Mijn opa en oma hadden vroeger volgens mij een electische deken waar je onder kon slapen, dat zag er ook echt als een deken.quote:Op maandag 8 maart 2010 10:38 schreef Surf_Bunny het volgende:
Mijn zus kwam er pasgeleden pas achter dat een electrische deken, geen deken is waar je ónder slaapt maar een matje wat je aan je matras vastmaakt
die bestaan trouwens nog steedsquote:Op maandag 8 maart 2010 11:53 schreef maok het volgende:
[..]
Mijn opa en oma hadden vroeger volgens mij een electische deken waar je onder kon slapen, dat zag er ook echt als een deken.
Ik ookquote:
Dat is een gemiddelde. Er zijn ook vrouwen met een menstruatiecyclus van 21 dagen, of van 35 dagen, is allemaal normaal.quote:Op donderdag 25 februari 2010 17:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is iedere 28 dagen, dus meer dan eens per maand...
Dat is toch de correcte manier van Duits spellen?quote:
Holy shitquote:Op maandag 22 maart 2010 09:27 schreef defibrillator het volgende:
Dat het klaagbaak is en niet klaagbak
Misschien wel, maar wij zeiden het uit gemakzucht zoquote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is toch de correcte manier van Duits spellen?
Dat koste mij ongeveer.. 7 jaar tot ik daarachter kwamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 09:37 schreef Gwywen het volgende:
Dat als je iets zat te typen en hij overschreef ineens je tekst i.p.v. het ertussen te duwen, dat je dan per ongeluk je "insert" had ingedrukt.Hoe vaak ik niet vloekend m'n computer opnieuw heb opgestart als dat weer eens het geval was
Da's volgens mij Zett Dee Effquote:Op maandag 22 maart 2010 20:38 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Dat is toch de correcte manier van Duits spellen?
Klopt.quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 08:35 schreef hilliebillie het volgende:
M'n vriend vroeg gisteren of ik wou kijken of het dakraam op zolder bereikbaar was.. Hij dacht op een of andere manier dat de schoorsteenveger door het dakraam er uit gaat..
Heb hem toch al een paar keer uitgelegd dat die gewoon met een ladder het dak op klimt, maar op een of andere manier gaat dat er bij hem niet in.. Het zou trouwens ook never nooit nie passen door het dakraam naar buiten..
(het is bij ons niet mogelijk de schoorsteen van onder af te vegen...)
Ik vond het allemaal heel nutteloos, want ik dacht dat degene met nummer 1 ook de winnaar was, en de nummer 2 had ook nummer 2. etc. Dus vond het erg vreemd dat ze nog reden.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 00:20 schreef chopshop het volgende:
Als klein jochie vond ik Formule 1 wel vet. Ik was fan van eMCeeLaren....
Ik vond voetbal leuk en zag Patrick Kluivert een keer bukken bij een voorzet. Toen was mijn logische conclusie dat aanvallers niet mogen koppen ofzo... Ook een tijd over gedaan voordat dat rechtgezet was. Net zoals ik dacht dat je pas een doelpunt had gemaakt als de bal in het net lag ipv over de lijn.
Misschien een tipje voor de FIFA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |