abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:23 #101
862 Arcee
Look closer
pi_77010722
Onvoorstelbaar weer.

Benieuwd naar de straf.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:50:43 #102
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77010736
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:12 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Sjah... op wie moet je stemmen als je een hekel hebt aan Wilders en Verdonk, maar je wel graag ziet dat de straffen hoger komen te liggen, en er een wet komt die het mogelijk maakt om in dit soort gevallen een dubbele nationaliteit af te pakken?

De PvdA? GroenLinks?
Precies wat ik denk idd! Ik vind die Wilders met z'n Islam kul echt mijn stem niet waard, laat staan Verdonk . Maar de rest van de partijen is gewoon weer te slap. Ben daar ook weleens echt klaar mee. VVD?

Buiten dat snap ik eigenlijk ook niet dat er nog steeds mensen zijn die zeggen dat dit om een betreurend 'incident' gaat, of om een trieste samenloop van omstandigheden. Doe eens je ogen open! Het valt me nog mee dat de NOS hier melding van maakt.
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:51:44 #103
79262 Dwersdriever
Justified Ancient of MuMu
pi_77010781
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:25 schreef PhalanX het volgende:

[..]

Wat dat betreft lopen de gevestigde partijen echt heel veel stemmen mis... het enge is dat Wilders een realistische optie is geworden wat betreft het aanpakken van criminaliteit.

Geert Wilders zal voor mij nooit een optie worden, maar het lijkt er inderdaad op dat een compromisloze aanpak van hufterigheid in alle geledingen van de maatschappij eigenlijk bij geen enkele partij een speerpunt lijkt te zijn. Het worden zo volgend jaar weer verkiezingen waarin het kiezen is tussen de lamme en de blinde.
We Came A Long Time Ago
Nine Nine Two - But You Did Not Know
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:57:10 #104
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77010962
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:51 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Geert Wilders zal voor mij nooit een optie worden, maar het lijkt er inderdaad op dat een compromisloze aanpak van hufterigheid in alle geledingen van de maatschappij eigenlijk bij geen enkele partij een speerpunt lijkt te zijn. Het worden zo volgend jaar weer verkiezingen waarin het kiezen is tussen de lamme en de blinde.
Precies. Maar denk dat er een hele hoop mensen (die niet verder kijken dan hun neus lang is...) wel blindelings op Wilders gaat stemmen, puur omdat hij de enige is die uitkraamt hier wat aan te doen. En daarnaast kunnen er ook nog weleens een hele hoop proteststemmen naar Wilders gaan. Niemand weet nog op welke partij hij moet stemmen. Men is ontevreden. Dus dan maar Wilders, want dat is misschien de enige hoop op daadwerkelijke verandering en aanpak.

't Zou mij benieuwen...
pi_77010987
Wilders lacht zich de ballen uit zijn broek, dit soort nieuwsberichten betekent +2 voor de PVV bij de verkiezingen.
pi_77012135
Bron: Telegraaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_77012453
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:31 schreef DeParo het volgende:
Bron: Telegraaf
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och hemel, dat zal het zijn.....
"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx" - Or are you just Bluffin with your Muffin ?
pi_77013030
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:42 schreef incident het volgende:

[..]

Och hemel, dat zal het zijn.....

Dit soort randnieuws is leuk voor het landelijke dagblad van de PVV, meer niet, NSB-krantje de Telegraaf.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 15:58:48 #109
249559 crew  Lavenderr
pi_77013087
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:57 schreef DeParo het volgende:

[..]

Dit soort randnieuws is leuk voor het landelijke dagblad van de PVV, meer niet, NSB-krantje de Telegraaf.
Randnieuws?
pi_77013162
Ja Randnieuws, als dit soort nieuws in de Telegraaf komt, weet je ten eerste dat het altijd zwaar overdreven is en ten tweede dat het waarschijnlijk geen blanke blonde kindertjes zijn.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:06:18 #111
8781 crew  Frutsel
pi_77013394
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
Ja Randnieuws, als dit soort nieuws in de Telegraaf komt, weet je ten eerste dat het altijd zwaar overdreven is en ten tweede dat het waarschijnlijk geen blanke blonde kindertjes zijn.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-ziekenhuis.dhtml

het AD en Gelderlander maken er ook melding van. Maar ja, randnieuws dat er een dode valt?
Het zal wel
pi_77013466
quote:

Waarom zou je in godsnaam de dood van een mens zo bagataliseren en wegcijferen omdat het in een krant staat waar jij je niet in kan vinden? De bedreiging van artsen is dus ook geen probleem, want als het in de Telegraaf staat dan is het geen zaak om je druk over te maken?

[ Bericht 1% gewijzigd door Frutsel op 19-01-2010 16:09:19 ]
Aaah the beauty of digital reproduction.
Is it alive, or is it Phalanx?
--- Cameron Hodge ---
pi_77013478
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef DeParo het volgende:
dus het is niet gebeurd?
artsen liegen?
pi_77013498
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:06 schreef Frutsel het volgende:

[..]

http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-in-ziekenhuis.dhtml

het AD en Gelderlander maken er ook melding van. Maar ja, randnieuws dat er een dode valt?
Het zal wel
Joh laat hem. Vroeger heeft zijn moeder hem als baby laten vallen op zijn hoofd denk.
pi_77013500
Het slachtoffer natuurlijk niet, maar zelfs dat, zou normaliter alleen een regionaal nieuwsstukje halen.
Dit is gewoon pulp.
pi_77013510
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Joh laat hem. Vroeger heeft zijn moeder hem als baby laten vallen op zijn hoofd denk.
Jeugdtrauma ????
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:13:27 #117
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_77013694
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef DeParo het volgende:
Het slachtoffer natuurlijk niet, maar zelfs dat, zou normaliter alleen een regionaal nieuwsstukje halen.
Dit is gewoon pulp.
Over het algemeen wordt een verkeersdode niet opgenomen in het landelijke nieuws, tenzij er een afwijkende/ verergerende factor aanwezig is.

Zoals:
- Het was een kind.
- De dader is doorgereden.
- De dader werd achtervolgt door de politie.
- Er was alcohol in het spel.
- etc.
- etc.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_77013799
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:13 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Over het algemeen wordt een verkeersdode niet opgenomen in het landelijke nieuws, tenzij er een afwijkende/ verergerende factor aanwezig is.

Zoals:
- Het was een kind.
- De dader is doorgereden.
- De dader werd achtervolgt door de politie.
- Er was alcohol in het spel.
- etc.
- etc.
Daarom, nogmaals, welke krant heeft het hier op deze manier gezet.
De Telegraaf.
De Gelderlander is normaal omdat het waarschijnlijk in deze regio is gebeurd.
Maar nogmaals, de Telegraaf is een en al overdrijvingen, daar haalt zelfs een gestolen vaas de voorpagina als je maar zielig genoeg kijkt en zegt dat een volger van de Profeet Mohammed het heeft gedaan.
pi_77013844
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:

De Telegraaf.
De Gelderlander is normaal omdat het waarschijnlijk in deze regio is gebeurd.
Maar nogmaals, de Telegraaf is een en al overdrijvingen, daar haalt zelfs een gestolen vaas de voorpagina als je maar zielig genoeg kijkt en zegt dat een volger van de Profeet Mohammed het heeft gedaan.
Het AD bericht er ook over... verder ben je een troll /ignore
--- Cameron Hodge ---
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:18:16 #120
8781 crew  Frutsel
pi_77013909
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:15 schreef DeParo het volgende:

[..]

De Telegraaf.
waar gaat het nou over? Over de OP? Wat staat daar op zijn Telegraafs dan?
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 16:19:45 #121
249559 crew  Lavenderr
pi_77013983
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:08 schreef DeParo het volgende:
Dit is gewoon pulp.
Nee, het is geen pulp, het is de stuitende waarheid.
Vreemd dat jij liever een krant de schuld geeft dan het gedrag van die jongens en familie te veroordelen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 16:20:27 #122
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_77014013
quote:

[..]

Dude:

Nu: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Nos: Ziekenhuis overweegt aangifte na bedreiging
RTL: Jongens bedreigen ziekenhuisartsen
Elsevier: Jongens bedreigen arts na doodrijden voetganger
Nederlands Dagblad: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Omroep Gelderland: Arts en verpleegkundige bedreigd
De Gelderlander: Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
De Pers: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
AD: Opnieuw arts bedreigd in ziekenhuis

Etc, etc.

Absoluut een nieuwswaardige gebeurtenis natuurlijk! Het enige wat mij opvalt is dat Elsevier de enige is die in de kop spreekt over het voorafgaand doodrijden van een voetganger.
Overigens ben ik het wel eens met je opmerkingen over het vaak kansloze nieuws van de telegraaf, maar in dit geval vind ik het niet meer dan normaal dat er melding van gemaakt wordt in elke krant.
pi_77014037
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:09 schreef DeParo het volgende:

[..]

Jeugdtrauma ????
Ow, hebben ze dat vastgesteld bij je. Kut om te horen. Verklaart wel een hoop van je posts, das waar.
pi_77014078
Negeer DeParo S.V.P., niemand is gebaat bij een troll die de discussie probeert te ondermijnen.
--- Cameron Hodge ---
pi_77014165
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:22 schreef PhalanX het volgende:
Negeer DeParo S.V.P., niemand is gebaat bij een troll die de discussie probeert te ondermijnen.
True, true. De post boven ons met alle nieuwsbronnen haalt zijn standpunt ook keihard onderuit, dus dat scheelt.
pi_77015908
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 16:20 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Dude:

Nu: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Nos: Ziekenhuis overweegt aangifte na bedreiging
RTL: Jongens bedreigen ziekenhuisartsen
Nederlands Dagblad: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
Omroep Gelderland: Arts en verpleegkundige bedreigd
De Gelderlander: Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
De Pers: Jonge verdachten misdragen zich in ziekenhuis
AD: Opnieuw arts bedreigd in ziekenhuis

Etc, etc.

Absoluut een nieuwswaardige gebeurtenis natuurlijk! Het enige wat mij opvalt is dat Elsevier de enige is die in de kop spreekt over het voorafgaand doodrijden van een voetganger.
Overigens ben ik het wel eens met je opmerkingen over het vaak kansloze nieuws van de telegraaf, maar in dit geval vind ik het niet meer dan normaal dat er melding van gemaakt wordt in elke krant.
Inderdaad, ze nemen het allemaal van elkaar over, nogmaals pulp.
Waarom, omdat de Telegraaf heeft bewezen dat de gemiddelde Nederlander, dat interesseert.
De Telegraaf schrijft ook voor de lezer die niet gewend is te lezen.
Dat is hun doelgroep, dus tja, als je je daarover aangesproken blijft voelen, of het komt omdat je ouders je hebben laten vallen (zie hierboven), dan hoef je mij niet de schuld te geven.
pi_77016841
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Inderdaad, ze nemen het allemaal van elkaar over, nogmaals pulp.
Waarom, omdat de Telegraaf heeft bewezen dat de gemiddelde Nederlander, dat interesseert.
De Telegraaf schrijft ook voor de lezer die niet gewend is te lezen.
Dat is hun doelgroep, dus tja, als je je daarover aangesproken blijft voelen, of het komt omdat je ouders je hebben laten vallen (zie hierboven), dan hoef je mij niet de schuld te geven.
Dus jij wilt nu beweren dat dit hele verhaal verzonnen is? Sorry hoor maar het slachtoffer is familie van mij, en ik kan je verzekeren wat er in de Telegraaf staat en in de rest van de kranten is allemaal echt gebeurd!
All good things are wild and free.
pi_77017637
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:23 schreef tliciouz het volgende:
Dus jij wilt nu beweren dat dit hele verhaal verzonnen is? Sorry hoor maar het slachtoffer is familie van mij, en ik kan je verzekeren wat er in de Telegraaf staat en in de rest van de kranten is allemaal echt gebeurd!
negeer de troll, gewoon negeren.
--- Cameron Hodge ---
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:04:11 #129
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77018559
quote:
In 1995 zou je bij zo'n krantenkop gedacht hebben dat die arts een voetganger heeft doodgereden!

Maar de tijden zijn veranderd. Nu rijden ze een voetganger dood, worden ze medisch geholpen, bedreigen dan een arts, de politie is machteloos, sms'en hun familie om het ziekenhuis te terroriseren.
The End Times are wild
pi_77018941
quote:

[..]

Gewoon negeren. Ik kan me geen voorstelling maken hoe boos jullie moeten zijn, ik word al boos als ik dit soort berichten lees laat staan als het familie van me zou zijn. Sterkte.
pi_77018963
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:04 schreef LXIV het volgende:

[..]

In 1995 zou je bij zo'n krantenkop gedacht hebben dat die arts een voetganger heeft doodgereden!

Maar de tijden zijn veranderd. Nu rijden ze een voetganger dood, worden ze medisch geholpen, bedreigen dan een arts, de politie is machteloos, sms'en hun familie om het ziekenhuis te terroriseren.
Ja idd, ach de tijden zijn veranderd helaas.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:14:51 #132
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77018973
quote:

[..]

Sommige mensen snappen het gewoon niet gewoon negere
pi_77019176
waarom denk ik bij dit bericht meteen aan marokkanen ?

Please geef me ongelijk
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_77019730
Tuurlijk word je boos, dat is de bedoeling van de Telegraaf en co, gewoon opruiende stukjes schrijven en gedeeltelijk verzinnen. Maar natuurlijk een wonderlijk toeval dat dit familie van jou is/was.
Ik condoleer de echte familie met hun tragische verlies.
Ik condoleer Nederland met een tragische krant helaas.
pi_77019788
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:32 schreef DeParo het volgende:
Tuurlijk word je boos, dat is de bedoeling van de Telegraaf en co, gewoon opruiende stukjes schrijven en gedeeltelijk verzinnen. Maar natuurlijk een wonderlijk toeval dat dit familie van jou is/was.
Wat is er dan zo tragisch aan dat bericht in de krant? Alles wat er in staat komt precies over met de werkelijkheid.
pi_77019912
quote:
Ze zegt toch dat het de waarheid is? Wat is er verzonnen volgens jou dan?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:38:12 #137
280358 donthate
Aandachtsgeilurt
pi_77019947
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:20 schreef longinus het volgende:
waarom denk ik bij dit bericht meteen aan marokkanen ?

Please geef me ongelijk
Haha alleen jij
pi_77020016
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wat is er dan zo tragisch aan dat bericht in de krant? Alles wat er in staat komt precies over met de werkelijkheid.
Dit soort berichtgevingen hebben alleen maar de intentie om het volk op te ruien.
Ik zeg niet dat je zulke berichten in z'n geheel niet moet plaatsen, zeker niet als er daadwerkelijk wat aan de hand is, maar van iets kleins iets enorms te maken met de bedoeling om een bepaalde mening bij het publiek te veroorzaken is typisch Telegraaf-style. De Telegraaf geeft in dit artikel ook nauwelijks aandacht aan de persoon die blijkbaar overleden is, maar in detail wordt zogenaamd beschreven wat voor onrust er is geweest, wie weet waren die 20 familieleden wel helemaal niet betrokken bij de slachtoffers laat staan dat het er uberhaupt 20 waren. We zagen het ook bij de berichtgeving van bijvoorbeeld Joran van der Sloot, de Telegraaf riep bijna op tot het lynchen van deze jongen, terwijl het notabene niet eens zeker is of hij er uberhaupt iets mee te maken had. Maar zelfs dan schaamde ik me kapot voor al die Nederlanders die zogenaamd even verhaal bij hem gingen halen. Dit soort streken heeft de Telegraaf niet afgeleerd van WOII, want zoals je weet, de Telegraaf was toen fout.
pi_77020037
quote:
Nogmaals, klapmongool, het bericht staat in allerlei andere bronnen. De Gelderlander kwam ermee en dat is door het UMC zelf bevestigd naar andere media. Rot dus op met huichelarij en je getroll.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 18:44:20 #140
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_77020180
quote:
Voel jij eens in je reet of je verstand niet gezakt is.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
pi_77020201
quote:
Update 18:33:

Ondertussen is er wat meer bekend over het voorval. De twee jongens zitten in ieder geval vast, hun voorarrest is door de rechter-commissaris met drie dagen verlengd. Het tweetal wordt aangeklaagd voor doodslag en roekeloos rijden met als gevolg een dodelijk ongeluk. Hiervoor kunnen ze maximaal vijftien jaar celstraf krijgen.

De scooter waar de jongens op reden was niet voorzien van licht en had geen kenteken. De twee hadden ook geen helm op. Het is nog niet duidelijk wie van de twee de scooter bestuurde. Terwijl ze vluchtten voor de politie reden ze vol gas over de stoep en tegen het verkeer in. De politie wil in het belang van het onderzoek nog niet kwijt hoe de fatale aanrijding precies heeft kunnen gebeuren. De twee agenten die achter de jongens aanzaten hebben het ongeluk in ieder geval niet gezien.

De man die door de scooter aangereden werd en daardoor overleed is Mario van de Geijn. Van de Geijn, die net klaar was met zijn avonddienst bij film- en debatcentrum LUX, liep over het zebrapad naar zijn auto toen hij geschept werd door de scooter. "De verslagenheid bij LUX is enorm. Mario was zeer geliefd, toegewijd en ongelooflijk betrokken bij LUX. Ik geloof niet dat hij ook maar één vijand had," vertelt interim-directeur Jos Albers.
[UPD] Arts bedreigd bij hulp na fatale aanrijding
pi_77020287
Oh kut, ik ken die man.
pi_77020453
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:47 schreef JohnLocke het volgende:
Oh kut, ik ken die man.
Wie Mario?
pi_77020455
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:38 schreef donthate het volgende:

[..]

Haha alleen jij
Denk je echt dat dit geen Marokkanen betrof?
pi_77020479
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Wie Mario?
Ja, niet echt persoonlijk, maar ken zijn gezicht de LUX.
pi_77020614
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:51 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Ja, niet echt persoonlijk, maar ken zijn gezicht de LUX.
Ja, ze hebben nu een stukje op LUX gezet.

Mario van de Geijn

Geheel onverwachts is ons hoofd kassa, Mario van de Geijn, uit ons midden weggerukt. Vrijdagavond 15 januari is hij na afloop van zijn avonddienst tragisch verongelukt. Mario was meer dan vijf jaar het gezicht en de drijvende kracht van de kassa van LUX. Daarvoor coördineerde hij geruime tijd het secretariaat. Hij werkte met erg veel plezier en inzet en zette altijd alle puntjes op de i. Mario was een mooi mens, warm en zeer betrokken. De juiste man op de juiste plek. We zullen hem vreselijk missen.
pi_77020655
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:40 schreef JohnLocke het volgende:

[..]

Nogmaals, klapmongool, het bericht staat in allerlei andere bronnen. De Gelderlander kwam ermee en dat is door het UMC zelf bevestigd naar andere media. Rot dus op met huichelarij en je getroll.
Ik ontken echt dat het in andere media staat.
Zegt misschien iets meer over dat soort media dan over mij persoonlijk.

Als er oorlog uitbreekt dan verschuilen jullie je in je huisjes en doen net of er niets aan de hand is.

Als dit soort randnieuws ontstaat dan zijn jullie de eerste om je bekrompen mening te geven "ze moeten dood, allochtonen, enz enz."

Daarom hadden de Nazi's geen enkele moeite met Nederland.

Daarom zal de Telegraaf z'n strategie van 70 jaar geleden ook nu weer succesvol kunnen toepassen. Het is niet de schuld van de krant alleen, het is tevens de schuld van de bekrompen lezer, tsja.
pi_77020735
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:55 schreef DeParo het volgende:

[..]

Als er oorlog uitbreekt dan verschuilen jullie je in je huisjes en doen net of er niets aan de hand is.

Als dit soort randnieuws ontstaat dan zijn jullie de eerste om je bekrompen mening te geven "ze moeten dood, allochtonen, enz enz."

Daarom zal de Telegraaf z'n strategie van 70 jaar geleden ook nu weer succesvol kunnen toepassen. Het is niet de schuld van de krant alleen, het is tevens de schuld van de bekrompen lezer, tsja.
Heeft de Telegraaf je moeder verkracht ofzo? De enige die het maar over die krant blijft hebben ben jij... Sowieso, dat jij in een geval als dit meer kritiek hebt op een krant dan de daders zegt een hoop over dat verknipte inteelt-hoofdje van jou
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 18:58:12 #149
249559 crew  Lavenderr
pi_77020801
quote:

[..]

Kijk jij de post boven je eens even en ga je dan schamen.
pi_77020893
quote:

[..]

Over bekrompen gesproken.
pi_77021017
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:54 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja, ze hebben nu een stukje op LUX gezet.

Mario van de Geijn

[ afbeelding ]

Geheel onverwachts is ons hoofd kassa, Mario van de Geijn, uit ons midden weggerukt. Vrijdagavond 15 januari is hij na afloop van zijn avonddienst tragisch verongelukt. Mario was meer dan vijf jaar het gezicht en de drijvende kracht van de kassa van LUX. Daarvoor coördineerde hij geruime tijd het secretariaat. Hij werkte met erg veel plezier en inzet en zette altijd alle puntjes op de i. Mario was een mooi mens, warm en zeer betrokken. De juiste man op de juiste plek. We zullen hem vreselijk missen.
Wat een ellende, heel veel sterkte.
pi_77021057
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:03 schreef DeParo het volgende:
maar de rechter zal het vonnis geven en niet de Telegraaf hm.
Doen ze toch ook niet?
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:08:53 #153
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_77021258
Shit, ontdek nu net dat het om Mario gaat .
Ken hem ook van Lux, heb daar lang gewerkt.
Aardige vent.
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:28:35 #154
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_77022223
Heel lang opsluiten dit soort figuren
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  dinsdag 19 januari 2010 @ 20:40:01 #155
3542 Gia
User under construction
pi_77025730
quote:
Het tweetal wordt aangeklaagd voor doodslag en roekeloos rijden met als gevolg een dodelijk ongeluk. Hiervoor kunnen ze maximaal vijftien jaar celstraf krijgen.
Ik hoop dat ze de volle mep krijgen. En o ja, die ene dus nog die 2 jaar erbij.
  Moderator dinsdag 19 januari 2010 @ 20:47:30 #156
249559 crew  Lavenderr
pi_77026092
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze de volle mep krijgen. En o ja, die ene dus nog die 2 jaar erbij.
Dat hoop ik ook. En dat zál toch ook wel?
pi_77026558
Maximaal 15 jaar celstraf... Veel te weinig.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:08:42 #158
3542 Gia
User under construction
pi_77027197
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat hoop ik ook. En dat zál toch ook wel?
Eh........dit IS Nederland, nog steeds!

Taakstrafje en liters thee, omdat ze toch nog een kansje verdienen......
pi_77027518
Een van de betrokken artsen was aan het woord bij het NOS nieuws, en volgens burgemeester Thom de Graaf was 'de maat vol'.

Het zal me benieuwen.
  † In Memoriam † dinsdag 19 januari 2010 @ 21:15:36 #160
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_77027588
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef JohnLocke het volgende:
Een van de betrokken artsen was aan het woord bij het NOS nieuws, en volgens burgemeester Thom de Graaf was 'de maat vol'.

Het zal me benieuwen.
Nou, poe! Wat een dreigement!
pi_77027753
Alweer zoiets? Kunnen die artsen die mensen niet een spuitje geven en laten verdwijnen ofzo?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 21:20:18 #162
145738 superworm
is erbij
pi_77027886
Nou is het woord 'kamp' nog steeds enigszins beladen, maar is het niet een idee om een enorm hek om de Oostvaardersplassen te zetten (een groter hek ) en elke keer dat dit soort debielen de boel verstieren ze eroverheen te flikkeren met scooter en al? Noemen we het 'bezigheidstherapie' of 'plezierplek' of wat ook. Kunnen ze samen een intolerante, asociale samenleving in stand houden.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:22:16 #163
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77028010
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef bijdehand het volgende:
Alweer zoiets? Kunnen die artsen die mensen niet een spuitje geven en laten verdwijnen ofzo?
we need a dexter! fast.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77028018
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef superworm het volgende:
Nou is het woord 'kamp' nog steeds enigszins beladen, maar is het niet een idee om een enorm hek om de Oostvaardersplassen te zetten (een groter hek ) en elke keer dat dit soort debielen de boel verstieren ze eroverheen te flikkeren met scooter en al? Noemen we het 'bezigheidstherapie' of 'plezierplek' of wat ook. Kunnen ze samen een intolerante, asociale samenleving in stand houden.
En om te lachen af en toe een paar valse honden en vuurwapens eroverheen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:23:06 #165
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77028065
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:20 schreef superworm het volgende:
lijkt me redelijk onwenselijk omdat er in die buurten ook normale mensen wonen en geen inteelimbecielen. of hele inteelfamilies die met zijn allen gewoon ronduit crimineel en extremistisch zijn.
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:29 #166
145738 superworm
is erbij
pi_77028221
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En om te lachen af en toe een paar valse honden en vuurwapens eroverheen.
Man, daar is een enorm goed concept voor tv van te maken. Wij NL'ers bedachten reality-tv, immers. Overal camera's, inderdaad wapens, honden, beren, wat we maar kunnen verzinnen over het hek heen mikken, en één keer in de maand 'clean sweep', waarbij VN-blauwhelmen met schieten-op-alles-wat-beweegt-mandaat de boel opschonen. Alles natuurlijk dagelijks in samenvatting v.d. hoogtepunten op de Campingzender. Gegarandeerd 5 miljoen kijkers.
op FOK!
op Facebook
op de website
  Redactie Frontpage dinsdag 19 januari 2010 @ 21:25:48 #167
145738 superworm
is erbij
pi_77028241
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lijkt me redelijk onwenselijk omdat er in die buurten ook normale mensen wonen en geen inteelimbecielen. of hele inteelfamilies die met zijn allen gewoon ronduit crimineel en extremistisch zijn.
In de Oostvaardersplassen (beschermd natuurgebied) wonen alleen dieren
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_77028401
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef Qebbel het volgende:

[..]

Blijf lekker WOII erbij halen . Haal anders voor de verandering je GS boeken er nog eens bij! Zul je van opkijken hoe laf die Hollanders waren. Geen enkel volk heeft zo veel Joden gered als wij, maar goed, maakt verder niet uit. Nederlanders waren ook de enigen die in opstand kwamen tegen de de vervolgingen, maar eigenlijk was dat ook vrij laf. Inderdaad veel laffer dan alle andere Europeanen die bezet waren.
Want in Polen en Roemenie bijvoorbeeld hielden ze theekransjes met de Joden om massaal de Nazi's te verdrijven. Ja, Nederlanders zijn inderdaad het lafste volkje ter wereld.
deze reactie vraagt wel enige nuance, de gemiddelde Nederlander was allesbehalve dapper en heldhaftig, en vele ambtenaren hebben braaf meegedaan aan de jodenvervolging.

Maar goed wo2 vergelijken met mocro tereur slaat natuurlijk nergens op
٩๏̯͡๏)۶
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:28:33 #169
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77028437
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef superworm het volgende:

[..]

In de Oostvaardersplassen (beschermd natuurgebied) wonen alleen dieren
ja ok. de dieren komen bij de dieren, maar liever heb ik deze vuiligheid gewoon niet in nederland. er is vast wel iets waarop we ze lekker naar hun inteeltrif kunnen sturen. trust me. die dreiging moet er gewoon zijn om die kankerlijers te laten stoppen.
pi_77029307
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef superworm het volgende:

[..]

Man, daar is een enorm goed concept voor tv van te maken. Wij NL'ers bedachten reality-tv, immers. Overal camera's, inderdaad wapens, honden, beren, wat we maar kunnen verzinnen over het hek heen mikken, en één keer in de maand 'clean sweep', waarbij VN-blauwhelmen met schieten-op-alles-wat-beweegt-mandaat de boel opschonen. Alles natuurlijk dagelijks in samenvatting v.d. hoogtepunten op de Campingzender. Gegarandeerd 5 miljoen kijkers.
Ik zou het programma kijken. Als er te veel dieren zijn in een dierentuin kan je ze naar binnen sturen ipv afmaken. En je kan zwaarbewapende mensen, tegen betaling, naar binnen sturen. Zie het als een soort van paintball, maar dan met één bewapende groep. Heerlijk!
pi_77029586
Ik ben voor het droogleggen van land, een mini-Alcatraz om gespuis daar te droppen.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 21:52:56 #172
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77029909
sommige groepen marokkanen doen op dit moment geen treinkapingen of kleuterschoolgijzelingen. ze doen wel iets glibberigs en dat is zeer kwaadaardig. waar we trouwens straks zelfs het leger voor krijgen ingeschakeld.

dan gaan ze gillend en jammerend aan boord van een paar grote stoomboten. terug naar de rif.

het zijn slechte marokkanen. niemand die ze mist. niemand. zelfs pvda gaat roepen: "zie je wel, wat is het rustig zonder die ratten".

oh ja speciaal voor remlof, dit gaat dus over de criminele marokkaanse gezinnen.
pi_77032720
@ tliciouz : heel veel sterkte toegewenst

Ik hoop dat er wat gaat veranderen hier in deze leuke maatschappij die we hebben!

Werkelijk zoals we het hier zeggen : Als dat mijn jong was/waren geweest had ik al zijn/hun botten gebroken!!
Dit gaat echt nergens meer over.

(en het interesseerd me werkelijk geen hol wie of wat voor merk het was , het moet gewoon niet kunnen!!!!)

[ Bericht 0% gewijzigd door prupke op 20-01-2010 00:35:09 ]
Thank Drunk I'm a Goddess!
pi_77033379
Dat soort volk eerst helemaal in elkaar trappen en dan met 20 man in een cel gooien waar slechts 2 bedden staan

Dan na 2 weken kijk je hoeveel er nog in leven zijn
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
  woensdag 20 januari 2010 @ 08:55:23 #175
79262 Dwersdriever
pi_77041479
Zullen we teruggaan naar de tragische zaak zelf? Dit bericht stond vanmorgen in De Gelderlander.
quote:
Eredienst voor het 'gezicht' kassa LUX

NIJMEGEN - Een In Memoriam staat sinds maandag op de website van film- en debatcentrum LUX, vrijdag wordt in de cultuurtempel een grote herdenkingsdienst gehouden voor de overleden medewerker Mario van de Geijn.

Vrijdagavond kwam de 50-jarige Arnhemmer, geboren in Beneden-Leeuwen, om het leven bij een bizar ongeval. Na zijn avonddienst liep Van de Geijn terug naar zijn auto. Terwijl hij overstak op een zebrapad op de St.-Canisiussingel in Nijmegen, werd hij geschept door een scooter met twee mannen die op de vlucht waren voor de politie.

De bestuurder en de bijrijder, een 18-jarige Nijmegenaar en een 19-jarige man uit Beuningen, zitten vast en worden beschuldigd van doodslag. Gisteren heeft de rechter-commissaris de inverzekeringstelling van de twee verdachten met drie dagen verlengd.

"De verslagenheid bij LUX is enorm", vertelt interim-directeur Jos Albers. "Mario was zeer geliefd, toegewijd en ongelooflijk betrokken bij LUX. Ik geloof niet dat hij ook maar één vijand had hier in huis."

Ook voor buitenstaanders die LUX geregeld bezoeken, is het een bekend gezicht. Hij was als hoofd van de kassa verantwoordelijk voor de kaartverkoop en in die zin altijd te vinden bij de plek waar de entreebewijzen verkocht worden.

Het idee om een herdenkingsdienst in LUX te houden, is van zijn partner. "Toen we de vraag kregen, hebben we geen moment getwijfeld. Het is ook voor ons een mooie manier om hem waardig en persoonlijk te herdenken."

De niet-openbare plechtigheid voorafgaand aan de crematie wordt naar verwachting bezocht door 250 tot 350 mensen. "Mocht het nodig zijn, dan kunnen we bezoekers ook via een videoscherm getuige laten zijn van de dienst."

Op de website van LUX, www.lux-nijmegen.nl, kunnen bezoekers een reactie plaatsen onder het In Memoriam.
We Came A Long Time Ago
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:03:28 #176
79262 Dwersdriever
pi_77041593
Dit verhaal komt uit Trouw
quote:
Bedreiging van medici is 'dagelijkse kost';

Vakbond: Meeste gevallen halen het nieuws niet

Van onze verslaggever

Ziekenhuispersoneel in Bergen op Zoom en Nijmegen is bedreigd. Het UMC overweegt aangifte te doen. ,,Dit zijn helaas geen incidenten."

Bij twee incidenten in ziekenhuizen, in Bergen op Zoom en Nijmegen, zijn artsen en verplegend personeel bedreigd. ,,Dit is dagelijkse kost. Wij hebben de indruk dat negen van de tien gevallen het nieuws niet eens halen", zegt Margriet Luttikhuizen van vakbond Abvakabo.

In Nijmegen reden vrijdag twee mannen (18 en 19 jaar), op de vlucht voor de politie, op hun scooter een voetganger aan. Het slachtoffer overleed aan de verwondingen in Universitair Medisch Centrum St Radboud (UMC), waar ook de verdachten bij de eerste hulp terechtkwamen. Daar hebben ze een arts en verpleegkundige verbaal bedreigd. Ook familie en bekenden van de verdachten zorgden voor een dreigende sfeer bij de ingang van het ziekenhuis.

Het ziekenhuis overweegt aangifte te doen. Verbaal en fysiek geweld tegen hulpverleners komt steeds vaker voor. In een emotionele situatie die op een eerste hulppost wel vaker voorkomt, kan dat wel eens wrevel geven, zei een woordvoerster. ,,Daar zijn onze mensen voor opgeleid. Maar een incident als dit hebben we de laatste jaren niet meegemaakt."

De bedreiging van ziekenhuispersoneel is de tweede in korte tijd. Een week eerder bedreigden de zonen van een overleden hartpatiënte artsen en verplegend personeel van ziekenhuis Lievensberg in Bergen op Zoom. Het ziekenhuis besloot geen aangifte te doen, uit angst, wordt gezegd. ,,We laten de zaak achter ons en concentreren ons op de patiëntenzorg", zegt een woordvoerster.

Uit recent onderzoek van de Universiteit van Tilburg bleek dat 65 procent van de hulpverleners te maken heeft gehad met agressie en geweld. De ministers Ter Horst (binnenlandse zaken) en Donner (sociale zaken) willen dat aanpakken. ,,Er is ons toegezegd dat er, samen met de werkgevers, zal worden gewerkt aan veiligere werkplekken", zegt Luttikhuizen van Abvakabo. ,,Als je hoort wat ziekenhuispersoneel allemaal meemaakt... Dat gaat echt veel te ver. Bergen op Zoom en Nijmegen zijn helaas geen incidenten."
We Came A Long Time Ago
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:05:07 #177
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_77041625
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:03 schreef Dwersdriever het volgende:
Dit verhaal komt uit Trouw
[..]
We vervallen gewoon tot een barbarenstaat. Het is niet voor niets dat buiten het westen de gezondheidszorg overal niks voorstelt.
The End Times are wild
  woensdag 20 januari 2010 @ 09:14:44 #178
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_77041789
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:05 schreef LXIV het volgende:

[..]

We vervallen gewoon tot een barbarenstaat. Het is niet voor niets dat buiten het westen de gezondheidszorg overal niks voorstelt.
Ik zit er steeds serieuzer over na te denken om te gaan emigreren.

Hoe kan het toch dat er gewoon structureel NIET wordt opgetreden tegen dit soort figuren.
Politici en lokale middenstand zijn te schijterig om wat te doen en alles wordt met de mantel-der-liefde bedekt.

Vroeger kon je nog een snotneus een draai om z'n oren geven zonder dat meteen de hele familie verhaal kwam halen.

Ouders laten de opvoeding over aan de scholen, waar dat tuig toch nooit komt.
Kinderen zwerven langs de straten en hebben geen enkel moreel besef of discipline.
pi_77042157
Die gasten waren dus op de vlucht voor de politie, hebben daarbij iemand doodgereden en alsnog komt hun familie het personeel dat hun leven probeert te redden bedreigen. Het type volk dat dit doet laat zich natuurlijk niet naar raden, maar dat even terzijde.

Wat zou nou een gepaste straf voor dit soort mensen zijn? Ik vind dat die twee jongens levenslang verdienen en die familie een uitzetting. Als je zulk intolerant barbaars gedrag vertoont verdien je het gewoon niet om in deze samenleving te wonen. En dan kunnen er wel weer mensen gaan zeggen dat die familie niet uitgezet kan worden omdat het niet duidelijk is wie het betreft, het bericht zegt mij genoeg om te weten wie het zijn.
  woensdag 20 januari 2010 @ 10:48:31 #180
79262 Dwersdriever
pi_77043996
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:34 schreef ThaMadEd het volgende:
Die gasten waren dus op de vlucht voor de politie, hebben daarbij iemand doodgereden en alsnog komt hun familie het personeel dat hun leven probeert te redden bedreigen. Het type volk dat dit doet laat zich natuurlijk niet naar raden, maar dat even terzijde.
Ik wil het op geen enkele manier goedpraten, maar als ik het goed begreep was de familie vooral boos dat ze niet op bezoek mochten bij de gewonde jongens. De bedreigingen aan het adres van het medische personeel zijn door die twee boys zelf geuit. Ik ben erg benieuwd wanneer die zaak voor de rechtbank dient. In ieder geval zijn ze alletwee meerderjarig en lijken er amper verzachtende omstandigheden.

Ben ook wel benieuwd waar die ene jongen die twee jaar cel nog voor moet uitzitten.
We Came A Long Time Ago
pi_77081284
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 09:14 schreef DeTolk het volgende:

[..]

k zit er steeds serieuzer over na te denken om te gaan emigreren.

Hoe kan het toch dat er gewoon structureel NIET wordt opgetreden tegen dit soort figuren.
Politici en lokale middenstand zijn te schijterig om wat te doen en alles wordt met de mantel-der-liefde bedekt.

Vroeger kon je nog een snotneus een draai om z'n oren geven zonder dat meteen de hele familie verhaal kwam halen.

Ouders laten de opvoeding over aan de scholen, waar dat tuig toch nooit komt.
Kinderen zwerven langs de straten en hebben geen enkel moreel besef of discipline.
Dat vind ik toch raar.
In de post waar je op reageert wordt gesteld, dat het buiten het westen toch echt veel slechter is en je wilt emigreren?

Er is wel opgetreden tegen de jongens op de scooter: ze zitten vast en de beschuldigingen zijn zwaar.

Of er wordt opgetreden tegen de familie die voor de deur stond, is nog niet duidelijk.
En of er wordt opgetreden in Bergen op Zoom (dat is een heel ander verhaal!!) is ook nog niet duidelijk.

En vroegâh? Ach ja, toen werden mensen in de fik gestoken omdat ze de verkeerde mening hadden.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_77081357
*knip*

[ Bericht 99% gewijzigd door Frutsel op 21-01-2010 09:27:46 (nee dus) ]
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  donderdag 21 januari 2010 @ 20:58:27 #183
12646 Oom_Agent
 Heee.......stop es ff......!!
pi_77114120
Tweetal ook verdacht van overvalpoging

NIJMEGEN - De twee verdachten die vorige week vrijdag in Nijmegen een 50-jarige Arnhemmer aanreden, worden volgens het openbaar ministerie ook verdacht betrokken te zijn bij een overvalpoging.

Het gaat volgens de politie om een poging, met wapens, diezelfde avond op het Hotel Belvoir in Nijmegen. Het ongeval rond elf uur, waarbij een 50-jarige voetganger zo zwaar gewond raakte dat hij later overleed, gebeurde dichtbij het Nijmeegse hotel. De twee, een 18-jarige Nijmegenaar en een 19-jarige Beuningenaar, worden ook verdacht van doodslag op de Arnhemmer, het veroorzaken van een verkeersongeval en van heling van de motorscooter waarop zij reden.

Bron: De Gelderlander
Wat zijn we aan het doen ???
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:15:35 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77115074
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Ik wil het op geen enkele manier goedpraten, maar als ik het goed begreep was de familie vooral boos dat ze niet op bezoek mochten bij de gewonde jongens. De bedreigingen aan het adres van het medische personeel zijn door die twee boys zelf geuit. Ik ben erg benieuwd wanneer die zaak voor de rechtbank dient. In ieder geval zijn ze alletwee meerderjarig en lijken er amper verzachtende omstandigheden.

Ben ook wel benieuwd waar die ene jongen die twee jaar cel nog voor moet uitzitten.
als mensen opgepakt zijn, is er geen contact meer mogelijk met derden. dat moeten die families, die dagelijks hakken met dit bijltje, allang weten. opzouten met het beschermen van criminele zoontjes die al dan niet net iemand dood hebben gereden na een overval en al dan niet een opsporingsbevel op hun naam hebben.
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:27:02 #185
79262 Dwersdriever
pi_77115739
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 20:58 schreef Oom_Agent het volgende:
Tweetal ook verdacht van overvalpoging

NIJMEGEN - De twee verdachten die vorige week vrijdag in Nijmegen een 50-jarige Arnhemmer aanreden, worden volgens het openbaar ministerie ook verdacht betrokken te zijn bij een overvalpoging.
De zaak wordt steeds schrijnender. Wat een droevenis.
We Came A Long Time Ago
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:29:03 #186
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77115868
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:27 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

De zaak wordt steeds schrijnender. Wat een droevenis.
het zijn waarschijnlijk net zulke lieve jongens waarvan er een te pletter is gereden door een achteruitrijdende automobliste.

ik verwacht een stille tocht voor de jongen, die bij het doodrijden van de onschuldige man, een beetje gewond is geraakt.
pi_77119693
Wat een volk
pi_77119814
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 22:27 schreef JohnLocke het volgende:
Wat een volk
Dit zijn eigenlijk helemaal geen eens mensen
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
pi_77126771
De echte barbaren zijn die lui die vinden dat deze cultuurverrijkers hun Nederlands paspoort mogen houden.

Terugtrappen naar de zandbak waar ze thuishoren.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_77129240
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 21:15 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

als mensen opgepakt zijn, is er geen contact meer mogelijk met derden. dat moeten die families, die dagelijks hakken met dit bijltje, allang weten. opzouten met het beschermen van criminele zoontjes die al dan niet net iemand dood hebben gereden na een overval en al dan niet een opsporingsbevel op hun naam hebben.
Hoe wist die familie er überhaupt van?
pi_77129269
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 08:17 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hoe wist die familie er überhaupt van?
Die gasten hebben echt wel gebeld naar de familie. Politie is veelte bang voor dit soort gastjes. En een van de 2 jongens was gewond dus als er iemand naar het ziekenhuis word gebracht word automatisch familie gebeld, en zoiets gaat in zulke families als een lopend vuurtje.
pi_77131035
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 01:51 schreef El_Matador het volgende:
De echte barbaren zijn die lui die vinden dat deze cultuurverrijkers hun Nederlands paspoort mogen houden.

Terugtrappen naar de zandbak waar ze thuishoren.
Inderdaad, laat ze voortaan maar op kamelen vluchten voor de politie.
pi_77131787
quote:
Verbaal en fysiek geweld tegen hulpverleners komt steeds vaker voor. In een emotionele situatie die op een eerste hulppost wel vaker voorkomt, kan dat wel eens wrevel geven, zei een woordvoerster.
Een 'emotionele situatie' is natuurlijk op geen enkele manier een excuus. Ook al ligt je hele familie op sterven, je gaat geen medisch personeel bedreigen. Sociaal gehandicapte lieden die dit wel doen kunnen we missen als kiespijn.

Ik snap nog steeds niet wat deze idioten hiermee proberen te bereiken. Je bent in een ziekenhuis. Iemand heeft kennelijk hulp nodig. Een heel team personen biedt deze hulp onvoorwaardelijk aan. En dan bedreig je dit soort mensen of erger, gebruik je geweld tegen hen???
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 10:48:13 #194
79262 Dwersdriever
pi_77132350
De ouders van de achttienjarige verdacht hebben vandaag een ingezonden brief in De Gelderlander.
quote:
Nijmegen, 20 januari 2010

Totaal geschokt waren we toen we vrijdag 15 januari het bericht kregen dat onze zoon en broer als 1 van de daders betrokken was bij een dodelijk verkeersongeval. We betreuren het enorm wat er is gebeurd. Afschuwelijk dat een toevallige voorbijganger op zo’n vreselijke manier aan zijn einde is gekomen. We denken voortdurend aan het slachtoffer en zijn nabestaanden. Aan het enorme verdriet dat zijn plotselinge overlijden heeft veroorzaakt bij partner, familie, vrienden en collega’s. We willen onze oprechte medeleven betonen aan hen allen. We kunnen niet in woorden uitdrukken hoe erg ons dit spijt. We zijn er kapot van.

Alsof dit alles al niet gruwelijk genoeg was hoorden we gisteren via de media tot onze grote verbijstering dat beide daders de medewerkers van de spoedeisende hulp van het Radboudziekenhuis hadden bedreigd. We vinden dat onbegrijpelijk en keuren dit soort respectloos gedrag richting hulpverleners volledig af. In onze familie zijn verschillende mensen zelf ook werkzaam in de hulpverlening en zorg!

In de media werd gesuggereerd dat familie van beide daders vrijdag buiten het ziekenhuis de boel op stelten zette. We willen via deze weg laten weten dat niemand van onze familie daar op enige manier bij betrokken is geweest. Wij hebben op gepaste wijze nagevraagd wat er gebeurd was en de medewerkers van het ziekenhuis en de politie hebben ons netjes geholpen. Toen de sfeer grimmiger werd zijn we direct naar huis gegaan.

We kunnen helaas niet meer terugdraaien wat er allemaal voor vreselijks is gebeurd afgelopen vrijdag. We kunnen de nabestaanden van het slachtoffer, de medewerkers van het Radboudziekenhuis en alle andere betrokkenen alleen onze oprechte excuses als familie aanbieden. Wij weten op dit moment niet wat er precies is gebeurd. Onze zoon en broer zal de consequenties van zijn daden onder ogen moeten zien en de straf krijgen die hij verdiend. Het oordeel is aan de rechter.

De familie van de 18-jarige dader uit Nijmegen
Wel een nette brief zo, moet ik zeggen. Geen vergoeilijking, geen excuses zoeken.

[ Bericht 30% gewijzigd door Dwersdriever op 22-01-2010 11:02:46 ]
We Came A Long Time Ago
pi_77132450
Dit soort mongolen moet je gewooon permanent uit de maatschappij verwijderen. We moeten af van de illusies dat het ooit nog goed komt met dit soort lui.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:01:40 #196
79262 Dwersdriever
pi_77132793
Dubbel
We Came A Long Time Ago
pi_77133867
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 10:48 schreef Dwersdriever het volgende:
De ouders van de achttienjarige verdacht hebben vandaag een ingezonden brief in De Gelderlander.
[..]

Wel een nette brief zo, moet ik zeggen. Geen vergoeilijking, geen excuses zoeken.
Ja dit is dus van de Nederlandse familie. Die jongen uit Beuningen hebben stennis lopen schoppen bij het ziekenhuis. Wel netjes van de ouders om zo'n brief te schrijven.
  vrijdag 22 januari 2010 @ 11:43:18 #198
79262 Dwersdriever
pi_77134144
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:34 schreef tliciouz het volgende:

[..]

Ja dit is dus van de Nederlandse familie. Die jongen uit Beuningen hebben stennis lopen schoppen bij het ziekenhuis. Wel netjes van de ouders om zo'n brief te schrijven.
Zo zie je maar weer hoe onbetrouwbaar ooggetuigenverslagen zijn. Ik had durven zweren dat het allebei allochtone jongens waren.
We Came A Long Time Ago
pi_77134170
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:43 schreef Dwersdriever het volgende:

[..]

Zo zie je maar weer hoe onbetrouwbaar ooggetuigenverslagen zijn. Ik had durven zweren dat het allebei allochtone jongens waren.
We hebben geen contact meer met die kant van de familie helaas, dus we moeten alles via via horen. Ik kan het ook fout hebben.
pi_77134194
quote:
Op vrijdag 22 januari 2010 11:44 schreef tliciouz het volgende:

[..]

We hebben geen contact meer met die kant van de familie helaas, dus we moeten alles via via horen. Ik kan het ook fout hebben.
Jij kent ze? Beide daders?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')