Och, dat zal die persoon vast wel vaker meemaken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:46 schreef borisz het volgende:
Een docent heet Hanne van voren, kortom ik dacht dat het een vrouw was. Zijn er dus ook mannen die Hanne heten. Kortom de aanhef in de eerste mail was mevrouw ipv meneer.
Jep, dat was de tweede zin van zijn mailquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:50 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, dat zal die persoon vast wel vaker meemaken.
quote:Studio van radio/TV-actie Haïti is donderdag vanaf 6.00 de hele dag te volgen via digitale TV-kanaal van 101.TV, dat dan 555 TV heet.
limburger.nl: http://www.limburger.nl/a(...)ANDEDAG/1190343/1019quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef themauster het volgende:
Ik lees dit berichtje op twitter iemand die dit kan bevestigen:
[..]
Bericht komt van ANP dus zal wel kloppen dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:05 schreef themauster het volgende:
Ik lees dit berichtje op twitter iemand die dit kan bevestigen:
[..]
Sterker nog, bij mij (Ziggo) is 'ie nooit meer weggegaan sinds Serious Request.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:10 schreef themauster het volgende:
[..]
Bericht komt van ANP dus zal wel kloppen dus
101.tv wordt dus 555 tv nu hopen dat het voor iedereen te zien zal zijn net als met SR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |