Gewoon hond(achtige). Niet hondsquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:32 schreef Biefstuk het volgende:
Dat K9 van 'canine' komt, wat weer 'honds' in het Nederlands betekent
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:47 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik zat vandaag toevallig ook aan voer te denken.
Whiskas... zou dat iets met Whiskers te maken hebben? Wat dus snorharen zijn?
En van felix, latijn voor geluk.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:38 schreef Beavis het volgende:
[..]
Gewoon hond(achtige). Niet honds
Zo komt kattenvoer naam "Felix" van feline (felinae) wat weer kat(achtige) betekend
quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de vijandjes in mijn computerspel bestuurd werden door de makers van dat spel, ergens in een groot gebouw.![]()
Whehe, dat is inderaad een mooie.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:46 schreef Dastan het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat de vijandjes in mijn computerspel bestuurd werden door de makers van dat spel, ergens in een groot gebouw.![]()
Ja, da's ook een goeie.. Ik wist niet dat "de topic" en bijgevolg dus ook "deze topic" de correcte spelling is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:09 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
De idee? Dat klinkt net zo turks als "deze topic"
Het en de zijn beide correct.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:01 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, da's ook een goeie.. Ik wist niet dat "de topic" en bijgevolg dus ook "deze topic" de correcte spelling is.
Volgens Vandale Professioneel (quote:
Alleen heeft Van Dale niets te zeggen over spelling/geslacht enzo van woorden, enkel over de betekenis. Deze site wel: http://woordenlijst.org/zoek/?q=topicquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:55 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Volgens Vandale Professioneel () is enkel de topic correct.
Edit: Verdorie![]()
Van Dale is er uit: de/het topic - het mag allebei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door mtx1680 op 30-01-2010 14:53:24 ]Een apotheker is tenslotte ook niets meer dan een legale drugsdealer.
Aaaahquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:55 schreef wonderer het volgende:
(Carriage) return, omdat je de carriage van de typemachine terugbrengt naar het begin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |