abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77039850
Alleen nooblets die niet weten waar ze op klikken hebben virusscanners nodig. Of een mekboek.
  woensdag 20 januari 2010 @ 04:17:09 #102
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_77039895
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef maess het volgende:
pro tools, final cut pro, color, compressor, time machine, ik bedoel, waarom heb je een windows pc gekocht dan, hou je van virus scanners? donder toch op man
dat is misschien nog wel de grootste rede dat ik een mac gekocht heb.
Waarom elke week een halve dag scannen naar virussen en je internet niet gebruiken en bla.
Verder gebruiksgemak en gewoon fijn om op te werken. Stabiel en ja, noob proof, maar waarom MOET je aan een pc sleutelen?

Hij moet werken, sleutelen doe je aan iets als het kapot is.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  woensdag 20 januari 2010 @ 04:34:40 #103
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_77040001
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:17 schreef MOD het volgende:

[..]

Waarom elke week een halve dag scannen naar virussen en je internet niet gebruiken en bla.
Verder gebruiksgemak en gewoon fijn om op te werken. Stabiel en ja, noob proof, maar waarom MOET je aan een pc sleutelen?

Ik wil best met een uitgebreide reactie komen maar ik beperkt het tot:
pi_77040106
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:17 schreef MOD het volgende:

[..]

Alsof virusscanners en een PC onlosmakelijk verbonden zijn.

De gein van een PC is de veelzijdigheid, je kan hem precies aanpassen aan je wensen.

Als Windows je niet bevalt gooi je er een Linux mod op, etc. Daarbij komt dat je niet elke anderhalf jaar een nieuwe PC nodig hebt om up to date te blijven. Je kan de onderdelen simpelweg upgraden. Dat kan je bij Apple wel vergeten.

Wat Apple aan commercie mist in software, compenseren ze met object-marketing.
pi_77040124
Wat mist apple dan kwa software?
Alles wat grafisch is kan juist beter of alleen maar op apple osx.

Voor games kun je inderdaad beter Windows installeren, maar daar heb ik een ps3 en 360 voor.

En laten we vooral over linux beginnen met hun prachtaanbod aan kwalitatief goede applicaties
pi_77040151
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:53 schreef maess het volgende:
Wat mist apple dan kwa software?
Alles wat grafisch is kan juist beter of alleen maar op apple osx.

Voor games kun je inderdaad beter Windows installeren, maar daar heb ik een ps3 en 360 voor.

En laten we vooral over linux beginnen met hun prachtaanbod aan kwalitatief goede applicaties
Ja toch.
Ik zeg niet dat Windows het ultieme OS is, maar met een PC kan je nu eenmaal 1337x meer dan met een Appel.

De commerciele software (spam, etc) die je veelvuldig in Windows vindt, is niet echt aanwezig op Appels. Dat dan weer wel.
pi_77040186
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Ik zeg dan ook dat ik dat verkies boven een macbook, en niet boven een 'echt' workstation.

De laptops die jij noemt gaming laptops. Spelletjes ga je maar op een nintendo doen ofzo, daar had ik het niet over.
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Als je ook maar uberhaupt de moeite had genomen om je te verdiepen in rendering, was er vroeger op de originele Alienware site te vinden dat ze ook specifieke systemen bouwde voor rendering en video-editing e.d. Daarin zaten quatro kaarten, extreme processors e.d. DUs dit slaat nergens over.

En een laptop met ingebouwde tablet moet wel een faal worden. Net alsof iemand die écht een tablet gebruikt waarvoor die gemaakt is met een stukje speelgoed wilt gaan werken? Het is hetzelfde als dat je Chopin wilde laten spelen op een intertoys keyboard.
It's you my love, you who are the stranger
pi_77040193
Grappig altijd dat in dit soort discussies er altijd mensen zijn die denken iemand te ownen. Vervolgens een reactie krijgen op hun comment op dit topic welke gelijk staat aan "touché" en dan durven ze niet meer te reageren in zo'n topic.
It's you my love, you who are the stranger
pi_77040282
ik heb maar 1 usb poort

kut macbook air.. Maar hij doet wel precies waar ik hem voor gekocht heb.. Er geil uit zien . En als ik bij klanten ben merk ik een zeer duidelijk verschil in hoe serieus ze me nemen als ik op de mac zit of op mijn combrak die ik nu al 2x opnieuw heb moeten installeren terwijl er alleen office op draait.
pi_77040284
Bij de air gaan zeiken dat er 1 usb poort op zit.....
pi_77040292
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 05:32 schreef maess het volgende:
Bij de air gaan zeiken dat er 1 usb poort op zit.....
enige wat erin gaat zijn usb stickies.. werkt puik Waar gebruik je een laptop anders voor? Harddisks eraan hangen? die prop je in een NAS. Muis en toetsenbord? die gaan via bluetooth. Af en toe misschien nog een printertje, maar meer niet. Anders moet je maar een vaste pc kopen.
  woensdag 20 januari 2010 @ 05:35:17 #112
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_77040294
Ik snap sowieso de hele discussie niet. Elke keer weer pc vs. mac.
Tis als appels en peren vergelijken.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_77040298
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 05:35 schreef MOD het volgende:
Ik snap sowieso de hele discussie niet. Elke keer weer pc vs. mac.
Tis als appels en peren vergelijken.
is het ook... de een vind appels lekkerder de ander peren.. Je moet alleen goed weten waarom de ene beter bij jou past dan de ander.. en voor ieder ander kan dat weer anders zijn.
pi_77040335
liev dagboek...
  woensdag 20 januari 2010 @ 06:26:15 #115
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_77040434
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.
Nee, macbooks zijn niet overpriced. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar gaan ook langer mee (minder snel een 'snellere laptop' nodig) en daardoor relatief goedkoper zelfs.
pi_77040689
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:

[..]

Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.

Thinkpads zijn imo de beste zakelijke laptops. Strak, degelijk, maar nog niet zo achterlijk duur als die macbooks.
Als ik dagelijks grafisch werk zou moeten doen verkies ik onderstaande direct boven een macbook.
http://www.lenovovision.com/lv2/mediaplayer.php?fid=thinkpad_w700
Dit is pas een laptop!
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_77040713
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Nee, macbooks zijn niet overpriced. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar gaan ook langer mee (minder snel een 'snellere laptop' nodig) en daardoor relatief goedkoper zelfs.
Een goed business-laptop van Dell of IBM/Lenovo kan meer hebben dan zo'n appeltje.
Mijn oude Latitude is de halve wereld doorgestuiterd en afgezien van wat kleine beschadigingen werkt hij nog prima! En met een Thinkpad durf ik dat ook wel aan.
Op donderdag 6 september 2012 @ 21:41 schreef Shakkara het volgende:
Uiteraard is het volgens Rutte en consorten de schuld van een imaginair links kabinet dat we ooit ergens in het verleden gehad schijnen te hebben.
pi_77040734
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Inverted_World het volgende:

[..]

Want jij kijkt graag naar een zwart scherm van je macbook waarvan je accu leeg is? Faler.
Het zit diep hé. Maar wees jij maar blij met je Windows en "ik kan alles aanpassen en dat is beter maar ik snap er verder geen kut van" en "Apple ziet er gelikter uit maar ik kan het niet betalen en daarom ga ik maar bashen".
pi_77041006
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Mijn iBook gaat inderdaad al een tijdje mee.

Aan de andere kant kun je net zo goed elke 2 jaar een goedkopere laptop aanschaffen dan na 4 jaar met een laptop zitten die al verouderd is. Is maar net wat je belangrijk vindt.
ROBODEMONS..................|:(
pi_77041130
iedereen die down is met apple

quote me

apple
Eskimo Joe
pi_77041163
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft dit kankerding maar 2 usb poorten waardoor ik nu geen muis kan gebruiken omdat ik 2 externe HD's heb aangesloten om iets te verplaatsen.

Betaal je 1400 euro krijg je 2 usb poorten. FML
Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muis
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 04:57 schreef Salvad0R het volgende:

[..]

Ja toch.
Ik zeg niet dat Windows het ultieme OS is, maar met een PC kan je nu eenmaal 1337x meer dan met een Appel.

De commerciele software (spam, etc) die je veelvuldig in Windows vindt, is niet echt aanwezig op Appels. Dat dan weer wel.
Wat kun je dan meer Ik heb Windows nog niet met een tegenhanger van Time Machine zien komen, om maar een voorbeeld te noemen.

[ Bericht 37% gewijzigd door Pheno op 20-01-2010 08:36:46 ]
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_77041273
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:

[..]

Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muis
[..]

Wat kun je dan meer Ik heb Windows nog niet met een tegenhanger van Time Machine zien komen, om maar een voorbeeld te noemen.
Of iets zo briljants als iLife.
pi_77041334
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 08:40 schreef memrtn het volgende:

[..]

Of iets zo briljants als iLife.
Voor 7,50 als actie kunnen kopen uit de AppleShop. IMovie is gewoonweg simpel, geen poespas, en geen "oh kut het werkt niet want mijn catalyst driver 0.9.8.6.beta heeft een bug"
Of natuurlijk "oh het werkt niet want ik heb meer dan 8GB geheugen nodig om het uberhaupt werkbaar te maken".
Nee, met PC's kun je in ieder geval wel op 1337+ meer manieren problemen hebben.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:47:08 #124
164607 sc00p
D66-rechter
pi_77041365
iedereen die down is met microsoft

quote me

microsoft
Ik ook, bedankt!
pi_77041399
quote: