Rebreakquote:
Gasquet kon op een gegeven moment ook amper meer lopen vanwege de kramp. En in die game sloeg Youz ook direct toe. Ook omdat Gasquet weigerde de punten kort te houden en initiatief te tonen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:10 schreef Fukjoeman het volgende:
Hoe kwam die rebreak dan tot stand? Het leek echt een gedane zaak.
In een ongelofelijke kutvorm, dus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Tim86 het volgende:
Wat is er met Chardy aan de hand trouwens..absurde uitslag tegen Istomin..
Die tijden zijn wel echt heel kut, vannacht Fed ook om 5u ofzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:12 schreef jojomen4 het volgende:
VAMOS morgen weer!RAFAAAAAAAAAAAAAA
7de GS titel binnen harken!
Zit ook te kijken, hij heeft heeft echt veel geluk gehad hoor. Die game op *6-5 van Andreev, krijgtie echt 2 keer het punt cadeau op setpoint. Anders sta je toch mooi te gapen met een 2-1 set achterstand in de eerste ronde.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit nu de herhaling van Federer - Andreev te kijken, maar Federer maakt wel verschrikkelijk veel slordige fouten...
quote:Kotsende ballenjongen inspireert Rochus niet
Opschudding in de partij tussen Christophe Rochus en Donald Young op de Australian Open toen een ballenjongen overgaf op de court. Een uitgebreide schoonmaakpauze hielp Rochus niet, want hij verloor.
Young stond 2-1 voor en was in de vierde set al een keer door de opslag van Rochus gegaan toen de ballenjongen onwel werd. Hij liet zijn maaginhoud de vrije loop op de court, zodat de match een hele tijd stilgelegd moest worden voor een poetsbeurt.
Rochus kon van die pauze geen gebruik maken om het tij te keren. Hij verloor ook de vierde set en mag zijn koffers pakken.
Zie hem nog wel in toernooi groeien hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zit nu de herhaling van Federer - Andreev te kijken, maar Federer maakt wel verschrikkelijk veel slordige fouten...
Kansloos inderdaad.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die de berichgeving van de NOS erg denigrerend vond over de NL-tennissers?
Zo van: Zijn WEER klaar
We staan voor het eerst in jaren weer met twee heren rechtstreeks in de draw voor de AO
En dan ook nog eens loten tegen zware tegenstanders. Maarja....
Weet niet wie het zei? Presentator / Commentator?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef de_boswachter het volgende:
Was ik de enige die de berichgeving van de NOS erg denigrerend vond over de NL-tennissers?
Zo van: Zijn WEER klaar
We staan voor het eerst in jaren weer met twee heren rechtstreeks in de draw voor de AO
En dan ook nog eens loten tegen zware tegenstanders. Maarja....
's Nachts niet echt veel boeiends nee.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Szura het volgende:
Weinig interessants vannacht eigenlijk.
Blake - Del Potro is pas de 4e partij in Hisense.
Misschien dat Wickmayer - Pennetta wat vuurwerk oplevert.
Dat verwacht ik niet, daarvoor is Tomic zijn 2e service te matig en handelingssnelheid (nog) wat te laag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:41 schreef Ambrosius het volgende:
Tomic-Cilic kan ook best leuk worden verwacht ik, al is dat ook weer een ochtendpartij hier.
Hij haalt gewoon keurig een finaleplek waarvan ie verliest van Murrayquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Zie hem nog wel in toernooi groeien hoor
vorig jaar op school de halve finale van Nadal tegen verdasco gekeken, hebben de les toen gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef senswal het volgende:
Haha leuke verwachtingen!
Tot nu toe nog bijna niks kunnen volgen, alleen af en toe op school. Want daar staat dat tegenwoordig ook al op.
Wat dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef kevin_ het volgende:
Ook maar weinig nog kunnen volgen en ik ben student. Vannacht er wel 6 uur uit, want dan begint het vuurwerk
.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 01:17 schreef Tim86 het volgende:
Lol, hoe krijgen ze het voor elkaar..geen enkele mannenwedstrijd nu om 1u. Gnight
Idd van drie nul terugkomenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef Boe-man het volgende:
GSM Clijsters. Was ook nog een leuke partij om naar te kijken ook
Idd dat was echt een verrassing! Tanasugarn maakte goed gebruik van de snelheid, die de ballen van Clijsters haddenquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:16 schreef Boe-man het volgende:
GSM Clijsters. Was ook nog een leuke partij om naar te kijken ook
Bij de ballen van Clijsters denk ik aan wat anders.quote:Op woensdag 20 januari 2010 04:48 schreef Stukjekaas het volgende:
[..]
Idd dat was echt een verrassing! Tanasugarn maakte goed gebruik van de snelheid, die de ballen van Clijsters hadden
quote:Op woensdag 20 januari 2010 05:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bij de ballen van Clijsters denk ik aan wat anders.
Kraaij en Rus lagen er in dames quali uit, Sijsling bij de mannen. In het hoofdtoernooi lagen Haase en De Bakker er in r1 uit tegen respectievelijk Berdych en Roddick.quote:Op woensdag 20 januari 2010 07:54 schreef One_conundrum het volgende:
Even een (denk ik) domme vraag... Doen er nog Nederlanders mee? Weet dat kraaij is uitgeschakeld, maar bij de heren miss?
Zit Krajicek nog in de damesdubbel?quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kraaij en Rus lagen er in dames quali uit, Sijsling bij de mannen. In het hoofdtoernooi lagen Haase en De Bakker er in r1 uit tegen respectievelijk Berdych en Roddick.
Jah ze moeten tegen Jelena Jankovic en ene Shenay Perryquote:Op woensdag 20 januari 2010 08:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zit Krajicek nog in de damesdubbel?
Zit nog niet op 60% van zijn kunnen..vind het verre van overtuigend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:47 schreef SC-Heerenveen01 het volgende:
Delpo staat ze goed te raken.
Uiteraard. Hij maakt nog teveel fouten.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zit nog niet op 60% van zijn kunnen..vind het verre van overtuigend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |