abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77005661
Arme Naartjie.
Heb je nu laten zien dat hij wel naar buiten kan?
Fire heeft gisteren ook de hele middag op gesloten gezeten in de slaapkamer. Met dank aan schoonvader
En mijn ouders vergeten ook nog weleens een kat 's avonds binnen te laten die zit dan heel de nacht buiten.
pi_77005667
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:20 schreef Maes het volgende:

[..]

Shame on you

Zaterdagavond lekker filmpje kijken en Bob wil even naar buiten. Dat doet ze wel vaker dan doet ze een plasje in de tuin en gaat even op de steiger staan om naar onschuldige voorbijgangers te blaffen. We zijn haar vergeten ze heeft toch wel een half uur voor de achterdeur gezeten. En niet piepen of blaffen eh? Terwijl ze dat toch echt heel goed kan. Zo dus ook shame on me

Ik heb dat ook een keer gehad met de kat... luikje zo ingesteld dat ie alleen nog naar buiten kon
(per ongeluk ) Nou was het een buitenkat pur sang, maar het hoosde echt die dag... En ik kwam thuis en hij was alleen maar heeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik er was...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_77005684
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Arme Naartjie
En jij, ik weet hoe schuldig je je over zoiets kan voelen Verbrande pootjes, anyone?
quote:

[..]

Shame on you

Zaterdagavond lekker filmpje kijken en Bob wil even naar buiten. Dat doet ze wel vaker dan doet ze een plasje in de tuin en gaat even op de steiger staan om naar onschuldige voorbijgangers te blaffen. We zijn haar vergeten ze heeft toch wel een half uur voor de achterdeur gezeten. En niet piepen of blaffen eh? Terwijl ze dat toch echt heel goed kan. Zo dus ook shame on me
Ik ben niet de enige.

Ach, zo slecht hebben ze het niet gehad natuurlijk. Maar ik had echt even een ow shit! momentje.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:24:43 #179
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77005725
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:17 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Arme Naartjie
En jij, ik weet hoe schuldig je je over zoiets kan voelen Verbrande pootjes, anyone?
Verbrande pootjes? Dat is erg
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
pi_77005772
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_77005783
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:23 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Ik heb dat ook een keer gehad met de kat... luikje zo ingesteld dat ie alleen nog naar buiten kon
(per ongeluk ) Nou was het een buitenkat pur sang, maar het hoosde echt die dag... En ik kwam thuis en hij was alleen maar heeeeeeeeeeeeeeel blij dat ik er was...

Zaterdag had ik de kattekamer en de rest van het huis gedweild. Om natte pootjes te voorkomen had ik het luikje ook ingesteld op alleen naar buiten. Het was best hilarisch om het ene na het ander platte kattegezicht pogingen te zien doen om binnen te komen. Ze snapten er niks van! Want het luik staat noooit op 'buitensluiten'. Nu was het maar een kwartiertje, tot de vloer weer droog was. En het was prima te doen buiten.
Maar bij het goedzetten is het dus mis gegaan dit keer.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_77005794
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:24 schreef Maes het volgende:

[..]

Dat is gemeen!!!
Ziggy ging zelf op die hete harddisk liggen toch?
pi_77005840
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Zaterdag had ik de kattekamer en de rest van het huis gedweild. Om natte pootjes te voorkomen had ik het luikje ook ingesteld op alleen naar buiten. Het was best hilarisch om het ene na het ander platte kattegezicht pogingen te zien doen om binnen te komen. Ze snapten er niks van! Want het luik staat noooit op 'buitensluiten'. Nu was het maar een kwartiertje, tot de vloer weer droog was. En het was prima te doen buiten.
Maar bij het goedzetten is het dus mis gegaan dit keer.
ja, dat had ik dus ook toen!
alleen hij bleef binnen dus ik had niet zo goed door dat ie er niet meer in kon
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:29:15 #184
168232 Maes
ikke pikke porretje
pi_77005891
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Dat is gemeen!!!
Ziggy ging zelf op die hete harddisk liggen toch?
Pas op jij deegrollervrouw

MissBliss
Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:30:01 #185
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_77005919
Cat
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_77005978
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Maes het volgende:

[..]

Pas op jij deegrollervrouw

MissBliss
Ik nam het voor MB op hoor!!!!
Ik deegrolde jou!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:32:09 #187
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_77005984
ik ag zo naar hause
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_77006012
Ik ga off!!! Auto ophalen en kleertjes kopen voor kraamvisite morgen en lunchen
Tot later!!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:34:30 #189
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77006070
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:24 schreef Maes het volgende:

[..]

Mja, zoals Tombolafan ( ) zegt: ze deed het zelf Maar toch vond ik het heel zielig, zeker toen ik een stuk huid/wond er per ongeluk afscheurde
edit- en ik had mn hand er natuurlijk wel eens op gelegd en dan verbaasd tegen Re gezegd: Nou zeg! Dat is warm! Dat ze dat lekker vindt joh!
Want dat ding was echt wel heet
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:26 schreef nokwanda het volgende:
Lief baasje gezocht voor 2 maincoon poezen..

Dilemma. Geef mij raad
Oeh! *klik*
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:34:51 #190
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_77006082
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:26 schreef nokwanda het volgende:
Lief baasje gezocht voor 2 maincoon poezen..

Dilemma. Geef mij raad
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:55 schreef nokwanda het volgende:

[..]

* nokwanda tikt zichzelf op de vingers. Zes is echt genoeg
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 19 januari 2010 @ 12:35:11 #191
163650 Greys
pi_77006090
quote:

[..]

Shame on you

Oh dat heb ik ook wel eens gehad ja
En Bink maar geduldig wachten voor de deur
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:37:29 #192
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_77006169
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Die heb je echt speciaal voor Qwea gebakken
De hele nacht mee bezig geweest.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 12:38:39 #193
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_77006207
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:35 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat heb ik ook wel eens gehad ja
En Bink maar geduldig wachten voor de deur
Eigenlijk zou er een topic moeten zijn met dat soort stunten, ik heb op mijn vorige hond wel eens staan mopperen omdat ze weigerde te blijven/gaan zitten. Ik wilde haar op een gegeven moment met zachte doch strenge hand in zitstand helpen toen ik zag dat ze boven een nest mieren zweefde met haar zitvlak
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_77006333
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:30 schreef ElisaB het volgende:
Cat
Ik zeg: tafel.

quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:34 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Mja, zoals Tombolafan ( ) zegt: ze deed het zelf Maar toch vond ik het heel zielig, zeker toen ik een stuk huid/wond er per ongeluk afscheurde
edit- en ik had mn hand er natuurlijk wel eens op gelegd en dan verbaasd tegen Re gezegd: Nou zeg! Dat is warm! Dat ze dat lekker vindt joh!
Want dat ding was echt wel heet
[..]

Oeh! *klik*
Ik klikte ook! En ben aan het twijfelen. Maar (mocht Nokwanda het niet doen) denk ik toch dat bij mij het verstand gaat overheersen. Of ze moeten écht geen huisje vinden maar aan de reacties te zien denk ik dat ik daar niet bang voor hoef te zijn.
pi_77006366
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Eigenlijk zou er een topic moeten zijn met dat soort stunten, ik heb op mijn vorige hond wel eens staan mopperen omdat ze weigerde te blijven/gaan zitten. Ik wilde haar op een gegeven moment met zachte doch strenge hand in zitstand helpen toen ik zag dat ze boven een nest mieren zweefde met haar zitvlak

Zal ik een topic openen?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:45:07 #196
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_77006449
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:42 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Ik zeg: tafel.

[..]

Ik klikte ook! En ben aan het twijfelen. Maar (mocht Nokwanda het niet doen) denk ik toch dat bij mij het verstand gaat overheersen. Of ze moeten écht geen huisje vinden maar aan de reacties te zien denk ik dat ik daar niet bang voor hoef te zijn.
Oh nee, hier is het sowieso geen optie zolang dame Z. nog leeft. Ik wilde nok advies geven, maar eigenlijk weet ik het niet voor haar
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 19 januari 2010 @ 12:45:22 #197
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_77006456
geboortes geweest in Amersfoort

Geboortepiek in De Nacht van DierenPark AmersfoortRSS

dinsdag 19 januari, 2010

In DierenPark Amersfoort zijn er de afgelopen dagen een luiaard en twee votsotsa’s geboren in De Nacht.
Ruim een maand geleden werd er ook al een luiaard geboren. De Nacht is het leefgebied waar het overdag nacht is en waar nachtdieren leven. DierenPark Amersfoort is erg blij met de geboortes. Het luiaardje dat een aantal dagen geleden is geboren, is zelfs een tweede generatie en dat terwijl deze dieren zich niet altijd gemakkelijk voortplanten.

Luiaard

In De Nacht leven op dit moment twee setjes luiaarden. Luiaard Amaka is bevallen van een jong en is zelf ook geboren in De Nacht. Haar moeder heet Tessa die in december beviel van haar derde jong inmiddels. Amaka’s partner is Quasimodo. Hij is afkomstig uit Antwerpen. Daar klikte het niet tussen hem en het vrouwtje. Om deze reden verhuisde hij naar Amersfoort. Bij luiaarden is het lastig om een juiste match te vinden. Vandaar dat de dieren zich ook niet zomaar voortplanten. In het DierenPark gaat dit boven verwachting goed en de Amersfoortse dames blijken goed in de smaak te vallen bij de mannen.
Votsotsa’s

Votsotsa’s zijn een soort reuzenratten uit Madagaskar, die soms ook rondspringen als een kangoeroe en leven in familiegroepen. In De Nacht leeft een paar dat erg gek op elkaar is en dit heeft tot uitbreiding van het gezin geleidt. Het stel heeft al eerder een jong opgevoed. Votsotsa’s worden in het wild kritisch bedreigd en binnen dierentuinen leven er over de hele wereld maar 91 votsotsa’s. De geboorte van deze twee jongen is dus van groot belang.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_77006460
ga niet aanvullen mar Cat je moet hem nu nog wel even leren dat hij er nu wel door kan hé
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 19 januari 2010 @ 12:52:02 #199
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_77006666
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:38 schreef senesta het volgende:

[..]

Met sneeuw willen mij reuen ook niet gaan zitten, met je ballen in de sneeuw lijkt mij ook niet alles.
Is idd wel een leuk idee om daar een topic over te openen.

Over de poezebeesten moeten Strega en ik het eerst nog eens hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Pagan op 19-01-2010 12:57:47 ]
pi_77006683
Tja Nok, het dilemma is dus eigenlijk gevoel en verstand? Dat zijn gemene dilemma's, want wat laat je dan zwaarder wegen.. Ik kan je niet adviseren, sorry

En al die arme hondjes en katten
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')