Dan gaat het weer een stuk trager , he. Maar wat pietverdriet zegt, Firewirequote:
Van't zelfdequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb ook een macbook promaar die touchpad is zo fijn dat ik er geen muis voor ga gebruiken
Die heeft de Air dus niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Op een Mcboek sluit je toch zeker je externe HD aan via FireWire?
True. Alleen jammer van dat plaatje van die oerlelijke kast van die PC.quote:
Dat dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:41 schreef Sala-adin het volgende:
maar die touchpad is zo fijn dat ik er geen muis voor ga gebruiken
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
En met 'doei' bedoelde je dat je definitief en voor altijd and evah afscheid nam van Fok! hè?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Wat een baas ben jij tochquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En met 'doei' bedoelde je dat je definitief en voor altijd and evah afscheid nam van Fok! hè?
Ok.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Deze troll is wel heel obviousquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:49 schreef _GdR_ het volgende:
apple haters hebben een uitkering enzo. die zijn te arm voor een echte computer
neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En met 'doei' bedoelde je dat je definitief en voor altijd and evah afscheid nam van Fok! hè?
Wie de fuck ben jij dan?quote:
Nein!quote:
Heuj, start je eigen kneuzentopic is DIG wil je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef appelsjap het volgende:
eeh jongens, start in PUB jullie bitchfight oke?
OKE,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:02 schreef appelsjap het volgende:
eeh jongens, start in PUB jullie bitchfight oke?
dat dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:04 schreef Frag_adder het volgende:
Appel![]()
overpriced producten van redelijke kwalitiet die er alleen heel erg strak uit zien
Ergo:quote:
Dus het zijn paupers omdat ze voor precies hetzelfde (op de kast en het applemerk na) veel minder betalen?quote:
nee mac pcs zijn veel beter je betaaldt er wel meer voor maar ze zijn veel beter voor spellen enzo dan windows pcs en geen virusenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:17 schreef wise het volgende:
[..]
Dus het zijn paupers omdat ze voor precies hetzelfde (op de kast en het applemerk na) veel minder betalen?![]()
Ze zijn ook beter voor email, en de meeste mensen willen altijd email.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
nee mac pcs zijn veel beter je betaaldt er wel meer voor maar ze zijn veel beter voor spellen enzo dan windows pcs en geen virusen
Alleen de spellings check is er nog niet voor de mac, hmmm?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
nee mac pcs zijn veel beter je betaaldt er wel meer voor maar ze zijn veel beter voor spellen enzo dan windows pcs en geen virusen
Lief dagboekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
Die usb poorten zitten ook te dicht bij elkaar. Nu moet ik mijn ipod eruit halen om mijn teddybeer-usbstick erin te doen.
USB verlengkabel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
Die usb poorten zitten ook te dicht bij elkaar. Nu moet ik mijn ipod eruit halen om mijn teddybeer-usbstick erin te doen.
Ik heb er 2, Late 2009 model.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Injetta het volgende:
Ik heb de draadloze muis van apple bij mijn macbook pro. Werkt prima en dan heb je je 2 usb-aansluitingen.
Maar.... rechts zit toch nog een usb aansluiting?
Ik heb links 2 usb-aansluitingen en dan rechts nog een.
Jammer dat ze geen grammarcheck hebben ingebouwd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nee, dan al die mac-fanboysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Al die falende mac-bashers hier zeg![]()
Prachtig als je al die knaapjes in de week van de deadline ziet falen met software en pc-crashes, en jij lekker een bakkie gaat doen. Het kost meer geld, tuurlijk, maar dan heb je ook veel meer.. en veel meer is niet alleen design maar ook een betrouwbaar systeem (wat uiteindelijke het belangrijkste is).
het kan ergerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft dit kankerding maar 2 usb poorten waardoor ik nu geen muis kan gebruiken omdat ik 2 externe HD's heb aangesloten om iets te verplaatsen.
Betaal je 1400 euro krijg je 2 usb poorten. FML
Sommige mensen kunnen gewoon niet met computers omgaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Prachtig als je al die knaapjes in de week van de deadline ziet falen met software en pc-crashes, en jij lekker een bakkie gaat doen. Het kost meer geld, tuurlijk, maar dan heb je ook veel meer.. en veel meer is niet alleen design maar ook een betrouwbaar systeem (wat uiteindelijke het belangrijkste is).
Ik kan en kon er prima mee omgaan, desalniettemin is OSX een verademing. Wordt niet trager, en je verliest nooit de controle over wat er wel of niet vastloopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Morrigan het volgende:
2 usb poorten vind ik wel erg weinig voor een moderne laptop. Van Apple had ik toch wel wat meer verwacht.
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet met computers omgaan.
In OSX kunnen programma's ook vastlopen. Het afbreken van een programma gaat echter wel erg makkelijk zonder gezeik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ik kan en kon er prima mee omgaan, desalniettemin is OSX een verademing. Wordt niet trager, en je verliest nooit de controle over wat er wel of niet vastloopt.
Mijn iBook heeft ook maar 2 usb poorten, alleen is dat toch wel een wat oudere laptop.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:19 schreef tennisracket het volgende:
2 usb poorten is weinig ben ik met je eens.
Had er liever 3, maar om eerlijk te zijn gebruik ik ze amper. Hooguit een keer voor een usb stickje of een muis.
Haha de reden dat ik gééééén mac heb is omdat ik deadlines heb. Was er maar een cpu in een mac die snel genoeg was voor al die rendertijden die ik met mijn 3d animatie heb. Verder nooit last gehad in cinema 4d en after effects van software crashes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Macs kunnen ook maar 1/4 wat pc's kunnen. Logisch dat er minder fout kan gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Ja want overige pc's falen altijd. Daarom werkt meer dan 90% van alle scholen, overheidsinstanties en commerciele bedrijven ermeequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Je vergeet "virusen" te arceren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen grammarcheck hebben ingebouwd...
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
Ik hoop dat dit een slechte trol isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
ghehe hij was wel een beetje grappig jaquote:
Kan gewijzigd worden uiteraard, 1400euro voor zo`n pc en dan 7300euro voor een mac pfff, Ik zou het wel weten, Mac is misschien betrouwbaarder maar met windows kan je veel meer/sneller/beter werken en je hebt zo veel expansion mogelijkheden als je wilt qua audio/video/harddisk/firewire/whatever.............quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
True. Alleen jammer van dat plaatje van die oerlelijke kast van die PC.
Mij maakt de kast wel degelijk uit. Hij moet stil zijn, een goede airflow hebben en er degelijk uit zien. Opvallend detail is dat vaak de kasten met de verschrikkelijke blauwe led verlichten en plastic doorzichtige zijkanten e.d. de allergoedkoopste zijn. Maar zeker voor op kantoor e.d. ik werk in animatie, als je dan iets wilt presenteren aan een klant wordt je volgens mij bij voorbaat al niet serieus genomen als er zo'n blauw-verlichte gamekast omheen zit.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:41 schreef Agiath het volgende:
Wtf maakt je kast nou uit, het is een facking computer, geen paar schoenen
Opgelost, slotjequote:Op zondag 17 januari 2010 09:47 schreef kadeya het volgende:
Ik begrijp niet dat hier nog Apple gebruikers zichzelf verdedigen.
Stel je rijdt rond in een Porsche en er komt bij het stoplicht een opgevoerde Suzuki Alto naast je staan met wat accessoires, zoals spoiler, chrome wieldoppen, flex kleurtje en neon verlichting. Het raampje gaat open en het petgozertje roept: "HEE MIJN AUTO IS BETER". Dan ga je toch ook niet het raampje open doen en een discussie aan. Nee dan kijk je zo:
Totale bullshit. Je kan een game-nerd-pc wellicht vergelijken met een opgevoerde suzuki met neon en spoiler etc. Maar een flinke render pc die heeft geen belachelijk accesoires, die kun je dan weer vergelijken met een Bentley of Bugatti.quote:
Please, elk sletje van 16 koopt met haar eerst mcdonalds salaris een macbook tegenwoordig, zo bijzonder zijn ze nou ook weer nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kleine nadeel (heb nooit >2 poorten nodig gehad, en is zeer eenvoudig te fixen met een hubje inderdaad) weegt lang niet op tegen de enorme voordelen van het hebben van een macbook.
Zoals: gebruiksgemak, stabiliteit, snelheid, levensduur/afschrijving per tijdseenheid, super design, waardering / indruk bij anderen (met een fatsoenlijk aluminium macbook maak je meer indruk bij de klant dan met een matzwarte dell of hp laptop + vista).
Dell doet de laatste tijd ook een hoop aan design, ze hebben nu een dunnere laptop dan de 13'3 incht macbookpro.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat kleine nadeel (heb nooit >2 poorten nodig gehad, en is zeer eenvoudig te fixen met een hubje inderdaad) weegt lang niet op tegen de enorme voordelen van het hebben van een macbook.
Zoals: gebruiksgemak, stabiliteit, snelheid, levensduur/afschrijving per tijdseenheid, super design, waardering / indruk bij anderen (met een fatsoenlijk aluminium macbook maak je meer indruk bij de klant dan met een matzwarte dell of hp laptop + vista).
EDIT: had de reactie's nog niet gelezen maar ik zie dat anderen dezelfde mening hebben waar je echt gewoon serieus mee aan kunt komen bij de klant.
Achja, beperkte leefwereld hé.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Please, elk sletje van 16 koopt met haar eerst mcdonalds salaris een macbook tegenwoordig, zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet
Ik zou persoonlijk afknappen als iemand waarmee ik later serieuze zaken doe aankomt met een macbook, die dingen koppel ik gelijk aan wannabe ontwerpers die hip proberen te doen met hun Frappocino.
Ja, die is zo handig en mooi, dat als je accu leeg is, je je laptop niet open kunt doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dell doet de laatste tijd ook een hoop aan design, ze hebben nu een dunnere laptop dan de 13'3 incht macbookpro.
[ afbeelding ]
Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Tevens geen vista maar windows 7. Mijn vriendin heeft trouwens een macbook pro 13'3 inch waar ik regelmatig op werk. Ik moet zeggen een top ding. Toch grappig dan weer wel dat één van de eerste dingen die ze graag wilde was bootcamp met Windows 7 als extra. Grappig dat 50% van de mac users dat gebruikt.![]()
Want jij kijkt graag naar een zwart scherm van je macbook waarvan je accu leeg is? Faler.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef memrtn het volgende:
[..]
Ja, die is zo handig en mooi, dat als je accu leeg is, je je laptop niet open kunt doen.
hm, dat vind ik nou niet. Iemand die een macbook heeft vind ik een serieuzere zakenpartner, dan een vista laptopper. no offence.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Agiath het volgende:
Ik zou persoonlijk afknappen als iemand waarmee ik later serieuze zaken doe aankomt met een macbook, die dingen koppel ik gelijk aan wannabe ontwerpers die hip proberen te doen met hun Frappocino.
Hangt er natuurlijk vanaf waar je mee aan komt zetten he. Ik vind het altijd wel mooi als iemand met een macbook pro ( geen normale macbooks ) aan komt zetten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hm, dat vind ik nou niet. Iemand die een macbook heeft vind ik een serieuzere zakenpartner, dan een vista laptopper. no offence.
Waarom wil ze dan die bootcamp met Windows 7 erop? Voor minder geld heb je een goede Windows laptop die net zo veel kan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:46 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dell doet de laatste tijd ook een hoop aan design, ze hebben nu een dunnere laptop dan de 13'3 incht macbookpro.
[ afbeelding ]
Kost wel wat maar dan heb je ook wat. Tevens geen vista maar windows 7. Mijn vriendin heeft trouwens een macbook pro 13'3 inch waar ik regelmatig op werk. Ik moet zeggen een top ding. Toch grappig dan weer wel dat één van de eerste dingen die ze graag wilde was bootcamp met Windows 7 als extra. Grappig dat 50% van de mac users dat gebruikt.![]()
Ik vind mijn Dell XPS er stuk mooier/strakker uitzien dan zo'n MacBookje die tegenwoordig bijna iedereen heeft.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
EDIT: had de reactie's nog niet gelezen maar ik zie dat anderen dezelfde mening hebben waar je echt gewoon serieus mee aan kunt komen bij de klant.
Om eerlijk te zijn boeit het me niet zo wat voor een laptop iemand anders gebruikt met zijn presentatie. Al zou ik zelf niet zo snel mijn iBook gebruiken vanwege de kleine beeldscherm.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
Please, elk sletje van 16 koopt met haar eerst mcdonalds salaris een macbook tegenwoordig, zo bijzonder zijn ze nou ook weer niet
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
hm, dat vind ik nou niet. Iemand die een macbook heeft vind ik een serieuzere zakenpartner, dan een vista laptopper. no offence.
Dat lijkt me echt een faalding. Het lijkt me sowieso dat er een hoop aan stuk kan. En rendering daar is een laptop sowieso niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.
Thinkpads zijn imo de beste zakelijke laptops. Strak, degelijk, maar nog niet zo achterlijk duur als die macbooks.
Als ik dagelijks grafisch werk zou moeten doen verkies ik onderstaande direct boven een macbook.
http://www.lenovovision.com/lv2/mediaplayer.php?fid=thinkpad_w700
Ik zeg dan ook dat ik dat verkies boven een macbook, en niet boven een 'echt' workstation.quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:15 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt een faalding. Het lijkt me sowieso dat er een hoop aan stuk kan. En rendering daar is een laptop sowieso niet voor gemaakt.
Ik heb een Dell XPS M1710 gehad en een Alienware M15X beiden omdat ze toen der tijd de beste videokaarten hadden 9800GTX en CPU's core 2 extreme 2,8Ghz etc etc.
BEIDEN konden binnen een half jaar terug wegens overhittings problemen. Daarbij gaat het renderen op een desktop nu veel prettiger, core i7 en 2x full hd scherm 22 inch. Werkt écht geweldig. En bij de heftige projecten gebruik ik network rendering.
Opbokken kloonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
doei
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.
PC's zijn per definitie beter dan Apple systemen, omdat het naar wens tweakable is.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Want jij kijkt graag naar een zwart scherm van je macbook waarvan je accu leeg is? Faler.
Deze kan dus dicht, vooral de tweede zin is so true (voor zo'n beetje alle apple producten, *ahum* iphone)quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:33 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
PC's zijn per definitie beter dan Apple systemen, omdat het naar wens tweakable is.
Apple wordt alleen geprezen door noobs die niet met PC's om kunnen gaan.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 03:39 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, Apple is belachelijk. Het is exact hetzelfde als windows, alleen zitten de vensterknoppen linksboven in plaats van rechtsboven en precies andersom, en gebruikt Apple geen alt-tab en ctrl-v maar appeltje-tab en appeltje-v.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |