dat is misschien nog wel de grootste rede dat ik een mac gekocht heb.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:05 schreef maess het volgende:
pro tools, final cut pro, color, compressor, time machine, ik bedoel, waarom heb je een windows pc gekocht dan, hou je van virus scanners? donder toch op man
Ik wil best met een uitgebreide reactie komen maar ik beperkt het tot:quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:17 schreef MOD het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel de grootste rede dat ik een mac gekocht heb.
Waarom elke week een halve dag scannen naar virussen en je internet niet gebruiken en bla.
Verder gebruiksgemak en gewoon fijn om op te werken. Stabiel en ja, noob proof, maar waarom MOET je aan een pc sleutelen?
Hij moet werken, sleutelen doe je aan iets als het kapot is.
Alsof virusscanners en een PC onlosmakelijk verbonden zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:17 schreef MOD het volgende:
[..]
dat is misschien nog wel de grootste rede dat ik een mac gekocht heb.
Waarom elke week een halve dag scannen naar virussen en je internet niet gebruiken en bla.
Verder gebruiksgemak en gewoon fijn om op te werken. Stabiel en ja, noob proof, maar waarom MOET je aan een pc sleutelen?
Hij moet werken, sleutelen doe je aan iets als het kapot is.
Ja toch.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:53 schreef maess het volgende:
Wat mist apple dan kwa software?
Alles wat grafisch is kan juist beter of alleen maar op apple osx.
Voor games kun je inderdaad beter Windows installeren, maar daar heb ik een ps3 en 360 voor.
En laten we vooral over linux beginnen met hun prachtaanbod aan kwalitatief goede applicaties
Jij weet duidelijk niet waar je over praat. Als je ook maar uberhaupt de moeite had genomen om je te verdiepen in rendering, was er vroeger op de originele Alienware site te vinden dat ze ook specifieke systemen bouwde voor rendering en video-editing e.d. Daarin zaten quatro kaarten, extreme processors e.d. DUs dit slaat nergens over.quote:Op woensdag 20 januari 2010 02:07 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik zeg dan ook dat ik dat verkies boven een macbook, en niet boven een 'echt' workstation.
De laptops die jij noemt gaming laptops. Spelletjes ga je maar op een nintendo doen ofzo, daar had ik het niet over.
enige wat erin gaat zijn usb stickies.. werkt puikquote:Op woensdag 20 januari 2010 05:32 schreef maess het volgende:
Bij de air gaan zeiken dat er 1 usb poort op zit.....
is het ook... de een vind appels lekkerder de ander peren.. Je moet alleen goed weten waarom de ene beter bij jou past dan de ander.. en voor ieder ander kan dat weer anders zijn.quote:Op woensdag 20 januari 2010 05:35 schreef MOD het volgende:
Ik snap sowieso de hele discussie niet. Elke keer weer pc vs. mac.
Tis als appels en peren vergelijken.
Nee, macbooks zijn niet overpriced. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar gaan ook langer mee (minder snel een 'snellere laptop' nodig) en daardoor relatief goedkoper zelfs.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tja, apple fans zien zo iemand misschien als een serieuzer zakenpartner, ik denk meteen 'die probeert mij straks een poot uit te draaien om die overpriced apple shit mee te kunnen betalen'.
Thinkpads zijn imo de beste zakelijke laptops. Strak, degelijk, maar nog niet zo achterlijk duur als die macbooks.
Als ik dagelijks grafisch werk zou moeten doen verkies ik onderstaande direct boven een macbook.
http://www.lenovovision.com/lv2/mediaplayer.php?fid=thinkpad_w700
Een goed business-laptop van Dell of IBM/Lenovo kan meer hebben dan zo'n appeltje.quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, macbooks zijn niet overpriced. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar gaan ook langer mee (minder snel een 'snellere laptop' nodig) en daardoor relatief goedkoper zelfs.
Het zit diep hé.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Want jij kijkt graag naar een zwart scherm van je macbook waarvan je accu leeg is? Faler.
Mijn iBook gaat inderdaad al een tijdje mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 06:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nee, macbooks zijn niet overpriced. Ze zijn wat duurder in aanschaf maar gaan ook langer mee (minder snel een 'snellere laptop' nodig) en daardoor relatief goedkoper zelfs.
Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muisquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:39 schreef appelsjap het volgende:
Waarom heeft dit kankerding maar 2 usb poorten waardoor ik nu geen muis kan gebruiken omdat ik 2 externe HD's heb aangesloten om iets te verplaatsen.
Betaal je 1400 euro krijg je 2 usb poorten. FML
Wat kun je dan meerquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:57 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Ja toch.
Ik zeg niet dat Windows het ultieme OS is, maar met een PC kan je nu eenmaal 1337x meer dan met een Appel.
De commerciele software (spam, etc) die je veelvuldig in Windows vindt, is niet echt aanwezig op Appels. Dat dan weer wel.
Of iets zo briljants als iLife.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Pauper, wel een mac kopen, maar beknibbelen op een bluetooth muis
[..]
Wat kun je dan meerIk heb Windows nog niet met een tegenhanger van Time Machine zien komen, om maar een voorbeeld te noemen.
Voor 7,50 als actie kunnen kopen uit de AppleShop. IMovie is gewoonweg simpel, geen poespas, en geen "oh kut het werkt niet want mijn catalyst driver 0.9.8.6.beta heeft een bug"quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef sc00p het volgende:
iedereen die down is met microsoft
quote me
microsoft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |