Hij is juist zo leuk zo.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die mat gaat dr vanavond af hoor, dat mens kan echt niet scheren ook
Filet Americainquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga straks ff harde bolletjes halen en een bakje FA
Oh ik vind dat zo lelijk, die lange matten.quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:54 schreef oh-oh het volgende:
Oh filet!
Das wel een idee.
Ik heb namelijk dankzij Sjon geen bento vandaag
Nope nog niet gehad, maar op maandag komt er meestal geen post hoor , dus hopenlijk vandaagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
Had jij trouwens mijn post al binnen? Of boycotten ze jou ook nu, en niet meer alleen Qwea?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 11:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh ik vind dat zo lelijk, die lange matten.
Vanavond ook ff zn oren scheren, dr kiept dr nog een om
quote:
Echt ff die oren scheren heeft ie later veel plezier van, ik kan ze ook tapen maar das vervelender hoor, en das denk ik ook niet nodig bij dees.quote:
quote:
Cool!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt ff die oren scheren heeft ie later veel plezier van, ik kan ze ook tapen maar das vervelender hoor, en das denk ik ook niet nodig bij dees.
![]()
Want als ie blijft dan mag ie ook showen of course
Ik had eerst "harde puntjes" staan, maar ik dacht wel dat jij daar over zou vallen...of oh oh.quote:
DAT hangt dr natuurlijk van af hoe goed ie gaat zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Cool!!!!
Doe je shows in het hele land?
Ik?????quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:09 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik had eerst "harde puntjes" staan, maar ik dacht wel dat jij daar over zou vallen...of oh oh.
Harde bolletjes leek me veiliger
Oh crap., ik ga echt NU de dierenbescherming bellen!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Sjon.![]()
Mopper hier op mij.![]()
De laatste dagen vond ik telkens plasjes naast de drinkbak. En er is er maar één in huis met die voorgeschiedenis: Naartjie. Aangezien ik de plasjes een hele poos na de daad vond heb ik niet op hem gemopperd, maar ik snapte er niks van. Hij kan naar buiten en er staan twee kattebakken.
Het viel me ook op de de katten de woonkamer half afbraken als ze binnen mochten en ik heb Yoko gisteren een paar keer van de plant af moeten mopperen omdat ze telkens blaadjes at.
Net kom ik thuis: weer een plasje.Ik ben een uur weggeweest, da's echt abnormaal! Voor de zekerheid checkte ik het kattenluik.... wat nog nét met een randje zodanig dicht zit dat ze niet naar buiten kunnen!
![]()
De laatste keer dat ik aan het luik heb gefrommeld was afgelopen zaterdag......![]()
![]()
![]()
![]()
Dit verklaart een hele hoop....
Ik heb de katten uitgebreid excuses gemaakt, maar voelde me extra schuldig toen Naartjie net voor het (nu open) katteluik ging zitten en er niet doorheen wandelde. Hij was de laatste dagen al vaak genoeg teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Sjon.![]()
Mopper hier op mij.![]()
De laatste dagen vond ik telkens plasjes naast de drinkbak. En er is er maar één in huis met die voorgeschiedenis: Naartjie. Aangezien ik de plasjes een hele poos na de daad vond heb ik niet op hem gemopperd, maar ik snapte er niks van. Hij kan naar buiten en er staan twee kattebakken.
Het viel me ook op de de katten de woonkamer half afbraken als ze binnen mochten en ik heb Yoko gisteren een paar keer van de plant af moeten mopperen omdat ze telkens blaadjes at.
Net kom ik thuis: weer een plasje.Ik ben een uur weggeweest, da's echt abnormaal! Voor de zekerheid checkte ik het kattenluik.... wat nog nét met een randje zodanig dicht zit dat ze niet naar buiten kunnen!
![]()
De laatste keer dat ik aan het luik heb gefrommeld was afgelopen zaterdag......![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb de katten uitgebreid excuses gemaakt, maar voelde me extra schuldig toen Naartjie net voor het (nu open) katteluik ging zitten en er niet doorheen wandelde. Hij was de laatste dagen al vaak genoeg teleurgesteld.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 @ 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Sjon.![]()
Mopper hier op mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Shame on youquote:Op dinsdag 19 januari 2010 12:10 schreef Cat22 het volgende:
Sjon.![]()
Mopper hier op mij.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |