovie is gewoonweg simpel, geen poespas, en geen "oh kut het werkt niet want mijn catalyst driver 0.9.8.6.beta heeft een bug"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef sc00p het volgende:
iedereen die down is met microsoft
quote me
microsoft
Denk je dat ik doorlees na zulke foutenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Je vergeet "virusen" te arceren.
hihihi, ik quote je maar gebruik lekker windowsquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:53 schreef Joooo-pi het volgende:
Iedereen die ubuntu linux draait. (en geen achterlijk taalgebruik hanteert)
quote me
Ubuntu![]()
zeker in verband met de opmerking over het taalgebruik. Ook daarvoor dank...quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:17 schreef Prenzlauer het volgende:
[..]
hihihi, ik quote je maar gebruik lekker windows
En waarom zou je de bestanden niet gewoon direct van de ene naar de andere externe hd kopieeren? Of anders moet je dat muis kan nu gebruikt worden niet helemaal onderaan zetten want dan kan je constant je muis gebruikenquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef shayolo het volgende:
1.Zet de bestanden eerst van je externe HD op je PC.
2.Koppel nu de ene af en sluit de 2e aan.
3.Zet de bestanden over van de PC naar de 2e externe HD.
Muis kan gebruikt worden!
Gast als je even had gelezen dat bash ik nergens. Ik wil alleen je argumenten onderuit halen omdat jij één van de grootste falers bent in dit topic, maar je bent heilig overtuigd van je eigen onzin.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:39 schreef memrtn het volgende:
[..]
Het zit diep hé.Maar wees jij maar blij met je Windows en "ik kan alles aanpassen en dat is beter maar ik snap er verder geen kut van" en "Apple ziet er gelikter uit maar ik kan het niet betalen en daarom ga ik maar bashen".
Je trollalarm stond zeker uit?quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:07 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Gast als je even had gelezen dat bash ik nergens. Ik wil alleen je argumenten onderuit halen omdat jij één van de grootste falers bent in dit topic, maar je bent heilig overtuigd van je eigen onzin.
Daarbij gebruik ik zéér regelmatig Mac's en is mijn render pc een heel stukje duurder dan een Macpro. Jij denkt alleen mensen te kunnen met aanvallen met "je kunt het niet betalen"- opmerkingen. Er zijn oók mensen die een windows PC gebruiken om specifieke doeleinden. Als er een Mac Pro was die aan mijn eisen zou voldoen, dan zal ik hem hoogstwaarschijnlijk aanschaffen, maar dat is niet het geval.
Daarbij geef je aan dat ik er geen kut van snap? Je quote het zelfs? Waar heb ik dat gezegd. Ik weet van Mac even veel als van Windows. Ik gebruik beiden systemen dagelijks. Ik ben geen Mac-basher. Ik ben geen Windows-basher. Maar wel een faal-user basher. Dus ga een keer met degelijke argumenten komen, ga er serieus op in. Of reageer gewoon niet.
Ik heb overigens nergens aan gegeven dat Apple er direct gelikter uit ziet. Maar já het ziet er gewoon goed, strak en zakelijk uit. Ter voorbeeld noemde ik enkel een laptop die er óók zakelijk en degelijk uit ziet. Maar jij komt dan met argumenten als "je kan het gewoon niet betalen". Ik gebruik juist een Macbook pro 13'3 inch om mijn werk te presenteren als ik ergens heen moet.![]()
Ook nog maar even om aan te geven er zijn een hoop windows-laptops die een stuk duurder zijn dan Macbooks hoor. Ik had een Dell XPS m1710, een Alienware m15x, beiden voor rendering, mobiel. Daar ben ik inmiddels van afgestapt omdat mijn projecten veel te groot werden.
Faalhaas!_____________!
Wat een mooie laptop. Dat het scherm niet helemaal achteraan zit, maar een paar centimeter ervoor, erg origineel/apart. Doet me denken aan de Fiat Multipla. Of die kleine gaatjes in de behuizing achterin, ook een erg mooie toevoeging. Ja, met deze laptop word je serieus genomen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dell doet de laatste tijd ook een hoop aan design, ze hebben nu een dunnere laptop dan de 13'3 incht macbookpro.
[ afbeelding ]
Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Tevens geen vista maar windows 7. Mijn vriendin heeft trouwens een macbook pro 13'3 inch waar ik regelmatig op werk. Ik moet zeggen een top ding. Toch grappig dan weer wel dat één van de eerste dingen die ze graag wilde was bootcamp met Windows 7 als extra. Grappig dat 50% van de mac users dat gebruikt.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dell doet de laatste tijd ook een hoop aan design, ze hebben nu een dunnere laptop dan de 13'3 incht macbookpro.
[ afbeelding ]
Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Tevens geen vista maar windows 7. Mijn vriendin heeft trouwens een macbook pro 13'3 inch waar ik regelmatig op werk. Ik moet zeggen een top ding. Toch grappig dan weer wel dat één van de eerste dingen die ze graag wilde was bootcamp met Windows 7 als extra. Grappig dat 50% van de mac users dat gebruikt.![]()
Je hebt een Macbook Pro met betere specs voor minder.quote:1,4 GHz Intel Core 2 Duo-processor met Centrino-technologie
Legitieme Windows® 7 Home Premium 64-Bit
2 GB 800 MHz DDR3 Dual-Channel-geheugen3
128 GB4 Solid State-harde schijf
Prijs vanaf ¤ 1.349,-
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:50 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Wat een mooie laptop. Dat het scherm niet helemaal achteraan zit, maar een paar centimeter ervoor, erg origineel/apart. Doet me denken aan de Fiat Multipla. Of die kleine gaatjes in de behuizing achterin, ook een erg mooie toevoeging. Ja, met deze laptop word je serieus genomen.
Je kan sowieso beter deze nemen dan een MacBook Air, want dan heb je tenminste een Dell, en geen Apple.
Dit ding is voornamelijk gemaakt voor de compactheid en het gewicht. De prijs zal waarschijnlijk naar de SSD zijn lijkt me. Sowieso als je zoveel geld aan een laptop uitgeeft met dit soort specs zal je hem hoogstwaarschijnlijk niet alleen voor de specs kopen, en eventueel voor het duurste model gaan.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:55 schreef Disavowed het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een Macbook Pro met betere specs voor minder.
Je hoeft je eigen smaak niet aan iedereen op te dringen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
[..]Macbook Air is sowieso een faal-ding ga dan voor een 13 inch macbook pro. Tevens gaat het niet énkel om design maar google eventueel op de laptop om overigen foto's te zien, ik had dat plaatje geselecteerd om te laten zien dat het een dunne (dunste) sjieke laptop is.
Ja, want je koopt immers laptops omdat ze niet kapot gaan. Auto's koop je immers ook met de grootste, stevige bumpers (á la VW Kever's) en het liefst woon je in een kasteel, want dat is ook goed stevig.quote:Dat komt, beste applefanboy, omdat het stabiele zakelijke laptops zijn die vrijwel niet kapot te krijgen zijn.
Maar met die afzichtelijke zwarte kleur zal iemand nooit serieus genomen worden natuurlijk.![]()
Dat hebben we gezien, hele bedrijf over op die dingen, alleen maar problemen. Fans die binnen een week uitvallen, harddisks in notime dood. Ben je sales van Lenovo of zoquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:59 schreef Inverted_World het volgende:
Daarbij is het leuk dat je als fanboy voor iets op komt hoor. Maar het blijft zo dat de meeste zakenlui gaan voor IBM/Lenovo. Vind je dat wél heel mooi?
[ afbeelding ]
Dat komt, beste applefanboy, omdat het stabiele zakelijke laptops zijn die vrijwel niet kapot te krijgen zijn.
Maar met die afzichtelijke zwarte kleur zal iemand nooit serieus genomen worden natuurlijk.![]()
Jij hebt ook een Macbookquote:Op woensdag 20 januari 2010 05:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
is het ook... de een vind appels lekkerder de ander peren.. Je moet alleen goed weten waarom de ene beter bij jou past dan de ander.. en voor ieder ander kan dat weer anders zijn.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
Hardware doet er net zo hard toe. Denk bij de MacBook's aan het oh zo fijne touchpad, de FireWire, de MagSafe, de Remote en het chicklet toetsenbord bijvoorbeeld. De iMacs het altijd al innoverende design wat diverse voordelen (en mogelijk ook nadelen) met zich meebrengt. En dan om over het OS nog maar niet te beginnen. Oh en Inverted, ik werk ook met Windows hoor. Er staan hier op zolder twee Windows bakken te pruttelen die ik ook elke dag gebruik. Maar happers laten happen is zo geweldig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef 12-1985 het volgende:
Het grappigste van al deze discussies, is dat in beide computers dezelfde apparatuur zit maar alleen de software anders is.
Als Final Cut Pro bijvoorbeeld ook op Windows kon draaien, en dat is een simpele overzetting die zo uit te voeren is, waarvoor koop je dan nog een Mac?
Maar nu zul je inderdaad wel moeten als je sommige programma's wilt gebruiken.
Voor de rest is deze discussie gewoon kansloos. In beiden zit een Intel Quad core processer, en een Nvdia kaart, en blablabla. Allemaal 3rd party dus waar lullen we over.
De kast? De muis? Big deal.
Ik gebruik overigens Windows, installeer nooit virusscanners en werk al jaren zonder problemen. Werk ook ooit op Mac voor video's editen, en dat is niet 'omdat een mac voor grafisch vuel beter is!!', maar omdat er nou eenmaal Final Cut op staat.
Een PC met dezelfde hardware (3rd party dames en heren), had net zo fijn gewerkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |