Ze zijn ook beter voor email, en de meeste mensen willen altijd email.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
nee mac pcs zijn veel beter je betaaldt er wel meer voor maar ze zijn veel beter voor spellen enzo dan windows pcs en geen virusen
Alleen de spellings check is er nog niet voor de mac, hmmm?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
nee mac pcs zijn veel beter je betaaldt er wel meer voor maar ze zijn veel beter voor spellen enzo dan windows pcs en geen virusen
Lief dagboekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
Die usb poorten zitten ook te dicht bij elkaar. Nu moet ik mijn ipod eruit halen om mijn teddybeer-usbstick erin te doen.
USB verlengkabel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:30 schreef ynuhh het volgende:
Die usb poorten zitten ook te dicht bij elkaar. Nu moet ik mijn ipod eruit halen om mijn teddybeer-usbstick erin te doen.
Ik heb er 2, Late 2009 model.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Injetta het volgende:
Ik heb de draadloze muis van apple bij mijn macbook pro. Werkt prima en dan heb je je 2 usb-aansluitingen.
Maar.... rechts zit toch nog een usb aansluiting?
Ik heb links 2 usb-aansluitingen en dan rechts nog een.
Jammer dat ze geen grammarcheck hebben ingebouwd...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:22 schreef netflanders het volgende:
[..]
Nee, dan al die mac-fanboysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Al die falende mac-bashers hier zeg![]()
Prachtig als je al die knaapjes in de week van de deadline ziet falen met software en pc-crashes, en jij lekker een bakkie gaat doen. Het kost meer geld, tuurlijk, maar dan heb je ook veel meer.. en veel meer is niet alleen design maar ook een betrouwbaar systeem (wat uiteindelijke het belangrijkste is).
het kan ergerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft dit kankerding maar 2 usb poorten waardoor ik nu geen muis kan gebruiken omdat ik 2 externe HD's heb aangesloten om iets te verplaatsen.
Betaal je 1400 euro krijg je 2 usb poorten. FML
Sommige mensen kunnen gewoon niet met computers omgaan.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Prachtig als je al die knaapjes in de week van de deadline ziet falen met software en pc-crashes, en jij lekker een bakkie gaat doen. Het kost meer geld, tuurlijk, maar dan heb je ook veel meer.. en veel meer is niet alleen design maar ook een betrouwbaar systeem (wat uiteindelijke het belangrijkste is).
Ik kan en kon er prima mee omgaan, desalniettemin is OSX een verademing. Wordt niet trager, en je verliest nooit de controle over wat er wel of niet vastloopt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:04 schreef Morrigan het volgende:
2 usb poorten vind ik wel erg weinig voor een moderne laptop. Van Apple had ik toch wel wat meer verwacht.
[..]
Sommige mensen kunnen gewoon niet met computers omgaan.
In OSX kunnen programma's ook vastlopen. Het afbreken van een programma gaat echter wel erg makkelijk zonder gezeik.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:16 schreef martinus- het volgende:
[..]
Ik kan en kon er prima mee omgaan, desalniettemin is OSX een verademing. Wordt niet trager, en je verliest nooit de controle over wat er wel of niet vastloopt.
Mijn iBook heeft ook maar 2 usb poorten, alleen is dat toch wel een wat oudere laptop.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:19 schreef tennisracket het volgende:
2 usb poorten is weinig ben ik met je eens.
Had er liever 3, maar om eerlijk te zijn gebruik ik ze amper. Hooguit een keer voor een usb stickje of een muis.
Haha de reden dat ik gééééén mac heb is omdat ik deadlines heb. Was er maar een cpu in een mac die snel genoeg was voor al die rendertijden die ik met mijn 3d animatie heb. Verder nooit last gehad in cinema 4d en after effects van software crashes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Macs kunnen ook maar 1/4 wat pc's kunnen. Logisch dat er minder fout kan gaanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Ja want overige pc's falen altijd. Daarom werkt meer dan 90% van alle scholen, overheidsinstanties en commerciele bedrijven ermeequote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
Je vergeet "virusen" te arceren.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:39 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Jammer dat ze geen grammarcheck hebben ingebouwd...
Ik ga stuk hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:42 schreef netflanders het volgende:
hoi op sommige laptops heb je zegmaar zon vierkante waar je met je vinger kan bewegen wat als t ware je muis bestuurdt dan kan je dat mss gebruiken dan is dat een kabel minder
doei
Ik hoop dat dit een slechte trol isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef martinus- het volgende:
ghehe hij was wel een beetje grappig jaquote:
Kan gewijzigd worden uiteraard, 1400euro voor zo`n pc en dan 7300euro voor een mac pfff, Ik zou het wel weten, Mac is misschien betrouwbaarder maar met windows kan je veel meer/sneller/beter werken en je hebt zo veel expansion mogelijkheden als je wilt qua audio/video/harddisk/firewire/whatever.............quote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:44 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
True. Alleen jammer van dat plaatje van die oerlelijke kast van die PC.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |