Jup, echt heel erg irritant/saai en ga zo maar door. Heb er echt helemaal niets meequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
en vooral die KUTSTEM van die dwerg niet te vergeten.
Tot laterquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik ga douchen!
Kan niet hard genoeg nadenken voor een mooie stelling voor mn beschouwing over geluk, wie weet komt een geniale ingeving onder de douche![]()
(en voor de muziek hoef ik ook niet te blijven...)
Houdoehhh!
Och, dat zal die persoon vast wel vaker meemaken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
Een docent heet Hanne van voren, kortom ik dacht dat het een vrouw was. Zijn er dus ook mannen die Hanne heten. Kortom de aanhef in de eerste mail was mevrouw ipv meneer.
Jep, dat was de tweede zin van zijn mailquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dat zal die persoon vast wel vaker meemaken.
quote:Studio van radio/TV-actie Haïti is donderdag vanaf 6.00 de hele dag te volgen via digitale TV-kanaal van 101.TV, dat dan 555 TV heet.
limburger.nl: http://www.limburger.nl/a(...)ANDEDAG/1190343/1019quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef themauster het volgende:
Ik lees dit berichtje op twitter iemand die dit kan bevestigen:
[..]
Bericht komt van ANP dus zal wel kloppen dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef themauster het volgende:
Ik lees dit berichtje op twitter iemand die dit kan bevestigen:
[..]
Sterker nog, bij mij (Ziggo) is 'ie nooit meer weggegaan sinds Serious Request.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Bericht komt van ANP dus zal wel kloppen dus
101.tv wordt dus 555 tv nu hopen dat het voor iedereen te zien zal zijn net als met SR
das handig, bij mijn ouders is hij wel weg gegaan na SR(ook Ziggo)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Sterker nog, bij mij (Ziggo) is 'ie nooit meer weggegaan sinds Serious Request.
balenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hier ook. Al kijk ik er zelf nooit naar, beetje vreselijke zender. Alleen voor EW wil ik nog een uitzondering maken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ja inderdaad houden zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
De programmas zijn echt slecht en herhalen zich gedurende de dag .quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:20 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier ook. Al kijk ik er zelf nooit naar, beetje vreselijke zender. Alleen voor EW wil ik nog een uitzondering maken.
Hopelijk kijken ze dan niet met een LCD/Plasma tvquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:14 schreef gerbenp het volgende:
[..]
balennogsteeds geen digitale tv hier, ouders die blijven hangen op analoog
dan maar via internet kijken..
Dat is wel een must have voor digitale tv. Analoog op zo'n tv kijken is dramatisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk kijken ze dan niet met een LCD/Plasma tv
en dan ook nog zon verrekt beeldbuis ding, als dat ding pas kapot gaat komt er een een nieuwe tvquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hopelijk kijken ze dan niet met een LCD/Plasma tv
Ik zou zeggen probeer het over een paar maanden nog eens. Er komen dan genoeg WKacties aanquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
en dan ook nog zon verrekt beeldbuis ding, als dat ding pas kapot gaat komt er een een nieuwe tv
Maar als we dan een nieuwe TV hebben gelukkig wel ook digitale maar dat duurt EEEEEEEEEEEEEEUWEN..
Ik wil dat ding gewoon slopen, weet je? Ik krijg koppijn van dat irritant geluid steedsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik zou zeggen probeer het over een paar maanden nog eens. Er komen dan genoeg WKacties aan.
Je weet dat een lichte zekering vervangen of alcohol in de ventilatiegaten spuiten wonderen doetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef gerbenp het volgende:
[..]
en dan ook nog zon verrekt beeldbuis ding, als dat ding pas kapot gaat komt er een een nieuwe tv
Maar als we dan een nieuwe TV hebben gelukkig wel ook digitale maar dat duurt EEEEEEEEEEEEEEUWEN..
Hij begint ook al raar te doen, als ik via de AV iets kijken dan valt t beeld gewoon af en toe weg, wat gewoon aan de aansluiting ligt, op mijn eigen TV werkt alles perfect. Maar gelukkig kijk ik via m'n pc tv maar als ik digitaal krijg wat zou dan de oplossing zijn om dat via m'n pc te kijken..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je weet dat een lichte zekering vervangen of alcohol in de ventilatiegaten spuiten wonderen doet
Dit klinkt als een mooie oplossing de electromagneetquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hij begint ook al raar te doen, als ik via de AV iets kijken dan valt t beeld gewoon af en toe weg, wat gewoon aan de aansluiting ligt, op mijn eigen TV werkt alles perfect. Maar gelukkig kijk ik via m'n pc tv maar als ik digitaal krijg wat zou dan de oplossing zijn om dat via m'n pc te kijken..
Leuk verhaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:34 schreef Jannekje7 het volgende:
Als ik mensen vertel dat ik aan buikdansen doe, gaan mensen altijd Shakira opzetten en moet ik dansen... Zorgt ervoor dat ik een erg nare asociatie heb met Shakira
Het is een wonder!quote:
Zo goed als elke dag. Gezellig hier hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:39 schreef Jannekje7 het volgende:
Hee Bren!
Ik ben hier ook weer eens, had toevallig vanmorgen gevraagd of Muis en jij hier nog wel eens kwamen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |