Rebreakquote:
Gasquet kon op een gegeven moment ook amper meer lopen vanwege de kramp. En in die game sloeg Youz ook direct toe. Ook omdat Gasquet weigerde de punten kort te houden en initiatief te tonen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe kwam die rebreak dan tot stand? Het leek echt een gedane zaak.
In een ongelofelijke kutvorm, dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er met Chardy aan de hand trouwens..absurde uitslag tegen Istomin..
Die tijden zijn wel echt heel kut, vannacht Fed ook om 5u ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS morgen weer!RAFAAAAAAAAAAAAAA
7de GS titel binnen harken!
Zit ook te kijken, hij heeft heeft echt veel geluk gehad hoor. Die game op *6-5 van Andreev, krijgtie echt 2 keer het punt cadeau op setpoint. Anders sta je toch mooi te gapen met een 2-1 set achterstand in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit nu de herhaling van Federer - Andreev te kijken, maar Federer maakt wel verschrikkelijk veel slordige fouten...
quote:Kotsende ballenjongen inspireert Rochus niet
Opschudding in de partij tussen Christophe Rochus en Donald Young op de Australian Open toen een ballenjongen overgaf op de court. Een uitgebreide schoonmaakpauze hielp Rochus niet, want hij verloor.
Young stond 2-1 voor en was in de vierde set al een keer door de opslag van Rochus gegaan toen de ballenjongen onwel werd. Hij liet zijn maaginhoud de vrije loop op de court, zodat de match een hele tijd stilgelegd moest worden voor een poetsbeurt.
Rochus kon van die pauze geen gebruik maken om het tij te keren. Hij verloor ook de vierde set en mag zijn koffers pakken.
Zie hem nog wel in toernooi groeien hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit nu de herhaling van Federer - Andreev te kijken, maar Federer maakt wel verschrikkelijk veel slordige fouten...
Kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die de berichgeving van de NOS erg denigrerend vond over de NL-tennissers?
Zo van: Zijn WEER klaar
We staan voor het eerst in jaren weer met twee heren rechtstreeks in de draw voor de AO
En dan ook nog eens loten tegen zware tegenstanders. Maarja....
Weet niet wie het zei? Presentator / Commentator?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die de berichgeving van de NOS erg denigrerend vond over de NL-tennissers?
Zo van: Zijn WEER klaar
We staan voor het eerst in jaren weer met twee heren rechtstreeks in de draw voor de AO
En dan ook nog eens loten tegen zware tegenstanders. Maarja....
's Nachts niet echt veel boeiends nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Szura het volgende:
Weinig interessants vannacht eigenlijk.
Blake - Del Potro is pas de 4e partij in Hisense.
Misschien dat Wickmayer - Pennetta wat vuurwerk oplevert.
Dat verwacht ik niet, daarvoor is Tomic zijn 2e service te matig en handelingssnelheid (nog) wat te laag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Tomic-Cilic kan ook best leuk worden verwacht ik, al is dat ook weer een ochtendpartij hier.
Hij haalt gewoon keurig een finaleplek waarvan ie verliest van Murrayquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie hem nog wel in toernooi groeien hoor
vorig jaar op school de halve finale van Nadal tegen verdasco gekeken, hebben de les toen gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef senswal het volgende:
Haha leuke verwachtingen!
Tot nu toe nog bijna niks kunnen volgen, alleen af en toe op school. Want daar staat dat tegenwoordig ook al op.
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ook maar weinig nog kunnen volgen en ik ben student. Vannacht er wel 6 uur uit, want dan begint het vuurwerk
.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Lol, hoe krijgen ze het voor elkaar..geen enkele mannenwedstrijd nu om 1u. Gnight
Idd van drie nul terugkomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef Boe-man het volgende:
GSM Clijsters. Was ook nog een leuke partij om naar te kijken ook
Idd dat was echt een verrassing! Tanasugarn maakte goed gebruik van de snelheid, die de ballen van Clijsters haddenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef Boe-man het volgende:
GSM Clijsters. Was ook nog een leuke partij om naar te kijken ook
Bij de ballen van Clijsters denk ik aan wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:48 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Idd dat was echt een verrassing! Tanasugarn maakte goed gebruik van de snelheid, die de ballen van Clijsters hadden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de ballen van Clijsters denk ik aan wat anders.
Kraaij en Rus lagen er in dames quali uit, Sijsling bij de mannen. In het hoofdtoernooi lagen Haase en De Bakker er in r1 uit tegen respectievelijk Berdych en Roddick.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef One_conundrum het volgende:
Even een (denk ik) domme vraag... Doen er nog Nederlanders mee? Weet dat kraaij is uitgeschakeld, maar bij de heren miss?
Zit Krajicek nog in de damesdubbel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kraaij en Rus lagen er in dames quali uit, Sijsling bij de mannen. In het hoofdtoernooi lagen Haase en De Bakker er in r1 uit tegen respectievelijk Berdych en Roddick.
Jah ze moeten tegen Jelena Jankovic en ene Shenay Perryquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zit Krajicek nog in de damesdubbel?
Zit nog niet op 60% van zijn kunnen..vind het verre van overtuigend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Delpo staat ze goed te raken.
Uiteraard. Hij maakt nog teveel fouten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit nog niet op 60% van zijn kunnen..vind het verre van overtuigend.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Murray krijgt in de kwartfinale klappen van Nadal.
Kom je in het vervolg ook eens langs als Nadal verliest?quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:14 schreef jojomen4 het volgende:
Easy Rafa.![]()
Blake krijgt zin in een 5 setter. Hij raakte ze aardig in de TB.
Wat ben jij voor een ongelooflijke azijnpisser zeg. Als je er moeite mee hebt dat ik Rafa fanatiek aanmoedig op een forum, dan ga je lekker van het forum af. Of zeg gewoon dat je het vervelend vind dat ik de beste tennisser ooit aanmoedig, want dan ga ik lekker door.quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:22 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kom je in het vervolg ook eens langs als Nadal verliest?
Lacko speelde wel dramatisch slecht hoor. Dat aantal foutenHij heeft een heel leuk spelletje, maar maakte daar vandaag vreselijk weinig gebruik van. Nu moet ik zeggen dat Nadal wel duidelijk weer beter oogt dan een paar maanden terug, maar of dat genoeg gaat zijn voor de zege betwijfel ik.
Hier ben ik gestopt met lezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een ongelooflijke azijnpisser zeg. Als je er moeite mee hebt dat ik Rafa fanatiek aanmoedig op een forum, dan ga je lekker van het forum af. Of zeg gewoon dat je het vervelend vind dat ik de beste tennisser ooit aanmoedig, want dan ga ik lekker door.
Vamosssssssssssss RAFAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Of je ziet het niet, of je geheugen is 3x dikke zware stront, als je niet weet dat ik ook reageer wanneer Rafa verliest. Anders ga je even lekker de Rafa topics en de GS topics door waarin Rafa verloren heeft.
Hier verder: http://www.atdhe.net/1140(...)n-blake-vs-del-potroquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
WTF stoppen ze er gewoon mee...![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hier verder: http://www.atdhe.net/1140(...)n-blake-vs-del-potro
Thanxquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:43 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hier verder: http://www.atdhe.net/1140(...)n-blake-vs-del-potro
Ja, geweldig. Jammer dat ik niet kan zien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat Blake niet won.
Henin - Dementieva is echt de beste vrouwenpartij in tijden trouwens.
Geweldig ja dat ze amper de service kunnen behoudenquote:Op woensdag 20 januari 2010 11:50 schreef DeeBee het volgende:
Jammer dat Blake niet won.
Henin - Dementieva is echt de beste vrouwenpartij in tijden trouwens.
Waarom zeikt iedereen daar toch altijd op?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geweldig ja dat ze amper de service kunnen behouden
Ja, dat is een beetje sadness (vooral in de 2e set).quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:51 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geweldig ja dat ze amper de service kunnen behouden
Omdat dat een teken van zwakte is misschien?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daar toch altijd op?
Of juist van kracht...Live with it, dames hebben mindere goede services :/quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat dat een teken van zwakte is misschien?
quote:
Dan moeten ze oefenen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:57 schreef Norrage het volgende:
[..]
Of juist van kracht...Live with it, dames hebben mindere goede services :/
Ze zullen er echt wel zat op trainen. Beetje een overbodige opmerking/vraag. Dat het dan uiteindelijk nog niet is als bij de mannen, wilt nog niet zeggen dat ze er niet genoeg aan doen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moeten ze oefenen.
Dat ze het zwakkere geslacht zijn.... OK.
Maar please.... is trainen teveel gevraagd ?
Het is grotendeels de snelheid van de service die het verschil maakt, en die snelheden gaan vrouwen echt niet bereiken hoor, hoe hard ze ook trainen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moeten ze oefenen.
Mauresmoquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef -0- het volgende:
[..]
Het is grotendeels de snelheid van de service die het verschil maakt, en die snelheden gaan vrouwen echt niet bereiken hoor, hoe hard ze ook trainen.
Inderdaad, ik vind dat ook vreemd. Oké, het vrouwentennis doet het tegenwoordig kwalitatief een stuk minder dan het mannentennis, maar wat maakt dat breaken nou uit? Is een mannenpartij waarbij twee spelers al hun opslaggames met 289 aces behouden dan zoveel leuker?quote:Op woensdag 20 januari 2010 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Waarom zeikt iedereen daar toch altijd op?
Serena traint bijna nooit en heeft toch een goede servicequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dan moeten ze oefenen.
We hebben het wel over Henin. Die kan in zo'n derde set 5-1 achterstaan en toch nog winnen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Henin wint het.
Wow, wat een partij.
2:50 over 2 sets.
Henin had een 3e set ook niet overleefd denk, want die leek aangeslagen (last van d'r been).
ze heeft wedstrijden dat ie heel goed loopt, maar over het algemeen is het bij verre haar zwakste punt. Eigenlijk is het verschil tussen haar allerbeste, goddelijke spel en haar gemiddelde niveau precies die service.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:08 schreef Heero87 het volgende:
[..]
We hebben het wel over Henin. Die kan in zo'n derde set 5-1 achterstaan en toch nog winnen..
Maar ze moet toch nog flink aan haar opslag werken wil ze ver geraken, want die draait toch ver beneden haar niveau.
Inderdaad, in het begin van haar carrière had ze ook zo'n zwakke service. Het is pas nadat ze daar maanden stevig op getraind heeft, dat ze echt het circuit is beginnen domineren. Ik vrees dat het toch een tijd zal duren eer ze die goeie service terug te pakken heeft.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
ze heeft wedstrijden dat ie heel goed loopt, maar over het algemeen is het bij verre haar zwakste punt. Eigenlijk is het verschil tussen haar allerbeste, goddelijke spel en haar gemiddelde niveau precies die service.
Aan die buikjes van de dames te zien trainen ze ook weer niet zoveel. Bij mannentennis ken ik alleen Nalbandian zo, no offensequote:Op woensdag 20 januari 2010 12:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ze zullen er echt wel zat op trainen. Beetje een overbodige opmerking/vraag. Dat het dan uiteindelijk nog niet is als bij de mannen, wilt nog niet zeggen dat ze er niet genoeg aan doen.
Komt door het tijdsverschil.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat AO toch zo midden in de nacht enzo zo vroeg op de ochtend![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:50 schreef Szura het volgende:
Waarom is dat AO toch zo midden in de nacht enzo zo vroeg op de ochtend![]()
Mis blijkbaar 2 prachtige partijen
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt door het tijdsverschil.
Zeg dat niet te vroeg, hahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:37 schreef Bramaldo11 het volgende:
Die challenge bespaart em de vijfsetter.
Z'n tweede service welquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:50 schreef Norrage het volgende:
zap net in, heeft Tomic altijd zo'n laffe service?
Ik dacht even naar een geblesseerde speler te kijkenquote:
Het is meer hopen tegen beter weten in de hele tijd idd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 14:54 schreef senswal het volgende:
Die challenges van Tomic zijn ook niet echt succesvol he..
Oh, je was me voorquote:Op woensdag 20 januari 2010 14:55 schreef Tim86 het volgende:
Die Tomic moet allang op bed liggen joh..
Tien uur later.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:20 schreef senswal het volgende:
10 uur later als ik me niet vergis. Of eerder dat kan ook
quote:
Gek dat er een minuut extra verschil is met NL.quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:22 schreef Szura het volgende:
Het is er nu 01:21
Die forumklok klopt gewoon nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek dat er een minuut extra verschil is met NL.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gek dat er een minuut extra verschil is met NL.
Daarnaast, als je er nog maar 2 hebt, waarom challengen als je op 30-0 staatquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:48 schreef Tim86 het volgende:
Ik ben er nog niet uit wat slechter is..die service of zijn ogen..wat een kutchallenge weer..
Netjes netjesquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:00 schreef Szura het volgende:
Wat een raar einde van die game![]()
Cruciale hold van Cilic.
Ik voorspel nu een break van Cilic
Lacko had enorm veel forced errors ertussen zitten. Meestal vroeg in de rally, waar Nadal normaalgesproken nog aan het beuken is om het punt op te bouwen, maar voor mindere spelers al te scherp. Verder ging Nadal af en toe ook vaker snel voor de winner als hij de ruimte had in de game of set, zal wel opdracht zijn om de knieën heel te houden...quote:Op woensdag 20 januari 2010 09:00 schreef Tim86 het volgende:
Vreemde stats bij Nadal...supersimpele overwinning, maar toch 15 winners tegenover 30 UE...Hij zal best relatief weinig clean winners slaan, maar dit kan haast niet kloppen..Monfils zat op 39-42
Schijnt behandeld te zijn vroeg in de wedstrijd, misschien ergens last van wat hem hinderde bij de service?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:57 schreef Tim86 het volgende:
Berdych hopeloos trouwens zeg..Eerste set 4-2 voor, verliest hij met 4-6. Tweede set komt hij terug tot 4-4 na een break, verliest hij met 4-6. Derde set staat hij de hele set een break voor, laat Korolev toch tot 4-4 komen, breakt dan direct weer naar 5-4 en verliest dan de laatste 3 games
Del Boy heeft gewoon een polsblessure, heeft ie duidelijk last van.quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:16 schreef Norrage het volgende:
Potro is natuurlijk een perfecte matchup voor Blake. Alleen maar harde ballen in Blake zijn slagzone. Geen ontregelballen ofzo...Ik had het wel een beetje zien aankomen...maar ja, Blake zijn vorm is verschrikkelijk en Potro zou toch gewoon te goed moeten zijn...hmm..interessat
Als we het over lange partijen hebben: Zahlavova-Strycova en Kulikova speelden eergisteren de op een na langste wedstrijd in de geschiedenis van de WTA, 4 uur en 18 minuten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 12:00 schreef DeeBee het volgende:
Henin wint het.
Wow, wat een partij.
2:50 over 2 sets.
Henin had een 3e set ook niet overleefd denk, want die leek aangeslagen (last van d'r been).
Zo is Murray ook begonnen.quote:
Ik vond haar forehand eigenlijk gevaarlijk dan haar backhand in de wedstrijd. Het leek ook alsof ze meer fouten met de backhand maakte en met de forehand kon ze heerlijk in de hoeken rammen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:33 schreef wimderon het volgende:
Ok, laatste voor nu![]()
Dementieva speelde echt ontzettend dom. De machine staat natuurlijk zo ingesteld en kan niet meer veranderd worden, maar als je uitgangspunt is om bijna alles naar de backhandhoek van Henin te spelen vraag je er gewoon om.
Van Henin? Die forehand kan ze geweldig mee uithalen ja, maar er kunnen er ook drie achter elkaar het net in vliegen, de backhand is de constantere slag bij Henin. Flipkens speelde dat veel beter uit.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:39 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Ik vond haar forehand eigenlijk gevaarlijk dan haar backhand in de wedstrijd. Het leek ook alsof ze meer fouten met de backhand maakte en met de forehand kon ze heerlijk in de hoeken rammen.
Een kruising tussen Murray en Hewitt, qua speelstijl.quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zo is Murray ook begonnen.
Zal XL leuk vinden, nog zo'n pusher![]()
Overigens denk ik dat deze jongen veel meer the real deal is dan generatiegenoot Dimitrov. Het talent is er en de mindere punten zijn allemaal bij te schaven.
Tomas Berdych CZE (21) - Robin Haase NED 6-0 6-3 6-3quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kraaij en Rus lagen er in dames quali uit, Sijsling bij de mannen. In het hoofdtoernooi lagen Haase en De Bakker er in r1 uit tegen respectievelijk Berdych en Roddick.
Vergeet Rogier Wassen nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:06 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Tomas Berdych CZE (21) - Robin Haase NED 6-0 6-3 6-3
Andy Roddick USA (7) - Thiemo de Bakker NED 6-1 6-4 6-4
Ongunstige loting ook, maar Nederland heeft ook gewoon geen toptennissers. Op Eurosport2 noemden ze Bakker vannacht een Belg.
Krajicek doet nog wel mee met de dubbel, samen met Dominika Cibulkova. Ze moeten tegen Jelena Jankovic en Shenay Perry, vandaag om 11.00u lokale tijd.
Volgende week begint het rolstoeltoernooi en daar doen we het vast wel weer heel goed.
Nooit van gehoordquote:
wtf lul jij allemaal ?quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Die kut Henin.Dat ze maar nog een keer doping gebruikt, gepakt wordt en weer 1,5 jaar thuis moet zitten.
![]()
Zeker en de SF op vrijdag- en zaterdagochtendquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
Die kut Henin.Dat ze maar nog een keer doping gebruikt, gepakt wordt en weer 1,5 jaar thuis moet zitten.
![]()
Dementieva, weer geen grand slam titel.![]()
![]()
Wel mooi dat de mannen finale op zondag 31 januari om 9:30 is.
Ik hoop het niet, de partijen op de baan van Ferrer - Baghdatis moeten zo snel mogelijk afgelopen zijn zodat Dent tegen Tsonga vroeg begint! Vanaf tien uur morgenochtend zit ik namelijk vastquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:23 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ferrer vs Baghdatis ... ik voorspel alvast weer een 5-setter
Ik vind het zo jammer voor Dementievaquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Eppie_NL het volgende:
![]()
Dementieva, weer geen grand slam titel.![]()
![]()
Wel mooi dat de mannen finale op zondag 31 januari om 9:30 is.
Amen to that brotherquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Henin, ik blijf het een kut vinden.... dat chagrijnige hoofd, ik kan er gewoon niet naar kijken zonder agressief te worden...
Het feit dat ze een mentaal wrak is speelt wellicht ook mee.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer voor DementievaZe heeft echt altijd pech
Nou, Kimmetje is niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Al die Belgische speelsters zijn lelijk trouwens, wat doen ze door het eten daar?
Geen pech, gewoon een gebrek aan tactiek. Goede coach ipv moeder zou al kunnen helpen. Al vraag ik me af of Dementieva iets anders kan dan ball-bashen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:21 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Ik vind het zo jammer voor DementievaZe heeft echt altijd pech
Ik moet altijd aan Miss Piggy denken bij Clijsters...quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:10 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Nou, Kimmetje is niet verkeerd.
Als een Ivanovic al zo'n als beetje de ultieme tennisbabe wordt gezien zegt dat meer over het algehele 'niveau'.quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:48 schreef Chriz2k het volgende:
Al die Belgische speelsters zijn lelijk trouwens, wat doen ze door het eten daar?
Die groeit natuurlijk nog gewoon, dus lijkt me wel.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Miss Piggy denken bij Clijsters...
Die Wickmayer wordt wel steeds breder geloof ik... zou dat nou echt allemaal puur natuur zijn?
Ivanovic vind ik niet heel bijzonder... niet dat ik de doelgroep ben trouwensquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:13 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als een Ivanovic al zo'n als beetje de ultieme tennisbabe wordt gezien zegt dat meer over het algehele 'niveau'.
Zoiets is altijd ranking-gevoelig. Ivanovic en ook Sharapova zijn helemaal niet zo bijzonder, maar door de vele aandacht, dikke contracten etc. lijkt het net alsof het wel zo is. Dieper in de rankings loopt genoeg beters rond inderdaad.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ivanovic vind ik niet heel bijzonder... niet dat ik de doelgroep ben trouwens
Zo'n Kirilenko vind ik dan mooier
Het is wel een Limburger ja.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:38 schreef northernlight81 het volgende:
[..]
Nooit van gehoord. Speelt de dubbel dus met Jeff Coetzee.
Als ik hem tegen zou komen zou ik eerder denken dat hij de coach is van Krajicek.
[ afbeelding ]
Ik werd vanochtend wakker met Cirstea, dat is ook niet verkeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:14 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ivanovic vind ik niet heel bijzonder... niet dat ik de doelgroep ben trouwens
Zo'n Kirilenko vind ik dan mooier
Weet je het zekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:27 schreef The_BoezelaaR het volgende:
redenen om damestennis te volgen
Dementieva
Hantuchova
Vaidisova
Ja hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Weet je het zeker:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Henin, ik blijf het een kut vinden.... dat chagrijnige hoofd, ik kan er gewoon niet naar kijken zonder agressief te worden...
We hadden je al gemistquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:36 schreef jojomen4 het volgende:
Wimderon, hoe ver denk je dat Rafa het gaat schoppen?
En hopelijk een banquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:34 schreef TheVulture het volgende:
Degene die de eerste geile foto van Henin weet te plaatsen krijgt een eervolle vermelding
a) Nou ja, my way or the high way is natuurlijk niet de bedoeling. Er moet altijd ruimte zijn voor meningsverschillenquote:Op woensdag 20 januari 2010 09:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een ongelooflijke azijnpisser zeg. Als je er moeite mee hebt dat ik Rafa fanatiek aanmoedig op een forum, dan ga je lekker van het forum af. Of zeg gewoon dat je het vervelend vind dat ik de beste tennisser ooit aanmoedig, want dan ga ik lekker door.
Vamosssssssssssss RAFAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Of je ziet het niet, of je geheugen is 3x dikke zware stront, als je niet weet dat ik ook reageer wanneer Rafa verliest. Anders ga je even lekker de Rafa topics en de GS topics door waarin Rafa verloren heeft.
Moet je eens wat vaker langs komen.quote:
quote:
Zo'n idee heb ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de strijd voor de winst bij de mannen opener is dan in andere jaren... de toppers zijn geen van allen in een overheersende vorm volgens mij... het zou zomaar eens Roddick kunnen worden
Haha, wat een stel clownen ook die lekker reageren op "Rafa is de beste ooit". Precies zoals ik wil.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
a) Nou ja, my way or the high way is natuurlijk niet de bedoeling. Er moet altijd ruimte zijn voor meningsverschillen
b) Rafa is by far niet de beste ooit. Ik noem er zo maar 5 die beter waren/zijn met Federer, Sampras, Agassi, Lendl en Laver. En dan zijn er nog wel meer ....
Maar goed. Is dan weer mijn mening en als je daar moeite mee hebt ga je maar lekker van het forum af
Een finale tussen 2 hardhitters lijkt me ook wel mooi. Zoiets als Blake - Del Pony vanochtend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Ik denk dat de strijd voor de winst bij de mannen opener is dan in andere jaren... de toppers zijn geen van allen in een overheersende vorm volgens mij... het zou zomaar eens Roddick kunnen worden
Okey, je bent dus echt een stumperquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:54 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Haha, wat een stel clownen ook die lekker reageren op "Rafa is de beste ooit". Precies zoals ik wil.![]()
Nog eentje dan. Voordat Rafa z'n 29ste verjaardag viert heeft hij 22 GS's gewonnen! VAMOSSSS!!!![]()
![]()
![]()
Kom jongens, lekker reageren.![]()
![]()
btw, er moet ruimte zijn voor meningsverschillen, maar jij bepaald wel even dat er 5 zijn die beter zijn dan Rafa omdat die aan jou criteria voldoen? Hoe werkt dat precies?
Davydenko!!!quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:52 schreef TheVulture het volgende:
Mooi inhoudelijk gereageerd ja, dat zie ik wel vaker op het tennisforum.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:56 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Okey, je bent dus echt een stumper
Jij gaat lekker met je 22 Grands Slams voor de beste tennisser ooitquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:00 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mooi inhoudelijk gereageerd ja, dat zie ik wel vaker op het tennisforum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |